Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
arkadaşım bende sürati yetmediği için cbf150 yi sattım cbf 250 aldım çok zor temizini bulmak ama memnunum hızı tam istediğim gibi cbf150 nin tek eksiği hız gerisi süper
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
edoxk onu bende biliyomda eldekini deyerlendirmek lazım ben birazdaha arştırım 250le kapısırız bakam ben daha fazla hız nası olur diye ugrasıyom avrupada 150 dedirtiyolar biz niye yapamıyoz
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yaz bi gelsin baktım olmadı zaten satmayı düşünüyorum satarım gitsin:queen:eyer 800 km de yağ kalmayacaksa motorda nerden kaçıyo anlamadım silindir conta monta değişti akan sızan biyer yok.....ama ben biliyorum aslında yüksek devirler sanırım sorun..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aykan , arkadaşın motor blok sorunun dan ben de de oldu,
fark eder etmez 7500 km de sattım...hiç uğraşmadım.
benim fikrime göre motosikleti limit üstü kullanığımız zaman iki blok arasındaki conta aşırı ısınmadan zarar görüyor , yağ sızıntısı mutlaka bu sebebten .
Bu sorun benim kullanma şeklimden %90 ihtimal ,
Kullandığım en güzel en güvenilir motosiklet ti.
hala toz kondurmam çok güzel konforlu bir motosiklet ...
bütün yeni başlangıç yapan arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim.
ömürlük motosiklettir.(limitleri dahilinde kullanılırsa)



yeni alacak ve almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem mete-han arkadaşımızın tavsiye ve önerilerini dinlemeleridir .


:p:wiinkk:

yaz bi gelsin baktım olmadı zaten satmayı düşünüyorum satarım gitsin:queen:eyer 800 km de yağ kalmayacaksa motorda nerden kaçıyo anlamadım silindir conta monta değişti akan sızan biyer yok.....ama ben biliyorum aslında yüksek devirler sanırım sorun..


burada bazı itiraflar var...itiraf.com olmuş burası...:queen:


eyvallah kawacan...:cat:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
mete abi bu cbf 150 liyi 2. el alırken nelere dikkat etmek lazım mesela yukarda yağ kaçıran veya yakan motoru nasıl anlarız ??? nerelerine bakarız ??
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete abi bu cbf 150 liyi 2. el alırken nelere dikkat etmek lazım mesela yukarda yağ kaçıran veya yakan motoru nasıl anlarız ??? nerelerine bakarız ??

haco anlayamazsın...:pale:çünkü sendne çönceki kullananın nasıl kullandığını bilemezsin...piyango diyelim artık...o yüzden 2.eldede ziyan makinalarla karşılaşabilirsiniz...

ha şasi nosu verirseniz ben Honda veri kaynaklarımdan kazalımı kazasızmı değişeni nedir diye inciğine boncuğuna bakarım...başka çara yok...:p
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
haco anlayamazsın...:pale:çünkü sendne çönceki kullananın nasıl kullandığını bilemezsin...piyango diyelim artık...o yüzden 2.eldede ziyan makinalarla karşılaşabilirsiniz...

ha şasi nosu verirseniz ben Honda veri kaynaklarımdan kazalımı kazasızmı değişeni nedir diye inciğine boncuğuna bakarım...başka çara yok...:p

bir yandan para biriktiriyorum bir yandan da okuyorum ikinci el alıcam bakımları tuzlu olmasın uzun yola gelsin (bu yüzden cbr 125 de tercihler arasında) böyle bişi düşünüyorum . ybr 125 , cbr 125 , cbf 150 , cbf 250 bazen hyo gt 250 de geçmiyo değil ha bide gt 250 r kullandım yok ya altımda cruizer var gibi hissettim rölantide :queen: neyse honda alırsam eğer sana danışırım mutlaka :wiinkk::rendeer:

unutmadan 200 - 250 lik maxi scooter lara ne dersin abi ? onlarda da bakım tuzlu olur mu ?
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
uzun yol derken en fazla 400 km ya :) 800 cc dewoo tico ile hiç durmadan antalya ya gittim geldim ve kimse uzun yola geleceğini düşünmüyordu inanmazsın ama yolda 120 nin altına düşmedi tico :) kuş grubu ve diğer muadillerini tokatlaya tokatlaya gittiğimi bilirim. neyse küçük cc sorun değil pek :) ben her şekilde alırım yolumu sadece öğrencilik bitene kadar cebime fazla gedik açmasın yeter
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bir yandan para biriktiriyorum bir yandan da okuyorum ikinci el alıcam bakımları tuzlu olmasın uzun yola gelsin (bu yüzden cbr 125 de tercihler arasında) böyle bişi düşünüyorum . ybr 125 , cbr 125 , cbf 150 , cbf 250 bazen hyo gt 250 de geçmiyo değil ha bide gt 250 r kullandım yok ya altımda cruizer var gibi hissettim rölantide :queen: neyse honda alırsam eğer sana danışırım mutlaka :wiinkk::rendeer:

unutmadan 200 - 250 lik maxi scooter lara ne dersin abi ? onlarda da bakım tuzlu olur mu ?

valla ismet diyelim kısmet olsun...Huzur Maxılerde...sürmeyen bilmez...rüzgar maxı scooterla hissedilir...:cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeze iyi aksamlar bendeki cbf düz yolda bu akşam denedim ve 110 gecemedim motora ben napmalıyım ya bi yardım cı olun arkadaşlar ve performas egzos u deneyen oldumu nasıoluyo sizce . eskisehirde yaptıra bilcegim biyer varmı bildiginiz cevap içim şimdiden sagolun
Dostum.....Bende hiç değişiklik yok düzde... 120 civarı yapyoo:p

Heralde rodajı düzgün yapamdın be kardeş.........:pale:

Bayır aşşağı inerken.........130 dahası yok kesicii var çünkü.....:cherry:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
12000 bakım yaklaşıyor motorda 2-3 problem var başkada bişey yok bu motoru almak isteyen arkadaşlara nekadar kötü örnek olsanda çok samimi söylüyorum piyasada hondadan başka alternatif yoktur bu tamamen kullanım tarzıyla alakalı bir durum cbf 150 sizi üzmez demicem o sizin kullanım tarzınıza bağlı hele benim gibi trafikte asabi son gaz vites değiştiriyorsanız ve daha neden gitmiyo bu deyip kavga ederseniz motorla bu alet sizi üzer..

abi topik aç...bütçe yaz marka sempatilerini yaz orda yazışalım...

burası yeri değil...:wiinkk:


bugüne kadar hondadan daha dayanıklısını görmedim ama sen istersen başka önerebilirsin...:queen::p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaten şehirler arası yolda motosikletlerin maksimum hızı 70'dir..:p

Otobanda 80'dir....Yönetmelik böyledir...:)

Kaldıki cbf150...120 yapıyor...Zaten bu motorla 100km/h ile giden bir aracı rahat sollarsınız.....Daha ne anlamadım....Yanlışmıyım?....
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
benim eski motor 90 ı geçmezdi hiç şikayet etmedim kaldıki 115km hız honda ....:cat:
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
izzet sagol kardeş 3200km redeyim 4000 bakımını yaptırıyım tekrar bidaha denicem arkadaşlar her fiteste kaçı gördugunuzu yazarmısınız ve bu motor açılımını kaç km tamamlar
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
262
Honda cbf 150 sahipleri size bi sorum olacak tam 10 puan değerinde
Bu motor un 100 km de lt olarak yakı tüketimi nedir ?
öteki forumalrda çok sallamışlar yalan yanlış ölçümler vardı.... kimisi 2 demiş kimisi 3.5 yaktım demiş kafam karıştı bunun ortası ve gerçeği nedir ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst