- Katılım
- 4 Mar 2012
- Mesajlar
- 2,100
Geçmiş olsun ramazan abi.Orta ayaklıktaydı büyük ihtimalle.
Ben yan ayaklığa alıyorum öyle daha iyi oluyor sanki.
Teşekkürler Sercan. Evet orta ayaklıktaydı. Branda vardı ya rüzgarı yiyince direk devrildi. Branda olmasaydı devrilmeyebilirdi
Bende binanın tam bitişiğine koydum rüzgar almayan tarafına. Su an yagmur yağıyor dışarıdan yeni geldim, yagmur bile değmemiş daha





