Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
arkadaslar
aydın didimde 2007 model 15 bin km de kırmızı gri cbr (arka lastik 120 lık) var almak isteyen veya dusunenler fuat beyle irtibata gecebilir
tel no:0542 533 25 53
0534 547 70 95
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
arkadaslar
aydın didimde 2007 model 15 bin km de kırmızı gri cbr (arka lastik 120 lık) var almak isteyen veya dusunenler fuat beyle irtibata gecebilir
tel no:0542 533 25 53
0534 547 70 95

kırmızı griler 2005 model değilmi. 2005 ten sonra sade kırmızılar çıktı diye biliyorum
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
263ul.jpg

çok teşekür ederim arkadaşım iki kişidede tek kişidede aynı hava basıncımı gerekiyor öyle anladım sanki.
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
5
arkadaşlar ben bu motoru almada karalıyımda kafama takılan bazı sorular mesela tek silindirmi çift silindirmi hangisine baksam ikisinin arasındaki fark ney yardım ederseniz sevinirim
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Valla tek silindir de tork yuksek olur cift silindirlilere göre ancak tabi CC de önemli tek silindirlide biras titreşim olur cifte göre senin kararın :)
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
5
ben ilk kullanıcam motora başlamak için fazla anlamıyorum motordan sadece aşırı bi hevesim var o kadar bir tane alıcam Allah nasip ederse yalnız iyisi olsun diyorum dynner sana mesaj attım cevaplarsan sevinirim
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
arkadaşlar artık bende bir cbRepsolcuyum :p

[/COLOR]İşte resimlerrr gerci 2 adet var su an ama dierlerini arkadaşın telefonla cektigimden daha alamadım alınca ekleyecegim :mrgreen:

img0207prw.jpg


img0212g.jpg

VAyyy ; Hayırlı olsun ; bi zamanlar ben de de aynından vardı :p

Kazasız sürüşler diliyorum arkadasım :bounce:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
35
ark. çok yerde cevabını bulamadım bu cbr için boyum çok uzun heralde 1.85???( kilo önemli değil cbr için zayıflarım ) :mrgreen: :cherry:
 
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
131
Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım ALLAH kazasız belasız sürmeyi nasip etsin.

Bende artık cbr 125 sahibi oldum dün itibariyle :) . en kısa zamanda fotoğraflarıda yükleyeceğim arkadaşlar
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
38
Bende artık cbr 125 sahibi oldum dün itibariyle :) . en kısa zamanda fotoğraflarıda yükleyeceğim arkadaşlar[/QUOTE]


Kazasız belasız sürmen dileğiyle kardeşim.İnşallah bir gün banada kısmet olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:36 PM ----------

Bende artık cbr 125 sahibi oldum dün itibariyle :) . en kısa zamanda fotoğraflarıda yükleyeceğim arkadaşlar


Kazasız belasız sürmen dileğiyle kardeşim.İnşallah bir gün banada kısmet olur[/QUOTE]
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
Arkadaşlar izmirde oturuyorum ve cbr 125 alıcam 1aya bana bu motorun + ve - lerını soylermısınız ? yakıt tuketımı-performansı-konforu nasıldır ? uzun yol yapabilirmiyiz ?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Valla ben 2 gun oluyor alalı bende Bornovada oturuoyrum motoru su sogutmalı oldugundan uzun yolda + sı var ancak 125cc ve tek sılndr olması biras yoruyor bugun guzelbahceye gidip geldm pek yorulmadm gercı ancak ruzgarda vardı karsıdan, - si belki lastikleri olur stnadart olan dierlerini uzun surdı kullanan arkadaşlar soyle daha iyi olur sehir içinde cok kıvrak ve atak bir motosiklet, :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 PM ----------

dsc01239q.jpg


dsc01238.jpg


Pek kaliteli olmasada 2 resim daha
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst