Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ahmet yavuz durmaz


abi bende jubaa'ya katılıyorum ybr konusunda gitmiyor dediksede o kadar değil yani:cat:

bu güne kadar kimseyle yarışmadım ve yarışmak için almadım ben bu motoru ama bi kaç kez denk geldi iş yolunda adam gidiyo ben yanından rahat geçiyorum daha sonra aynaya baktığımda adam motorun üzerine yatmış yetişmeye çalışıyo
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
6
Böyle yaşamaya devam edin.Nasıl olsa kimsenin kimseyle karşılaşıp birşey yapacağı da yok zaten.Atış serbest oluyor bu durumda.Sallayın bakalım bol keseden.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
arkadaşlar ybr 125 nasıldır gidişat hızlanma olarak belki veriler aynı olabilir ama cbr 125r süpersport katagorisine giriyor ybr 125 commuter eğer ikisinede hemen hemen aynı dıyorsanız ybr almak çok daha mantıklı geliyor :silent: (bu arada ybr 125 hiç kullanmadım)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ybr 9.5 beygir 110-120 yapar. 2 kişi binersen rüzgar hafif esse 80e düşersin hatta 70 e

cbr 13.2 beygir 140-150 yapar. 2 kişi binersen rüzgar da hafif eserse 110 u geçmeyebilir bazılarında 120 der bazılarında ise 100 der


işte fark bu nokta da çıkıyor. bazı cbr lar tek kişi üstüne yatınca 120 yi geçmiyor bazıları da 150 yi buluyor(daha fazla diyenler var ama ben görmedim)

120 yapanla -150 yapan cbr 125 arasındaki fark özellikle 2 kişi uzun yolda bize avantaj kazandırıyor. motorun temizliğini sorunsuz bakımlı olduğunu gösteriyor 150 yapan.

150 ile gidelim ille de demiyorum sadece üzerine eğildiğinde 150 yapan cbr 125 2 kişi giderken 110-120 yaparak avantaj sağlar diyorum


anlatabildiysem ne mutlu
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
çok güzel anlattın halil sağolasın benim motorda umarım 1000 bakımından sonra açılr.
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
ybr 9.5 beygir 110-120 yapar. 2 kişi binersen rüzgar hafif esse 80e düşersin hatta 70 e

cbr 13.2 beygir 140-150 yapar. 2 kişi binersen rüzgar da hafif eserse 110 u geçmeyebilir bazılarında 120 der bazılarında ise 100 der


işte fark bu nokta da çıkıyor. bazı cbr lar tek kişi üstüne yatınca 120 yi geçmiyor bazıları da 150 yi buluyor(daha fazla diyenler var ama ben görmedim)

120 yapanla -150 yapan cbr 125 arasındaki fark özellikle 2 kişi uzun yolda bize avantaj kazandırıyor. motorun temizliğini sorunsuz bakımlı olduğunu gösteriyor 150 yapan.

150 ile gidelim ille de demiyorum sadece üzerine eğildiğinde 150 yapan cbr 125 2 kişi giderken 110-120 yaparak avantaj sağlar diyorum


anlatabildiysem ne mutlu



benim motoru bilenler bilir :)
komple yanmıştı birdaha baştan topladım heryerini yanan cbr aralık ayında...

ben üzeirne yatınca hafif rüzgarlı havada 140 kmh hızla düz yolda sabit giiyor rüzgarsız ise tamamen 145 - 150 arası
ozaman benimki halen ii durumda iki kişi geöen ay ankaraya gititk çok soguk ve rüzgarlıydı düz yolda 100 km ile 110 km zaman zaman 90 kmh hız ile gitttik çünkü rüzgar beklemediğimiz kadar fazlaydı:....

gece oldugu içinde ii esiyordu boynumagrımıştı rüzgara karşı direnmekten...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:47 PM ----------

Yazdıklarınıza harfiyen katılıyorum.

ben katılmıyorum deniz 130 zor basar diyor ben 160 bastım napıcaz şimdi yalanmı sölicez ahmet yavuza he hız demiyorum ama düz yolda sabit 145 ile uzun bir süre gidiyorum yol yokuş olmazsa senide her zaman geçiyorum bu arada :) hız yapmak iidr diye demiyorum ama ahmet yavuz olyı biraz abartmış...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hala hız konusunu mu tartısıyosunuz arkadaslar :D

Ya bırakın kim ne derse desin; 160 yapar diyen yüklesin video sunu beraber izleyelim...

Max 145 görür CBR düz yolda; o da orjinal ise... Ortalama 120-130 CBR ın ideal hızıdır...
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
188
ahmet yavuz durmaz hocam hoşgeldiniz, yazdıklarınız bence tamamen doğru. bu motorun olayı hız değil. daha bugün benzin alırken hesapladım, son 110 kilometrede 10 milyonluk benzin harcamışım. honda cbr 125 ekonomik, kendi çapında seri ve yakışıklı bir motosiklettir. sık sık uzun yola çıkacak ya da yüksek hız denemesi yapacak arkadaşlar, ne olur bu motosikleti boşuna yıpratmayın diyorum sadece :)

ekleme : bu arada benim gördüğüm son sürat 120. fazla vibrasyon yaptığı için zorlamak istemedim. 120 kilometrede titreşim böyleyse 150-160 bastığını söyleyen arkadaşları azimlerinden dolayı kutlarım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
6
Şimdi çıkacağım bahçeye kıracağım benim motorun biyerlerini vallaha.Hala 150-160 diyenler var.Yada satın aldığım mağazaya gidip sataşacağım adamlara bana çürük mal mı kakaladılar diye.Hangisini yapayım sizce?Piyasada herhalde 2 tür cbr 125 var.Kimileri 120 basıyor, kimileri 160.Kesin kazıklandım.Sonra benim servis te da problem var galiba.En son gidişimde abi vallaha buraya gelen en temiz motor seninki dediler.Herhalde yıkayıp gitmiştim onu kastetmişler.Birde anlaşılamayan asıl konu ise hep arka plana itiliyor.O da bu motorun 200 bassa bile kendini bilen biriinin zaten 120 yi geçmemesi gerektiği konusu.Ne diyeyim Allah selamet versin ( bazı arkadaşlara).
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
arkadaşlar hiç kusura bakmayın ama ;ne ybr125 nede cbr 125 hız motoru değil hele hele cbr125 i süpersport katagorisinden çıkarmaları gerekir. 125lik bir motordan benim fikrim süpersport olmaz. olamaz.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
Şimdi çıkacağım bahçeye kıracağım benim motorun biyerlerini vallaha.Hala 150-160 diyenler var.Yada satın aldığım mağazaya gidip sataşacağım adamlara bana çürük mal mı kakaladılar diye.Hangisini yapayım sizce?Piyasada herhalde 2 tür cbr 125 var.Kimileri 120 basıyor, kimileri 160.Kesin kazıklandım.Sonra benim servis te da problem var galiba.En son gidişimde abi vallaha buraya gelen en temiz motor seninki dediler.Herhalde yıkayıp gitmiştim onu kastetmişler.Birde anlaşılamayan asıl konu ise hep arka plana itiliyor.O da bu motorun 200 bassa bile kendini bilen biriinin zaten 120 yi geçmemesi gerektiği konusu.Ne diyeyim Allah selamet versin ( bazı arkadaşlara).

Ahmet bey size, kendini bilen birinin 120 yi gecmemesi gerektiği konusuna sonuna kadar katılıyorum bende bu konularda hassasım yalnızca siz benım asıl demek istedigimi anlamadınız demek istedigim arkadasımın cbr125'i 150 goruyor bunda sorun yok en son gorustugumde rampada 170 gordugunu soledı artık bu yalanmı dogrumu onu bılemıcem(benimde inanasım gelmiyor) ancak 150 garanti cunku satın aldıgı arkadasta 150 yi görüyordu sonuc olarak hız derdım yok sadece bazı cbrler neden bılmem bu hızları gorebılıyor onun yanında bu motorun cüssesine göre tabiki tehlikeli hızlar...umarım anlasabilmişizdir ben daha yenı motorcuyum ybrm var seyir hızı bana göre maksımum 90 olan bir motor 100 110 yapar ancak sürüş güvenliği her seyden önemlidir... :rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Evet arkadaşlar,
İstemeyerek de olsa cıbırımızı satma kararı aldık. Durumları düzeltince tekrar alacağız İnşallah.

Bizim motorumuza nasıl baktığımızı az çok tahmin ediyorsunuzdur. Şimdiden alacak kişiye hayırlı olsun.

İlan detayları aşağıdadır:

http://www.sahibinden.com/sahibinde...cbr_125_r-69WQQaXQQ14781635WQQpXQQdisplayitem

bir hafta önce koysaydın satmış olrak görebilirdin ama motor aldık be dostum tuh yaa
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Böyle yaşamaya devam edin.Nasıl olsa kimsenin kimseyle karşılaşıp birşey yapacağı da yok zaten.Atış serbest oluyor bu durumda.Sallayın bakalım bol keseden.

Moto_dragtan farklı çıkmadın sende yalan oldun kardeş kusura bakma gözümde artık güvenirliğin 0 ya:pr:

Önceki attığım mesajı iyi oku bi cevap ver önce laf sokucam diye gedik arama,o hikayenin sonu kötü bitiyo gördük.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 PM ----------

veri alışverişi demek:queen::queen::queen:

Ne diyim şimdi ben daha,sen söyle ya:queen:Cbr la 175 yapanlar Ybr yle Cbr tokatlayanlar geçenlerde biri de rx le 240 görmüştü.Ya diyorum ya Allah tan para yok bu insanlarda 1000lik falan almıyolar kadran 299 gösteriyosa bi 100 de o koyar üstüne bi bakmışın 1000 rr la F-16 tokatladım diye topicler çıkar sitede çocuk kandırıyolar sanki ya:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst