arkadaslar
aydın didimde 2007 model 15 bin km de kırmızı gri cbr (arka lastik 120 lık) var almak isteyen veya dusunenler fuat beyle irtibata gecebilir
tel no:0542 533 25 53
0534 547 70 95
arkadaşlar artık bende bir cbRepsolcuyum
[/COLOR]İşte resimlerrr gerci 2 adet var su an ama dierlerini arkadaşın telefonla cektigimden daha alamadım alınca ekleyecegim :mrgreen:
![]()
![]()
kırmızı griler 2005 model değilmi. 2005 ten sonra sade kırmızılar çıktı diye biliyorum
Bende artık cbr 125 sahibi oldum dün itibariyle. en kısa zamanda fotoğraflarıda yükleyeceğim arkadaşlar
dynner
Şasi yamuk duruyor sanki...
:cherry: