- Katılım
- 22 Nis 2009
- Mesajlar
- 443
izmir'de satan arkadaş warmı acaba teLefon yda msn yoLuyla konuşabilirz..?
aydın didimde fuat bey var
tel no:0542 533 25 53
:0534 547 70 95
arayıp bi konusun isterseniz
izmir'de satan arkadaş warmı acaba teLefon yda msn yoLuyla konuşabilirz..?
Motor alan herkese hayırlı olsun bu aralar çok cbr görmeye başladım yolda yaz gelmiş anlaşıldı.
Moto_drag da gelmedi bi türlü 175le kanatlandı galiba inemedi bilgisayar başına hala video beklemesindeyiz ve yanıtlanmayan sorular var.
Öncelikle hoşgeldin.Fakat söylediğin kadar tecrübeliysen şu yukarıda yazdığını sen yazmadın biri senin hesabından girdi yazdı galiba.Ya da sen bahsettiğin hızlara;motora bindin çalıştırdın düz yolda çıktın bastın indin yaptım falan dedin herhalde.Çünkü yazdıklarından sonra burda çok fena uçmuşun o anlattığın tecrübeli adam imajı yalan oldu.
Cbr 125in teknik verilerine bak daha sonra Ybr nin teknik verilerine bak yan yana bi koy sence bu dediğin doğru olabilir mi?
Tüm dünyada kullanılan 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 rakamlarını okumayı biliyorsan çok rahat bu söylediğinin saçma olduğunu fark edeceksin.
Ha yok ben hala ısrarcıyım bu dediğimde diyosan gel ben sana numaramı veriyim ist. e gelirsen uğra istediğin ybr yide al gel denemesi bedava benden sana cbr 125 yanında bide motor tamirhanesi ok:cat::queenmodların bilgisine sokak yarışına davet değil veri alışverişi için deneye davettir bu).:mrgreen:
Bak Juba kardeşim.2 kez Ybr 125 le iş inada bindi. Ve de bu motorları geçemedim.Tam aksine onlar beni geçti.Daha önceki yazımdada belirttiğim gibi ya benim motorda ciddi bir sıkıntı var, yada teknik veriler yalan.Yada yada karşılaştığım Ybr lerde farklı birşeyler vardı.Bunları bilemem.Ancak güvenilirliğim konusunda yazdıkların beni üzdü.Ben CBR 125 i olan ve asla yalan söylemeden gerçekleri dile getirdiğim için gözünde güvenilir olarak yalan olarak bir imaj yarattıysam farklı dünyaların insanlarıyız demektir.Tatlı tatlı bu konulareı konuşmalıyız.Sorunların nereden kaynaklandığını çözümlemek gerekir.Yalan oldun falan tarzını pek benimseyemedim. selamlar...
Daha önceki yazımdada belirttiğim gibi ya benim motorda ciddi bir sıkıntı var, yada teknik veriler yalan.Yada yada karşılaştığım Ybr lerde farklı birşeyler vardı.Bunları bilemem.
schuderia 06 motorunun YBR 125 olduğunu sonradan okudum.Eğer senin mootorda bir problem yoksa cbr 125 i her zaman yersin.Bunu birkaç defa test ettim.YBR ler iyi gidiyor.Ancak konu benim sürat yapamadığımı ima etmek se bu konuda az yukarıda söylediklerim geçerlidir.
Ahmet bey sizin bu yazdıklarınız okurken benle dalga geciyorsunuz diye düsünmüştüm ama gercek oldugunu ögrenince gercekten sasırdım :cyclopsanybr125 cbr 125 i nasıl gecssin yahu son hızı tas catlasa 120 dir onuda yokus asagı yapardır belki ayrıca o hızda hiç stabil olacagını dusunmuyorum, ybr 125 modifiyeli bile olsa cbr125 i gecemez belki sizi gecen tvs apache felandır ayrıca hız merakım yok onuda söleyim ybrmle tın tın gezmeside cok zevkli yeni başladım bu işe zaten...
aydın didimde fuat bey var
tel no:0542 533 25 53
:0534 547 70 95
arayıp bi konusun isterseniz
Cok iyi hızlar derken ??? :silent:
Hoşbulduk... Cıbır bulsam da başkasının cıbırıyla riske giremem bu yüzden kıl olmaya devam :cherry:
Bak Juba kardeşim.2 kez Ybr 125 le iş inada bindi. Ve de bu motorları geçemedim.Tam aksine onlar beni geçti.Daha önceki yazımdada belirttiğim gibi ya benim motorda ciddi bir sıkıntı var, yada teknik veriler yalan.Yada yada karşılaştığım Ybr lerde farklı birşeyler vardı.Bunları bilemem.Ancak güvenilirliğim konusunda yazdıkların beni üzdü.Ben CBR 125 i olan ve asla yalan söylemeden gerçekleri dile getirdiğim için gözünde güvenilmeyen olarak,yalan olarak bir imaj yarattıysam farklı dünyaların insanlarıyız demektir.Tatlı tatlı bu konuları konuşmalıyız.Sorunların nereden kaynaklandığını çözümlemek gerekir.Yalan oldun falan tarzını pek benimseyemedim. selamlar...
Evet arkadaşlar,
İstemeyerek de olsa cıbırımızı satma kararı aldık. Durumları düzeltince tekrar alacağız İnşallah.
Bizim motorumuza nasıl baktığımızı az çok tahmin ediyorsunuzdur. Şimdiden alacak kişiye hayırlı olsun.
İlan detayları aşağıdadır:
http://www.sahibinden.com/sahibinde...cbr_125_r-69WQQaXQQ14781635WQQpXQQdisplayitem