Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
her türlü ajitasyon, itinayla yapılır.
imza: meto :queen:

fiyatı 3250'den 3400'e çıkarmışsın?
ne o? az mı geldi ilk fiyat?:cherry:
ALLAH gözünü doyursun. aç panda... :)

kanka valla uyandırdılar...yaz dediler...fiyatı yyükselt falan...bizim cahallığımız işte...kuruş inmem...elimi öpene veririm...:p


tarkan abi sağol...beni artık cbf 150 topiğinde tutmayınn...:mrgreen:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Mete_han üzüldüm ya! Neyse umarım en kısa zamanda satarsın. Babaya destek olmak motoru olmaktan iyidir, dert etme. Bir gün gelir daha iyisini alırsın usta, ne demek bi daha alamam filan. Keşke başka bir yolu olsaydı da satmak zorunda kalmasaydın. Hayırlısı olsun ne diyelim, umarım herşey yoluna girer.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Mete_han üzüldüm ya! Neyse umarım en kısa zamanda satarsın. Babaya destek olmak motoru olmaktan iyidir, dert etme. Bir gün gelir daha iyisini alırsın usta, ne demek bi daha alamam filan. Keşke başka bir yolu olsaydı da satmak zorunda kalmasaydın. Hayırlısı olsun ne diyelim, umarım herşey yoluna girer.

yahu üzülmez o :)agility 125 alıcakmış bana söyledi:queen: :queen: :p zaten gözü vardı.Benide kandırıcaktı son anda yırttım:queen: :queen: :queen: :p

not:abi nasıl yalan söylüyorum ama:) :cherry: :cherry: :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abiler herşey olacağına varırrr...ben artık takmıyorum bbu hayatı...niye dert ediyimki...


erdo valla motor olsun mobilet olsun be...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Mete Han'dan Satılık 1000 Km CBF 150...3400 YTL - Bugün, 18:30 PM




Arkadaşlar merhaba...Öncelikle üzgün ve süzgünüm...canım motorumu daha 2 saat önce 1000 bakımına götürdüm...bana sanki konuşuyor yav...diyorku ey sahip bana nasıl kıyarsın...bir aşk bu vallahi...Şimdi diycenizki hayrola motorola mete handro...abi anlatayım...


Biz ev alırken biraz dolandırıldık...8 yıl devam eden davamız aleyhimize sonuçlandı...Daha doğrusu 12 daire birden konu komşu hatta mahallemizdeki bayağı bir şakiri Sivaslı :farao: müteahhit dolandırdı...Kaba İnşaat ev almıştık...sonra toprak sahibi aleyhimize işgaliye davası açtı kazandı...dava sonuçlandı...Bu arada müteahhit iflas ettim ayağına yattı...noter satış sözleşmesinde iki kelime yok diye kaybettik davayı...o iki kelimede "TAPUYA ŞERH"...koydurma kelimesiymiş...tabi biz keklendik...Müteahhit hepimizi dolandırdı...sonra iflas ettim dedi...toprak sahibide davayı kazanınca bizim para vermemiz kesinleşti belli bir miktarda...yine mal sahibi insaflı çıktı vs.vs...bu arada yine karşı avukata para vermemiz falan durumları oluştu...10.000-12.000 ytl civarı...pedere takviye bazında...olaya el atmam lazım...bu nedenlerle motorumu satmak zorundayım...sağdan soldan toparlamaya çalışıyoz işte...


istediğim rakam 3400 ytl...artık zamda işimize yaradı hani...:p...

motor 1005 km de...

siyah...


koruma demiri var...

bu kuryelerde olan elcikler var ya ondan var...

yan ayak taktırdım...


branda hediyem olsun...su geçirmez adam gibi bişey...






bu kadar....kask mask veremem...kusura bakmasın kimse...şimdi sahibinden .com ada ilan vericem...ama motoru aldığınızda km 1100 mü olur...1200 mü olur orasını bilmem...çünkü geziniyom...:p


haydi hayırlısı bakalım...bundan sonrada motor alamayacağım orası malum....:salut:


iletişim

537 335 22 33...Mete Han....İşyerim Maçkada ....gel gör...


ciddi olmayanlar aramasın...lakayıt tipler olursa küfrederim...:p abi motor kaç basıyo diye arayan olursa girişirim...:queen:

kazası mazası yok çok şükür...:)

Alp en çok sen sevinirsin len dimi...:salut:








http://www.motosiklet.net/forum/sat...-handan-satilik-1000-km-cbf-150-3400-ytl.html

Takma kafana bu günlerde gelir geçer ilerde ne olacağı belli olmaz daha iyilerini alırsın inşallah ama şahsen ben çok üzüldüm neyse can sağlığı olsun

inşallah zayuf biri alırda motosiklet işkenceden kurtulur çin işkencesi dedikleri bu olsa gerek :mrgreen:
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Tapuya şerh kaydı aslında çok önemli taşınmazlar için ama sen haklısın sadece hukuçular ve dolandırıcılar bilir bunu Metehan :) Gerçekten üzüldüm hem dolandırıcılığa hemde motorla ilgili duruma ama hayatta daha önemli şeyler var tabi.Umarım çabuk atlatırsınız.:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dede sen al bari 1100 lüğüde ona sevinek artık...benden geçti...


Cüneyt vallahi bizim buralarda kaba ev alan herkes böyle çarpılmış...toprak sahibide müteahhitde Sivas Zara'lı...gerisini anla kanka işte...11 yıl önceki mevzu...yeni sonuçlandı...adaletde maşallah pek hızlı ha...


Barış abi sorma yav...kısmet işte...

kankalar herif buralarda elini kolunu sallayarak geziyor...kendi kız kardeşinide dolandırdı yani...daha ötesi mi var...


sağol aykan kardeş...
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
canım çok sıkıldı şimdi biz kimle gezcez ya bu mütahitleri dinamitle uçurmak lazım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herşeyde bi hayır vardır. Şer de bile
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
12
Zor Zamanlar

merhaba
öncelikle herkese selam ben sizi firsat buldukca takip etmeye calışıyom ama malum ogrenci oldugum icin bide bizim yurt ortamına daha yeni internet geldigi icin daha yeni yeni takip ediyorum

bende cbfliler kervanına katımaktan cok buyuk mutluluk ve seref duyuyorum
yani bu motor harbi adamı ucuruyor
6 aydır taksit odiyom Daha 2 hafta önce kavusabildim cbfime
tabii rodaj benim en cok sıkıntı cektiğm nokta cunku daha once bi 150 lik scooter kullandigim için motoru max devirlerde kullanmak bende bi saplantı oldu
mesela bu motorda iken daha 50 km 100 yaptım
dahasi ilk yuzu ben yapmadım benim teknik servis motoru bizim mekana getirirken yapmıs tabii bundan sonra haberim oldu
su an kendim motorun rodajının icine ....tmiş gibi hisssediyorum acaba benim motor sizinki gibi ilerde 120 -110 basarmı diye dusunup
:pr: kendimi yiyom içime dert oldu :pr:
acaba son hız konusunda rodaj o kadar onemli mi cidden umarım degildir.:silent:
siz bu rodaj belasından nasıl kurtuldunuz ya bassan basılmıyo yok ikide bi vites degistir beni kontak etti bu olay yaa:pr:
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
merhaba
öncelikle herkese selam ben sizi firsat buldukca takip etmeye calışıyom ama malum ogrenci oldugum icin bide bizim yurt ortamına daha yeni internet geldigi icin daha yeni yeni takip ediyorum

bende cbfliler kervanına katımaktan cok buyuk mutluluk ve seref duyuyorum
yani bu motor harbi adamı ucuruyor
6 aydır taksit odiyom Daha 2 hafta önce kavusabildim cbfime
tabii rodaj benim en cok sıkıntı cektiğm nokta cunku daha once bi 150 lik scooter kullandigim için motoru max devirlerde kullanmak bende bi saplantı oldu
mesela bu motorda iken daha 50 km 100 yaptım
dahasi ilk yuzu ben yapmadım benim teknik servis motoru bizim mekana getirirken yapmıs tabii bundan sonra haberim oldu
su an kendim motorun rodajının icine ....tmiş gibi hisssediyorum acaba benim motor sizinki gibi ilerde 120 -110 basarmı diye dusunup
:pr: kendimi yiyom içime dert oldu :pr:
acaba son hız konusunda rodaj o kadar onemli mi cidden umarım degildir.:silent:
siz bu rodaj belasından nasıl kurtuldunuz ya bassan basılmıyo yok ikide bi vites degistir beni kontak etti bu olay yaa:pr:

rodaj onemli tabi, acikcasi ne kadar devirli kullandigin bilmiyorum ama bence biraz sabirli ol derim.. zaten havalar yeni yeni duzeliyor.. tam bahar geldiginde senin de rodaj bitmis olur..
ondan sonra istedigin gibi gaz kesebilirsin
:cat:




Shakulin
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
Biraz önce motoruma kasko arıstırması yaptım ve Honda CBF 150 me kasko yapacak bir yer bulamadım. En son Ilke Sigorta Moto-Kasko yu aradım, onlar da çalınma kapsamı vermiyorlar. Çalınma hariçte 900 YTL fiyat verdiler, şaka gibi valla :p
Bir halat şeklinde kilit birde disk kilidi aldım , bunlardan sonra Motor Allaha emanet. Belki fuardan da alarmlı bişey alırım , 900 YTL ye motoru kilit manyağı yaparım valla:p Kaldı 815 YTL :bounce:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
63
ben cbf ye alarm taktırdım harika oldu gercekten ve bi sorun yasamadım şimdiye kadar
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
63
araba alarmı benim taktırdıgım yani arabadan cıkan sesi veriyor yüksek yani vede tok sesi var kontagı kapattıktan sonra otomatik devreye giriyor normal fiyatı 80 ytl ama 60 a taktırdım ben tanıdık yer oldugu için
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aküden yemesin :) 10 gun sonra Marş basmıo die yazmada :p

Çukurlarada Dikkat edin, Dün lastik patladı daha dorusu jant ağilmiş aradan kaçırdı Gölbaşında Lastikçi aradık pazar gunu saat 5 :)
saolsun shakulin abicim buldu hallettik:) Yokki bi cbr ımız kapatıp gidelim :mrgreen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
İyi bi alarm varsa söleyinde taktırayım , bir suru yerden farlı farklı fiyat alıyorum.
Ozen motorun arkasındaki elektrikcide alarm getirtmiş birde ona sorucam benden once yolu duzen olursa paylaşımlarını bekklerim ;=)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst