Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar dün akşam motor dan düştüm olay şöyle geçti Sultanahmet de gezmeye kafede oturup muhabbet edelim dedik twin can kardeşim iki motor 4 arkadaş gittik oturduk muhabbet ettik dolaştık eve dönüş yolunda tramvay yolundan gidiyorduk tramvayın arkasından takip ederken durakta durdu bende geçeyim dedim tam tramvay rayların üzerinden geçerken ne olduğunu anlayamadan motor altımdan kaydı ve düştük raylar sebep oldu hemen çevredekiler geldiler Allah razı olsun yardım ettiler motoru kaldırdılar arkamdaki zafer arkadaşımı aradım o yüzden çok korktum bir şey oldu diye Allah çok şükür bir şeyi yoktu ama bende vardı ilk başta hissetmedim motoru kullanmaya kalktım ama sol kolum çok kötü ağrıyordu kullanamadım zafer arkadaşım aldı o motoru o getirdi hastaneye kadar can da sağ olsun garaja bıraktı hastanede röntgen çektirdik bir şey yok dediler emin olmak için birde tomografi çektirdik gösterdik yine bir şey yok dedi doktor buz uygula geçer dedi sabah oldu bende yine şiddetli ağrı hemen hastaneye gittik babamla şikayetimi söyledim dün akşamdan her şey gözüküyordu baktı yok yine dedi ağrıyan yerimi söyledim tekrar röntgen istedi çektik baktı köprücük kemiği kırılmış medikalden bağlamak için bir şey istedi aldık bağladı tekrar röntgen tamam dedi oturmuş 10 gün sonra tekrar gideceğim kontrole düşmede böyle bir kırığın sebebi benim hatam büyük düşerken kurtarım diye gidonu bırakmadım ve çok sert düşmeme sebep oldu gidonu bıraksaydım en fazla ezik olurdu bur dan tavsiyem raylardan geçerken çok dikkatli geçin daha önce geçmiştim o yoldan ama kısmet bize yardım edenlerin dedikleri bu yolda devamlı oluyormuş raylardan kayıp düşen polisler bile varmış aman dikkat diyorum motoruma gelince onda bir şey göremedim koruma demiri olduğu için koruma demirlerinde var o da olsun bu kaza geleceği belliydi motorumu ilk defa mahallede yıkadım ama ne yıkama gelen bakıyor giden bakıyor kimsede maşallah yok aklıma da gelmedi değil yani kim gelse motorun çok güzel falan filan o gün başıma bir şey geliyordu bir keresinde motoru olduğu yerde düşürdüler çok büyük kaza atlattım önüme araba kırdı 2 kez kaskım düştü 2011 model kim sorsa yılını inanmıyor sıfır yeni almışsın diyor sonra çok temizmiş ama bir maşallah de kardeşim bur dan can kardeşime zafer arkadaşıma bize yardımı geçen herkes den Allah razı olsun

Geçmiş olsun.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Sercan 2667 ve mondial50tt arkadaşlarımın kargoları hazır sabah kargoya vericem inşallah
[url]http://img843.imageshack.us/img843/1889/dsc01639dt.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Ee bi sinyalim kaldı elimde yok mu ona talip çıkan ihtiyacı olan birisi? Kargo karsılıgında (para mara istemiyorum) bedava nerdeyse :)
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...iklet-cbf-150-icin-sag-sinyal-96530373/detay/

Eyvallah sağolasın.Denge topuzu diğer arkadaşın dimi.
Yanlışlık olmasın.Fren maneti ve sağ ayna benim istediğim.
Çok sağol allah razı olsun bu arada.
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
66
Selam Beyler,

Bugün iş çıkışı benimki çalışmadı akü gitmiş anlaşılan internetten akü araştırıyorum büyük ihtimal YUASA alacağım fakat aranızda
daha önce alan varsa hangi model olur bir paylaşırsa çok sevinirim.
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam Beyler,

Bugün iş çıkışı benimki çalışmadı akü gitmiş anlaşılan internetten akü araştırıyorum büyük ihtimal YUASA alacağım fakat aranızda
daha önce alan varsa hangi model olur bir paylaşırsa çok sevinirim.

12v 9A tavsiye ederim.

http://www.akusepeti.com/Bosch-12N9-3B-12-Volt-9-Amper-Bosch-Aku,PR-4.html
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
Sercan 2667 ve mondial50tt arkadaşlarımın kargoları hazır sabah kargoya vericem inşallah
[url]http://img843.imageshack.us/img843/1889/dsc01639dt.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Ee bi sinyalim kaldı elimde yok mu ona talip çıkan ihtiyacı olan birisi? Kargo karsılıgında (para mara istemiyorum) bedava nerdeyse :)
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...iklet-cbf-150-icin-sag-sinyal-96530373/detay/


arka stop olsaydı yeni modelden alabilirdim.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
arkadaşlar dün akşam motor dan düştüm olay şöyle geçti Sultanahmet de gezmeye kafede oturup muhabbet edelim dedik twin can kardeşim iki motor 4 arkadaş gittik oturduk muhabbet ettik dolaştık eve dönüş yolunda tramvay yolundan gidiyorduk tramvayın arkasından takip ederken durakta durdu bende geçeyim dedim tam tramvay rayların üzerinden geçerken ne olduğunu anlayamadan motor altımdan kaydı ve düştük raylar sebep oldu hemen çevredekiler geldiler Allah razı olsun yardım ettiler motoru kaldırdılar arkamdaki zafer arkadaşımı aradım o yüzden çok korktum bir şey oldu diye Allah çok şükür bir şeyi yoktu ama bende vardı ilk başta hissetmedim motoru kullanmaya kalktım ama sol kolum çok kötü ağrıyordu kullanamadım zafer arkadaşım aldı o motoru o getirdi hastaneye kadar can da sağ olsun garaja bıraktı hastanede röntgen çektirdik bir şey yok dediler emin olmak için birde tomografi çektirdik gösterdik yine bir şey yok dedi doktor buz uygula geçer dedi sabah oldu bende yine şiddetli ağrı hemen hastaneye gittik babamla şikayetimi söyledim dün akşamdan her şey gözüküyordu baktı yok yine dedi ağrıyan yerimi söyledim tekrar röntgen istedi çektik baktı köprücük kemiği kırılmış medikalden bağlamak için bir şey istedi aldık bağladı tekrar röntgen tamam dedi oturmuş 10 gün sonra tekrar gideceğim kontrole düşmede böyle bir kırığın sebebi benim hatam büyük düşerken kurtarım diye gidonu bırakmadım ve çok sert düşmeme sebep oldu gidonu bıraksaydım en fazla ezik olurdu bur dan tavsiyem raylardan geçerken çok dikkatli geçin daha önce geçmiştim o yoldan ama kısmet bize yardım edenlerin dedikleri bu yolda devamlı oluyormuş raylardan kayıp düşen polisler bile varmış aman dikkat diyorum motoruma gelince onda bir şey göremedim koruma demiri olduğu için koruma demirlerinde var o da olsun bu kaza geleceği belliydi motorumu ilk defa mahallede yıkadım ama ne yıkama gelen bakıyor giden bakıyor kimsede maşallah yok aklıma da gelmedi değil yani kim gelse motorun çok güzel falan filan o gün başıma bir şey geliyordu bir keresinde motoru olduğu yerde düşürdüler çok büyük kaza atlattım önüme araba kırdı 2 kez kaskım düştü 2011 model kim sorsa yılını inanmıyor sıfır yeni almışsın diyor sonra çok temizmiş ama bir maşallah de kardeşim bur dan can kardeşime zafer arkadaşıma bize yardımı geçen herkes den Allah razı olsun



Abi Allah senden de, Cümlemizden de razı olsun. Dileğim en kısa zamanda iğleşmendir. Kendine dikkat abim.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Geçmiş olsun Bozkurt. Peygamber efendimiz bir hadisinde nazar insanı mezara deveyi kazana sokar diye buyurmuş. Yani şanslı sayılırsın.
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
Canım, cicim, herşeyim. Yol arkadaşım :)
lxu11.jpg
 
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
369
chemical nihat ın eski motoru alan bi abimiz gerçekten yakışıklı motor değişik ayna takımı da takmış cbf güzel olmuş:cat:



[url]http://a1304.hizliresim.com/18/1/lps8z.jpg[/url]


[url]http://a1304.hizliresim.com/18/1/lpsbn.jpg[/url]

leyn Fatih ben daha siteye üye olmadan benim motor(made in Nihat) un resimlerini reklamlar yapmışın bile.Helal sana:cat:
CıBıR lı günlerimide yaşatmak için avatar yaptım.chemical Nihatın kulakları çınlasın bu arada
 
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
369
sitedeki arkadaşlara duyurulur.Bizim motorlara(cbf150) en ideal led sis farı arıyorum.Forumda bir çok model sis farı takanı gördüm ama canlı olarak yakından görmediğim için en ideali derken aradığım iki üç kıstas var.Görüntü(el yapımıda olsa orjinal fabrikasyon görünüm),sağlamlık(su geçirmeyecek, kasası metal olabilir) ve ışık gücü(far niyetine kullanmıyacam ama gündüz dahi farkedilebilsin)

F 54 Fatih sen bana bir arkadaşımda vardı satmadıysa falan gibilerinden bişi demiştin.Araştırabildinmi
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
265
hımm tamam . daha motorun ilk bakımını yaptırmıştım 3000km yeni oldu . senin verdiğin rakam doğruysa ben tam 2 katını yakıyorum .
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
39
Senelerdir butun motorlarimda kullandim ozellikle cbf gibi motorlarda akunun yorulmamasi ic8n cok ideal bir urun fark edilirlik acisindanda muhtesem aksam resim eklerim
Saglamligina garanti veririm yillardir tik demedi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------

Senelerdir butun motorlarimda kullandim ozellikle cbf gibi motorlarda akunun yorulmamasi ic8n cok ideal bir urun fark edilirlik acisindanda muhtesem aksam resim eklerim
Saglamligina garanti veririm yillardir tik demedi :)

Eger yakinlardaysanda goruselim bi test et ...
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
1
Selamun aleyküm.
Honda cbf 150 almaya karar verdim. En son cbf 150 alan motor kullanıcılarının kaç paraya aldığını bilmek istedim.net ve bayi fiyatı 4800 tll civarı. plaka masraflarını
koruma demirlerini depo kılıfı nın fiyatını 3 aşağı 5 yukarı yazarsanız sevinirim.
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamun aleyküm.
Honda cbf 150 almaya karar verdim. En son cbf 150 alan motor kullanıcılarının kaç paraya aldığını bilmek istedim.net ve bayi fiyatı 4800 tll civarı. plaka masraflarını
koruma demirlerini depo kılıfı nın fiyatını 3 aşağı 5 yukarı yazarsanız sevinirim.

Plaka vs. hariç 4400 civarı bulmak mümkün.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst