Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Pardaillan
cbf 150 ye çalınma dahil (kapalı garaj şartı olmaksızın ) oyak sigortada sigorta yapılıyo ..fiyatı 345 ytl ..bu fiyat 3150 iken verilmiş Hondanın zam politikasına malesef oyak axa sigorta yetişememiş ama olsa olsa 400 ytl olmuştur son zammı göz önüne alırsak ..hayret burda ki arkadaşlar biliyo bunu daha öncede yazdık .. hatta biraz git Eyong buraya benim bankadan aldığım teklifi bile koydu ...

bu başlıkta #1048 nolu mesajı iyice oku ...:bounce:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
63
yooo aküden yemiyor 2 aydır kullanıyorum bi sorun cıkarmadı gercekten yani hata yada sorun olsa neden size tavsiye edeyim ki ama bi kutusu var ona kesinlikle su gelmemesi lazım adam başından söledi bende ona 3 poset gecirdim insallah ilerde sorun olmaz
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
yooo aküden yemiyor 2 aydır kullanıyorum bi sorun cıkarmadı gercekten yani hata yada sorun olsa neden size tavsiye edeyim ki ama bi kutusu var ona kesinlikle su gelmemesi lazım adam başından söledi bende ona 3 poset gecirdim insallah ilerde sorun olmaz

valla ne geçirirsen geçir motorun su geçirmemesi zor gibi yağmura bi yakalandımı yandın inşlh geçmez
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorlar satılıga cıkmaya baslamıs hayırdır
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaslar bugün itibariyle 800 km oldu bakım yaklasıyor biraz izlenimlerimi anlatayım motor 800 kmde su an için tek sorun eksantrik zincirinden zannettigim cızırtılı calısma yani zincir gevsemis yada supap ayarları açılmıs bu ses için aklıma baska bisey gelmiyor ancak servis zamanı geldiginde düzeltilecegine inanıyorum bi baska konu debriyaj levyesinin çok cızırdaması su an bi uygulama yapmadım ama arasına tüp contası koymayı düsünüyorum cünkü devir arttıkça çok fena cızırdıyo bu muhtemelen sizdede oluyodur yarın deniyecegim bunun haricinde km saatinin içindeki gösterge iğnesi titreyerek çıkıyo 80 den sonra düz ilerliyor zannediyorum telin içinde yag yok en son bugün rastladıgım bi sorun plastik aksam gösterge tablosunun oralardan biyerden zıngırtı seklinde bi ses geliyor ileride silikon istiyor önceki waveyi silikonlayarak kurtulmustum plastik aksam cızırtısından bu anlattıklarımın haricinde su an bi sorun yok 1000 bakımı bekliyorum..

motorlar satılıga cıkmaya baslamıs hayırdır

250 alackmıs millet ondandır belki dostum ne dersin????:) :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Eroll88 ; yazın ben de satacağım ama mennuniyetsizliğimden değil Honda CBF 500 cc almak için.(Allah nasip kısmet ederse)
Honda hayat on da...........
Not ;şu an da 3500 ytl düşünüyorum ama yaza kadar bu motosikletin 0 km si rahat 4500 ytl yi bulur sana o zaman ki şartlar da 4000 ytl ye olur
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
63
valla ne geçirirsen geçir motorun su geçirmemesi zor gibi yağmura bi yakalandımı yandın inşlh geçmez

kertenkele ben motoruna temiz bakan biriyim suu ana kapar cok kez yapmura yakalandım alarmı taktırdıgımdan beri 5 6 kes yıkamacıda yıkandı şükür bi şet olmadı

