- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
kanka Turgutreise inen düz rampa aşağı varya...orda bi köklesene...bence orda kesin yakalarsın o hızı...ama sahilden gelen rüzgarda var doğru...![]()
sonra direk köy sandığına gireriz dimi meto
kanka Turgutreise inen düz rampa aşağı varya...orda bi köklesene...bence orda kesin yakalarsın o hızı...ama sahilden gelen rüzgarda var doğru...![]()
sonra direk köy sandığına gireriz dimi metoyav abi süratle falan işim yok 100 sabit gitsin bana yeterde artar uzun yolda zaten bu motordan fazlasını beklememek gerek :cat:100 de diyo zaten gerisi hıkınma limitlerinde:queen:sen buraları biliyon galiba o dediğin yerde artık bisürü önlem var radar madar...zor ama bi motor zorlanmadan hıkınıp sıkılmadan 160 demeli bence....oda 150 de zor şu an gönül ister cbf 500 ama petrolcü kayınpeder lazım:queen::queen:
valla 4-5 yıl önce bomboştu oralar...Turgutreis girişi sağlı sollu boştu...girişte sağda Polonez Et Deposu vs...az ilerisinde benzinlik yanında garaj vs...sonra sahil meydanında güzel bir değirmen vardı yanlışmıyım...bu Doğuşun Marinası inşaatı yeni yeni başlamıştı...
dediğin gibi bende temkinliyim ama bahsettiğimiz mevzu maksimum hız...:cat:
Ya arkadaşlar niye bu son hız olayına bu kadar takılıyoruz yahu 5 aşağı 10 yukarı.
Bir sonraki ışıklarda gene aynı noktada buluşulmuyo mu.Boşuna benzin harcanıyor gibi geliyor bana.
Fazla bir şey beklemeyin bizim makinalardan.
10 km daha hızlı gidip iki yılda pert olmasındansa böyle kalsın uzun ömürlü olsun daha iyi değil mi?
Kabahat Honda da bence. CBF 150 yede CBF 250 yede 160 km gösteren kadran koyuyor. Böye olunca tabi kullanıcılar olarak bizleri beklenti içine sokuyor. 24 hp twister bile 150 km sürati baya bi zorlayarak görüyorsa, CBF 150 gücüne göre iyi performans sergiliyor. Motorlarınızı üzmeyin arkadaslar kendinizde üzülmezsiniz böylece. CBF 150 gibi nispeten hafif bir motorda daha fazla sürat beklentisi içine girmek üzücü olabilir. Sürat için tasarlanmış makineler olmadıkları için zorlamadan keyfini cıkarmak cok daha güzel olur.Kontrol sizde olsun hatasız kazasız günler herkese.
sevgili arkadaşlar son zamanlarda cbflerde şu granaj koruma demirini görmekteyim...50-55 ytl olduğu öğrendim...alt koruma demirine sabitleniyor ve makina yattığında çızık bile olmuyor...bilginiz olsun...kuryelerde görüyorum...
ayrıca bir doktor abimizin şirketine ait cbfsinde debriyaj teli yüsükten kopmuş...yolda kalmış...bana dek geldi yolda...![]()
hemen servisi aradım mobil servis ücreti Ümraniyeden Fulyaya 25 gayme...debriyaj teli 3-5 lira...işçilik 5-10 lira...40 liraya olay bitti...anında hizmet...
valla dostum metre olsa inan şimdi ölçücem...nası kapıldın bu düşünceye anlamadım...bi cepten falan foto atabilirssen sevinirim...yani defolu malı sana vermesinler hocam...merak ettim şimdi...
abi motor su anda garajda yarin foto cekilecek hondaya gonderilecek bende merak ediyorum honda kabul edecek mi ???
nasil farkina varma konusuna gelince ben mobilyaciyim... teraziye bakmaktan gozler artik terazi gibi oldu. yolda giderken ilk once sol koluma gore sag kolum biraz daha geride duruyo gibi geldi. sonra yolda dumduz giderken dikkat ettigimde vidalarin yerinde bi yamuklugun farkina vardim... ama sunada eminim herkes o yamuklugun farkina varmaz bile
mete_han abi servisin bana soyledigi boyle sorunlarda 1 hafta icinde fotograflanirsa yeni parca gelir onun icin endise etmiyorum
Arkadaşlar benim CBF de de bişi dikkatimi cekti motor tam düz bir yerde orta sehpa üzerinde iken direksiyonu yarım sol yapıp bırakıyorum (ön tekerlek yere degmiyor) direksiyon tam saga dönüyor. ama yolda giderken bir sey farketmiyorum.
doğru söze ne denir beilmemki kadranlar aldatmaca 250 cc 150 yi göremezken ben kıcını çıkarttım bi kaçkez 120 gördüm ama gerek yok....
Ya persembe motoru almaya gidecektim Bugunden haber vereyim dedim islemler icin falan... Perşembe fuardalar , çarşamba da fuardalar. Yarın geleyim dedim; ellerinde siyah cbf yokmus.
Bizim is haftaya kaldı :salut:
haco sana bomba haber...fuardan sonra süpriz zam olursa makina elinde patlar...:queen::queen:bence şimdiden bişiler yap...:cat: