Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ağu 2007
Mesajlar
20
kadir

Alıntı:
+17´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
kardeşim öncelikle motorun hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle sana şunu soracam 2007 model derken 1000rr gibi farları olandanmı aldın yoksa diğerlerindenmi ???

evet 1000rr farları olandan yeni kasa yani.

sağol.
bu yeni kasayı nerden aldın soylermısın ben de almayı dusunuyorum ama (bıldıgım kadarıyla o kasa daha cıkmadı cbr 1000RR kafalıklı ve enjeksiyonlu yu kastediyorum)...... cevabını beklıyorum ona gore hareket edicem ben de gıdıp alabılırım bı tane .
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
223
Bende yeni kasa almayı kafama koydum,eğer ybr nin 2008 leri hoşuma gitmezse kesin alacağım bu sefer kedi gözlü cbr yımı allah herkesede nasip etsin gönlündeki motorsikleti.AMİN..
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
14
CBR 125'ciler,
Biraz da servislerden bahsedin. Ben motoru Mutluhan'dan aldim. 1000 bakimini orda yaptirdim. Ama pek memnun kalmadim. Bizim motorun doktoru hangi serviste?
 

+17

Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
17
ya kardes şu motorun resimlerini koyarmısın bizde bi görsek yanlış anlama sana yalancı demek gibi bi durum söz konusu deil ama bazıları bu yıl tr ye gelmicek diyo bazıları fln filan işte kardeşim fotoları koyarsan bütün cbr ciler rahatlıcak ve son noktayı koyacaksın :wiinkk:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiler...

Yalova moto festivalinden yeni yeni döndüm... Daha sonra motor hakkında sorularınız olursa yanıtlamaya çalışacağım.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
gorkem hocam sımdı bu vıtesten 6 dane var ama 7 kere oynuyo sanzıman nedendır acep?
bıde benım tek far yanıyo cbr600 rrrr stılı ozel ayarlattım bızım muharrem ustaya bu yenı dedı..
ama sag far yerınde bısı yok alla alla
nedendır bunnar

ve goollllllllll
lıncoln cassio de souzaa....
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Lincoln ilk maçında cimbomun ilk golünü atmış.... :)

Özgürcan benim sorunum kullanıcı hatası değil... :p 1. vitesten 2. vitese geçerken şanzıman bloğumu kırılır yaw... :p

Z750'ye az kaldı... Benim cıbır'ı satma çalışmalarına başlıyorum....
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bılıyorum abı evde rumen kadınlar var manyak gıbı baktılar bana
laptopa bakıp lıncoln lıncolnnn dıe bagıran bı adam
zaten ben sana hatalısın demıyorum abı
kullanıcı HATASI yok olayda:D
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Lincoln ilk maçında cimbomun ilk golünü atmış.... :)

Özgürcan benim sorunum kullanıcı hatası değil... :p 1. vitesten 2. vitese geçerken şanzıman bloğumu kırılır yaw... :p

Z750'ye az kaldı... Benim cıbır'ı satma çalışmalarına başlıyorum....


cıbırını aldın mı ertekin?Özelden yazarsın bana eğer bursa'dan isteyen olursa konuştuğumuz gibi rahat satarız diyorum ben bana kalırsa...Yine bi kamuoyu yoklaması yaparıma ben sen satmayı kesinleştirdiğin zaman...
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
9
slm arkadaşlar.ben 2007 cıbır aldım.şimdi hataydan uşak a kadar gitmeyi düşünüyorum.geçeceğim yollar güzel.sorun yok.mesafe yaklaşık 800-900 km.daha önce hiç uzun yol yapmadığım için ne kadar zamanda giderim,yani uzun yolda motor yoruyomu bunu bilmiyorum.otobüs 11-12 saatte gidiyo yaklaşık.bende sabah erken çıksam akşam varabilirmiyim bunu merak ediyorum.engin tecrübelerinizden faydalanmak isterim
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
slm arkadaşlar.ben 2007 cıbır aldım.şimdi hataydan uşak a kadar gitmeyi düşünüyorum.geçeceğim yollar güzel.sorun yok.mesafe yaklaşık 800-900 km.daha önce hiç uzun yol yapmadığım için ne kadar zamanda giderim,yani uzun yolda motor yoruyomu bunu bilmiyorum.otobüs 11-12 saatte gidiyo yaklaşık.bende sabah erken çıksam akşam varabilirmiyim bunu merak ediyorum.engin tecrübelerinizden faydalanmak isterim

Yahu nerden aldın 2007 modeli , 2007 model yeni kasa, daha Türkiye'ye getirmediler.(yurt dışından aldıysan başka tabi).
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
kim alıyor kim almış 600 görünümlü şasiyi.:sunny:hayırlı olsun resim bekliyoruz.

lastik değişikliğini düşünen ler var ben halen alamadım lastik mt75 ten başka lastik bulamadıgım için beklemede şuan
orjinal ve 130 luk duro görüntü olarak

10ch5.jpg


50745317mg1.jpg
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
9
yani 2007 katoloğundan seçtim.istanbuldan getiriyolar.buda demek ki geldi 2007 ler.tavisye ederim, renkler aynı ama ufak tefek düzeltmeler olmuş,eskiden unuttukları yerleri boyamışlar:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst