Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
kanka Turgutreise inen düz rampa aşağı varya...orda bi köklesene...bence orda kesin yakalarsın o hızı...ama sahilden gelen rüzgarda var doğru...:p

sonra direk köy sandığına gireriz dimi meto:pyav abi süratle falan işim yok 100 sabit gitsin bana yeterde artar uzun yolda zaten bu motordan fazlasını beklememek gerek :cat:100 de diyo zaten gerisi hıkınma limitlerinde:queen:sen buraları biliyon galiba o dediğin yerde artık bisürü önlem var radar madar...zor ama bi motor zorlanmadan hıkınıp sıkılmadan 160 demeli bence....oda 150 de zor şu an gönül ister cbf 500 ama petrolcü kayınpeder lazım:queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sonra direk köy sandığına gireriz dimi meto:pyav abi süratle falan işim yok 100 sabit gitsin bana yeterde artar uzun yolda zaten bu motordan fazlasını beklememek gerek :cat:100 de diyo zaten gerisi hıkınma limitlerinde:queen:sen buraları biliyon galiba o dediğin yerde artık bisürü önlem var radar madar...zor ama bi motor zorlanmadan hıkınıp sıkılmadan 160 demeli bence....oda 150 de zor şu an gönül ister cbf 500 ama petrolcü kayınpeder lazım:queen::queen:

valla 4-5 yıl önce bomboştu oralar...Turgutreis girişi sağlı sollu boştu...girişte sağda Polonez Et Deposu vs...az ilerisinde benzinlik yanında garaj vs...sonra sahil meydanında güzel bir değirmen vardı yanlışmıyım...bu Doğuşun Marinası inşaatı yeni yeni başlamıştı...

dediğin gibi bende temkinliyim ama bahsettiğimiz mevzu maksimum hız...:cat:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Ya arkadaşlar niye bu son hız olayına bu kadar takılıyoruz yahu 5 aşağı 10 yukarı.
Bir sonraki ışıklarda gene aynı noktada buluşulmuyo mu.Boşuna benzin harcanıyor gibi geliyor bana.
Fazla bir şey beklemeyin bizim makinalardan.
10 km daha hızlı gidip iki yılda pert olmasındansa böyle kalsın uzun ömürlü olsun daha iyi değil mi?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
valla 4-5 yıl önce bomboştu oralar...Turgutreis girişi sağlı sollu boştu...girişte sağda Polonez Et Deposu vs...az ilerisinde benzinlik yanında garaj vs...sonra sahil meydanında güzel bir değirmen vardı yanlışmıyım...bu Doğuşun Marinası inşaatı yeni yeni başlamıştı...

dediğin gibi bende temkinliyim ama bahsettiğimiz mevzu maksimum hız...:cat:

gel şimdi gör buraları varya ne oldu doğuşun yaptığı marina neyse ..nası bilirdiniz cbf i:)

Ya arkadaşlar niye bu son hız olayına bu kadar takılıyoruz yahu 5 aşağı 10 yukarı.
Bir sonraki ışıklarda gene aynı noktada buluşulmuyo mu.Boşuna benzin harcanıyor gibi geliyor bana.
Fazla bir şey beklemeyin bizim makinalardan.
10 km daha hızlı gidip iki yılda pert olmasındansa böyle kalsın uzun ömürlü olsun daha iyi değil mi?

böle mantıklı konuşan çok kalmadı eyvallah kardeş...+1:cat:gerek yok makinaların bukadar zorlanmasına 100 yeter...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
98
Kabahat Honda da bence. CBF 150 yede CBF 250 yede 160 km gösteren kadran koyuyor. Böye olunca tabi kullanıcılar olarak bizleri beklenti içine sokuyor. 24 hp twister bile 150 km sürati baya bi zorlayarak görüyorsa, CBF 150 gücüne göre iyi performans sergiliyor. Motorlarınızı üzmeyin arkadaslar kendinizde üzülmezsiniz böylece. CBF 150 gibi nispeten hafif bir motorda daha fazla sürat beklentisi içine girmek üzücü olabilir. Sürat için tasarlanmış makineler olmadıkları için zorlamadan keyfini cıkarmak cok daha güzel olur.Kontrol sizde olsun hatasız kazasız günler herkese.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında hzı kafaya takmaya gerek yok 90'a çıkıyomu çıkıyo ee daha ne.

Cbf'nin performansı 150cc'ye göre doyurucu hatta fazla bile.

Adam alıyo cbf'yi 140-150 yapamayınca böle motormuu olur...bilmem...:p

Kim nederse desin cbf150'nin son hızı...115/120/125'dir.Bu 150cc için çok iyi bir hız.....:mrgreen::mrgreen:

Biraz uzattım ama napim...:p

Cbf'yi beğenemyen başka motor alsın......:p:)

Çok sinir oluyom böyle hız meraklılarına..:pr::pr:

Alın işte neyinize yetmiyor 120????


Kim nederse deni ben motorumu çok....seviyom

Aaaa Bu arada mete_han abi tebrik ederim ya;;;;

Site İstatistikleri

Üyeler: 49.162
Konular: 36.345
Mesajlar: 893.855
En fazla mesaj: mete_han (8.967)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Kabahat Honda da bence. CBF 150 yede CBF 250 yede 160 km gösteren kadran koyuyor. Böye olunca tabi kullanıcılar olarak bizleri beklenti içine sokuyor. 24 hp twister bile 150 km sürati baya bi zorlayarak görüyorsa, CBF 150 gücüne göre iyi performans sergiliyor. Motorlarınızı üzmeyin arkadaslar kendinizde üzülmezsiniz böylece. CBF 150 gibi nispeten hafif bir motorda daha fazla sürat beklentisi içine girmek üzücü olabilir. Sürat için tasarlanmış makineler olmadıkları için zorlamadan keyfini cıkarmak cok daha güzel olur.Kontrol sizde olsun hatasız kazasız günler herkese.

doğru söze ne denir beilmemki kadranlar aldatmaca 250 cc 150 yi göremezken ben kıcını çıkarttım bi kaçkez 120 gördüm ama gerek yok....
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
sevgili arkadaşlar son zamanlarda cbflerde şu granaj koruma demirini görmekteyim...50-55 ytl olduğu öğrendim...alt koruma demirine sabitleniyor ve makina yattığında çızık bile olmuyor...bilginiz olsun...kuryelerde görüyorum...









ayrıca bir doktor abimizin şirketine ait cbfsinde debriyaj teli yüsükten kopmuş...yolda kalmış...bana dek geldi yolda...:p





hemen servisi aradım mobil servis ücreti Ümraniyeden Fulyaya 25 gayme...debriyaj teli 3-5 lira...işçilik 5-10 lira...40 liraya olay bitti...anında hizmet...


Bunu servise ve bayiye soracagım makineye ayrı bir hava katmış. gercekten güzel.
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Ya persembe motoru almaya gidecektim Bugunden haber vereyim dedim islemler icin falan... Perşembe fuardalar , çarşamba da fuardalar. Yarın geleyim dedim; ellerinde siyah cbf yokmus.
Bizim is haftaya kaldı :salut:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
geç olsun da güç olmasın boşver şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
valla dostum metre olsa inan şimdi ölçücem...nası kapıldın bu düşünceye anlamadım...bi cepten falan foto atabilirssen sevinirim...yani defolu malı sana vermesinler hocam...merak ettim şimdi...

abi motor su anda garajda yarin foto cekilecek hondaya gonderilecek bende merak ediyorum honda kabul edecek mi ???

nasil farkina varma konusuna gelince ben mobilyaciyim... teraziye bakmaktan gozler artik terazi gibi oldu. yolda giderken ilk once sol koluma gore sag kolum biraz daha geride duruyo gibi geldi. sonra yolda dumduz giderken dikkat ettigimde vidalarin yerinde bi yamuklugun farkina vardim... ama sunada eminim herkes o yamuklugun farkina varmaz bile

mete_han abi servisin bana soyledigi boyle sorunlarda 1 hafta icinde fotograflanirsa yeni parca gelir onun icin endise etmiyorum

Arkadaşlar benim CBF de de bişi dikkatimi cekti motor tam düz bir yerde orta sehpa üzerinde iken direksiyonu yarım sol yapıp bırakıyorum (ön tekerlek yere degmiyor) direksiyon tam saga dönüyor. ama yolda giderken bir sey farketmiyorum.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
disk +balata tekerin sağında ya belki onun ağırlığıyla sağa dönüyo olabilirmi?:cyclopsan bi tahmin sadece.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
doğru söze ne denir beilmemki kadranlar aldatmaca 250 cc 150 yi göremezken ben kıcını çıkarttım bi kaçkez 120 gördüm ama gerek yok....

Arkadaşlar otomotiv konusunda buyuk firmalar tedarikcilerine --ben saatte 150km hız yapan bir araç uretecem bana max150 gösteren bir kardan üret demez. derse tedarikci icin bu özel bir istek olur ve fabrikaya maliyeti arta. Buda dogrudan motorun vs fiyatına yansır. Piyasadaki motorsiklet hatta arabaların bile cogu ibreyi sonuna dayayamaz. Bu tur parcalar tek model veya marka için üretilmemektedir. Yani aynı parca veya cok benzer bir parcayı honda da yada yamahada ve mondiall de görmeniz cok normaldir..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ya persembe motoru almaya gidecektim Bugunden haber vereyim dedim islemler icin falan... Perşembe fuardalar , çarşamba da fuardalar. Yarın geleyim dedim; ellerinde siyah cbf yokmus.
Bizim is haftaya kaldı :salut:

haco sana bomba haber...fuardan sonra süpriz zam olursa makina elinde patlar...:queen::queen:bence şimdiden bişiler yap...:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
haco sana bomba haber...fuardan sonra süpriz zam olursa makina elinde patlar...:queen::queen:bence şimdiden bişiler yap...:cat:

Biz düşünmedik mi sanıyosun abi bunları :p bi daha aradım konuştum... Kırmızı istiyosan gel verelim diyo zaten perşembeden önce elime para geçmicek kırmızı da istemiyom o ihtimal yatar.

Pazartesi pazarlık ettiğimiz fiyattan isterim haaa dedim. Honda bi süpriz yapmazsa tamam diyo :cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Terrorizer;

Çok haklısın siyahın ayrı güzelliği var......Kırmızıda neymiş yaw...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst