Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Doğru diyosunuz ya ne diyeyim hevesim kursağımda kaldı doğrusu...
bu ikisi nasılki yaaa araba almak ne kolaymış bunları görünce...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-km-de-tertemiz-honda-cbr125r-54482291/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...oter-gecisi-nedeniyle-satilik-84475605/detay/

2 ilanda gözüme güzel gözüktü(eski kasalardan pek iyi anlamıyorum).Yaşlarına göre km leri düşük geldi,ama tabi görmeden bilemeyiz,bunlara bakılabilir derim ama anlayan birini bul kesinlikle.Yine bir anımı anlatayım:D.Ben bir motor beğendim ve hakkaten çok güzeldi,motorcu bir abimle gittim,adam balata kalınlığına bakarak bu motoru bu km de değil dedi ve satıcı dostumuz kekelemeye başladı ve daha fazla yalanını gizleyemeyerek bütün kusurları sayınca resmen midem bulandı.İnşallah hakkında hayırlısı olur ama bu anlayan birini.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Bu arada tam diyecektimki 1.ilanda adam şort t-shirt le yani fotolar en az geçen yazdan kalma,sonra farkettimki zaten ilanda geçen yazdan kalma:D.
2. ilanda nerede oturuyorsun bilmiyorum ama silivri de uzak ya:D Şimdi oraya kadar gidipte eli boş dönmek var:D(biraz moral bozdum sanki ama:D)
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
147
Hocam gitmek sorun değil yaaa gezmiş olurum da anlayan biri yok çevremde herşey tamam alt yapı hazır...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Allah razı olsun hocam... siz nerde oturuyorsunuz :) :) yarın bi yemek te ısmarlarım hani :)

Eyvallah dostum,yemeğe gerek yok,motoru alınca gezeriz artık.Ben mekanik açıdan çok tecrübeli değilim.Motor arama dönemimde ilan uzmanı olmuştum(onlarca yalan ilandan sonra)oradan yakalıyorum fotoğrafları ve ya mantık çakışması olan cümleleri:D.Siz tecrübeli birini bulun...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Dostum sen bilirsin git,gör ama alma derim.Ve yine tekrarlıyorum gideceksen bilen birini al.Bu işler belli olmaz servis olayı filan,altından tahmin edemeyeceğin şeyler çıkar.Ben motor arama aşamasındayken o kadar saçma ilanlara gittim ki,gittiklerimden biri tahminimce çalıntıydı o kadar söyleyim.Ufakta olsa yalan söyleyen satıcıyla iş yapma,sabret kusuru varsa sen sormadan söyleyen satıcıyla iş yap.Ben motordan anlamazken benim görmediğim kusurları söyleyen satıcıda oldu sağolsun.Basit mantıkla;sanayi egzosuyla 25000 km yapan motordan hayır gelmez,zaten bu durumu destekeleyen serviste olamaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

@ zippo's baksana sen bilirsin,bu çakma akrapovic değil mi? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-tertemiz-full-modifiye-cbr-125-r-5500km-daha-emsalsiz-bisey-84823571/detay

Hahahah pain,bu akrapoviç se bizim orjinal egzostlarda two brothers :) Üstüne çakmış yapıştırmayı akrapoviç olmuş hemen.İnsanları aptal yerine koymak bu kadar kolay mı ya.Ben bu adama mesaj attım,rica ettim arka lastiğin markası ebatı ne diye.Mesajımı okudu ama cevaplamadı.7.500 istemiş bide.Ulan ne var motorda,sanayi egzostu bide lastik.O egzostla üstüne para versen almam,bu gitmiş 7.500 demiş.


