Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
Asil17, havalar düzelmedi gitti. Düzelsin biraz da, çayını içmeye gelirim Çan'a. Tank pad olayını ben de düşündüm ama yanlardan çizilmez mi depo o zaman? Kılıf, güzelliği gölgeliyor gibime geliyor benim de ama kararsızım şimdilik.

beklerim arkadaşım,yaa pasta jila çekeriz,okadarda korkma.ben çok ama çok aşırı titizimdir burada herkez bilir benim motorum arabam hep ilk aldığım gün gibidir ama çok iyi bakarım.fesbuktan arkadaşlık gönder de tanışalım Ercan MALERİ
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
sayın MT li arkadaşlarım
bi konuda yardımınıza ihtiyacım var

malum yeni cbf imize kavuştuk şimdi elden geçirmek lazım
ilk olarak telefon şarj çihazı yapmak istiyorum
samsungların şarjı tez bittiği için uzun yolda hatta 2-3 günlük gezilerde çok lazım olcak gps sinide kullanıyorum
ikinci olarak da motora telefon tutacağı yapmak istiyorum

forumda arattım fakat çok sayfa çıktı alakasız 10 15 sayfaya baktım fakat bulamadım
belki aramızda bilen vardır daha önce paylaşılan da olabilir

teşekkürler


Ben E-bay'den aldım HTC için. Birde araç şarzı aldım.
Araç şarzını motora bir çakmak soketi monte ederek değilde , direk araç şarzını koltuk altında bir yere bağlayarak kullanmayı düşünüyorum.

Samsung Bike Holder

Yalnız şunu söyleyebilirim. Telefon bu iş için çok mantıklı değil.
Birincisi telefonların ekran ışıkları gps cihazlarının ki kadar parlak değil. Güneş altında ekran çok soluk gözüküyor.
İkincisi telefonlarımız su geçirmez değil.
Üçüncüsü toz telefonların özellikle mikrofon ve hoparlör deliklerinde sıkıntı yaratabilir. Hele ki kayar kapak bir cihaz ise vay kızağın haline :(
Dördüncüsü , telefonu bu şekilde kullanarak sürekli şarz deşarz ile pilin ümrünüde kısaltacağız.
Beşincisi bu telefon tutucuları gps tutucular kadar sağlam değil pek güven vermiyor. Sürüş esnasında bozuk yollarda dahi tatmin edici bir tutuşu var gibi görünsede , olası bir kaza anında motordan ayrılacak ilk şey telefon olacaktır. Allah korusun böyle durumda en yakınımızda olması gereken şey telefon.

Ama şık duruyor o ayrı konu :bounce:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
2011 CBF kullanan arkadaşlara sormak istiyorum. Yağ yakma sorunu için görüşleriniz tecrübeleriniz nelerdir?

Motor yağ filan yakmıyor rahat olun.. tam sentetik veya yarı sentetik sj jaso ma standartlarını karşılayan yağlar kullanın,benim önceki 2007 de yakmıyordu bu yağ yakma meselesini kim çıkarttı bana getirin:parkadaşlar gidip 3000-4000 km de yağ değiştirirseniz tabi yakar 2000 km yi geçirmeyin ve servislerde değilde yağı kendiniz kapalı ambalajda alın götürün koymak zorunda servisler....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 ----------

Aykancım o brandayı her Allahın günü öyle yapamazsın yahu....o branda zamanla yağ olacak...ellerin yağ olur aga uğraşma öyle...

İsa gardaş hayırlı uğurlu olsun mürüvetini gör makinanın kazasız belasız...

Acemi usta birşeyler sormuştum ama okumadın herhal...

Abi o branda varya, 1 ybr 2006 da bir cbf 2007 de bir innova 2008 de şimdide gene bir cbf 2011 de gördü hala bişiy olmadı hep örterim burda kedi köpek çok....bide motoru öle hergün çıkarmıyorum alalı 2 hafta olacak daha 70 km yol yaptım waveye biniyorum:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
Teşekkür ederim :) evet kaskım Zeus :cat:

Güzel kask sadece renk farkımız var... rüzgar sesi ile ilgili ne düşünüyorsunuz? benim ilk kaskım olunca kıyas yapamıyorum da...

Eklemeden geçemeyeceğim bu aşlıktaki en güzel fotoğraf olmuş. honda site için isterse şaşmam:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Güzel kask sadece renk farkımız var... rüzgar sesi ile ilgili ne düşünüyorsunuz? benim ilk kaskım olunca kıyas yapamıyorum da...

Eklemeden geçemeyeceğim bu aşlıktaki en güzel fotoğraf olmuş. honda site için isterse şaşmam:cat:


Benimde uzun aradan sonra ilk kaskım . Bu modelin kırmızı beyazını eşimde kullanıyor.

Ses konusunu diğer çeneden açılanlarla kıyaslamak lazım ama bana göre oldukça ses alıyor. Öyleki motorun sesini duymuyorum hiç :farao:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
sayın MT li arkadaşlarım
bi konuda yardımınıza ihtiyacım var

malum yeni cbf imize kavuştuk şimdi elden geçirmek lazım
ilk olarak telefon şarj çihazı yapmak istiyorum
samsungların şarjı tez bittiği için uzun yolda hatta 2-3 günlük gezilerde çok lazım olcak gps sinide kullanıyorum
ikinci olarak da motora telefon tutacağı yapmak istiyorum

forumda arattım fakat çok sayfa çıktı alakasız 10 15 sayfaya baktım fakat bulamadım
belki aramızda bilen vardır daha önce paylaşılan da olabilir

teşekkürler



senin şöyle bir şeye ihtiyacın var sanırım.

http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-801.html

@unsaloc

Birincisi tartışılır, güneş arkadan vurmuyor ise çok da soluk değil yukarıdaki linkteki gibi gideceğiniz yol mavi diğer taraflar açık renk, üstelik samsungun

http://www.hepsiburada.com/Liste/sa...x?productId=telbkulsamhm1500&categoryId=16218
modelini aldım. Sesli yönlendirmesi olduğu için uzun yolda hafif bir müzik açıp ablanın beni götürdüğü yere gidiyorum :)

İkincisi yağmur altında kesinlikle kullanmayın.
Üçüncüsü toz neredeyse hiç etkilemiyor. Direkt hava akışına maruz kalmıyor çünkü siperliğin arkasına koyduğunuz için ve indikten sonra üstünde bırakmadığınız için tozdan etkilenmiyor aslında.
Dördüncüsü: Sürekli şarjda tuttuğunuzda telefon şarj olduktan sonra direk dışarıdaki kaynaktan alır. Notebooklarda da bu tavsiye edilir (HP notebooklarda özellikle) pil ömrünü uzatmak için olabildiğince pili full ve elektrikte kullanın diye söyler HP Dolayısıyla hem indikten sonra (uzun bir yol ise ) telefonun şarjı full hemde yol boyunca tek başınızaysanız sıkılmadan gidiyorsunuz.
Beşincisi yok gerçekten sağlam hatta daha sağlam :) Ama kaza anında araç tutucu değil de telefon fırlayabilir. onun dışında çakıllı yollar dahil asvalt yarıkları dahil bana gayet güven verdi.
Ayrıca benim kullandığım telefonun navigasyon programında ortalama ne kadar sürede orada olacağınız, kaçla gittiğiniz, ESD kameraları vs gibi bilgiler de var. Çakmak soketini sol tarafa koydum plastik kapaklı çakmak girişi ve oto sigortalarındaki gibi iki ayaklı sigorta aldım. toplam maliyeti çakmak girişinin 15 tl :) ama gittiğiniz yerde elektriksiz kalmanın üzüntüsü paha biçilemez. :bounce:
(Akşama erken gidebilirsem çakmak girişi fotoğrafını da çekebilirim.)

Ayrıca telefonumu satıyorum. İşlerin yoğunluğundan çok fazla gezemiyorum. Şirketin verdiği Blackberry de gelince hiç kullanmıyorum. Forumda bit pazarı bölümüne de koydum geçen gün.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
Benimde uzun aradan sonra ilk kaskım . Bu modelin kırmızı beyazını eşimde kullanıyor.

Ses konusunu diğer çeneden açılanlarla kıyaslamak lazım ama bana göre oldukça ses alıyor. Öyleki motorun sesini duymuyorum hiç :farao:

:cat: aynen valla sadece rüzgar arkadan eserse yada 0 rüzgarda 60-70 gidersem fena değil. birde ses yerini buldum enseye yakın yan kısımlar, boynumu güdük gibi içe çekerek kullanırsam fena olmuyor:) ama bi küçük araştırmada sessiz kask işinin hikaye olduğunu öğrendim. Herhalde en güzeli ses yapan kısımlara bir aparat yapmak:silent: hazırlarıda var gerçi. Birde galiba kulaklık edinmek gerekecek gibi. neyse güvenli keyifli sürüşler dilerim...
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Motor yağ filan yakmıyor rahat olun.. tam sentetik veya yarı sentetik sj jaso ma standartlarını karşılayan yağlar kullanın,benim önceki 2007 de yakmıyordu bu yağ yakma meselesini kim çıkarttı bana getirin:parkadaşlar gidip 3000-4000 km de yağ değiştirirseniz tabi yakar 2000 km yi geçirmeyin ve servislerde değilde yağı kendiniz kapalı ambalajda alın götürün koymak zorunda servisler...

CBF'imi sattım gönül rahatlığı ile söyleyebilirim :queen: Yağ yakıyor ! Ama sıkıştırarak kullanır ve yağ eklemezseniz. 2 cbf'im oldu ikiside yakıyordu. Ayrıca bazı servisler getirdiğiniz yağı kullanmamakta diretiyorlar. 4000 yağ değişiminde yağı boşalttığımda topu topu(iyimser tahminle) 300 ml yağ çıktı. Keşke fotoğrafını çekseydim. Ustalarda şaşırdı :queen: Ama ne vitese geçmeme, ne ses değişikliği olmadı. Makinam yatmıştı biraz kullanmamıştım. Sadece sabahları çalıştırıyordum akü bitmesin diye. Ama önceki makinamdanda biliyorum. CBF yağ yakıyor. Yakmıyor diyen ya çok sakin kullanıyordur yada ondan habersiz biri yağ ekliyordur :mrgreen: Yağ yakması sorunu olanlar biraz daha kalın yağ tercih edebilir. Ama haftada bir kontrol edin yağını.

2009-2010 modelleri yakıyor kullandığımdan biliyorum. 2011 de motor değişmediğinden buda yakıyordur. Ama sorun olacak birşey değil. Kimse endişelenmesin. 2 binde bir , yada kalın yağ 15-50 kullanıyorsanız 3 binde bir değişebilir.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
ben de alacaıım elbet yakın zaman da para denkleştırmeye çalışıyorum fakat okuyorum forumda kı dost ları da servislerde sorun yaşanıyormu yani onlara güvene bilirmiyiz babam derki el elin eşşeğini türkü çağırarak arar mış. demem o ki bunların densizleri ile karsılaşırsak bir denetleme birimi varmıdır kimi ararız yani teşekkürler

sevgili arkadaşım eğer SIFIR almayı düşünüyorsan ÖTV yükselene kadar almanı öneririm aksi halde ÖTV zammı ve HONDA zammını yersen 500-600 daha eklemen gerekecek (ÖTV EYLÜL) de son bulacak

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:53 ----------

arkadaşlar bende ybr imi satıp 2011 almayı dusunurken son anda cbf 150 almaya karar verdım fakat ızmır yukselıs en erken mayıs ayına sıra verebılecegını soylyınce kaporayı verdım beklıyorum ızmırde elınde sıyah cbf 150 varsa hemen alabılırım (0 km tabı) cunku acıl motorsıklete ıktıyacım var.İyi forumlar

ülke genelindeki bayilere sorabilirsin belki kalmıştır siyah renk
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Plakayı aldıgımda emniyetten motora kendim takayım diyorum ama plakayı delmek falan gerekecek gibi geldi bana su plakası servisten takılı gelen arkadaslar nasıl takılmıs plakaları bi anlatabilirler mi acaba ne yapacağımıza bakalım ehkese kolay gele. ii forumlar.
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
Arkadaşım giderken süngerli çift taraflı bantlardan al sağlamlaştırana kadar işini rahat rahat görür
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de sipariş verdim, söylediklerine göre mayıs ortası gibi bayinin elinde olacakmış. Haziranda yolların tozunu cbf ile attıracaz :)
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
3
arkadaşlar 125lik scooterım var.2005 doğumlu 25,11,2010 terihinde devrini aldım.muayenesi hiç yaptırılmamış.muayene yaptırmak istiyorum.ceası varmıdır.aldığım bir duyuma göre polise yakalanmadan muayenesini yaptırmaya gidersem ceza ödemezmişim.doğrumudur.
teşekürler
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
arkadaşlar 125lik scooterım var.2005 doğumlu 25,11,2010 terihinde devrini aldım.muayenesi hiç yaptırılmamış.muayene yaptırmak istiyorum.ceası varmıdır.aldığım bir duyuma göre polise yakalanmadan muayenesini yaptırmaya gidersem ceza ödemezmişim.doğrumudur.
teşekürler

Hayır yine ceza ödersin.Tüvtürk sitesine girip hesaplatabilirsin.Galiba en fazla 250 lira alıyolar bu tür durumlarda yanlış bilmiyorsam
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arkadaşlar 125lik scooterım var.2005 doğumlu 25,11,2010 terihinde devrini aldım.muayenesi hiç yaptırılmamış.muayene yaptırmak istiyorum.ceası varmıdır.aldığım bir duyuma göre polise yakalanmadan muayenesini yaptırmaya gidersem ceza ödemezmişim.doğrumudur.
teşekürler

polise yakalan ma eğer yakalanırsan ilk defa da 62 tl filan ceza yersin ikinci yakalanmada motoru bağlarlar sonra uğraş
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
3
YANİ POLİSE YAKALANMASAM BİLE GİTTİĞİMDE 250 TL Yİ BAYILACAĞIM ÖYLEMİ.NEYSE TESEKÜRLER ARKADASLAR.:pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst