Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel oluyor...........Öyle....:p

Tavisye ederim......Aslında orjinali hiç bozmuyacan...........:)En doğrusu bu!
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Orjinalliğini korumak öncelikli amacım değil şuan.. Uzun bir müddet kullanmam gerekecek motoru o yüzden önce içime sinmeli :cat:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bugün 12.000 bakımını yaptırdım...makina çok güzel oldu valla inesim gelmedi...8000 bakımından beri yağ değiştirmemiştim 2-3 oldu yani, şimdi yağ+hava filtresi+buji(zincir yağlandı gerildi) değişince motor birden kendine geldi...zaten 12binide devirdik motorun açılcak yeri kalmadı :) Asıl şimdi başlıyor cbf keyfi :queen:
bakıma giderken rüzgar hafif arkamdan esiyordu yokuş aşağı 130 gördü makina...120yi rahat geçti :) bakımdan sonrada kapalı tünelde yine 130 gördü...düze rüzgarsız yolda 115-120 hep görüyorum zaten :cherry:

aklınızda olsun diye bi masrafı yazayım size...

yağı kendim aldım > mobil 10w40 yarı sentetik 20 ytl
-----------------------------------------------------------
hava filtresi ------------------------------5,92 ytl
Buji -------------------------------------- 12,54 ytl
Periyodik bakım işçiliği ------------------ 25,44 ytl
Sarf malzeme --------------------------- 2.00 ytl
------------------------------------------ +
-------------------------------------------__________
-------------------------------------------45,90
___________________________KDV 8,26
___________________Genel Toplam 54.16

yağ parasınıda eklersek 74,16...yağı kendim almasaydım servis koysaydıda aynı fiyata gelirdi yaklaşık...ama servis Agip yağ koyuyo tavsiye üzerine Mobil koyduk bakalım...Gördüğünüz üzere en büyük pay işçiliğe gidiyor aslında garantiyi umursamayıp kendin yapmak var bakımları ama riske girmeyede gerek yok---(bugune kadar garantiden değiştirdiklerim : piston+segman+silindirin içi(pistonların olduğu yer)+zincir dişli takımı(şanzımandan ses geliyodu adamlar zincir dişli değiştirdi:p)+şanzıman rulmanı)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
cuma günü bi kuryeci kardeş le konuştum.altmışbeşbin km deymiş daha 1 sene oldu dedi .ben heralde 30 senede filan yaparım o km yi:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bugün 12.000 bakımını yaptırdım...makina çok güzel oldu valla inesim gelmedi...8000 bakımından beri yağ değiştirmemiştim 2-3 oldu yani, şimdi yağ+hava filtresi+buji(zincir yağlandı gerildi) değişince motor birden kendine geldi...zaten 12binide devirdik motorun açılcak yeri kalmadı :) Asıl şimdi başlıyor cbf keyfi :queen:
bakıma giderken rüzgar hafif arkamdan esiyordu yokuş aşağı 130 gördü makina...120yi rahat geçti :) bakımdan sonrada kapalı tünelde yine 130 gördü...düze rüzgarsız yolda 115-120 hep görüyorum zaten :cherry:

aklınızda olsun diye bi masrafı yazayım size...

yağı kendim aldım > mobil 10w40 yarı sentetik 20 ytl
-----------------------------------------------------------
hava filtresi ------------------------------5,92 ytl
Buji -------------------------------------- 12,54 ytl
Periyodik bakım işçiliği ------------------ 25,44 ytl
Sarf malzeme --------------------------- 2.00 ytl
------------------------------------------ +
-------------------------------------------__________
-------------------------------------------45,90
___________________________KDV 8,26
___________________Genel Toplam 54.16

yağ parasınıda eklersek 74,16...yağı kendim almasaydım servis koysaydıda aynı fiyata gelirdi yaklaşık...ama servis Agip yağ koyuyo tavsiye üzerine Mobil koyduk bakalım...Gördüğünüz üzere en büyük pay işçiliğe gidiyor aslında garantiyi umursamayıp kendin yapmak var bakımları ama riske girmeyede gerek yok---(bugune kadar garantiden değiştirdiklerim : piston+segman+silindirin içi(pistonların olduğu yer)+zincir dişli takımı(şanzımandan ses geliyodu adamlar zincir dişli değiştirdi:p)+şanzıman rulmanı)

agip iyidir dostum yurt dışında italyada falan başka yağ koymazlar....ama senin tercihin tabi aralarında hiç bi fark yok...cbf nispeten hesaplı motor aynı bakımı cbf 500 e yaptırdıgını düşünsene:pneyse bende 11500 km deyim 12000 yaklaşıyor bugün yokuş aşşagı hafif eğimli yolda bodrum çıkışı rüzgar arkadan geliyordu herhalde 119 km yi geçmeyen motor 123-125 km hıza ulaştı bende anlamadım ...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819

Shot with DMC-FX01 at 2007-07-01


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-01



aykan senin yağ kaçıran makinan nası yaptı o hızı anlamış değilim...:queen:


benim en son kayıtlı maksimum hızım buydu...ara ara zor buldum...:p









şincik 14.000 km yi devirdim...15 ayda yaptım bu kmyi...vallahi en doyulmaz zamanları nazar değirmesem bari...ağzımı hayıra açsam eyi olacak...:p
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
2000km de bir yağ değişmesi bana biraz saçma geliyor.Hani 4000km de birdi bakım :) neyse 6000km de değiştirmek gerekiyor sanırım.Yağ değişince motorda ataklık,serilik artıyor.:cat:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
her 2000 de yağ değiştirmek için servise gitmeyin bence...servis'e 4000 de bir ana bakıma gitmek yeterli...sadece yağ değiştirmek için servise para bayılmamak lazım :cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
metehan abi:)
yakın zamanda bi cbf alma ihtimalim(iz) var..
kız arkım pırpırdan(asya as125t ) den sıkıldı yeni motor istiyor..
cbf mi? cbr mi? ybr mi? yoksa hyo rt 125 karion mu?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aykan senin yağ kaçıran makinan nası yaptı o hızı anlamış değilim...:queen:


benim en son kayıtlı maksimum hızım buydu...ara ara zor buldum...:p









şincik 14.000 km yi devirdim...15 ayda yaptım bu kmyi...vallahi en doyulmaz zamanları nazar değirmesem bari...ağzımı hayıra açsam eyi olacak...:p


yav niye koyuyon meto bu resimleri motorun primi düşecek:pbunu hallettirdim ara conta değişmişti artık böle bi sorun yok ama burası çok önemli!! motor deli gibi yağ eksiltiyor.....800 km de 300 gr eksiltmiş bi naktım ahaaa... motorun cubugunun ucuna geliyo yağ hemen temizledim bidaha daldırdım gene aynı sonra yağ ekledim sorun çözüldü.....motor yağ eksiltiyo ne 2000 i ne 4000 bini 1000 km ye yağ eksiltmeden ulaşmıyor ama benim gibi devirli kullanırsanız olacağı bu....
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
metehan abi:)
yakın zamanda bi cbf alma ihtimalim(iz) var..
kız arkım pırpırdan(asya as125t ) den sıkıldı yeni motor istiyor..
cbf mi? cbr mi? ybr mi? yoksa hyo rt 125 karion mu?

Ortalama görünüm ve hız (bu sınıfa göre) cbr
Kaslı görünüm > karion
Hepsinin karışımı + ekonomi = cbf

ybr den iyi oldugunu savunanlardanım ben de cbf in
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi:)
yakın zamanda bi cbf alma ihtimalim(iz) var..
kız arkım pırpırdan(asya as125t ) den sıkıldı yeni motor istiyor..
cbf mi? cbr mi? ybr mi? yoksa hyo rt 125 karion mu?

haco cbf 150 den şaşma...en mantıklısı bu...gereken neyse yaparız...fiyat hususunda...ama fuardan sonra zam yerse model bilmem karışmam...:p

ybrde sağlamdır ama bisiklet gibi işte biliyosun tip bozuk kayık biraz...aşağıda aykan gibi istisnai bir şey olursada karışmam...olmuyo değil oluyo...:cat:


cbr ve karıonda o fiyatın hakkı değil ...düşer kalkarsan başına iş alırsın...maddi açıdan başın ağrır...karıonda ayrıca Kanunıde bundan sonra uğraşmaya değmez..

yav niye koyuyon meto bu resimleri motorun primi düşecek:pbunu hallettirdim ara conta değişmişti artık böle bi sorun yok ama burası çok önemli!! motor deli gibi yağ eksiltiyor.....800 km de 300 gr eksiltmiş bi naktım ahaaa... motorun cubugunun ucuna geliyo yağ hemen temizledim bidaha daldırdım gene aynı sonra yağ ekledim sorun çözüldü.....motor yağ eksiltiyo ne 2000 i ne 4000 bini 1000 km ye yağ eksiltmeden ulaşmıyor ama benim gibi devirli kullanırsanız olacağı bu....

aykancım dediğim gibi senin makina numune...bence senin motor blok komple garantiden değişmeli agam...seninki gibi deli yağ eksilten gördüğüm duyduğum bu 7 veya 8.makine oluyor galiba...bide cbf150.netde 3000 de aynısını yapan vardı fotolarını koymuştum bi yerlere...servistede gördüm...yağsız kalmış motor yanmış...bir kaçda arkadaşım var aynı sorunu yaşayan...ama işte 100 de 1 veya 2 oranlarsak...(atıyorum yani kısmet gibi bişey) herhalde üretimde bir makine üretlirken bilgisayar ayarlarında bi yanlış hesaplama oluyor ve aerodimaik bozuluyor motor bloğunda...o partideki bir ürün kime denk gelirse...

yani mantıklı açıklaması bu olsa gerek...yoksa ya hepsi kronik sorunlu olur...yada hiçbiri olmazdı...sende olan bende 14.000 km drir neden olmaz anlamıyorum...veya bu siteye yazan başka arkadaşlarda...


birde 4000 de falan bakıma gitmeyin...ara bakım denilen 2000 km de bir yağ değişimine gidin...çingenlik etmeyin ya...20 liralık bi yağ zaten başka talep yok...hem zinciri gerdirirsin hemde fren debriyaj ayarları yaptırırsınız...

2000 de bir olan 20 gayme...4000 de bir olan 50 gayme bişey...3.5 milyarlık makine için en önemli şey olan yağ değişimine 20 liralık masrafı sallamayın...becerebiliyorsanız kendiniz değiştirin ama 2000 de 1 muıtlak yağ değişimi şart...kağıtda yazan fabrika kararıyla değiştirildi...baktılarki yağ eksiltme var bazı motorlarda hemen yusuf yusuf durumu...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
20
aykan , arkadaşın motor blok sorunun dan ben de de oldu,
fark eder etmez 7500 km de sattım...hiç uğraşmadım.
benim fikrime göre motosikleti limit üstü kullanığımız zaman iki blok arasındaki conta aşırı ısınmadan zarar görüyor , yağ sızıntısı mutlaka bu sebebten .
Bu sorun benim kullanma şeklimden %90 ihtimal ,
Kullandığım en güzel en güvenilir motosiklet ti.
hala toz kondurmam çok güzel konforlu bir motosiklet ...
bütün yeni başlangıç yapan arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim.
ömürlük motosiklettir.(limitleri dahilinde kullanılırsa)
yeni alacak ve almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem mete-han arkadaşımızın tavsiye ve önerilerini dinlemeleridir .
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün 12.000 bakımını yaptırdım...makina çok güzel oldu valla inesim gelmedi...8000 bakımından beri yağ değiştirmemiştim 2-3 oldu yani, şimdi yağ+hava filtresi+buji(zincir yağlandı gerildi) değişince motor birden kendine geldi...zaten 12binide devirdik motorun açılcak yeri kalmadı :) Asıl şimdi başlıyor cbf keyfi :queen:
bakıma giderken rüzgar hafif arkamdan esiyordu yokuş aşağı 130 gördü makina...120yi rahat geçti :) bakımdan sonrada kapalı tünelde yine 130 gördü...düze rüzgarsız yolda 115-120 hep görüyorum zaten :cherry:
Selam.....:)

Benim motorda düzde 115-120km/h görüyor....:p

Yokuş aşşağı 130...dostum....:wiinkk:130 u geçmiyoo kesici var......

150 cc honda 130 yapıyor arkadaşlar......Cbf'ye laf atanı yerim....:p:p

130 diyorum....130 neyinize yetmiyo...:cherry::cherry:Yakıtta az rahatta,konforlu...ee daha ne.....Bundan iyisi can sağlığı....:bounce:
metehan abi:)
yakın zamanda bi cbf alma ihtimalim(iz) var..
kız arkım pırpırdan(asya as125t ) den sıkıldı yeni motor istiyor..
cbf mi? cbr mi? ybr mi? yoksa hyo rt 125 karion mu?
Cbf,Şaşma inan pişman olmuyacan.............:queen::queen:

Arkadaşlar bu motor kaçarmı sizce.........:mrgreen::mrgreen:

http://www.sahibinden.com/2007_model_cbf150_281_km_asci_motorWQQaXQQ5845479WQQpXQQdisplayitem

281 kmde 2007 model 2850ytl biraz bazarlık hooooppp.....2800 ytl sıfır motor....:bounce::bounce:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Ve koçtaşa gidip kendime zımpara ile ateşe dayanıklı siyah mat sprey aldım doğmamış cbf imin jantlarını boyucam
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
herkeze iyi aksamlar bendeki cbf düz yolda bu akşam denedim ve 110 gecemedim motora ben napmalıyım ya bi yardım cı olun arkadaşlar ve performas egzos u deneyen oldumu nasıoluyo sizce . eskisehirde yaptıra bilcegim biyer varmı bildiginiz cevap içim şimdiden sagolun
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst