- Katılım
- 10 Haz 2006
- Mesajlar
- 6,542
- Konu Yazar
- #8,221
siz benden çok daha bilgilisiniz motor hakkında ancak benim en ufak fikrim dahi yok.. Hatta o vites olayınıda ilk defa bana yardımcı olan arkadaş sayesinde öğrendim ona çok teşekkür ederim.. Bence sizde eleştiri yapacağınıza bilmeyen arkadaşlara bildiklerinizi öğretirseniz çok daha hayırlı bi iş yapmış olursunuz :wiinkk:
Evet ama herkes gelip tek mesajda debriyaj nerede diye sorsaydı bu forum 400 sayfa değil 4.000 sayfa olurdu... Ayrıca debriyaj sağda mı solda mı bunların hepsini ehliyet kursunda öğreneceksin burada anlatılmayla hiçbirşey öğrenemezsin...
Fakat çok merak ediyorsan söyleyeyim...
Vites sol ayaktadır.
Arka fren sağ ayaktadır.
Ön fren sağ eldedir.
Debriyaj sol eldedir.
Cbr 6 viteslidir.
Vitesler aşağıdan yukarıya 1-boş-2-3-4-5-6 şeklindedir.
Gerisini kursta öğrenirsin.
Bu arada , 2007 kasa avrupada satılıyor ama bu yıl Türkiyeye gelmeyecek.
ayakla arkdaşım evet açıkcası benim bildiğim elle değişen bi motor vitesi yokarabada ise debriyaj ayakla vites elle, motorda debriyaj elle vites ayakla. böle bi ters orantı var işte
![]()
Yarışçılar vitesi elle değiştirir... Bu shifter denilen bir aletle mümkün olur. Tıpkı F1 arabalarındaki direksiyonun arkasındaki sisteme benzer. Bu sayede yüksek devirde pürüssüz vites değişimine olanak sağlanır.
(dusunun ayda 1300 dolar kazanıyorum)
Gelince yeni bi motor almazsan döverim
Son düzenleme: