Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
9
selamlar ben forum dh dan Jedi-Knight bu foruma yeni üye oldum baya güzel arkadaşlıklar var buradada. Bende 1-2 ay içersinde alıcam CBR 125R size aklıma takılan bütün soruları sormak istiyorum bana umarım yardımcı olursunuz :)

1. si bu motor vitesleri nereden değiştiriliyor?
2. si hayatımda hiç vitesli motor kullanmadım zorluk çekermiyim?
3. bunun siyah beyaz bi rengi var internetten baktım ama TR sitesinde yok acaba galerilerde varmıdır o renkten?

2007_Honda_CBR125R_r.jpg


Şimdiden herkeze teşekkürler..
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
selamlar ben forum dh dan Jedi-Knight bu foruma yeni üye oldum baya güzel arkadaşlıklar var buradada. Bende 1-2 ay içersinde alıcam CBR 125R size aklıma takılan bütün soruları sormak istiyorum bana umarım yardımcı olursunuz :)

1. si bu motor vitesleri nereden değiştiriliyor?
2. si hayatımda hiç vitesli motor kullanmadım zorluk çekermiyim?
3. bunun siyah beyaz bi rengi var internetten baktım ama TR sitesinde yok acaba galerilerde varmıdır o renkten?

2007_Honda_CBR125R_r.jpg


Şimdiden herkeze teşekkürler..

cevap:viteslerin nerden değiştirileceğini ehliyet alırken öğreniceksin ehliyetin yoksa binme derim! solda ayağının altındaki çomaktan değişio:D
cevap2:ilk başlarda zorluk çeksen de sonra alışırsın diye tahmin ediyorum.
cevap3:tam olarak bilmiyorum ama yeni kasa daha gelmedi sanırım(bende yeni üye oldum mağdur görün:D)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bu yenı kasa renklerınden bu sene yok..
okan gelınce ole bı ımkanım olmıcak
motor alma sansım yok cunku para bırıktıremez ınsan burda..
cbrımla 1 sene daha gecınıcez buyuk ıhtımal..
zaten maddı ımkan olsa bıle bıraz beklerdım 4 aya yakın motor kullanmadım bazı reflekslerım zayıflamıstır..
hele burdakı trafıktten sora(adamlar tuvalete bıle arabayla gıdıyo ama trafık yok) ıstanbul yıne hayvanat bahcesı gıbı gelıcek..
bıraz once sansıma ucus saatlerım degıstı daa kısaldı yolculuk:D

amerıka soruna gelıyım:

ınanılmaz medenı ınanılmaz gerızekalı ınanılmaz ıyı yasayan ınanılmaz ıyı para kazanan(dusunun ayda 1300 dolar kazanıyorum) obez ınsanlar..
kı sole solıyım gecenlerde small tshırt aldım kı tanıyanlar yada resımden gorenler small bı adam olmadıgı bılır:D
garıp bı yer..
ama ınsan kesınlıkle evını cok ozluyo..
yanı bı kez daha sorsalar mumkunse ıstanbulu secerdım..
ha ıyı yanları varmı...onlarda cok..
calısma hayatına bakıs acım cok degıstı..
ucuz bı yer..
ıngılızcem ıyıydı daha ıyı oldu saolsunlar:D

ole yanıi:D
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
9
cevap:viteslerin nerden değiştirileceğini ehliyet alırken öğreniceksin ehliyetin yoksa binme derim! solda ayağının altındaki çomaktan değişio:D
cevap2:ilk başlarda zorluk çeksen de sonra alışırsın diye tahmin ediyorum.
cevap3:tam olarak bilmiyorum ama yeni kasa daha gelmedi sanırım(bende yeni üye oldum mağdur görün:D)

hocam bazılarında elle değiştiriyodun sanki yoksa benmi yanlış biliyorum :)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
9
eski amerikan arabalarında elle değişen vitesler vardı galiba :)
senin bahsettiğin debriyaj olmasın. vitesli motorlarda debriyaj sol eldedir. ona basarak ayakla vites değiştirilir :)

hehe walla dediğim gibi baya scooter sürdüm ama vitesli motor hiç ne kullndım nede ilgilendim :) demek bu R1 felanda ayakla değişiyo :p
 
Katılım
22 Haz 2007
Mesajlar
119
ayakla arkdaşım evet açıkcası benim bildiğim elle değişen bi motor vitesi yok :D arabada ise debriyaj ayakla vites elle, motorda debriyaj elle vites ayakla. böle bi ters orantı var işte:)
 
Katılım
22 Haz 2007
Mesajlar
119
viteste sol ayakla değişiyor:) ama alışınca sağın solun farketmediğini anlıcaksın gerçi benimde motorum yok ama sürmüşlüğüm var idi :)
solmuydu yau :silent:::blusssh:
tabi ki de sol yaw sağ ayakla ters oluyo sol elle debriyaj sol ayakla vites:mrgreen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
36
Arkadaşlar merhaba;
ufak bir sorum var
dün cbr 125 aldım 2. el

bugün ilk test sürüşümü yaparken kontagı cevirdikten sonra motoru calıştırmak için dügmesine bastım motor calıştı ama elimi dügmeden cektikten 4-5 saniye sonra kendiliginden stop etti sonra tekrar işlemleri baştan yaptım ve bu sefer biraz da gaz verdim bir problem olmadı
acaba
1. Aküde problem olabilirmi
2. Dügmeyi kaç saniye basılı tutmak gerekir ( acaba erkenmi cektim elimi ?)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ya allah aşkına çok saçma sorular geliyor ya biraz düşünün arkadaslar...Araştırın daha doğrusu kendinizi kötü durumlara sokuyorsunuz burada...O yüsden biraz çaba sarfedin öğrenmek için herşeyin hazırını beklemeyin...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
36
Teşekkürler ultraukala arkadaşım bende bir problem var sanmıştım

bu arada hayatında ilk kez motorsiklet kullanmış birisinin heyecanına maruz gör bu saçma sorumuzu ve sen yinede böyle bir cevab yazacagına bir şey yazma birdaha ki sefere
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Teşekkürler ultraukala arkadaşım bende bir problem var sanmıştım

bu arada hayatında ilk kez motorsiklet kullanmış birisinin heyecanına maruz gör bu saçma sorumuzu ve sen yinede böyle bir cevab yazacagına bir şey yazma birdaha ki sefere

kusura bakma ama açıkçası seni düşünerek yazmamıştım bunu...Jedi-Knight nickli üye abartmış olayı yok debriyaj varmı yeri nerede falan inan seni görmemiştim bile yazarken...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Arkadaşlar merhaba;
ufak bir sorum var
dün cbr 125 aldım 2. el

bugün ilk test sürüşümü yaparken kontagı cevirdikten sonra motoru calıştırmak için dügmesine bastım motor calıştı ama elimi dügmeden cektikten 4-5 saniye sonra kendiliginden stop etti sonra tekrar işlemleri baştan yaptım ve bu sefer biraz da gaz verdim bir problem olmadı
acaba
1. Aküde problem olabilirmi
2. Dügmeyi kaç saniye basılı tutmak gerekir ( acaba erkenmi cektim elimi ?)

Motorun rölantisi düşüktür.. Ona bi baktır istersen Honda servisinde..
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
9
kusura bakma ama açıkçası seni düşünerek yazmamıştım bunu...Jedi-Knight nickli üye abartmış olayı yok debriyaj varmı yeri nerede falan inan seni görmemiştim bile yazarken...

siz benden çok daha bilgilisiniz motor hakkında ancak benim en ufak fikrim dahi yok.. Hatta o vites olayınıda ilk defa bana yardımcı olan arkadaş sayesinde öğrendim ona çok teşekkür ederim.. Bence sizde eleştiri yapacağınıza bilmeyen arkadaşlara bildiklerinizi öğretirseniz çok daha hayırlı bi iş yapmış olursunuz :wiinkk:

Bu yeni kasa renkler ne zaman TR de olur walla resmen aşık oldum bu motora bu rengi olmazsada almam gibi bişe :) 2007 yazıyor ama anlamadım neden bu sene yok?

2007_Honda_CBR125R_r.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
siz benden çok daha bilgilisiniz motor hakkında ancak benim en ufak fikrim dahi yok.. Hatta o vites olayınıda ilk defa bana yardımcı olan arkadaş sayesinde öğrendim ona çok teşekkür ederim.. Bence sizde eleştiri yapacağınıza bilmeyen arkadaşlara bildiklerinizi öğretirseniz çok daha hayırlı bi iş yapmış olursunuz :wiinkk:

Bu yeni kasa renkler ne zaman TR de olur walla resmen aşık oldum bu motora bu rengi olmazsada almam gibi bişe :) 2007 yazıyor ama anlamadım neden bu sene yok?

Siz sanırım motor almayacaksınız çünkü önümüzdeki 1senelik ürünler açıklandı ne yazık ki yok böle bir renk ve model...Bize hala eski kasaları kakalıyorlar.O yüsden öğrenmeye çalışıp da boşunuza kafanızı karıştırmayın...İllaki motosiklet kullanmayı öğrenmek istiyorsanız gidin bir sürücü kursuna işi ehline bırakın...:wiinkk::cat:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Yukardaki siyah beyaz modelin de , kafa grenajı beyaz olacak şekilde değiştirmişler.Buradan bakabilirsiniz: www.honda.ca .Bence daha güzel olmuş.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst