- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,832
(modların bilgisine sokak yarışına davet değil veri alışverişi için deneye davettir bu).:mrgreen:
veri alışverişi demek:queen::queen::queen:
(modların bilgisine sokak yarışına davet değil veri alışverişi için deneye davettir bu).:mrgreen:
Böyle yaşamaya devam edin.Nasıl olsa kimsenin kimseyle karşılaşıp birşey yapacağı da yok zaten.Atış serbest oluyor bu durumda.Sallayın bakalım bol keseden.
Böyle yaşamaya devam edin.Nasıl olsa kimsenin kimseyle karşılaşıp birşey yapacağı da yok zaten.Atış serbest oluyor bu durumda.Sallayın bakalım bol keseden.
ybr 9.5 beygir 110-120 yapar. 2 kişi binersen rüzgar hafif esse 80e düşersin hatta 70 e
cbr 13.2 beygir 140-150 yapar. 2 kişi binersen rüzgar da hafif eserse 110 u geçmeyebilir bazılarında 120 der bazılarında ise 100 der
işte fark bu nokta da çıkıyor. bazı cbr lar tek kişi üstüne yatınca 120 yi geçmiyor bazıları da 150 yi buluyor(daha fazla diyenler var ama ben görmedim)
120 yapanla -150 yapan cbr 125 arasındaki fark özellikle 2 kişi uzun yolda bize avantaj kazandırıyor. motorun temizliğini sorunsuz bakımlı olduğunu gösteriyor 150 yapan.
150 ile gidelim ille de demiyorum sadece üzerine eğildiğinde 150 yapan cbr 125 2 kişi giderken 110-120 yaparak avantaj sağlar diyorum
anlatabildiysem ne mutlu
Yazdıklarınıza harfiyen katılıyorum.
Şimdi çıkacağım bahçeye kıracağım benim motorun biyerlerini vallaha.Hala 150-160 diyenler var.Yada satın aldığım mağazaya gidip sataşacağım adamlara bana çürük mal mı kakaladılar diye.Hangisini yapayım sizce?Piyasada herhalde 2 tür cbr 125 var.Kimileri 120 basıyor, kimileri 160.Kesin kazıklandım.Sonra benim servis te da problem var galiba.En son gidişimde abi vallaha buraya gelen en temiz motor seninki dediler.Herhalde yıkayıp gitmiştim onu kastetmişler.Birde anlaşılamayan asıl konu ise hep arka plana itiliyor.O da bu motorun 200 bassa bile kendini bilen biriinin zaten 120 yi geçmemesi gerektiği konusu.Ne diyeyim Allah selamet versin ( bazı arkadaşlara).
Evet arkadaşlar,
İstemeyerek de olsa cıbırımızı satma kararı aldık. Durumları düzeltince tekrar alacağız İnşallah.
Bizim motorumuza nasıl baktığımızı az çok tahmin ediyorsunuzdur. Şimdiden alacak kişiye hayırlı olsun.
İlan detayları aşağıdadır:
http://www.sahibinden.com/sahibinde...cbr_125_r-69WQQaXQQ14781635WQQpXQQdisplayitem
Yeschim, siz mektep cad. orda mı oturyorsunuz ?
Böyle yaşamaya devam edin.Nasıl olsa kimsenin kimseyle karşılaşıp birşey yapacağı da yok zaten.Atış serbest oluyor bu durumda.Sallayın bakalım bol keseden.
veri alışverişi demek:queen::queen::queen: