- Katılım
- 5 Şub 2011
- Mesajlar
- 4,031
Arda'ya geçmiş olsun.O motor plakasıyla 7200e filan geliyor.Çalışıp para kazanan yetişkin bir insan için,hobi olarak motosiklet sürecekse başlangıç için alıp değiştirecekse tabi 700-800 tl fark verip alır 0ı.Ama parayı ucu ucuna denkleştiren biri için önemli.Tabi birde karakter meselesi var,ben 1-2 sene sonra adam gibi para kazanmaya başlasam da 3000-4000 kmde olsun(ne olacakki o kadar km den)800 tl ucuz olsun derim,para kolay kazanılmıyor ve mekanik konulardada kendime yetecek kadar bilgim var 2.el korkutmaz beni.Ama böyle şeylerden hiç anlamayan biri olsam tabi kendimce risk almam,gider 0 alırım.
ilk 3000-4000 km hepsinden daha önemli zaten.Olay zaten orda bitiyo.Bu motor rodajda sıkıştırıldı mı,iyi açıldı mı,motoru ısıtmadan dip gaz verip gidildi mi ? Aklımda bu soru işaretleri kalacağına eğer imkanım varsa sonuna kadar zorlarım kendimi
---------- Post added at 00:57 ---------- Previous post was at 00:54 ----------
Şeytan diyo 250r al ama hayatımda bi defa scooter kullandım:cherry:
Şuana kadar hep 4 teker kullandım ama artık sıkıldım...
İmkanın varsa 250r al.Sonradan sıkılmaman için.Çünkü başlangıç olarak 250r da asla zorlamaz seni emin ol.Hatta bi farkı olmaz bile