motorlar satılıga cıkmaya baslamıs hayırdır

erol hayırdır zevk mi alıyon motorlar satılınca metehan abi begenmediğinden yada memnun kalmadıgından satmıyor maddi bi sıkıntısı var onun için satıyor iyi oku formu öle yaz
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Biz ev alırken biraz dolandırıldık...8 yıl devam eden davamız aleyhimize sonuçlandı...Daha doğrusu 12 daire birden konu komşu hatta mahallemizdeki bayağı bir şakiri Sivaslı :farao: müteahhit dolandırdı...Kaba İnşaat ev almıştık...sonra toprak sahibi aleyhimize işgaliye davası açtı kazandı...dava sonuçlandı...Bu arada müteahhit iflas ettim ayağına yattı...noter satış sözleşmesinde iki kelime yok diye kaybettik davayı...o iki kelimede "TAPUYA ŞERH"...koydurma kelimesiymiş...tabi biz keklendik...Müteahhit hepimizi dolandırdı...sonra iflas ettim dedi...toprak sahibide davayı kazanınca bizim para vermemiz kesinleşti belli bir miktarda...yine mal sahibi insaflı çıktı vs.vs...bu arada yine karşı avukata para vermemiz falan durumları oluştu...10.000-12.000 ytl civarı...pedere takviye bazında...olaya el atmam lazım...bu nedenlerle motorumu satmak zorundayım...sağdan soldan toparlamaya çalışıyoz işte...


]

Erol kardeş biraz canımız yandı...satmak isteriz...yoksa doyamadım motoruma...bizim sıkıntımızdan sen mutlu olacaksan söyleyecek bir şeyim yok sana...Allah seni motoruna gönül rahatlığıyla binmeyi nasip etsin dostum...
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
motorlar satılıga cıkmaya baslamıs hayırdır

EROLL88 Hikayeni gerçekten merak ediyorum seni yakından tanıyan biri olsa da anlatsa.Nedir bu CBF150 ye olan hiddet,nefret ve kıskançlığın ?! Uzun zamandır sesin çıkmıyodu ama başlığın hepsine olmasa da bazı sayfalarına bakıp pusuya yatmışsın anlaşılan bi eksik,gedik çıksa da yüklensem diye.Arkadaşımız ailesine destek olmak için motorunu satmak zorunda kalıyor,senin yaklaşımına bak :farao: çok üzücü çok.Herkes motorundan memnun malesef sana malzeme yok :cat:
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Başka insanların üzüntülerin den sevinç ve keyif duyan insanın insanlığından
şüphe ederim.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Kapalı garaj şartı aranmadan, aksesuar dahil ben kasko yaptırdım İsviçre Sigortaya.
Bu arada o 350tyl fiyata aldanmayın derim, zira o size ilk verilen teklif ama sonra o fiyat 600leri buluyor. Şayet başka bir sigortanız varsa aynı bayiide (otomobil kaskosu ya da ev v.s.) o zaman fiyat o kadara gelebilir. Eğer gerçekten o kadar ucuza bulursanız hemen atlayın derim.


TVS'ci arkadaşın ısrarla bu forumda sorun çıkarmaya çalışmasının sebebini ben artık kişisel problemlerine bağlıyorum. Takmayın derim.
Bir çoğumuz bu motoru başlangıç için aldı tabii ki satacak bir süre sonra, buna ben de dahilim. Ama bu cbf150'nin kötü olduğu anlamını taşımıyor, ben de cbf500'e geçmek isteyenlerdenim mesela. Fakat en az 2 sezon 150'yi kullanacağım. Yani merak etmeyin 10.000kmlerini de yazacağız bu aletlerin.

Kaldı ki Mete_han'ın niye sattığını forumun müdavimleri zaten biliyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TVS'ci arkadaşın ısrarla bu forumda sorun çıkarmaya çalışmasının sebebini ben artık kişisel problemlerine bağlıyorum. Takmayın derim.
Bir çoğumuz bu motoru başlangıç için aldı tabii ki satacak bir süre sonra, buna ben de dahilim. Ama bu cbf150'nin kötü olduğu anlamını taşımıyor, ben de cbf500'e geçmek isteyenlerdenim mesela. Fakat en az 2 sezon 150'yi kullanacağım. Yani merak etmeyin 10.000kmlerini de yazacağız bu aletlerin.


ehehe ben satayimmi ozaman yaw alet 9.500 km ye ulaştı banamısın demiyor :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yavv erola bisey sorcam tvs nin yedek parcası varmı acaba mesela km teli koptu kaç ay beklicek?????bide tvs yi hondadan üstün kılan sey ne motor saglam olabilir herkesin kendi tercihi yani sen diyosun diye biz motorları satıp tvs mi alalım..???ondan sonra aylarca yedek parcamı bekleyelim ha dostum bidaha bu topiğe böyle seyler yazıp milletin kafasını bulandırma soruna cevap verildiginide zannetme millet seni kınıyo hala yazıyon...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Mart ayı www.motoaktuel.com sayısında Honda"nın Türkiyede en çok satış yapan en iyi cirolu bayisi ile bir röportaj yaptım..
Siz değerli Honda binicileri ile sizi ilgilendiren benimde daha önce kafayı taktığım soruya 1. ağızdan bir cevap istedim lütfen dikkatle takip edin ..

Piyasaya yeni çıkan CBF150 tüketiciler tarafından tutuldu ama piyasaya çıkış fiyatı ile şu anda ki satış fiyatı son 2 ayda tüketici aleyhine dengesizce arttı bunun nedenini birinci ağız olarak sizden öğrenmemiz mümkün mü?

Genel anlamda bir çok ithalatçı firma bu hatayı yapıyor.

Eğer bir ürün tutulursa hemen fiyatı arttırma politikası güdülüyor.

Bu bence malesef yanlış fiyat politikasıdır.

Uygun fiyat politikaları ile sürümü arttırıp daha çok müşteriye ulaşmak mümkün.

Merkez firmaların zaafı olarak görüyorum bu tip politikaları.

Biz bayiler olarak görüşlerimizi merkeze bildirsekte fiyatlar üzerinde direkt bir etkimiz olması söz konusu değil.

Bu fikir bu işi senelerdir yapan hatta çok iyi yapıp 1 numaralı bayi olma özelliği kazanan bayiye ait . Ne kadar içten Ne kadar çözüme yönelik .. Silahşörlük yapmadan akıl ve mantık sınırlarında verilmiş bir cevap .

Daha öncede dediğim hatta bu sayfalarda bir çok arkadaşın antipatisini kazandım bu fikirlerimden ötürü .. oysa aklın yolu bir yarın sizlerde bu motorları satıp yeni hondalar almak isteyeceksiniz. bu bir cbf250, cbf500,cbf 600, transalp ...vs herhangi bir honda olabilir. stabil bir fiyat politikası hepimiz için iyidir..2 ayda %45 oranlarında artan ve fon gibi bahanelere bağlanan bu haksız fiyat politikası diğer hiç bir markada bu oranda görülmemiştir.oysa fon sadece Honda"ya değil her motora gelmiştir.

Alacağı motorun bir Honda olmasını düşünen ben (transalp) şu an malesef korkuyorum ... nedeni şu an satış fiyatı 17100 ytl olan motorun önümüzdeki seneye 14000 olarak açıklanma ihtimali .. eğer bu dediğim olursa ve ben seneye 17100 ytl vererek aldığım motoru satmak istersem acaba 2. eline kaç ytl isteyebilirim ve zararım ne olur.

stabil fiyat politikaları hep marka güvenililirliğini arttırmıştır. Bizler motor binicileri olarak kullandığımız marka ne olursa olsun bu gibi extrem zamları ve aynı şekilde extrem fiyat düşüşlerini sorgulamalıyız..

İşallah amacımın honda yı kötülemek değil eski ve potansiyel bir honda kullanıcısı olarak daha iyi fiyat politikalarını umduğumu anlarsınız..

Edit: Yukarıda kutucuk içinde yer alan bölüm www.motoaktuel.com MART sayısından alıntıdır.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
erol 88 yapma kardeşim yapma ayıptır,yakışmaz böyle davranışlar.seni de anlıyoruz tabi almış oldugun belki ilk motor,bu yüzden de büyük haz alıyorsundur.dogrudur da.ama insanların fikirlerine ve secimlerine de saygı lazım değil mi?

mete_han abim ile sahsen tanısıklığım yok,ama içerisine girmiş olduğu durum gercekten uzucu ve sen motorunu satıyor diye keyif alır gibi bir msj yazıyorsun.. olmadı erol...bizlerde cogu zaman takılıyoruz bu forum aracılığı ıle bırbırımıze,hatta kızdırıyoruz bile..ama en azından nezaketen ve insanlık adına bir geçmiş olsun demeni beklerdim..
kullandığın tvs için bizlerde seni tebrik ettik,güzel motor hayırlı olsun dedik ama sen de saygı göster insanlara...hoşçakal..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Mart ayı www.motoaktuel.com sayısında Honda"nın Türkiyede en çok satış yapan en iyi cirolu bayisi ile bir röportaj yaptım..
Siz değerli Honda binicileri ile sizi ilgilendiren benimde daha önce kafayı taktığım soruya 1. ağızdan bir cevap istedim lütfen dikkatle takip edin ..



Bu fikir bu işi senelerdir yapan hatta çok iyi yapıp 1 numaralı bayi olma özelliği kazanan bayiye ait . Ne kadar içten Ne kadar çözüme yönelik .. Silahşörlük yapmadan akıl ve mantık sınırlarında verilmiş bir cevap .

Daha öncede dediğim hatta bu sayfalarda bir çok arkadaşın antipatisini kazandım bu fikirlerimden ötürü .. oysa aklın yolu bir yarın sizlerde bu motorları satıp yeni hondalar almak isteyeceksiniz. bu bir cbf250, cbf500,cbf 600, transalp ...vs herhangi bir honda olabilir. stabil bir fiyat politikası hepimiz için iyidir..2 ayda %45 oranlarında artan ve fon gibi bahanelere bağlanan bu haksız fiyat politikası diğer hiç bir markada bu oranda görülmemiştir.oysa fon sadece Honda"ya değil her motora gelmiştir.

Alacağı motorun bir Honda olmasını düşünen ben (transalp) şu an malesef korkuyorum ... nedeni şu an satış fiyatı 17100 ytl olan motorun önümüzdeki seneye 14000 olarak açıklanma ihtimali .. eğer bu dediğim olursa ve ben seneye 17100 ytl vererek aldığım motoru satmak istersem acaba 2. eline kaç ytl isteyebilirim ve zararım ne olur.

stabil fiyat politikaları hep marka güvenililirliğini arttırmıştır. Bizler motor binicileri olarak kullandığımız marka ne olursa olsun bu gibi extrem zamları ve aynı şekilde extrem fiyat düşüşlerini sorgulamalıyız..

İşallah amacımın honda yı kötülemek değil eski ve potansiyel bir honda kullanıcısı olarak daha iyi fiyat politikalarını umduğumu anlarsınız..

Edit: Yukarıda kutucuk içinde yer alan bölüm www.motoaktuel.com MART sayısından alıntıdır.




hondanın buradaki en büyük hatası malına biçtigi fiyat ben bu motoru 4000 ytl veripte kesinli
kle almazdım zamdan sonra 5000 ytl ye 250 nin çil çil az km yapmıslarınıda bulmak mümkün fiyatını hakeden bi motor asla degil cbf 150 bunu bi kullanıcı olarak söylüyorum bu fiyat dahada artacagı söylentileri dolasıyor piyasada dahada artarsa hondanın çok büyük bi sok yasayacagından eminim su an aldıgım bilgilere göre millet çoktan ybr ye yönelmiş bile .
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
mete öncelikle başına gelenlerden dolayı çok üzüldüğümü bildiririm Allah daha iyilerini nasip eder hayırlısıyla satarsın sıkıntılarına biraz melhem olur bende bir sivaslıyım o şerefsiz adına senden özür diliyorum malesef aramızda böyle arsızlar var dert çekmeyen derdin ne oldığunu bilmez onun için topikte yazılan olumsuz yazılara kafanı takma şahsen ben motorsiklet alacak olsam senin gibi motorun dilinden anlayan birinden alırdım o km alacacak arkadaşlar bence bu fırsatı kaçırmasın hem senin ihtiyacın görülür hem alan kişi rodaj falan uğraşmaz ayrıca motorun eksiklerinide tamamlamışsın iyişallah her şey gönlünce olur geçmiş olsun.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
Millet YBR ye yönelmiş diyorsunuz da şu anda YBR nin şatış fiyatı Anahtar teslim 3400. Honda CBF 150 de anahtar teslim 3800. Sadece motorun görüntüsünden dolayı bile bu farka değer.
Fiyatlar bununda üzerine çıkarsa bu tabi hoş olmaz ama YBR ninde elindeki stoklar bittikten sonra bu fiyatta kalıp kalmayacağını göreceğiz.

Motorumu gören herkes fotografta gorundugunden çok daha yapılı ve güzel oldugunu belirtiyor. YBR çok iyi bir motor olabilir ama ben normal bir biniciyim ve marka kadar görünüm de benim için önemli bir unsur ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst