Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Arkadaşlar hepinize merhaba. Cbr 125 ler için performans anlamında ya da görsel değişiklikler anlamında bulabileceğimiz parçalar, bazılarınızın bildiği üzere uzakdoğuda bulunuyor. Zamanında bunları çok araştırmıştık fakat nasıl getirtilir fiyat neye mal olur ne kadar güvenilir bilemedik. Aşağıdaki internet sitesini ziyaret ederseniz ve almayı düşünebileceğiniz parçaları bana söylerseniz size gelmesi-gitmesi vs dahil olabilecek minimum fiyattan sunabilirim. Deneme amaçlı olarak parçaları ben getirticem ve garantisi ben olcam. Yani parçayı benden alıp parayı bana ödeyeceksiniz. Adamların parça gönderimi ya da doğru parçaları gönderip göndermedikleri konusundaki riski ben alıcam. İlk birkaç alışverişten sonra bana güven telkin etmeleri durumunda distribütörlük alıcam. Msn den merak ettiklerinizi ve parça fiyatlarını sorabilirsiniz. Msn adresim [email protected]

İlgili parçaların internet sitesi:

http://www.aseanmoto.com/main.html
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
:) İzmire Kargo gibi gibi bi taşıma aracıyla falan gönderme şansımız olabilirse :) neden olmasın . 2008 arıyorum bende fakat izmirde nedense pek CBR 125 R siyah yada kırmızı yok , olanlarda aşık olmuşlar bırakmıyorlar :)

kırmızı-siyahı çok yakışıklı bu meletin gören aşık oluyor benim gibi kolay kolayda satmaz sahipleri:wiinkk:ayrıca 4000den aşağı mümkünü yok bulamazsın satmazlar satanda vardır mutlak bi sıkıntısı arızası kazası!!!dikkat et derim...şu hyu mevzusuna benide katacaklar zorla,kankam aldı 1ay evvel zorluyor benide alayım diye :silent:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
kırmızı-siyahı çok yakışıklı bu meletin gören aşık oluyor benim gibi kolay kolayda satmaz sahipleri:wiinkk:ayrıca 4000den aşağı mümkünü yok bulamazsın satmazlar satanda vardır mutlak bi sıkıntısı arızası kazası!!!dikkat et derim...şu hyu mevzusuna benide katacaklar zorla,kankam aldı 1ay evvel zorluyor benide alayım diye :silent:

benim motoruda 3500e satıom dıe her arayan soruo neresı kırık neresı bozuk
diom motor alcagım ıcın ucuzdan satıom ınanmıolar :pr:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hyo; Konusunda şunu söyleyebilirim merak edenler için;

Hemen Hemen 1 aydır bende motor; 1 haftadır kavustum yani 1 haftadır kullanıyorum...

CBR dan cok farklı değil; Yakıt bakımından hemen hemen aynı diyebilirim... 50 km de 6 TL yakıyor üstelik ; 120-130 gibi bir hızın altına düşmeden gidiyorsunuz ! ORTALAMA 90-100 ile gitseniz inanın 5 liraya 50-60 km gidebilirsiniz !

Hız konusuna gelince; Ben şahsen 169 gördüm; 115oo devirdeydi daha zorlamadım.. Zaten Genel olarak vites aralarında da yüksek hızlarda da 9ooo devri aşmıyorum; 1 kez denedim 169 da bıraktım... Zorlasam cok rahat 175 görebilirdim...

Alacak arkadaslara tavsiye ederim :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Hyo; Konusunda şunu söyleyebilirim merak edenler için;

Hemen Hemen 1 aydır bende motor; 1 haftadır kavustum yani 1 haftadır kullanıyorum...

CBR dan cok farklı değil; Yakıt bakımından hemen hemen aynı diyebilirim... 50 km de 6 TL yakıyor üstelik ; 120-130 gibi bir hızın altına düşmeden gidiyorsunuz ! ORTALAMA 90-100 ile gitseniz inanın 5 liraya 50-60 km gidebilirsiniz !

Hız konusuna gelince; Ben şahsen 169 gördüm; 115oo devirdeydi daha zorlamadım.. Zaten Genel olarak vites aralarında da yüksek hızlarda da 9ooo devri aşmıyorum; 1 kez denedim 169 da bıraktım... Zorlasam cok rahat 175 görebilirdim...

Alacak arkadaslara tavsiye ederim :)


"CBR dan cok farklı değil" demişsin...söylediğine göre yol alırsak o zaman cbrı satıp hyo almak pek mantıklı olmaz (görüntü derdinde olmayanlar için)125r dan sonra nasıl cc yukselteceğim çok kararsız kaldım(600ccler beni aşar aşmasada Alaçatı yollarını aşar):silent:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben Yakıt konusunda farklı değil dedim :) Diğer konularda her türlü cbr yer :)

CBR dan sonra kesinlikle gecilecek en mantıklı motor ; Hyo dur kardeşim! Ben de CBR kullanıyodum; 9oo CC ye kadar kullandım.. Tabi ki büyük motorlarla arasında fark var ama CBR 2.5 katı daha seri bir motor...
Ve Kullanım bakımında dar olmayısı büyük motor hakimiyetini uzmanlastırıyor !
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
11
Motor yağı

Beyler ben motoru yeni aldım da yağ konusunda bi sorum var.

Her yakıt alımında yağ ekletcez mi ?

Yağ sadecce bakımlarda mı değişcek ?
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
benim motoruda 3500e satıom dıe her arayan soruo neresı kırık neresı bozuk
diom motor alcagım ıcın ucuzdan satıom ınanmıolar :pr:

dostum motor satilmadi dimi hala eger oleyse bu aralar alabilirm haberin olsun fiyat en son ne onu da solersen tamamdir hemen deil ama 2 hafta icinde kesin solicegim alip almiyicagimi:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
2 tane buldum . onlarda 4250 - 4500 arası istiyorlar :) Yahu sıfırı 5000 lira :) Şiddetle kınıyoruz :p

bence zorlama alacagım diye bak benm kısmetmde repsol varmış tertemiz motoru göen sıfır mı aldın diyor cok araştır renke bu akdar takma zamanı gelir butun grenajları deiştrrsin :cat:
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
bende cıbırlanıyorum hahaha bu hafta alıcağım bi tane 3000 tl ye kadar satmak isteyen varsa hemen alıcağım duyrulur:cat:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
2008-Honda-CBR125Rd.jpg
birde lastikler biraz daha kalın olsa çok hoş olacak bence
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Bir de fiyatı yüksek olucak onu biliyoruz :)

hondaitalia.com(uzantıdan emin değilim) kısacası italya sitesinde baktım 3,200 euro yazıyordu.

Ama kafa grenajı daha güzel.Teknik olarak bir farkı var mı bilmiyorum ama lastikler daha geniş olursa en azından bisiklet gibisinden olan tabular yıkılmış olur.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst