kadir
Alıntı:
+17´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
kardeşim öncelikle motorun hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle sana şunu soracam 2007 model derken 1000rr gibi farları olandanmı aldın yoksa diğerlerindenmi ???
evet 1000rr farları olandan yeni kasa yani.
sağol.
bu yeni kasayı nerden aldın soylermısın ben de almayı dusunuyorum ama (bıldıgım kadarıyla o kasa daha cıkmadı cbr 1000RR kafalıklı ve enjeksiyonlu yu kastediyorum)...... cevabını beklıyorum ona gore hareket edicem ben de gıdıp alabılırım bı tane .
Alıntı:
+17´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
kardeşim öncelikle motorun hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle sana şunu soracam 2007 model derken 1000rr gibi farları olandanmı aldın yoksa diğerlerindenmi ???
evet 1000rr farları olandan yeni kasa yani.
sağol.
bu yeni kasayı nerden aldın soylermısın ben de almayı dusunuyorum ama (bıldıgım kadarıyla o kasa daha cıkmadı cbr 1000RR kafalıklı ve enjeksiyonlu yu kastediyorum)...... cevabını beklıyorum ona gore hareket edicem ben de gıdıp alabılırım bı tane .