Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Metehan abi sana kötü bir haberim umarım kırmazsın kafamı gördüğün ilk yerde...:queen: :queen: :queen:

Malum cbf'ye deli bir zam geldi bende bu şekilde cbr125r'ye kaydım istemeden...Önümüzdeki salı günü bir motor var ona bakıyorum önümüzdeki hafta sonuna da motoru teslim almış olurum büyük ihtimal..cbf'ye ne güzel gelmeseydi şu zam cbr düşünmeyecektim hiç.Ama napalım ikinci el bir cbr bakıyorum artık...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
mete_han, China is a good country to live in, for me it's cheap, but my salary is good, I have an apartment here and my wife is Chinese.

Japan is very expensive, I could work there.

Some Chinese bikes are good because they have a joint venture with Japanese companies so share Japans engineering skill.

Sundiro Honda = good
Wuyang Honda= good
Qingqi suzuki = OK

Other companies like Zongshen are bad because they have no connections with Japanese companies, their designs are stolen or old.

I went to the Qingqi factory, they don't love motorcycles like we do, they work there to make money, their dreams are to buy a car.

so if any of you buy Chinese bikes make sure they have a connection with Japan

mete_han, China is a good country to live in, for me it's cheap, but my salary is good, I have an apartment here and my wife is Chinese.
(mete_han Çin yaşamak için iyi bir ülke, benim için ucuz, maaşım iyi, burada bir apartman dairem var ve karım Çinli.)

Japan is very expensive, I could work there.
(Japonya çok pahalı, orada çalıştım)

Some Chinese bikes are good because they have a joint venture with Japanese companies so share Japans engineering skill.
(Bazı Çin motorları iyi çünkü Japon mühendislik becerileriyle montajlanıyorlar.)

Sundiro Honda = good (Sundiro Honda= iyi) (Çevirenin notu:Bu durumda Bizim cbf150’de sundiro ve iyi demek ki)
Wuyang Honda= good (Wuyang Honda=iyi)
Qingqi suzuki = OK (iyi)

Other companies like Zongshen are bad because they have no connections with Japanese companies, their designs are stolen or old.
(Zonshen gibi diğer şirketler kötü çünkü Japon şirketlerince montajlanmıyorlar, dizaynları da eski ve sağlam değil)

I went to the Qingqi factory, they don't love motorcycles like we do, they work there to make money, their dreams are to buy a car.
(Ben Qingqi Fabrikasına gittim, motosikletleri bizim gibi sevmiyorlar, bu iş orada sadece para için, onların rüyalarını araba almak süslüyor)

so if any of you buy Chinese bikes make sure they have a connection with Japan
(Bu yüzden bir Çin motosikleti alacaksanız eğer Japon mühendisliği ile montajlandığından emin olun)


Metehan senin için naçizane çevirmeye çalıştım elemanın yazdıklarını.:)
Adam gayet açık anlatmış aslında, bu arada bizim Sundiro Honda tarafından montajlanan cbf150'lerimiz de Ok almış kendisince sanırım.:cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Luxor, Sounds nice.:cat: How was this done?

I did something like this on my old 125 which was a Sundiro Honda SDH125.

Do do the people who did this think that the bike is faster now or just louder?

we havent test it yet, just wait and see :)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
sarrman güzel fotoğraflar koyuyorsun, anladığım kadarıyla fotoğrafla bir hayli ilgilisin. Eline sağlık. Az buçuk ben de ilgiliyimdir o yüzden dikkatimi çekti. Bu arada aynı renk motora sahibiz. Güle güle kullan.

Ben de bir tane ekleyeyim,

 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
25
slm arkadaşlar bende sizlere özendim ve cbf 150 aldım (dün) :queen: fakat motosikletle tanışmam henüz yeni vitesli olduğundan dolayı biraz zorlanıyorum resimlerini çektim fakat nasıl konulacağını bilmiyorum hepinize selamlar kazasız sürüşler :cat:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
Vites göstergesi çok işine yarayacaktır güzel bir motor almışsın hayırlı olsun

Nereden, kaça ve hangi rengini aldın ;)
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
25
valla hiç pazarlık yapmadım d&b motor ümraniyeden aldım kırmızı 4,200 e geldi
2000 peşin 2200 kredi kartına 9 taksit
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
Bende oradan aldım tekrar güle güle kullan :)

CBF 150 nin egzos sesinde modifikasyon deneyen oldumu , iyi bi ses almayı başaran varmı ve ma liyeni ne olur ;)

Tek silindir bir makinada ne kadar güzel ses çıkabiliese tabi :p
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
54
cloud benden kaynaklanan bir durum yok motor güzel haliyle fotoğraflarıda güzel :D

atakan hayırlı olsun güle güle kazasız kullan,umarım kask mont vs için para ayırmayı unutmamışsındır,benimde ilk motorum,vitesleri der etme ben yapabildiysem sende yaparsın :)

paradillan bu forumda bir kaç sayfa geriye doğru arama yaparsan aradığını bulursun,hatta yapan arkadaşın verdiği linke tıklayarak youtube dan egzosun sesinide duabilirsin ;)

keyifli sürüşler
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
I will get my bike today, but it's foggy and raining:pr:

dont worry, you are not alone
ı get my bike two weeks ago, that weekend was awfull
the weekdays after was veeerrrryyy nice but the following weekend was again very rainy ::angry2::
my cbf150 is still at 67 kms
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
14
Chinese Honda CBF150











Made by Sundiro Honda Shanghai

More Later


 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Chinese Honda CBF150











Made by Sundiro Honda Shanghai

More Later




Çin malı cbf lerde devir saati var....Burdakilerde neden yok....Allah bilir yan ayaklık da vardu-ır o modelde....

Ayrıca renk çok hoş olmuş....Kırmızı beyaz yakışmış....:cat: :cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
cloud benden kaynaklanan bir durum yok motor güzel haliyle fotoğraflarıda güzel :D

atakan hayırlı olsun güle güle kazasız kullan,umarım kask mont vs için para ayırmayı unutmamışsındır,benimde ilk motorum,vitesleri der etme ben yapabildiysem sende yaparsın :)

paradillan bu forumda bir kaç sayfa geriye doğru arama yaparsan aradığını bulursun,hatta yapan arkadaşın verdiği linke tıklayarak youtube dan egzosun sesinide duabilirsin ;)

keyifli sürüşler

işde bu siyahla yazan yere ben para ayırmadım ve şimdi zor durumda kaldım:) siz siz olun ayırın.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
slm arkadaşlar bende sizlere özendim ve cbf 150 aldım (dün) :queen: fakat motosikletle tanışmam henüz yeni vitesli olduğundan dolayı biraz zorlanıyorum resimlerini çektim fakat nasıl konulacağını bilmiyorum hepinize selamlar kazasız sürüşler :cat:
Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete_han, China is a good country to live in, for me it's cheap, but my salary is good, I have an apartment here and my wife is Chinese.
(mete_han Çin yaşamak için iyi bir ülke, benim için ucuz, maaşım iyi, burada bir apartman dairem var ve karım Çinli.)

Japan is very expensive, I could work there.
(Japonya çok pahalı, orada çalıştım)

Some Chinese bikes are good because they have a joint venture with Japanese companies so share Japans engineering skill.
(Bazı Çin motorları iyi çünkü Japon mühendislik becerileriyle montajlanıyorlar.)

Sundiro Honda = good (Sundiro Honda= iyi) (Çevirenin notu:Bu durumda Bizim cbf150’de sundiro ve iyi demek ki)
Wuyang Honda= good (Wuyang Honda=iyi)
Qingqi suzuki = OK (iyi)

Other companies like Zongshen are bad because they have no connections with Japanese companies, their designs are stolen or old.
(Zonshen gibi diğer şirketler kötü çünkü Japon şirketlerince montajlanmıyorlar, dizaynları da eski ve sağlam değil)

I went to the Qingqi factory, they don't love motorcycles like we do, they work there to make money, their dreams are to buy a car.
(Ben Qingqi Fabrikasına gittim, motosikletleri bizim gibi sevmiyorlar, bu iş orada sadece para için, onların rüyalarını araba almak süslüyor)

so if any of you buy Chinese bikes make sure they have a connection with Japan
(Bu yüzden bir Çin motosikleti alacaksanız eğer Japon mühendisliği ile montajlandığından emin olun)


Metehan senin için naçizane çevirmeye çalıştım elemanın yazdıklarını.:)
Adam gayet açık anlatmış aslında, bu arada bizim Sundiro Honda tarafından montajlanan cbf150'lerimiz de Ok almış kendisince sanırım.:cat:



baba büyüksün be...sağol valla...

mete_han, China is a good country to live in, for me it's cheap, but my salary is good, I have an apartment here and my wife is Chinese.

Japan is very expensive, I could work there.

Some Chinese bikes are good because they have a joint venture with Japanese companies so share Japans engineering skill.

Sundiro Honda = good
Wuyang Honda= good
Qingqi suzuki = OK

Other companies like Zongshen are bad because they have no connections with Japanese companies, their designs are stolen or old.

I went to the Qingqi factory, they don't love motorcycles like we do, they work there to make money, their dreams are to buy a car.

so if any of you buy Chinese bikes make sure they have a connection with Japan



thanks....:cat: ...................
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ride carefully lew242
thats a nice bike, we r looking forward for your future photos(much more bright if possible please)
thats very good that you have a tachometer, we have not
do u have a gear shifting screen like TR cbf150s'
12.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst