Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
siz benden çok daha bilgilisiniz motor hakkında ancak benim en ufak fikrim dahi yok.. Hatta o vites olayınıda ilk defa bana yardımcı olan arkadaş sayesinde öğrendim ona çok teşekkür ederim.. Bence sizde eleştiri yapacağınıza bilmeyen arkadaşlara bildiklerinizi öğretirseniz çok daha hayırlı bi iş yapmış olursunuz :wiinkk:

Evet ama herkes gelip tek mesajda debriyaj nerede diye sorsaydı bu forum 400 sayfa değil 4.000 sayfa olurdu... Ayrıca debriyaj sağda mı solda mı bunların hepsini ehliyet kursunda öğreneceksin burada anlatılmayla hiçbirşey öğrenemezsin...
Fakat çok merak ediyorsan söyleyeyim...
Vites sol ayaktadır.
Arka fren sağ ayaktadır.
Ön fren sağ eldedir.
Debriyaj sol eldedir.
Cbr 6 viteslidir.
Vitesler aşağıdan yukarıya 1-boş-2-3-4-5-6 şeklindedir.

Gerisini kursta öğrenirsin.

Bu arada , 2007 kasa avrupada satılıyor ama bu yıl Türkiyeye gelmeyecek.

ayakla arkdaşım evet açıkcası benim bildiğim elle değişen bi motor vitesi yok :D arabada ise debriyaj ayakla vites elle, motorda debriyaj elle vites ayakla. böle bi ters orantı var işte:)

Yarışçılar vitesi elle değiştirir... Bu shifter denilen bir aletle mümkün olur. Tıpkı F1 arabalarındaki direksiyonun arkasındaki sisteme benzer. Bu sayede yüksek devirde pürüssüz vites değişimine olanak sağlanır.

(dusunun ayda 1300 dolar kazanıyorum)

Gelince yeni bi motor almazsan döverim :p
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
burda baya bı kasta yapıoum gokmen zorlanırsın yanı:D
kazanıyorumda nereye gıdıyo para bılmıyorum bak..
bu herıfler kazıklıyomu lan yoksa bızı alllllaaaaaaaa


not:cbrın 6.vıtesı ıse yaramaz:D
parolayı bılırsenız o ayrı
dımı gorkem

ha buarada evet work and travele gıttım
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2007
Mesajlar
119
.
Yarışçılar vitesi elle değiştirir... Bu shifter denilen bir aletle mümkün olur. Tıpkı F1 arabalarındaki direksiyonun arkasındaki sisteme benzer. Bu sayede yüksek devirde pürüssüz vites değişimine olanak sağlanır.

eyvallah @GorkeM bunu da öğrenmiş olduk :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
http://www.youtube.com/watch?v=3AXLzyiI7CE&mode=related&search=


yunanistandan kadın sürücü vakası...öldüm gülerken.Sanırım güzel oldukları kadar gerizekalılar da...

Bi yalovamotofest yaptım geldim gece gece...1saat durdum kısacık muhabbet ettim görkem ile onlar demleniyorlardı :salut: benim dönmem gerekliydi maalesef...Yemek yedim vardım eve..Gece gece 200km çevirdim yahu.Bu arada yalova-bursa arası yollar çok güzel arada bozuluyor ama pek deil...Bi de görkem ve ertech bilir dikkat tehlikeli virajlı yol :queen::queen::queen: Gece gece süperdi yahu virajlar...3000bin km'yi devirmiş oldum cabbarımla:bounce: 6temmuz 19:00 civarlarında teslim almış olduğum cabbarımla 36-37günde 3000km çevirmiş bulunmaktayım...:bounce: Nice kmlere inş...Sorunsuz maşallah tıkır tıkır gidiyor....150km/h hıza çıkabildim gelirken otomobil şoförü sağolsun kestim hızımı kamyonu sollayacağım die:farao: Aynı yolda ilk aldığım gün 5km/h lik bir farkla 155yapmıştım...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ağu 2007
Mesajlar
8
CBR 125 anlatilanra gore güzel makine, fakat kendi sinifinda, bu makineyi yakindan gordümgüm de sehsen CBR 250cc. de, yapisal olaraktan agabeyi olan CBR 600 F moeline yakin bisi olsaydi cok daha iyi olurdu diye düsündüm. yani cok daha kullanilir bisi cikardi ortaya ve eminim 250cc. Kullanicilarinin dikkatini fazlasiyla ceken bi makine olurdu.
 
Katılım
11 Ağu 2007
Mesajlar
20
slm arkslar ben bugun yanı dun uye oldum ama su konuda muhallakta kaldım kesin bi cevap goremedim mesajlarda simdi cbr nin yeni kasası ve enjeksijonlu motorun oldugu versıyon ne zaman satısa sunulacak.bilgisi olan arkadslar paylasırsa memnun olurum simdiden tskkrler ....
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
off topıc soru cevabı:edurehberle gıttım hersey super..

zeus:bellı degıl nezaman gelecegı tahmınen bu sene gelmıcek..
ohh gorkem demlen bakalım:D
 
Katılım
12 Ağu 2007
Mesajlar
1
Selamün aleyküm Arkadaşlar.öncelikle merhabalar, ben bir kaç hafta içinde bir cbr 125 almayı düşünüyorum daha doğrusu kafaya koydum.

Gelelim asıl can canlı kısmına.

* Ben motor sürmeyi bilmiyorum,ehliyetim de yok.Ancak onuda alacam en kısa zamanda.
* Forumu neredeyse tamamen okudum ancak anlamadığm yerler var,Bu devir işi nasıldır,arabadaki gibi mi yani? arabadayken ben hızlı gittiğimde 6000 veys 7000 devirde sürüyom genelde.
* Yakıt durumu iyi denilmiş ama nasıl sorunları olabilir
* Bide bizim binada garaj kenarları kaldırımlardan ibaret, motorda alarm takılı alabilirmiyim yada sonradan taktırsam akü yeme olanağı çokmu fazla?
* Gebze de oturuyom,buda oturan varsa temasa geçelim.
* Çalınmaya karşı alarmdan başka ne gibi bi önlem alabilirim( Çünkü motoru park edip eve girip 1 bardak su içip wc ye girip tekrar çıktığımda motoru görme şansım neredeyse %60 ).Bide binanın içine falan soksam girmez bu alet acaba nereye koymalı bunu (Banyoya falan saklasam olurmu :) ?
* Yeni alacam kaskolumudur yoksa kasko bana ne kadara patlar?
* Arka teker ince geldi,güvenlik hızdan önce gelir kalınlaştırmalımı? mümkünse bu ne kadara patlar?
* Bide gebzede oturup bana öğretebilecek biri varmı?
* Ve Gebzede yollar iğrenç heryer kazılmış, yada tümsek diye tabir edilen şeyler burada set olarak geçer ( o derece yani)
* Öğrenene kadar kafamı gözümü kırma ihtimalim nedir? genelde bisiklete binerdim yan yatarak dönüş falan yapabiliyom bisikletten deneyimle nasıl olur ?

teşekkürler ederim,inşallah cevap verebilirsiniz.

arkadaşlar bide temizlencek yazısı şimdi geldi aklıma msn adresimi yazıyorum lütfen irtibata geçelim genelde saat 9:00 - 05:00 arası internetteyim

bu arada niye gebzeyi kötülüyosun demek isteyen olursa:
Gebze nin gerçekleri bunlar.Kimse inkâr edemez.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ağu 2007
Mesajlar
20
"zeus:bellı degıl nezaman gelecegı tahmınen bu sene gelmıcek."
derken 2007 yimi kastediyosun cunku ben cbr almayı dusunuyorum yakın zamanda .mesela 2008 basında cıkacaksa bekleyebılırım yeni kasayı, ayrıca enjeksıyon olması hos olacak o benım ıcın onemlı.. dedigim gibi bi tarih varsa oratada beklerim almam... bırazdaha ama almayı ıple cekıyom :D
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
Selamün aleyküm Arkadaşlar.öncelikle merhabalar, ben bir kaç hafta içinde bir cbr 125 almayı düşünüyorum daha doğrusu kafaya koydum.

Gelelim asıl can canlı kısmına.

* Ben motor sürmeyi bilmiyorum,ehliyetim de yok.Ancak onuda alacam en kısa zamanda.
* Forumu neredeyse tamamen okudum ancak anlamadığm yerler var,Bu devir işi nasıldır,arabadaki gibi mi yani? arabadayken ben hızlı gittiğimde 6000 veys 7000 devirde sürüyom genelde.
* Yakıt durumu iyi denilmiş ama nasıl sorunları olabilir
* Bide bizim binada garaj kenarları kaldırımlardan ibaret, motorda alarm takılı alabilirmiyim yada sonradan taktırsam akü yeme olanağı çokmu fazla?
* Gebze de oturuyom,buda oturan varsa temasa geçelim.
* Çalınmaya karşı alarmdan başka ne gibi bi önlem alabilirim( Çünkü motoru park edip eve girip 1 bardak su içip wc ye girip tekrar çıktığımda motoru görme şansım neredeyse %60 ).Bide binanın içine falan soksam girmez bu alet acaba nereye koymalı bunu (Banyoya falan saklasam olurmu :) ?
* Yeni alacam kaskolumudur yoksa kasko bana ne kadara patlar?
* Arka teker ince geldi,güvenlik hızdan önce gelir kalınlaştırmalımı? mümkünse bu ne kadara patlar?
* Bide gebzede oturup bana öğretebilecek biri varmı?
* Ve Gebzede yollar iğrenç heryer kazılmış, yada tümsek diye tabir edilen şeyler burada set olarak geçer ( o derece yani)
* Öğrenene kadar kafamı gözümü kırma ihtimalim nedir? genelde bisiklete binerdim yan yatarak dönüş falan yapabiliyom bisikletten deneyimle nasıl olur ?

teşekkürler ederim,inşallah cevap verebilirsiniz.

arkadaşlar bide temizlencek yazısı şimdi geldi aklıma msn adresimi yazıyorum lütfen irtibata geçelim genelde saat 9:00 - 05:00 arası internetteyim

bu arada niye gebzeyi kötülüyosun demek isteyen olursa:
Gebze nin gerçekleri bunlar.Kimse inkâr edemez.

benim cbr 125i ben gebze'de çalışan, maltepe'de oturan ve neredeyse her gün o yolu gidip gelen birinden aldım :) dur bi ona sorayım belki vakti vardır, uzun iş gerçi motosiklet... neyse...

ya arkadaşlar, bu sabah biraz gezdim ve farkettim ki benim cbr cayk cayk ötüyor arka sele inip kalktıkça. bunun nedeni ne? acaba çok mu hızlı giriyorum o yavaşlatma tümseklerine. illa 1'e mi takmam lazım ben hep 2 ile giriyorum. ne yaptım ben şimdi motora? hor mu kullandım? son olarak da ben bu sesten nasıl kurtulurum? :salut:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
sayın cbr ciler arka tekeri 130 luk yaparsak cantı degiştirmek lazım mı yada sadece lastiği degiştirmek yeterli olur mu?
 
Katılım
12 Ağu 2007
Mesajlar
2
2007 CBR 125 aldım 2-3 gün içinde teslim edicekler.Aklıma takılan bir kaç soruyu size sormak istiyorum.

1) Motoru arabalarda olduğu gibi açmak gerekir mi?
2) CBR 125'ın maksimum çıkabileceği hızı nedir?
3) İlk defa kullanıcam tavsiyeleriniz nedir?

Şimdiden teşekkürler.:)
 

+17

Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
17
kardeşim öncelikle motorun hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle sana şunu soracam 2007 model derken 1000rr gibi farları olandanmı aldın yoksa diğerlerindenmi ???
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
fatıhsevım jantı degıstırmeye gerek yok

kadır nası yenı kasa aldın
yurtdısındamı oturuyosun?

ayrıca motor acmaktan kastın rodajsa evet var bellı bı sure motoru zorlamıcaksın
duzenlı max suratı 120 130dur
dık yollarda yada tuy kadar hafıf olursan(veya sanzımanı zorlamayı seversen"sevıorum senı ertek") 155 km ye cıkabılıyomussun..

ama 135 ten sora tekerler yerden kesılıyo gıbı gelıyo bana:D

tavsıyem ılk basta motoru zorlama
ve resım koy topıce yenı kasaya bı bakalım gercek resım olarak:d
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
Selamün aleyküm Arkadaşlar.öncelikle merhabalar, ben bir kaç hafta içinde bir cbr 125 almayı düşünüyorum daha doğrusu kafaya koydum.

Gelelim asıl can canlı kısmına.

* Ben motor sürmeyi bilmiyorum,ehliyetim de yok.Ancak onuda alacam en kısa zamanda.
* Forumu neredeyse tamamen okudum ancak anlamadığm yerler var,Bu devir işi nasıldır,arabadaki gibi mi yani? arabadayken ben hızlı gittiğimde 6000 veys 7000 devirde sürüyom genelde.
* Yakıt durumu iyi denilmiş ama nasıl sorunları olabilir
* Bide bizim binada garaj kenarları kaldırımlardan ibaret, motorda alarm takılı alabilirmiyim yada sonradan taktırsam akü yeme olanağı çokmu fazla?
* Gebze de oturuyom,buda oturan varsa temasa geçelim.
* Çalınmaya karşı alarmdan başka ne gibi bi önlem alabilirim( Çünkü motoru park edip eve girip 1 bardak su içip wc ye girip tekrar çıktığımda motoru görme şansım neredeyse %60 ).Bide binanın içine falan soksam girmez bu alet acaba nereye koymalı bunu (Banyoya falan saklasam olurmu :) ?
* Yeni alacam kaskolumudur yoksa kasko bana ne kadara patlar?
* Arka teker ince geldi,güvenlik hızdan önce gelir kalınlaştırmalımı? mümkünse bu ne kadara patlar?
* Bide gebzede oturup bana öğretebilecek biri varmı?
* Ve Gebzede yollar iğrenç heryer kazılmış, yada tümsek diye tabir edilen şeyler burada set olarak geçer ( o derece yani)
* Öğrenene kadar kafamı gözümü kırma ihtimalim nedir? genelde bisiklete binerdim yan yatarak dönüş falan yapabiliyom bisikletten deneyimle nasıl olur ?

teşekkürler ederim,inşallah cevap verebilirsiniz.

arkadaşlar bide temizlencek yazısı şimdi geldi aklıma msn adresimi yazıyorum lütfen irtibata geçelim genelde saat 9:00 - 05:00 arası internetteyim

bu arada niye gebzeyi kötülüyosun demek isteyen olursa:
Gebze nin gerçekleri bunlar.Kimse inkâr edemez.

hoşgeldin aramıza ...

msn yazıyorum demişsin ama göremedim...

kişisel bilgilerimde msn adresim yazıyor, eklersen yardım edebilirim belki. kullanma konusunu o kadar da düşünme, araba ve bisiklet kullanmayı biliyorsan pek zorlanmazsın.

2007 CBR 125 aldım 2-3 gün içinde teslim edicekler.Aklıma takılan bir kaç soruyu size sormak istiyorum.

1) Motoru arabalarda olduğu gibi açmak gerekir mi?
2) CBR 125'ın maksimum çıkabileceği hızı nedir?
3) İlk defa kullanıcam tavsiyeleriniz nedir?

Şimdiden teşekkürler.:)

hayırlı olsun.... ilk defa kullanacaksan sana ne max. hızdan!!! Bakma sen, ben de merak ederdimm...

ben ilk kullandığım zamanlar virajlarda yavaşlayınca debriyaj sıkmam gerektiğini bilmiyordum, stop edip arka tekeri kitliyor ve kayıyordum. Haberin olsun...
bir de gazla frenin aynı elde olması biraz zorlamıştı...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst