Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
18
Geç'te olsa benim cbr'dan bir kesit.
Kendisi 1 yıl kapalı odada (garajda değil ha) yatar ve en fazla 1 ay gezer tozar.

 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
6
Motor alan herkese hayırlı olsun bu aralar çok cbr görmeye başladım yolda yaz gelmiş anlaşıldı.

Moto_drag da gelmedi bi türlü 175le kanatlandı galiba inemedi bilgisayar başına hala video beklemesindeyiz ve yanıtlanmayan sorular var.




Öncelikle hoşgeldin.Fakat söylediğin kadar tecrübeliysen şu yukarıda yazdığını sen yazmadın biri senin hesabından girdi yazdı galiba.Ya da sen bahsettiğin hızlara;motora bindin çalıştırdın düz yolda çıktın bastın indin yaptım falan dedin herhalde.Çünkü yazdıklarından sonra burda çok fena uçmuşun o anlattığın tecrübeli adam imajı yalan oldu.

Cbr 125in teknik verilerine bak daha sonra Ybr nin teknik verilerine bak yan yana bi koy sence bu dediğin doğru olabilir mi?

Tüm dünyada kullanılan 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 rakamlarını okumayı biliyorsan çok rahat bu söylediğinin saçma olduğunu fark edeceksin.

Ha yok ben hala ısrarcıyım bu dediğimde diyosan gel ben sana numaramı veriyim ist. e gelirsen uğra istediğin ybr yide al gel denemesi bedava benden sana cbr 125 yanında bide motor tamirhanesi ok:cat::queen:(modların bilgisine sokak yarışına davet değil veri alışverişi için deneye davettir bu).:mrgreen:

Bak Juba kardeşim.2 kez Ybr 125 le iş inada bindi. Ve de bu motorları geçemedim.Tam aksine onlar beni geçti.Daha önceki yazımdada belirttiğim gibi ya benim motorda ciddi bir sıkıntı var, yada teknik veriler yalan.Yada yada karşılaştığım Ybr lerde farklı birşeyler vardı.Bunları bilemem.Ancak güvenilirliğim konusunda yazdıkların beni üzdü.Ben CBR 125 i olan ve asla yalan söylemeden gerçekleri dile getirdiğim için gözünde güvenilmeyen olarak,yalan olarak bir imaj yarattıysam farklı dünyaların insanlarıyız demektir.Tatlı tatlı bu konuları konuşmalıyız.Sorunların nereden kaynaklandığını çözümlemek gerekir.Yalan oldun falan tarzını pek benimseyemedim. selamlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Bak Juba kardeşim.2 kez Ybr 125 le iş inada bindi. Ve de bu motorları geçemedim.Tam aksine onlar beni geçti.Daha önceki yazımdada belirttiğim gibi ya benim motorda ciddi bir sıkıntı var, yada teknik veriler yalan.Yada yada karşılaştığım Ybr lerde farklı birşeyler vardı.Bunları bilemem.Ancak güvenilirliğim konusunda yazdıkların beni üzdü.Ben CBR 125 i olan ve asla yalan söylemeden gerçekleri dile getirdiğim için gözünde güvenilir olarak yalan olarak bir imaj yarattıysam farklı dünyaların insanlarıyız demektir.Tatlı tatlı bu konulareı konuşmalıyız.Sorunların nereden kaynaklandığını çözümlemek gerekir.Yalan oldun falan tarzını pek benimseyemedim. selamlar...

abi senden daha çok tecrübelerini paylaşmanı bekleriz. mesela arkadaşların kaza yaptıysa onu anlat . şöyle şöyle yapmayın diye. veya kaza sonrası olaylar bu konularda daha çok yardımcı olacağınızı düşünüyorum
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Daha önceki yazımdada belirttiğim gibi ya benim motorda ciddi bir sıkıntı var, yada teknik veriler yalan.Yada yada karşılaştığım Ybr lerde farklı birşeyler vardı.Bunları bilemem.

Dediğiniz gibi ya sizin motorunuzda birşey var yada diğer ybr'ler dolu.
Ybr daha sakin bir motosiklettir , cbr daha agresiftir kendince. Ybr kullanan insanlara da sorsanız bunu kabul edeceklerdir.

