Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
evet sorun bende şimdi acıldı

arrow 632

devil 450euro 900 civarı

leovinci 728

en ekonemik arrow fakat goruntu olarak ben devili tercih ederdim performans ve ses olarak gormedım canlı o yuzdne yorum yapamayacagım ayrıca onceki sayfadaki ercanogzozdakı ogzozlara adam bana 600 demişti full sistem ve ben cok pahalı bulmuştum

ve en ucuzu tiger

http://www.sahibinden.com/cbr_125_t...os_ekzost-15WQQaXQQ4803675WQQpXQQdisplayitem?

dynner motor ne zaman gitti ya:cyclopsan:cyclopsan
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Arkadaşlar motorun kaporasını haftasonu alıyorum.

alan çocuckta arkadaşım olduğu için nisan sonu gibi ehliyeti aldıktan sonra teslim edeceğim o zamana kadar motor bende kalıcak :)

İlan zaten vardı hep sahibindende bende titiz ve hakkını fazlasıyla extra yaparak verdiğim için.

3.750 ye verdim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:33 ----------

utku sen cıbır sattın mı:silent:ninja olmaya kararlısın umarım hedeflediklerimize yakın gelecekte ulaşırız...
bu arada hyo 250 ye egzoz yapabilirmi bu usta,arkadaşta tiger var motoru kastırıyor diyo orjinali daha rahat ama ses yok,hyoya yapmışlığı var mı?

Var aklına gelcek her türlü motora var :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Arkadaşlar motorun kaporasını haftasonu alıyorum.

alan çocuckta arkadaşım olduğu için nisan sonu gibi ehliyeti aldıktan sonra teslim edeceğim o zamana kadar motor bende kalıcak :)

İlan zaten vardı hep sahibindende bende titiz ve hakkını fazlasıyla extra yaparak verdiğim için.

3.750 ye verdim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:33 ----------



Var aklına gelcek her türlü motora var :)


hertürlü kardasın utku 3.500e almıştın yanılmıyorsam hem 3750ye sattın hem daha 3 ay sende kalacak motor güzel alış veriş yapmışsın:cat:ben bir kaç ay daha bekleyeceğim satmak için ilk önce 2-3bin tl ayarlıcam sonra satıcam sezonda boşta kalmak istemiyorum hemen yükseltme fırsatım olunca satarım zaten burada motora hastalar çabuk satacağımı umuyorum:wiinkk:
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
bence 700 tl ler çok pahalı,bende tıger var fiyatı 400-450 tl arasında değişiyor ama gerçekten çok harika bi sesi var ayrıcada görünüm olarakda çok dikkat çekici,sadece bir egzoz motorun sesini çok değiştiriyor,biçok 250 cc lik motorların sesinden bile daha tok bi sesi var
 
Katılım
31 Ara 2009
Mesajlar
33
evet sorun bende şimdi acıldı

arrow 632

devil 450euro 900 civarı

leovinci 728

en ekonemik arrow fakat goruntu olarak ben devili tercih ederdim performans ve ses olarak gormedım canlı o yuzdne yorum yapamayacagım ayrıca onceki sayfadaki ercanogzozdakı ogzozlara adam bana 600 demişti full sistem ve ben cok pahalı bulmuştum

ve en ucuzu tiger

http://www.sahibinden.com/cbr_125 ...zost-15WQQaXQQ4803675 WQQpXQQdisplayitem?




dynner motor ne zaman gitti ya:cyclopsan:cyclopsan















bu linkteki cbr benim motor gri olan tiger egzost takılı hala sesi muhteşem alacak arkadaslara tavsiye ederim ben cok memnunum :)
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
http://www.sahibinden.com/honda_cbr_125r-42WQQaXQQ21114460WQQpXQQdisplayitem

bu fotolardaki motor Türkiyede yok dıye biliyorum..motor fotoda görüldüğü gibidir yazmış ama fotolar netten alınmış heralde..

evet kardeşim fotoğraflar netten alınmış yurtdışındaki model onlar türkiyede yok bende de 2008 kırmızı cbr var ama ön kafa grenajı bu şekilde değil motosikletin kendi fotoğrafları değil yani böyle ilanlara dikkat etmek gerek:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
hertürlü kardasın utku 3.500e almıştın yanılmıyorsam hem 3750ye sattın hem daha 3 ay sende kalacak motor güzel alış veriş yapmışsın:cat:ben bir kaç ay daha bekleyeceğim satmak için ilk önce 2-3bin tl ayarlıcam sonra satıcam sezonda boşta kalmak istemiyorum hemen yükseltme fırsatım olunca satarım zaten burada motora hastalar çabuk satacağımı umuyorum:wiinkk:

Hayır 3 e aldım :)
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Ben de 2008 mart 13'te 5510 ytl' ye 6 ay kredi çekerek aldım(aldık:)) Rehin biteli 17 ay oldu. Daha ruhsattan rehini kaldırtmadım(k).
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
http://www.sahibinden.com/honda_cbr_125r-42WQQaXQQ21114460WQQpXQQdisplayitem

bu fotolardaki motor Türkiyede yok dıye biliyorum..motor fotoda görüldüğü gibidir yazmış ama fotolar netten alınmış heralde..

o kasa ülkemizde yok malesef çok güzel dizayn etmişler...dikkatinizi çekerse benim avatar oldum olası o motorun fotosudur:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 ----------

Hayır 3 e aldım :)

gerçekten sende ticaret kafası var tebrik ederim...benim cıbırı iyi fiyata satmama yardımcı olursan sana komisyon verebilirim:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
beyler şunuda unutmayın tıger 300 tl devıl 820 tl ancak
tıger sadece tüp
devıl ıse araborusuyla beraber
jigleyı cekıp gazladıgınız zaman devıl alev bıle atabılıyor
ve 2si arasında cıddı bır ses farkı var


dynner iyi fiyata vermıssın ben temmuzda, 2008 kırmızı 7500kmdekı cbrımı 3400e verebılmıstım gt250r alma derdıne (=
acil ihtıyactan satılınca gıtmıyor motor
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
beyler şunuda unutmayın tıger 300 tl devıl 820 tl ancak
tıger sadece tüp
devıl ıse araborusuyla beraber
jigleyı cekıp gazladıgınız zaman devıl alev bıle atabılıyor
ve 2si arasında cıddı bır ses farkı var

ateş görmek isteyene gösterebilirim ...(egzozum araboru ile birlikte) jiglede gaz yaptım mı 30cm civarında ateş püskürüyor minik canavar:cherry:
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
66
yaw abiler bisi sorcam CıbıR`a hevesimiz war ama bn 15 yaşında 1.60 boyunda
67 kilo yum sizce CıbıR`a uygunmuyum:silent::sunny:
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
66
2 sene sonra ehliyet alıcam zaten çevirmeye girmedim sürecede bisiolmaz karakoldan tanıdık war bağlasınlar gine alırım:cherry:
L

CbR ` okadar yüksek bi motor da deil ama
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
beyler şunuda unutmayın tıger 300 tl devıl 820 tl ancak
tıger sadece tüp
devıl ıse araborusuyla beraber
jigleyı cekıp gazladıgınız zaman devıl alev bıle atabılıyor
ve 2si arasında cıddı bır ses farkı var


dynner iyi fiyata vermıssın ben temmuzda, 2008 kırmızı 7500kmdekı cbrımı 3400e verebılmıstım gt250r alma derdıne (=
acil ihtıyactan satılınca gıtmıyor motor

Aynen öyle pat diye satılmıyor.

alıcısına işte kısmet :)

şimdi inşallah banada 2006-2007 Kawasaki zx-6r veya Suzuki gsxr600 nasip olur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst