Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
131
Arkadaşlar salı günü cbr aldık melocan la beraber Konya'dan; Gelirken 120 en fazla yaptığı çok fazlasınada gerek yok zaten...
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
geçen arkadaşlar apaçhe ile cbr 125 i kapıştırdılar şahit oldum apaçhe cbr yi yedi
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
FiyatLar 2750 ile 3500 arasında gidiyor genel olarak. 3250 civarına 2007-2008 Model 10.ooo km altı temiz bir cbr alınabilir su anda...
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
geçen arkadaşlar apaçhe ile cbr 125 i kapıştırdılar şahit oldum apaçhe cbr yi yedi

Bu siteden bir aparche li arkadaşı kendisi şahit çatur çutur yedim hatta durduğumuzda kendi dedi son gaz gittim yine geçemedim seni motorda modifiye mi var dedi hayır dedim hatta yokuş yukarı çıkarken baya yaklıştıda düze geldiğimizde yalan oldu doğal olarak.

Senin gördüğün cbr ın üstündeki tadımlık çerezdir yerler öyle merak etme:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:43 PM ----------

Afiyet olsun :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:35 PM ----------



Ojbulduk.... Yahu heryere link mi verdin ne dedim ben sana :cyclopsan


Hoşgeldin tekrardan Görkem.Hazır burdasın bi cbr bulda senle rivaya gidelim ya şu viraj olayından sana kılım benden fazla yatırırsan zaten ::pokey::::xblink::::whip::Lastik izlerine bakıcam mikroskopla o kadar paranoya oldum.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
sıfır mı aldın arkadaşım yoksa ıkıncı el mı ve kaça aldın bende bakıyorum ve onumde 2 ay var fıyat araştrması yapmak ıstyorum

dostum 2. el aldık 2007 model 8 bin kusurde turuncu renkte
3500'e aldık

bu arada türkiyede yeni kasa yok yani yeni kasa eski kasa muhabbeti yapamıyoruz dostum:rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Arkadaşlar arka frenı sıkınca ötmeye başladı, hatta yavas gderken sıknca bildiin kuş gibi ötüyor :D

arkadaş yıka dedi orayı pislik oalblr diye bende öyle yapıcam balatalardan olabilir mi ?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Gidip deniyim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:44 PM ----------

ya yıkadım ama gecmedı yada tam nereyı yıkayuacagız yanlış yeride yıkamış olablrm :D
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Gidip deniyim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:44 PM ----------

ya yıkadım ama gecmedı yada tam nereyı yıkayuacagız yanlış yeride yıkamış olablrm :D

balata temizleyici sprey al daha da güzel temizler. ya da deterjanlı tazyikli suyla temizle ama ben denemedim öylediyolar. sprey kullanıyorum bu konuda çok etkili.

diske biraz tut özellikle balatalara tut
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hoşgeldin tekrardan Görkem.Hazır burdasın bi cbr bulda senle rivaya gidelim ya şu viraj olayından sana kılım benden fazla yatırırsan zaten ::pokey::::xblink::::whip::Lastik izlerine bakıcam mikroskopla o kadar paranoya oldum.

Hoşbulduk... Cıbır bulsam da başkasının cıbırıyla riske giremem bu yüzden kıl olmaya devam :cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst