Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Amaç ne? Neden 40 la giderken 6.vites, yada 80 le giderken 4.vites.40 la giderken 6 ya atmak için tek debriyaja basıp 3 vites filan geçiyosundur, vitesleri tek teke geçmediğin için zincir tek seferde o kadar dişli yer değiştiriken tam geçmiyordur,arada kalıyordur.Gerek yok böyle şeylere...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
sert basamamis olabilir miyim ki?

Debriyajı tam olarak sıkmamış olabilir misin ? Ben bazen 100 km hızda kaçıncı viteste olduğumu unutuyorum ve vitesi yokluyorum yukarı kalkıyor mu 6 da mıyım diye bi bakıyorum taş gibi,tamam diyorum 6 dayım :) bide gazı bi bırakıyorum debriyaja asılıyorum tamamen o zaman yokluyorum vitesi yukarı doğru oynuyor 5 te olduğumu anlıyorum.Bu düşük viteste olmayabilir ama yüksek viteste olabilir.Bence tam basamamışsınız debriyaja.Ki zaten bu bi sorun değil,debriyajı kullanmadığın için motor haliyle vites geçişine rahat izin vermiyo
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
919
tam sıkıyorum diye dusunuyorm ama simdi gittim denedm 5 e gecerken biraz sertti sonra donerken eve 5 ve 6 da sorn yoktu arkadaslar.neyse plaka taktirmaya gidecem yarn filan servise ne diyeym ben anlarlar mi sorunu hemen?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------

Amaç ne? Neden 40 la giderken 6.vites, yada 80 le giderken 4.vites.40 la giderken 6 ya atmak için tek debriyaja basıp 3 vites filan geçiyosundur, vitesleri tek teke geçmediğin için zincir tek seferde o kadar dişli yer değiştiriken tam geçmiyordur,arada kalıyordur.Gerek yok böyle şeylere...

rodajdayim motoru yavas kullaniyorm basacak alan yok o yuzden tek tek vitesleri deniyorm.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
40 la giderken 6 ya takmanın rodajla ilgisi ne:D Rodaj yavaş gitme değil,orta devirlerde,ani hızlanma ve frenlemelerden kaçınmak.Yani 6.bviteste 80 vivarı gezilebilir.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
yol yoktu neyse hocam simdi sorn cikmaz demi bundan basima? Cikti diyelim servis halleder mi?

Sorun olduğunu sanmıyorum,sorunsada zaten garanti kapsamında,hiçbir sıkıntı çıkartmıyorlar.Kafana takılan birşey varsa anlat,bakarlar ve gerçekten birşey varsa zaten hallederler.Merak etme servisi çok iyi hondanın(en azından konşuk motor).Benimde ufak tefek sorunlarım olmuştu tek seferde,garanti kapsamında hallettiler.
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
919
garanti kapsamina girmezse acarim davayi.telefon olaylarindan bilirim bu olaylari 9 keregarantiye gitmisti telefonum
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
2
Sayın onuRRtas Verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim.Kdz.Ereğli den saygı ve sevgilerimle
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
51
Selam beyler...
2011 model cbr 125 siyah 4200 de çok temiz 6200lira fiyat nasıl sizce?
2011 ile 2012 arasında fark varmı?
Son olarak, Benim başlangıç motorum olucak.kullanabilirmiyim sizce:)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Selam beyler...
2011 model cbr 125 siyah 4200 de çok temiz 6200lira fiyat nasıl sizce?
2011 ile 2012 arasında fark varmı?
Son olarak, Benim başlangıç motorum olucak.kullanabilirmiyim sizce:)

2011 ile 2012 arasında hiçbir fark yok. sadece renkler değişik. Hiç yatması kalkması bulunmayan temiz bir cbr125 için 6000-6300 arası normal. Ama alanlarınların çogu en az bir kere düşük hızda yatırıyor.

Servisten kontrol ettir tamiratı kazası olmuşmu diye.

hiç motor tecruben yoksa ilk 200 km trafige kapalı okul bahçelerinde otoparklarda hakimiyetini dar dönüşleri vitesleri çalışırsın, sonrada 1.000 km trafiğin yoğun olmadığı yerlerde otobana çıkmadan süreresin biraz olur biter. . bu motor bunun için yapılmış zaten YZF125 ve Hyosun gt250R dan çok daha kolaydır bunla başlamak
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
51
2011 ile 2012 arasında hiçbir fark yok. sadece renkler değişik. Hiç yatması kalkması bulunmayan temiz bir cbr125 için 6000-6300 arası normal. Ama alanlarınların çogu en az bir kere düşük hızda yatırıyor.

Servisten kontrol ettir tamiratı kazası olmuşmu diye.

hiç motor tecruben yoksa ilk 200 km trafige kapalı okul bahçelerinde otoparklarda hakimiyetini dar dönüşleri vitesleri çalışırsın, sonrada 1.000 km trafiğin yoğun olmadığı yerlerde otobana çıkmadan süreresin biraz olur biter. . bu motor bunun için yapılmış zaten YZF125 ve Hyosun gt250R dan çok daha kolaydır bunla başlamak

Açıkama için teşekkürler hocam. Plakasını biliyorum..Plakayı söyleyerek bilgi alabiilirmiyim? Alırsamda nerden alabilirim?
Ben Eskişehir'de oturuyorum motoru başka ilden getirtcem.
Honda'nın sitesine baktığım zaman Eskişehir'de bayisi gözükmüyo ama burda kocaman bi Honda bayisi var:)
Motoru geldiği zaman bu bahsttiğim yere göstersem, kazası vb. tarz şeylerde çıkarmı?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Selamlar...
Acep ilandaki motoru bileniniz var mıdır? Birde yorumlar mısınız benim için ben buna niyetlendim de...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sorunsuz-bakimli-85102709/detay/

dostum sahibi hakkında bir bilgim yok ama pek sağlıklı gözükmüyor.
1.Fotorğraflar orjinal değil.(benim anladığım kadarıyla)
2.egzos 250 tl diyor ve marka yok.Bu da demek oluyorki büyük ihtimalle sanayide yapılmış.Bunlarda motoru yıpratacak şeyler.

Kimsenin günahını almak istemem,görmedende bilemeyiz ama bana güvenilir gelmedi.Eğer alacaksan,yanına gerçekten motordan anlayan birini al derim
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
147
Hocam çok saol valla ben hiç fotoğrafların orjinalliğine falan dikkat etmemiştim... Aradım arkadaşla konuştum servis bakımlı gel gör servise götürelim, benzini atıp gideceksin dedi...
Serviste yardımcı olurlar heralde dimi yaa... Yarın görmeye gidicem bi aksilik olmazsa, onca yol boşuna gitmem inşallah...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Hocam çok saol valla ben hiç fotoğrafların orjinalliğine falan dikkat etmemiştim... Aradım arkadaşla konuştum servis bakımlı gel gör servise götürelim, benzini atıp gideceksin dedi...
Serviste yardımcı olurlar heralde dimi yaa... Yarın görmeye gidicem bi aksilik olmazsa, onca yol boşuna gitmem inşallah...

Hocam resimler orjinal değil bencede.Ayrıca 2007 model 25000 de istediği kadar temiz olsun ederi 3.700 civarı olması gerek en fazla.4000 e 2010 kasa bile bulabilirsin.
Ayrıca pain arkadaşımızın dediği gibi 250 liralık adam akıllı bi markanın egzostu yok zaten.Sanayi malıysa motorun ömründen yemiştir.Basit bişey değil egzost
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Hocam çok saol valla ben hiç fotoğrafların orjinalliğine falan dikkat etmemiştim... Aradım arkadaşla konuştum servis bakımlı gel gör servise götürelim, benzini atıp gideceksin dedi...
Serviste yardımcı olurlar heralde dimi yaa... Yarın görmeye gidicem bi aksilik olmazsa, onca yol boşuna gitmem inşallah...

Dostum sen bilirsin git,gör ama alma derim.Ve yine tekrarlıyorum gideceksen bilen birini al.Bu işler belli olmaz servis olayı filan,altından tahmin edemeyeceğin şeyler çıkar.Ben motor arama aşamasındayken o kadar saçma ilanlara gittim ki,gittiklerimden biri tahminimce çalıntıydı o kadar söyleyim.Ufakta olsa yalan söyleyen satıcıyla iş yapma,sabret kusuru varsa sen sormadan söyleyen satıcıyla iş yap.Ben motordan anlamazken benim görmediğim kusurları söyleyen satıcıda oldu sağolsun.Basit mantıkla;sanayi egzosuyla 25000 km yapan motordan hayır gelmez,zaten bu durumu destekeleyen serviste olamaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

@ zippo's baksana sen bilirsin,bu çakma akrapovic değil mi? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-tertemiz-full-modifiye-cbr-125-r-5500km-daha-emsalsiz-bisey-84823571/detay
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
147
Doğru diyosunuz ya ne diyeyim hevesim kursağımda kaldı doğrusu...
bu ikisi nasılki yaaa araba almak ne kolaymış bunları görünce...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-km-de-tertemiz-honda-cbr125r-54482291/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...oter-gecisi-nedeniyle-satilik-84475605/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------

Ne olur şu kardeşinize bi motor bulun ya her marşa basışımda dua ederim size vallaha :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst