Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Geçmiş olsun ramazan abi.Orta ayaklıktaydı büyük ihtimalle.
Ben yan ayaklığa alıyorum öyle daha iyi oluyor sanki.

Teşekkürler Sercan. Evet orta ayaklıktaydı. Branda vardı ya rüzgarı yiyince direk devrildi. Branda olmasaydı devrilmeyebilirdi
Bende binanın tam bitişiğine koydum rüzgar almayan tarafına. Su an yagmur yağıyor dışarıdan yeni geldim, yagmur bile değmemiş daha :)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Geçmiş olsun ramazan hocam nedir bu başına gelenler yahu. Motoru en kısa zamanda 3 kere yıka ben sana diyim:mrgreen: Bıranda olmasaydı muhtemelen devrilmezdi ama bırandasızda dışarıda motor bırakılmıyo.
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
Topcase arayanlara topcase var vatandaş gelll. Hem de 45 litre :) satıyorum arkadaşlar ilgilenen eşinize dostunuza duyurulur;

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-temiz-saglam-uygun-fiyatli-rms-45-litre-topcase-indirimde-118802327/detay
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Ramazan ağabey sen iyisi horoz fln kes :)
Haftasonundan Kareler:
fotoraf0106k.jpg

90246610151518185778680.jpg

89362610151518185528680.jpg

Verdiğim geçici sucuk rahatsızlığından dolayı özür dilerim :) :)
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Git - gel 155 km.lik mesafede 90 - 100 km. hızlarda;

CBF 150 3,12 litre,
Yamaha majesty 180 scooter 3,5 litre,
Yamaha YBR 250 4,06 litre yakıt sarfiyatları ölçtük, bir de kafiye uydurayım, göçtük.

Vstromla gitseydim, 4 - 4,2 litre yakardım. Bu da demek oluyor ki, ş.içi haricinde tasarruf için CBF'ye binilmez. Oysa uzun gezileri de hedefleyerek almıştım.

125 - 150 CC. motosikletler 60 - 80, belki 90 km hız aralıklarında tasarruf sağlıyorlar.
Yanılıyor muyum?

Başka bir konu:
Düzce için yaz döneminde;HANGİ YAĞI KULLANACAĞIZ?
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben michelin kullanıyorum ama ethem abinin kullandığı ve memnun kaldığı swallow marka lastikler başka sitelerdede övülmüş okudum fiyatıda gayet makul denenebilir durolardan her türlü iyidir =)

Tavsiye için teşekkürler hocam. Pirelli dura traction aldım :)

---------- Post added at 03:27 ---------- Previous post was at 03:25 ----------

@sereye

Castrol Power 1 10-50 tavsiye ederim.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Git - gel 155 km.lik mesafede 90 - 100 km. hızlarda;

CBF 150 3,12 litre,
Yamaha majesty 180 scooter 3,5 litre,
Yamaha YBR 250 4,06 litre yakıt sarfiyatları ölçtük, bir de kafiye uydurayım, göçtük.

Vstromla gitseydim, 4 - 4,2 litre yakardım. Bu da demek oluyor ki, ş.içi haricinde tasarruf için CBF'ye binilmez. Oysa uzun gezileri de hedefleyerek almıştım.

125 - 150 CC. motosikletler 60 - 80, belki 90 km hız aralıklarında tasarruf sağlıyorlar.
Yanılıyor muyum?

Başka bir konu:
Düzce için yaz döneminde;HANGİ YAĞI KULLANACAĞIZ?

Bana göre de dogru tespit sezai hocam 80 e kadar makul 2.4 lt civarlarında yakıyor , 90 dan sonra 7 bin devir sonrası yakıt tüketimi ciddi sekilde artıyor , o da 150 cc lik hacimden oturudur sanırım ,
Yag olarak bende 10-50 veya 15-50mümkünse motul öneririm , bende motul 10-50 almayı dusunuyorum bir dahaki degisimde
 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
133
net cevap yok çünkü değişken bi konu 45 kg olup az gaz açıp temkinli kullanıp tek başına binip hiç aksesuar takmayan adam 2 litrenin altına bile iner belki

ama benim verim şudur % 90 iki kişi (85+65) çanta kask eşyalar ve motor demiri bunlarda bi 30 kg tutar bide lastikler michelin olduğu için yere tutunma artıyo oda biraz yakıtı etkiler bu verilerle en fazla 3 en az 2,4 yada 2,5 yaktım diyebilirim kalanı senin elinde =) canını çıkartsan sürekli dip gaz kullansan 3,5 yakmaz diye düşünüyorum


bende sizin gibi kullanacağım motoru..yani %90 iki kişi ve kilolarda aynı :=)

Soruma cevap veren bütün arkadaşlara teşekkürler..anladığım kadarı ile ortalama 2,5 yakıyor..ben hızı sevmem.. max 60-70 giderim..


arkadaşlar nacizane bir sorum daha olacak..ben konfor ve görünüşe önem veririm..iki motor arasında kaldım hep.. cb 125 ve cbf 150...cb 125 görünüşü hoşuma gidiyor özellikle beyaz..cbf 150 ise konforlu..sizce hangisini tercih etmeliyim..teşekkürler
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
119
arkadaşlar dün akşam motor dan düştüm olay şöyle geçti Sultanahmet de gezmeye kafede oturup muhabbet edelim dedik twin can kardeşim iki motor 4 arkadaş gittik oturduk muhabbet ettik dolaştık eve dönüş yolunda tramvay yolundan gidiyorduk tramvayın arkasından takip ederken durakta durdu bende geçeyim dedim tam tramvay rayların üzerinden geçerken ne olduğunu anlayamadan motor altımdan kaydı ve düştük raylar sebep oldu hemen çevredekiler geldiler Allah razı olsun yardım ettiler motoru kaldırdılar arkamdaki zafer arkadaşımı aradım o yüzden çok korktum bir şey oldu diye Allah çok şükür bir şeyi yoktu ama bende vardı ilk başta hissetmedim motoru kullanmaya kalktım ama sol kolum çok kötü ağrıyordu kullanamadım zafer arkadaşım aldı o motoru o getirdi hastaneye kadar can da sağ olsun garaja bıraktı hastanede röntgen çektirdik bir şey yok dediler emin olmak için birde tomografi çektirdik gösterdik yine bir şey yok dedi doktor buz uygula geçer dedi sabah oldu bende yine şiddetli ağrı hemen hastaneye gittik babamla şikayetimi söyledim dün akşamdan her şey gözüküyordu baktı yok yine dedi ağrıyan yerimi söyledim tekrar röntgen istedi çektik baktı köprücük kemiği kırılmış medikalden bağlamak için bir şey istedi aldık bağladı tekrar röntgen tamam dedi oturmuş 10 gün sonra tekrar gideceğim kontrole düşmede böyle bir kırığın sebebi benim hatam büyük düşerken kurtarım diye gidonu bırakmadım ve çok sert düşmeme sebep oldu gidonu bıraksaydım en fazla ezik olurdu bur dan tavsiyem raylardan geçerken çok dikkatli geçin daha önce geçmiştim o yoldan ama kısmet bize yardım edenlerin dedikleri bu yolda devamlı oluyormuş raylardan kayıp düşen polisler bile varmış aman dikkat diyorum motoruma gelince onda bir şey göremedim koruma demiri olduğu için koruma demirlerinde var o da olsun bu kaza geleceği belliydi motorumu ilk defa mahallede yıkadım ama ne yıkama gelen bakıyor giden bakıyor kimsede maşallah yok aklıma da gelmedi değil yani kim gelse motorun çok güzel falan filan o gün başıma bir şey geliyordu bir keresinde motoru olduğu yerde düşürdüler çok büyük kaza atlattım önüme araba kırdı 2 kez kaskım düştü 2011 model kim sorsa yılını inanmıyor sıfır yeni almışsın diyor sonra çok temizmiş ama bir maşallah de kardeşim bur dan can kardeşime zafer arkadaşıma bize yardımı geçen herkes den Allah razı olsun
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
arkadaşlar dün akşam motor dan düştüm olay şöyle geçti Sultanahmet de gezmeye kafede oturup muhabbet edelim dedik twin can kardeşim iki motor 4 arkadaş gittik oturduk muhabbet ettik dolaştık eve dönüş yolunda tramvay yolundan gidiyorduk tramvayın arkasından takip ederken durakta durdu bende geçeyim dedim tam tramvay rayların üzerinden geçerken ne olduğunu anlayamadan motor altımdan kaydı ve düştük raylar sebep oldu hemen çevredekiler geldiler Allah razı olsun yardım ettiler motoru kaldırdılar arkamdaki zafer arkadaşımı aradım o yüzden çok korktum bir şey oldu diye Allah çok şükür bir şeyi yoktu ama bende vardı ilk başta hissetmedim motoru kullanmaya kalktım ama sol kolum çok kötü ağrıyordu kullanamadım zafer arkadaşım aldı o motoru o getirdi hastaneye kadar can da sağ olsun garaja bıraktı hastanede röntgen çektirdik bir şey yok dediler emin olmak için birde tomografi çektirdik gösterdik yine bir şey yok dedi doktor buz uygula geçer dedi sabah oldu bende yine şiddetli ağrı hemen hastaneye gittik babamla şikayetimi söyledim dün akşamdan her şey gözüküyordu baktı yok yine dedi ağrıyan yerimi söyledim tekrar röntgen istedi çektik baktı köprücük kemiği kırılmış medikalden bağlamak için bir şey istedi aldık bağladı tekrar röntgen tamam dedi oturmuş 10 gün sonra tekrar gideceğim kontrole düşmede böyle bir kırığın sebebi benim hatam büyük düşerken kurtarım diye gidonu bırakmadım ve çok sert düşmeme sebep oldu gidonu bıraksaydım en fazla ezik olurdu bur dan tavsiyem raylardan geçerken çok dikkatli geçin daha önce geçmiştim o yoldan ama kısmet bize yardım edenlerin dedikleri bu yolda devamlı oluyormuş raylardan kayıp düşen polisler bile varmış aman dikkat diyorum motoruma gelince onda bir şey göremedim koruma demiri olduğu için koruma demirlerinde var o da olsun bu kaza geleceği belliydi motorumu ilk defa mahallede yıkadım ama ne yıkama gelen bakıyor giden bakıyor kimsede maşallah yok aklıma da gelmedi değil yani kim gelse motorun çok güzel falan filan o gün başıma bir şey geliyordu bir keresinde motoru olduğu yerde düşürdüler çok büyük kaza atlattım önüme araba kırdı 2 kez kaskım düştü 2011 model kim sorsa yılını inanmıyor sıfır yeni almışsın diyor sonra çok temizmiş ama bir maşallah de kardeşim bur dan can kardeşime zafer arkadaşıma bize yardımı geçen herkes den Allah razı olsun

