Terrorizer;
Çok haklısın siyahın ayrı güzelliği var......Kırmızıda neymiş yaw...![]()
bugün 12.000 bakımını yaptırdım...makina çok güzel oldu valla inesim gelmedi...8000 bakımından beri yağ değiştirmemiştim 2-3 oldu yani, şimdi yağ+hava filtresi+buji(zincir yağlandı gerildi) değişince motor birden kendine geldi...zaten 12binide devirdik motorun açılcak yeri kalmadıAsıl şimdi başlıyor cbf keyfi :queen:
bakıma giderken rüzgar hafif arkamdan esiyordu yokuş aşağı 130 gördü makina...120yi rahat geçtibakımdan sonrada kapalı tünelde yine 130 gördü...düze rüzgarsız yolda 115-120 hep görüyorum zaten :cherry:
aklınızda olsun diye bi masrafı yazayım size...
yağı kendim aldım > mobil 10w40 yarı sentetik 20 ytl
-----------------------------------------------------------
hava filtresi ------------------------------5,92 ytl
Buji -------------------------------------- 12,54 ytl
Periyodik bakım işçiliği ------------------ 25,44 ytl
Sarf malzeme --------------------------- 2.00 ytl
------------------------------------------ +
-------------------------------------------__________
-------------------------------------------45,90
___________________________KDV 8,26
___________________Genel Toplam 54.16
yağ parasınıda eklersek 74,16...yağı kendim almasaydım servis koysaydıda aynı fiyata gelirdi yaklaşık...ama servis Agip yağ koyuyo tavsiye üzerine Mobil koyduk bakalım...Gördüğünüz üzere en büyük pay işçiliğe gidiyor aslında garantiyi umursamayıp kendin yapmak var bakımları ama riske girmeyede gerek yok---(bugune kadar garantiden değiştirdiklerim : piston+segman+silindirin içi(pistonların olduğu yer)+zincir dişli takımı(şanzımandan ses geliyodu adamlar zincir dişli değiştirdi)+şanzıman rulmanı)
metehan abi
yakın zamanda bi cbf alma ihtimalim(iz) var..
kız arkım pırpırdan(asya as125t ) den sıkıldı yeni motor istiyor..
cbf mi? cbr mi? ybr mi? yoksa hyo rt 125 karion mu?
metehan abi
yakın zamanda bi cbf alma ihtimalim(iz) var..
kız arkım pırpırdan(asya as125t ) den sıkıldı yeni motor istiyor..
cbf mi? cbr mi? ybr mi? yoksa hyo rt 125 karion mu?
yav niye koyuyon meto bu resimleri motorun primi düşecekbunu hallettirdim ara conta değişmişti artık böle bi sorun yok ama burası çok önemli!! motor deli gibi yağ eksiltiyor.....800 km de 300 gr eksiltmiş bi naktım ahaaa... motorun cubugunun ucuna geliyo yağ hemen temizledim bidaha daldırdım gene aynı sonra yağ ekledim sorun çözüldü.....motor yağ eksiltiyo ne 2000 i ne 4000 bini 1000 km ye yağ eksiltmeden ulaşmıyor ama benim gibi devirli kullanırsanız olacağı bu....
Selam.....bugün 12.000 bakımını yaptırdım...makina çok güzel oldu valla inesim gelmedi...8000 bakımından beri yağ değiştirmemiştim 2-3 oldu yani, şimdi yağ+hava filtresi+buji(zincir yağlandı gerildi) değişince motor birden kendine geldi...zaten 12binide devirdik motorun açılcak yeri kalmadıAsıl şimdi başlıyor cbf keyfi :queen:
bakıma giderken rüzgar hafif arkamdan esiyordu yokuş aşağı 130 gördü makina...120yi rahat geçtibakımdan sonrada kapalı tünelde yine 130 gördü...düze rüzgarsız yolda 115-120 hep görüyorum zaten :cherry:
Cbf,Şaşma inan pişman olmuyacan.............:queen::queen:metehan abi
yakın zamanda bi cbf alma ihtimalim(iz) var..
kız arkım pırpırdan(asya as125t ) den sıkıldı yeni motor istiyor..
cbf mi? cbr mi? ybr mi? yoksa hyo rt 125 karion mu?