- Katılım
- 20 Tem 2008
- Mesajlar
- 131
Arkadaşlar salı günü cbr aldık melocan la beraber Konya'dan; Gelirken 120 en fazla yaptığı çok fazlasınada gerek yok zaten...
bir hafta önce koysaydın satmış olrak görebilirdin ama motor aldık be dostum tuh yaa
FiyatLar 2750 ile 3500 arasında gidiyor genel olarak. 3250 civarına 2007-2008 Model 10.ooo km altı temiz bir cbr alınabilir su anda...
geçen arkadaşlar apaçhe ile cbr 125 i kapıştırdılar şahit oldum apaçhe cbr yi yedi
Afiyet olsun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:35 PM ----------
Ojbulduk.... Yahu heryere link mi verdin ne dedim ben sana :cyclopsan
Afiyet olsun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:35 PM ----------
Ojbulduk.... Yahu heryere link mi verdin ne dedim ben sana :cyclopsan
::xcrying:
ne motoru birader oyun sitesi bu
adamın 3 mesajı var 3 üde aynı link
ne o hit başına paramı alıyorsun
yoksa virüs filanmı
sıfır mı aldın arkadaşım yoksa ıkıncı el mı ve kaça aldın bende bakıyorum ve onumde 2 ay var fıyat araştrması yapmak ıstyorum
Arkadaşlar arka frenı sıkınca ötmeye başladı, hatta yavas gderken sıknca bildiin kuş gibi ötüyor
arkadaş yıka dedi orayı pislik oalblr diye bende öyle yapıcam balatalardan olabilir mi ?
Gidip deniyim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:44 PM ----------
ya yıkadım ama gecmedı yada tam nereyı yıkayuacagız yanlış yeride yıkamış olablrm![]()
dostum 2. el aldık 2007 model 8 bin kusurde turuncu renkte
3500'e aldık
bu arada türkiyede yeni kasa yok yani yeni kasa eski kasa muhabbeti yapamıyoruz dostum:rendeer:
Hoşgeldin tekrardan Görkem.Hazır burdasın bi cbr bulda senle rivaya gidelim ya şu viraj olayından sana kılım benden fazla yatırırsan zaten :okey::::xblink::::whip::Lastik izlerine bakıcam mikroskopla o kadar paranoya oldum.