geçmiş olsun, tramvay yolunda raylara dikkat etmek lazım. her zaman kaymaya meyillidirler kendileri. en büyük kazanız bu olmuş olsun, daha büyüklerini yaşamazsınız inşallah..
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
arkadaşlar dün akşam motor dan düştüm olay şöyle geçti Sultanahmet de gezmeye kafede oturup muhabbet edelim dedik twin can kardeşim iki motor 4 arkadaş gittik oturduk muhabbet ettik dolaştık eve dönüş yolunda tramvay yolundan gidiyorduk tramvayın arkasından takip ederken durakta durdu bende geçeyim dedim tam tramvay rayların üzerinden geçerken ne olduğunu anlayamadan motor altımdan kaydı ve düştük raylar sebep oldu hemen çevredekiler geldiler Allah razı olsun yardım ettiler motoru kaldırdılar arkamdaki zafer arkadaşımı aradım o yüzden çok korktum bir şey oldu diye Allah çok şükür bir şeyi yoktu ama bende vardı ilk başta hissetmedim motoru kullanmaya kalktım ama sol kolum çok kötü ağrıyordu kullanamadım zafer arkadaşım aldı o motoru o getirdi hastaneye kadar can da sağ olsun garaja bıraktı hastanede röntgen çektirdik bir şey yok dediler emin olmak için birde tomografi çektirdik gösterdik yine bir şey yok dedi doktor buz uygula geçer dedi sabah oldu bende yine şiddetli ağrı hemen hastaneye gittik babamla şikayetimi söyledim dün akşamdan her şey gözüküyordu baktı yok yine dedi ağrıyan yerimi söyledim tekrar röntgen istedi çektik baktı köprücük kemiği kırılmış medikalden bağlamak için bir şey istedi aldık bağladı tekrar röntgen tamam dedi oturmuş 10 gün sonra tekrar gideceğim kontrole düşmede böyle bir kırığın sebebi benim hatam büyük düşerken kurtarım diye gidonu bırakmadım ve çok sert düşmeme sebep oldu gidonu bıraksaydım en fazla ezik olurdu bur dan tavsiyem raylardan geçerken çok dikkatli geçin daha önce geçmiştim o yoldan ama kısmet bize yardım edenlerin dedikleri bu yolda devamlı oluyormuş raylardan kayıp düşen polisler bile varmış aman dikkat diyorum motoruma gelince onda bir şey göremedim koruma demiri olduğu için koruma demirlerinde var o da olsun bu kaza geleceği belliydi motorumu ilk defa mahallede yıkadım ama ne yıkama gelen bakıyor giden bakıyor kimsede maşallah yok aklıma da gelmedi değil yani kim gelse motorun çok güzel falan filan o gün başıma bir şey geliyordu bir keresinde motoru olduğu yerde düşürdüler çok büyük kaza atlattım önüme araba kırdı 2 kez kaskım düştü 2011 model kim sorsa yılını inanmıyor sıfır yeni almışsın diyor sonra çok temizmiş ama bir maşallah de kardeşim bur dan can kardeşime zafer arkadaşıma bize yardımı geçen herkes den Allah razı olsun


Gecmis olsun Allah beterinden korusun
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
arkadaşlar kilometresiz 12 13 model cbf satacak olan varsa bana haber edebilirmisiniz
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
branda da biraz var, birde kapladığım eksoz sorumasında ( kaplama kalkmış )

başka yok şükür.. benzin de yok denecek kadar azdı.ucuz atlatıık

Geçmiş olsun abi. Motoru park ettikten sonra benzin musluğunu kapalı konuma getirmeyi alışkanlık haline getirin. Böyle durumlarda sadece hortumdaki benzin akar deponuzdaki benzin boşalmaz.

arkadaşlar dün akşam motor dan düştüm olay şöyle geçti Sultanahmet de gezmeye kafede oturup muhabbet edelim dedik twin can kardeşim iki motor 4 arkadaş gittik oturduk muhabbet ettik dolaştık eve dönüş yolunda tramvay yolundan gidiyorduk tramvayın arkasından takip ederken durakta durdu bende geçeyim dedim tam tramvay rayların üzerinden geçerken ne olduğunu anlayamadan motor altımdan kaydı ve düştük raylar sebep oldu hemen çevredekiler geldiler Allah razı olsun yardım ettiler motoru kaldırdılar arkamdaki zafer arkadaşımı aradım o yüzden çok korktum bir şey oldu diye Allah çok şükür bir şeyi yoktu ama bende vardı ilk başta hissetmedim motoru kullanmaya kalktım ama sol kolum çok kötü ağrıyordu kullanamadım zafer arkadaşım aldı o motoru o getirdi hastaneye kadar can da sağ olsun garaja bıraktı hastanede röntgen çektirdik bir şey yok dediler emin olmak için birde tomografi çektirdik gösterdik yine bir şey yok dedi doktor buz uygula geçer dedi sabah oldu bende yine şiddetli ağrı hemen hastaneye gittik babamla şikayetimi söyledim dün akşamdan her şey gözüküyordu baktı yok yine dedi ağrıyan yerimi söyledim tekrar röntgen istedi çektik baktı köprücük kemiği kırılmış medikalden bağlamak için bir şey istedi aldık bağladı tekrar röntgen tamam dedi oturmuş 10 gün sonra tekrar gideceğim kontrole düşmede böyle bir kırığın sebebi benim hatam büyük düşerken kurtarım diye gidonu bırakmadım ve çok sert düşmeme sebep oldu gidonu bıraksaydım en fazla ezik olurdu bur dan tavsiyem raylardan geçerken çok dikkatli geçin daha önce geçmiştim o yoldan ama kısmet bize yardım edenlerin dedikleri bu yolda devamlı oluyormuş raylardan kayıp düşen polisler bile varmış aman dikkat diyorum motoruma gelince onda bir şey göremedim koruma demiri olduğu için koruma demirlerinde var o da olsun bu kaza geleceği belliydi motorumu ilk defa mahallede yıkadım ama ne yıkama gelen bakıyor giden bakıyor kimsede maşallah yok aklıma da gelmedi değil yani kim gelse motorun çok güzel falan filan o gün başıma bir şey geliyordu bir keresinde motoru olduğu yerde düşürdüler çok büyük kaza atlattım önüme araba kırdı 2 kez kaskım düştü 2011 model kim sorsa yılını inanmıyor sıfır yeni almışsın diyor sonra çok temizmiş ama bir maşallah de kardeşim bur dan can kardeşime zafer arkadaşıma bize yardımı geçen herkes den Allah razı olsun

Veysel abi çok geçmiş olsun. Herkese de bu bir ders olsun. Islak yada kuru zemin fark etmez. Yolda ray yada bu ray gibi bit yükseklik varsa oradan mümkün olduğu kadar geniş açıyla geçin. Ben de polislerin ray yüzünden düştüğüne şahit olmuştum. Bu adamlar nasıl eğitim alıyor anlam veremiyorum.
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
14
Taze taze, bugün bir fırsat oluşturdum. 70 km'lik ufak bir gezi. Çok iyi geldi. Doğa uyanmaya başlamış.
Hava çok temizdi, yol bomboştu.
O kadar tırmanış yaptım sürkeli 2.-3. viteste olmasına rağmen bu alet çok az yakıyor inanamıyorum.







---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------

arkadaşlar dün akşam motor dan düştüm olay şöyle geçti Sultanahmet de gezmeye kafede oturup muhabbet edelim dedik twin can kardeşim iki motor 4 arkadaş gittik oturduk muhabbet ettik dolaştık eve dönüş yolunda tramvay yolundan gidiyorduk tramvayın arkasından takip ederken durakta durdu bende geçeyim dedim tam tramvay rayların üzerinden geçerken ne olduğunu anlayamadan motor altımdan kaydı ve düştük raylar sebep oldu hemen çevredekiler geldiler Allah razı olsun yardım ettiler motoru kaldırdılar arkamdaki zafer arkadaşımı aradım o yüzden çok korktum bir şey oldu diye Allah çok şükür bir şeyi yoktu ama bende vardı ilk başta hissetmedim motoru kullanmaya kalktım ama sol kolum çok kötü ağrıyordu kullanamadım zafer arkadaşım aldı o motoru o getirdi hastaneye kadar can da sağ olsun garaja bıraktı hastanede röntgen çektirdik bir şey yok dediler emin olmak için birde tomografi çektirdik gösterdik yine bir şey yok dedi doktor buz uygula geçer dedi sabah oldu bende yine şiddetli ağrı hemen hastaneye gittik babamla şikayetimi söyledim dün akşamdan her şey gözüküyordu baktı yok yine dedi ağrıyan yerimi söyledim tekrar röntgen istedi çektik baktı köprücük kemiği kırılmış medikalden bağlamak için bir şey istedi aldık bağladı tekrar röntgen tamam dedi oturmuş 10 gün sonra tekrar gideceğim kontrole düşmede böyle bir kırığın sebebi benim hatam büyük düşerken kurtarım diye gidonu bırakmadım ve çok sert düşmeme sebep oldu gidonu bıraksaydım en fazla ezik olurdu bur dan tavsiyem raylardan geçerken çok dikkatli geçin daha önce geçmiştim o yoldan ama kısmet bize yardım edenlerin dedikleri bu yolda devamlı oluyormuş raylardan kayıp düşen polisler bile varmış aman dikkat diyorum motoruma gelince onda bir şey göremedim koruma demiri olduğu için koruma demirlerinde var o da olsun bu kaza geleceği belliydi motorumu ilk defa mahallede yıkadım ama ne yıkama gelen bakıyor giden bakıyor kimsede maşallah yok aklıma da gelmedi değil yani kim gelse motorun çok güzel falan filan o gün başıma bir şey geliyordu bir keresinde motoru olduğu yerde düşürdüler çok büyük kaza atlattım önüme araba kırdı 2 kez kaskım düştü 2011 model kim sorsa yılını inanmıyor sıfır yeni almışsın diyor sonra çok temizmiş ama bir maşallah de kardeşim bur dan can kardeşime zafer arkadaşıma bize yardımı geçen herkes den Allah razı olsun
Çok geçmiş olsun.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Taze taze, bugün bir fırsat oluşturdum. 70 km'lik ufak bir gezi. Çok iyi geldi. Doğa uyanmaya başlamış.
Hava çok temizdi, yol bomboştu.
O kadar tırmanış yaptım sürkeli 2.-3. viteste olmasına rağmen bu alet çok az yakıyor inanamıyorum.

[url]http://s23.postimg.org/44kg0ltvb/2013_04_08_15_23_58_418.jpg[/url]
[url]http://s22.postimg.org/i3dxlg8kt/2013_04_08_15_36_42_813.jpg[/url]
[url]http://s16.postimg.org/otxwvga4h/2013_04_08_15_35_46_611.jpg[/url]
[url]http://s22.postimg.org/weagtn7u5/2013_04_08_15_28_20_56.jpg[/url]
[url]http://s17.postimg.org/q0pcafdqj/2013_04_08_15_28_13_827.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------


Çok geçmiş olsun.


O plakanın güzelliği ne oyle :p
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
119
geçmiş olsun, tramvay yolunda raylara dikkat etmek lazım. her zaman kaymaya meyillidirler kendileri. en büyük kazanız bu olmuş olsun, daha büyüklerini yaşamazsınız inşallah..
rahmi kardeşim sağ olasın Allah daha büyüklerinden sakınsın kimseye göstermesin

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------

Gecmis olsun Allah beterinden korusun

kardeşim Allah razı olsun amin diyorum daha büyüğünü yaşatmasın

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------

Geçmiş olsun abi. Motoru park ettikten sonra benzin musluğunu kapalı konuma getirmeyi alışkanlık haline getirin. Böyle durumlarda sadece hortumdaki benzin akar deponuzdaki benzin boşalmaz.



Veysel abi çok geçmiş olsun. Herkese de bu bir ders olsun. Islak yada kuru zemin fark etmez. Yolda ray yada bu ray gibi bit yükseklik varsa oradan mümkün olduğu kadar geniş açıyla geçin. Ben de polislerin ray yüzünden düştüğüne şahit olmuştum. Bu adamlar nasıl eğitim alıyor anlam veremiyorum.
engin kardeşim çok sağ olasın bende polislerin düştüklerini söyleyin şok oldum onlardaki motoru düşününce ray iş te hafife almaya gelmiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------

Taze taze, bugün bir fırsat oluşturdum. 70 km'lik ufak bir gezi. Çok iyi geldi. Doğa uyanmaya başlamış.
Hava çok temizdi, yol bomboştu.
O kadar tırmanış yaptım sürkeli 2.-3. viteste olmasına rağmen bu alet çok az yakıyor inanamıyorum.

[url]http://s23.postimg.org/44kg0ltvb/2013_04_08_15_23_58_418.jpg[/url]
[url]http://s22.postimg.org/i3dxlg8kt/2013_04_08_15_36_42_813.jpg[/url]
[url]http://s16.postimg.org/otxwvga4h/2013_04_08_15_35_46_611.jpg[/url]
[url]http://s22.postimg.org/weagtn7u5/2013_04_08_15_28_20_56.jpg[/url]
[url]http://s17.postimg.org/q0pcafdqj/2013_04_08_15_28_13_827.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------


Çok geçmiş olsun.
Allah razı olsun sağ olasın kardeşim biraz daha foto isteriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst