- Katılım
- 24 Ocak 2010
- Mesajlar
- 612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar dün akşam motor dan düştüm olay şöyle geçti Sultanahmet de gezmeye kafede oturup muhabbet edelim dedik twin can kardeşim iki motor 4 arkadaş gittik oturduk muhabbet ettik dolaştık eve dönüş yolunda tramvay yolundan gidiyorduk tramvayın arkasından takip ederken durakta durdu bende geçeyim dedim tam tramvay rayların üzerinden geçerken ne olduğunu anlayamadan motor altımdan kaydı ve düştük raylar sebep oldu hemen çevredekiler geldiler Allah razı olsun yardım ettiler motoru kaldırdılar arkamdaki zafer arkadaşımı aradım o yüzden çok korktum bir şey oldu diye Allah çok şükür bir şeyi yoktu ama bende vardı ilk başta hissetmedim motoru kullanmaya kalktım ama sol kolum çok kötü ağrıyordu kullanamadım zafer arkadaşım aldı o motoru o getirdi hastaneye kadar can da sağ olsun garaja bıraktı hastanede röntgen çektirdik bir şey yok dediler emin olmak için birde tomografi çektirdik gösterdik yine bir şey yok dedi doktor buz uygula geçer dedi sabah oldu bende yine şiddetli ağrı hemen hastaneye gittik babamla şikayetimi söyledim dün akşamdan her şey gözüküyordu baktı yok yine dedi ağrıyan yerimi söyledim tekrar röntgen istedi çektik baktı köprücük kemiği kırılmış medikalden bağlamak için bir şey istedi aldık bağladı tekrar röntgen tamam dedi oturmuş 10 gün sonra tekrar gideceğim kontrole düşmede böyle bir kırığın sebebi benim hatam büyük düşerken kurtarım diye gidonu bırakmadım ve çok sert düşmeme sebep oldu gidonu bıraksaydım en fazla ezik olurdu bur dan tavsiyem raylardan geçerken çok dikkatli geçin daha önce geçmiştim o yoldan ama kısmet bize yardım edenlerin dedikleri bu yolda devamlı oluyormuş raylardan kayıp düşen polisler bile varmış aman dikkat diyorum motoruma gelince onda bir şey göremedim koruma demiri olduğu için koruma demirlerinde var o da olsun bu kaza geleceği belliydi motorumu ilk defa mahallede yıkadım ama ne yıkama gelen bakıyor giden bakıyor kimsede maşallah yok aklıma da gelmedi değil yani kim gelse motorun çok güzel falan filan o gün başıma bir şey geliyordu bir keresinde motoru olduğu yerde düşürdüler çok büyük kaza atlattım önüme araba kırdı 2 kez kaskım düştü 2011 model kim sorsa yılını inanmıyor sıfır yeni almışsın diyor sonra çok temizmiş ama bir maşallah de kardeşim bur dan can kardeşime zafer arkadaşıma bize yardımı geçen herkes den Allah razı olsun
Geçmiş olsun.