Doğru diyosunuz ya ne diyeyim hevesim kursağımda kaldı doğrusu...
bu ikisi nasılki yaaa araba almak ne kolaymış bunları görünce...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-km-de-tertemiz-honda-cbr125r-54482291/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...oter-gecisi-nedeniyle-satilik-84475605/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------

Ne olur şu kardeşinize bi motor bulun ya her marşa basışımda dua ederim size vallaha :)

Dostum öncelikle 2006dan 2009 modele kadar alacaksan o kadar para bağlama derim.Vereceksende sağlam pazarlık yap.Temiz olabilir ama km ye de takılma fazla.Biz 1 ay olmadı arkadaşa 2006 model 28 binde ciğeri tertemiz repsol aldık 3.500 e.Sahibinin yanına gittiğimizde motoru deniyim dedim motor ısınmadan kullandırtmadı sen düşün.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...nda-hayat-onda-cok-temiz-motor-78454025/detay

Buna bi bak ustaya yada servise götür baktır.Pazarlığını yap.

Bu olabilir

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-cbr-125-full-bakimli-85020394/detay

Bu da

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-cbr-125-full-bakimli-85020394/detay

Bu motor da km orjinal ise sıkı bi pazarlıkla 3900 3800 verilir

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cok-temizzzzz-cbr-125-r-72519156/detay
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
147
Eyvallahh eksik olmayın, çok yardımcı oldunuz yine....

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------

Ama siz bana 0 km al diyosunuz resmen yaaa :) :)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Eyvallahh eksik olmayın, çok yardımcı oldunuz yine....

İnşallah istediğin motoru bulursun.Acele edip hemen motor alma sakın.İyi araştır.Bizde kaç aydır aradık arkadaşa bulduk aldık.Çok motor gezdik baktık döküntüydü.Bilen birini bul yanında öyle git motor bakmaya
 
Katılım
10 May 2012
Mesajlar
3
hamdi03

Arkadaslar merhaba bende yeni üye oldum gerçekten çok güzel bir forum olmuş ellerinize sağlık.Bende en kısa sürede bir cbr 125r sahibi olmak için çabalıyorum. teşekkürler
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
51
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-vitrinlik-makina-83693313/detay

"Motorumun öyle artısı falan yoktur fabrikadan çıktığı gibidir tankpad bile yapıştırmadım boyasız kazasız belasız hiçbir değişeni yok tek değişeni sibob kapakları. (rr sibob kapagı taktım orijinaline veririm :)) sadece bakımlı eşe dosta gidecek bir motor bakımları yapılalı 100 km olmadı 11 ay garantisi var castroll ve valvolin racing yağ kullanıldı motoru sıkıştırark kullanan birisi değilim racing ruhunu bulsun diye arasıra sıkıştırtığım zamanlarda oldu en son gördüğü hız 151 km. yedek anahtarı kullanım klavuzu hepsi verilecek. Okula gitmek için kulladım uzun yolda ama pek fazlada kullanamadım 4750km'de. Sürekli kapalı garajda durdu. Ustanızı alın gelin motora her türlü kefilim. Takaslara açığım ama nasıl açığım 4silindir 2004 ve üstü motorum kadar temiz makinalara açığım naked racing farketmez üstü veririm. Motor şu anda Kütahyada hazirandan sonra Bursa İnegölde olacaktır."

Arkadaş bide üstteki açıklamayı yapmış.Bu motoru almayı düşünüyorum ama yukarıda, cümlenin siyahla belirttiğim yerine takıldım! Sizce bi sıkıntı olabilirmi? Motorla ilgili az çok görüşlerinizi bekliyorum cbr si olan arkdaşlar:)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-vitrinlik-makina-83693313/detay

"Motorumun öyle artısı falan yoktur fabrikadan çıktığı gibidir tankpad bile yapıştırmadım boyasız kazasız belasız hiçbir değişeni yok tek değişeni sibob kapakları. (rr sibob kapagı taktım orijinaline veririm :)) sadece bakımlı eşe dosta gidecek bir motor bakımları yapılalı 100 km olmadı 11 ay garantisi var castroll ve valvolin racing yağ kullanıldı motoru sıkıştırark kullanan birisi değilim racing ruhunu bulsun diye arasıra sıkıştırtığım zamanlarda oldu en son gördüğü hız 151 km. yedek anahtarı kullanım klavuzu hepsi verilecek. Okula gitmek için kulladım uzun yolda ama pek fazlada kullanamadım 4750km'de. Sürekli kapalı garajda durdu. Ustanızı alın gelin motora her türlü kefilim. Takaslara açığım ama nasıl açığım 4silindir 2004 ve üstü motorum kadar temiz makinalara açığım naked racing farketmez üstü veririm. Motor şu anda Kütahyada hazirandan sonra Bursa İnegölde olacaktır."

Arkadaş bide üstteki açıklamayı yapmış.Bu motoru almayı düşünüyorum ama yukarıda, cümlenin siyahla belirttiğim yerine takıldım! Sizce bi sıkıntı olabilirmi? Motorla ilgili az çok görüşlerinizi bekliyorum cbr si olan arkdaşlar:)

:) :) Hocam sibop kapağı dediği lastiğe hava vurmak için çıkarılan tıpa gibi olan kapak.Bisikletlerde de vardı bilirsiniz :) Mekanik bi parça değil yani.Onu yazmasaymışta olurmuş 5-10 tl bişey

img0990h.jpg
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
@angelus26 Sibop kapaklarından bir sorun çıkmaz:D Motorun ederi odur,100-200 tl pazarlık yapacaktır(zorla biraz).Muhtemelen motor sola devrilmiş(plakalık biraz yamuk) ama bu bir sorun değil,motorun devrilmesi çok normal bir şey.İlandan anladığım kadarıyla;alınabilir bir motor.Tabi çıplak gözle görmek lazım ve illaki motordan anlayan birini yanında götürmek lazım.Anlayan birini bulamazsan eğer;motor 4750 km de ve 4000 bakımını serviste yaptırdığını söylüyor,istersin servis kağıtlarını,servisi arar teyid edersin.Motoru 4650 km de götürmüş anladığım kadarıyla servise,yani söylemediği birşey olması zor,motosikleti hakkında...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
@angelus26 Sibop kapaklarından bir sorun çıkmaz:D Motorun ederi odur,100-200 tl pazarlık yapacaktır(zorla biraz).Muhtemelen motor sola devrilmiş(plakalık biraz yamuk) ama bu bir sorun değil,motorun devrilmesi çok normal bir şey.İlandan anladığım kadarıyla;alınabilir bir motor.Tabi çıplak gözle görmek lazım ve illaki motordan anlayan birini yanında götürmek lazım.Anlayan birini bulamazsan eğer;motor 4750 km de ve 4000 bakımını serviste yaptırdığını söylüyor,istersin servis kağıtlarını,servisi arar teyid edersin.Motoru 4650 km de götürmüş anladığım kadarıyla servise,yani söylemediği birşey olması zor,motosikleti hakkında...

Düşmemişte olabilir pain benimkide yamuk.Gelen geçen biri ayağıyla ufak bir dokunsa yamuluyo.Motor temiz gözüküyo tabi ama bana göre sağlam bi pazarlık yapılması lazım.Benim motorumda 2011 model aynı kmlerde ama ben satsam 6.000 e filan satmayı düşünüyorum ki üstünde orjinalliğini bozmayacak 1.500 milyarlık aksesuar mevcutken.Fazla istemiş bence biraz 2. el sonuçta.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
@Zippo's Olabilir tabi,düşse de önemli değil zaten normal şeyler.Fiyat konusuna gelince 6000 e ilan olsa tabiki iyi olur.Birisi bu konuda mantıklı bir şey yazmıştı ama hatırlamıyorum kimdi.Kısaca:5500lük motor 7000 tl oldu,hadi diyelim sıradaki motorun cbr250 ama oda bir o kadar zam yedi.Bu da doğru orantılı olarak 2.el piyasasını etkiler ve bu etki çok normal ve kimse suçlanamaz.Bende satacak olsam(benim motorda o satan kişiden 1000km daha az yol yaptı),ben de 6500 satarım belki küçük bir pazarlık yaparım.(Yanlış anlamada bu konuyu uzatmayalım çünkü daha önce tartışıldı, bu forumu başa sararak forumun tadını kaçırmayalım.)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
@Zippo's Olabilir tabi,düşse de önemli değil zaten normal şeyler.Fiyat konusuna gelince 6000 e ilan olsa tabiki iyi olur.Birisi bu konuda mantıklı bir şey yazmıştı ama hatırlamıyorum kimdi.Kısaca:5500lük motor 7000 tl oldu,hadi diyelim sıradaki motorun cbr250 ama oda bir o kadar zam yedi.Bu da doğru orantılı olarak 2.el piyasasını etkiler ve bu etki çok normal ve kimse suçlanamaz.Bende satacak olsam(benim motorda o satan kişiden 1000km daha az yol yaptı),ben de 6500 satarım belki küçük bir pazarlık yaparım.(Yanlış anlamada bu konuyu uzatmayalım çünkü daha önce tartışıldı, bu forumu başa sararak forumun tadını kaçırmayalım.)

Tabi görüşüne saygım var.Ama 2012 0 km 6.900 e almak varken bende 6.500 e ikinci ele vermem açıkçası.İstediği kadar aksesuar olsun vermem.Forumun tadı kaçmaz merak etme zaten bizim topic fena halde ölü muhabbet dönmüş olur :) Geçen seneye oranla 0 cbr 125 bulma derdi de ciddi derecede azaldı.Geçen seneye göre çok kolay bulunabiliyo 0.Neyse.0 km motor demişken okul arkadaşım forumdan CBR'S arda arkadaşımızda ufak bi kaza yaptı geçen gün arkadan arabaya çarpmış.Motorda da kendisinde de ciddi bişey yok Allah tan
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Tabi görüşüne saygım var.Ama 2012 0 km 6.900 e almak varken bende 6.500 e ikinci ele vermem açıkçası.İstediği kadar aksesuar olsun vermem.Forumun tadı kaçmaz merak etme zaten bizim topic fena halde ölü muhabbet dönmüş olur :) Geçen seneye oranla 0 cbr 125 bulma derdi de ciddi derecede azaldı.Geçen seneye göre çok kolay bulunabiliyo 0.Neyse.0 km motor demişken okul arkadaşım forumdan CBR'S arda arkadaşımızda ufak bi kaza yaptı geçen gün arkadan arabaya çarpmış.Motorda da kendisinde de ciddi bişey yok Allah tan

Arda'ya geçmiş olsun.O motor plakasıyla 7200e filan geliyor.Çalışıp para kazanan yetişkin bir insan için,hobi olarak motosiklet sürecekse başlangıç için alıp değiştirecekse tabi 700-800 tl fark verip alır 0ı.Ama parayı ucu ucuna denkleştiren biri için önemli.Tabi birde karakter meselesi var,ben 1-2 sene sonra adam gibi para kazanmaya başlasam da 3000-4000 kmde olsun(ne olacakki o kadar km den)800 tl ucuz olsun derim,para kolay kazanılmıyor ve mekanik konulardada kendime yetecek kadar bilgim var 2.el korkutmaz beni.Ama böyle şeylerden hiç anlamayan biri olsam tabi kendimce risk almam,gider 0 alırım.
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
51
Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar...
6000'e bağlıycam sanırsam...
Başlangıç motoru olucak..
Derdim çok hız değil ilk olarak...
Merak ettiğim, ivmelenme(tork) olarak tvs apacheden yada cbf150 vb.. motorlardan üstünmüdür?
Kağıt üzerinde değilde motor üzerinde soruyorum:)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar...
6000'e bağlıycam sanırsam...
Başlangıç motoru olucak..
Derdim çok hız değil ilk olarak...
Merak ettiğim, ivmelenme(tork) olarak tvs apacheden yada cbf150 vb.. motorlardan üstünmüdür?
Kağıt üzerinde değilde motor üzerinde soruyorum:)

Kullanarak denemedim ama bizim motorlar onlardan her türlü daha iyi ve yeni başlayan birini gayet tatmin eder.Fakat belli bir süre sonra sıkıcı geliyor 125cc ve civarı.cbR125 fiziksel olarakta daha iyi,bilmiyorum onlardan daha zayıfmıyız ama bizim gireceğimiz virajlara o motorlar giremez.Zaten tip olarak bile yeter bunlar:D
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
51
Şeytan diyo 250r al ama hayatımda bi defa scooter kullandım:cherry:
Şuana kadar hep 4 teker kullandım ama artık sıkıldım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst