- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 1,500
Doğru diyosunuz ya ne diyeyim hevesim kursağımda kaldı doğrusu...
bu ikisi nasılki yaaa araba almak ne kolaymış bunları görünce...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-km-de-tertemiz-honda-cbr125r-54482291/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...oter-gecisi-nedeniyle-satilik-84475605/detay/
2 ilanda gözüme güzel gözüktü(eski kasalardan pek iyi anlamıyorum).Yaşlarına göre km leri düşük geldi,ama tabi görmeden bilemeyiz,bunlara bakılabilir derim ama anlayan birini bul kesinlikle.Yine bir anımı anlatayım