Onun bunun şunun geçmesi önemli değil. Ama arada gözle görülür bir performans farkı olan bir motor sizi geçiyorsa , sizin motorunuzda bir sorun vardır.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
125
ahmet yavuz durmaz kardeşim modifiyesiz ybr'ye geçiliyosan bunun buyuk ihtimal tecrubeyle alakası vardır...Küçük bir örnek vereyim..

Cbr 125 :3. viteste 3000-5000 devir arası seyir etsin
Ybr 125 :2. viteste 6000-7000 devir arası seyir etsin

Yanyana iken dip gaz yapılsa cbr'ın şansı çok düşük olur..Ne demek istediğimi anlatabilmişimdir umarım...

Otomobil kullandıysan bilirsin sollamaya çıkarken aracın çabuk ivmelenmesini isteriz bu yüzden 1 vites düşeriz 4. viteste değilde 3. viteste sollamaya çıkarız aynı otomobildeki gibi o anki hızınla ilgili olarak doğru viteste olman gerekir...

Sıfırdan kalkış yapıyosanızda erken vites değiştiriyorsundur...Umarım yardımcı olmuşumdur...
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
schuderia 06 motorunun YBR 125 olduğunu sonradan okudum.Eğer senin mootorda bir problem yoksa cbr 125 i her zaman yersin.Bunu birkaç defa test ettim.YBR ler iyi gidiyor.Ancak konu benim sürat yapamadığımı ima etmek se bu konuda az yukarıda söylediklerim geçerlidir.

Ahmet bey sizin bu yazdıklarınız okurken benle dalga geciyorsunuz diye düsünmüştüm ama gercek oldugunu ögrenince gercekten sasırdım :cyclopsanybr125 cbr 125 i nasıl gecssin yahu son hızı tas catlasa 120 dir onuda yokus asagı yapardır belki ayrıca o hızda hiç stabil olacagını dusunmuyorum, ybr 125 modifiyeli bile olsa cbr125 i gecemez belki sizi gecen tvs apache felandır ayrıca hız merakım yok onuda söleyim ybrmle tın tın gezmeside cok zevkli yeni başladım bu işe zaten...
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
33
bende yeni cbr kullanıcısıyım daha önce cbf 150 ,apache ,ybr gibi motorlar kullandım ama cbr bunlardan çok farklı belki bendeki performans egzosundan kaynaklanıyo olabilir motor çok seri trafikte kullanımı çok kolay rüzgar olmadığı zaman çok iyi hızlara ulaşmak mümkün ama tavsiye etmem bi kaç kez savruldum çünkü :)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
schuderia 06 motorunun YBR 125 olduğunu sonradan okudum.Eğer senin mootorda bir problem yoksa cbr 125 i her zaman yersin.Bunu birkaç defa test ettim.YBR ler iyi gidiyor.Ancak konu benim sürat yapamadığımı ima etmek se bu konuda az yukarıda söylediklerim geçerlidir.

Ahmet bey sizin bu yazdıklarınız okurken benle dalga geciyorsunuz diye düsünmüştüm ama gercek oldugunu ögrenince gercekten sasırdım :cyclopsanybr125 cbr 125 i nasıl gecssin yahu son hızı tas catlasa 120 dir onuda yokus asagı yapardır belki ayrıca o hızda hiç stabil olacagını dusunmuyorum, ybr 125 modifiyeli bile olsa cbr125 i gecemez belki sizi gecen tvs apache felandır ayrıca hız merakım yok onuda söleyim ybrmle tın tın gezmeside cok zevkli yeni başladım bu işe zaten...

hocam yaşadığım yerde bi ybr 125 var herif 140 150 yapıyo gerçekten ve geçenlerde dört motor yarışmışlar (ki ben pek tasvip etmem) motorların üçü ybr 125 biri cbr 125 imiş ve siyah bi ybr 125 yaklaşık 150 km sürat ile diğerlerini geçmiş bi arkadaşım gözleriyle görmüş o anlattı ama ybrnin bi kaç yeriyle oynamışlar adam biraz masraf etmiş duyduğuma göre cbr orjinalmiş ama :wiinkk:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Arkadaşlar son 15 sayfa böyle bi konu dönüyor ,yok kaç yapar o geçer bu geçer ama bir tane link hariç elle tutulur somut bişey yok ,alırsın malossi kiti takarsın max hıza çıkmayı denersin videoya çekersin aynı anda yanındaki arabadaki arkadaşın da çeker burda da vay be deriz yada demekki bukadar fark oluyormuş deyip örnek alırız 781. sayfadayız bilgi paylaşımı tamam da bi yere kadar somut şeyler tartışalım video yada resim ekliyelim yorum yazarken ,yoksa duygusal oluyor takım tutma muhabbeti gibi bi taraf tutmadan ispatlicaksak söyliyelim bence ,( cbr 125 ile ilgili soru yada sorunları bu konu dışında tutuyorum) yoksa 1000 sayfa da olsa ne okuyan olur nede okumaya tenezzül eden ,tamam forum bilgi paylaşımı ama araştırmadan sormak biraz fazla hazırcılık değilmi. son olarak mertka kişisel algılama ama çok mış muş lı bi yorum olmuş :)

Birde şu malossi kiti araştıran arkadaşlar vardı getirten yokmu yada teknik olarak test verilerini yazan tabi pratikteki farkıyla :cat:
 
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
342
Cbr 125 r ı alınabilecekler listesine almış ve motor bakan,araştıran birisi olarak şunu sölücem...

- Anladımki cbr 125 r sorunsuz bi motor,fakat kullanıcısında bir ego sorunu yaratabiliyor.Keza büyük abilerinin (600rr falan) verdiklerini bekleyen kullanıcılar kafayı sadece hız a takmış durumda...

- Bilgi aktarımı son bi kaç sayfadır durmuş,kavram kargaşasına dönüşmüş.Elbette herkes motoru bastımı şahlansın kır at gibi koştursun ister ama beklentiniz fazla ise cc de fazla olmalı sanki.

- Aralarda en beğendiğim yorum büyük bi abimizinkiydi... Demiş ki ben yıllardır hayattayım,usul usul gezerim,uzun yol da yaparım,motorumun kıymetini bilirim fazla zorlamam,maksimum 100-110 km bana yeter,az da benzin harcarım demiş özetle.Bu yorum benim için daha önemli çünkü bi motosikletin herşeyden önce kullanıcı dostu olması gerek.

- Alakalı siteye bakıyorum.Aranızda takas yapabilecek varsa da yaparım ama ilk tercihim Agility imi değerini bilen birisine vermek ve sonra tekrardan vitesli motora geçmek.

- Aradığım özellikler fazlasıyla cbr da var : Geçiş motoru olabilmesi,az yakması,su soğutmalı olması,kullanım kolaylığı,dizayn,çift disk fren,bol yedek parça,marka prestiji,pazar genişliği,ileride bir 600rr aldığımda satmayıp eşime verebilecek olmam.... vs..

Ey cıbırcılar,bırakın hızı mızı,havalar güzel,bence gezi tertipleyin ;)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ewet arkadaşlar daha öncede konuştuğumuz gibi motorun kadrandaki ledleri değiştirdiğimi söylemiş sizde foto istemiştiniz şimdiye nasipmiş bakın bakalım beğenecekmisiniz








bunlarda dayıoğluna (siyahbeyaz'a) almış olduğumuz cbr 125















buda kendisi

 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Hoşbulduk... Cıbır bulsam da başkasının cıbırıyla riske giremem bu yüzden kıl olmaya devam :cherry:

Yeşim ablanınkini alsan ya:cherry:

Motoru satıcam hala kafamda ben bu motorla viraja yatamıyor muyum diye soru var senin yüzünden orjinal lastikler kaymıyo diye tutturdun:queen::queen:

Olmadı al benim motorla yat viraja sadece görmem lazım ne kadar yattığını yoksa yakıcam kendimide motoruda:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:32 PM ----------

Bak Juba kardeşim.2 kez Ybr 125 le iş inada bindi. Ve de bu motorları geçemedim.Tam aksine onlar beni geçti.Daha önceki yazımdada belirttiğim gibi ya benim motorda ciddi bir sıkıntı var, yada teknik veriler yalan.Yada yada karşılaştığım Ybr lerde farklı birşeyler vardı.Bunları bilemem.Ancak güvenilirliğim konusunda yazdıkların beni üzdü.Ben CBR 125 i olan ve asla yalan söylemeden gerçekleri dile getirdiğim için gözünde güvenilmeyen olarak,yalan olarak bir imaj yarattıysam farklı dünyaların insanlarıyız demektir.Tatlı tatlı bu konuları konuşmalıyız.Sorunların nereden kaynaklandığını çözümlemek gerekir.Yalan oldun falan tarzını pek benimseyemedim. selamlar...

O zaman bu şekilde söylersin ben geçemedim dersin.Sorunda büyük ihtimalle sendedir motorda değil kilondan olabilir vites performansından olabilir.Ama sana şunu söyliyim bunu da tecrübelerine eklersin hiç bir stok ybr hiçbir stok cbr ı geçemez matematiksel olarak bile imkansız seni geçen makina belki de yüklüdür bilmediğin motorla zaten işi inada bindirmen hata:cat:

Yolda her zaman senden hızlısından uzak durucaksın bilmediğin denginle inat etmiceksin bende Gilera Runner ı ufak gördüm geçerim dedim scooter dedim makina tık demeden 140 görüyomuş meğersem fena çizilmiştik gerçi sonradan North isimli Kerem arkadaşımız makinayı çatlattı ama neyse:cherry:
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
6
Arkadaşlar, son birkaç sayfadır konu uzayıp gidiyor.Takıldık bir hız konusuna.Daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi cbr 125 kaç yaparsa yapsın o çaptaki motorla 120 lerin üzerine çıkılmaya çalışılması hem motosiklet açısından hemde kendi geleceğimiz açısından yanlıştır diye düşünüyorum.Yalnız İzmir'de oturup ta o denilen süratlere çıkan bir arkadaş varsa tanışmak vede birgün onu canlı olarak izlemek isterim.Bir defaya mahsus.
Yeni motosiklet alacaklara da bu kriterlerle uğraşmadan sorunsuz ve kendi boyutlarına göre gördüğüm en kaliteli motorlardan biri olan cbr125 i almakta hiçbirzaman endişe etmemeleridir.
Ben motosikletime öyle güveniyorumki onunla İzmir-Ankara-Nevşehir-Antalya-Fethiye-Denizli-İzmir gibi bir tur yapacağım Temmuz ayında.İnşallah herşey umduğum gibi gider.Yolda motosikletle ilgili bir sorun çıkmaz diye ümit ediyorum.Dönüşte izlenimlerimi ve birkaç fotoyu paylaşırım sizlerle yine.
Artık bu hız meselesininde kapanması gerektiğini düşünüyorum.Çünkü öyle anlaşılıyor ki bu konuda anlaşamayacağız.30 yıldır motosikletle haşır neşir biri olarak tam bir acemi, korkak, motosikletten anlamayan biri gibi algılanıyorum bazı arkadaşlar tarafından.
Eğer bir oğlum olsaydı ve o da motosiklete merak salsaydı, onunla aramda tıpkı sizlerle yaptığımız şu son hız konularını konuşurdum.Sizlerin yaklaşımları gibi konuşmalar sezinleseydim onu motosikletlerden uzak tutmak için herşeyi yapardım.
Eminimki sizlerinde aileleri var vede onlarda sizin için aynı endişeleri taşıyorlardır.Bir gün onları yıkacak bir haberin onlara ulaşmaması dileğiyle hoşçakalın.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
ne bu ya hız hız hız yazık motora eti ne butu hepsi 125 cc motor görünüşüne aldanıp motoru sıkıştırmak saçma abi bu kaç yapanlarada 500 yapıyor dıyorum 100 yaparsa kendimi keserim diyor haklısın diyorum :queen:
 
Katılım
31 May 2009
Mesajlar
2
Evet arkadaşlar,
İstemeyerek de olsa cıbırımızı satma kararı aldık. Durumları düzeltince tekrar alacağız İnşallah.

Bizim motorumuza nasıl baktığımızı az çok tahmin ediyorsunuzdur. Şimdiden alacak kişiye hayırlı olsun.

İlan detayları aşağıdadır:

http://www.sahibinden.com/sahibinde...cbr_125_r-69WQQaXQQ14781635WQQpXQQdisplayitem


bende bir cıbır almak istiyorum ama henüz parayı denkleştiremedim motorun çok güzel görünüyor temiz baktığından da şüphem yok.param olsa hemen alırdım iyi satışlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst