Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Hacı bu motor görsel modifiye için uygun bir makina değil..hevesin var anlıyorum ama jant şeridi haricinde ne yaparsan yap albenisi olmaz...ha sen tatmin olursun ayrı...:cherry:

Mete bende dün gece nöbette düşündüm de bzim motorların cattalarını yükseltip F800 gibi dişli lastik taksak super motor gibi olmaz mi :)
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
Bir Fenerbahçeli olarak plakam GS oldu - Bugün, 12:22

: Arkadaşlar herkese selamlar.
Bugün saat 09:06 itibariyle ilk motorum olan Gri 2011 CBF 150 teslim almış bulunmaktayım. Her ne kadar geçen yaz güvenli sürüş eğitimi almış olsamda daha önce hiç kullanmamış gibiyim motoru doğru düzgün kullanamadım, yanımda abim olmasa motosikleti eve dahi götüremeyebilirdim, neyseki abim yanımdaydı
Merak edenler için motoru ne kadara aldığımı belirtmek isterim;
Motosiklet için cebimden çıkan para :4.182,00 TL
Motosiklet için:3.780,00
Kappa Çanta : 160,00
Kor.Demirleri : 200,00
Ruhsat Vekalet : 42,00.

Orta sehpa hediye edildi bir yıllık zorunlu trafk sigortasıda yapılmış,
Yalnız enteresan birşey oldu,bir Fenerbahçeli olarak Plakam GS çıktı


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...celi-olarak-plakam-gs-oldu.html#ixzz1KKyT4mlh
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Bir Fenerbahçeli olarak plakam GS oldu - Bugün, 12:22

: Arkadaşlar herkese selamlar.
Bugün saat 09:06 itibariyle ilk motorum olan Gri 2011 CBF 150 teslim almış bulunmaktayım. Her ne kadar geçen yaz güvenli sürüş eğitimi almış olsamda daha önce hiç kullanmamış gibiyim motoru doğru düzgün kullanamadım, yanımda abim olmasa motosikleti eve dahi götüremeyebilirdim, neyseki abim yanımdaydı
Merak edenler için motoru ne kadara aldığımı belirtmek isterim;
Motosiklet için cebimden çıkan para :4.182,00 TL
Motosiklet için:3.780,00
Kappa Çanta : 160,00
Kor.Demirleri : 200,00
Ruhsat Vekalet : 42,00.

Orta sehpa hediye edildi bir yıllık zorunlu trafk sigortasıda yapılmış,
Yalnız enteresan birşey oldu,bir Fenerbahçeli olarak Plakam GS çıktı


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...celi-olarak-plakam-gs-oldu.html#ixzz1KKyT4mlh

hayırlı olsun kazasız belasız binersin inş. fb lide olsan plakan büyük ve köklü bi takımı simgelediği için karizmatik olacağı kesin:wiinkk:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Hava düzeldi ama ben düzelemedim, sabah güneş doğarken bir öksürükle uyandım, bu sene ne çektim ya hastalıktan. Abolgi kendimi iyi hissetmeye başlayınca o dediğiniz yere tekrar gidebiliriz :) özel mesajımı aldınız mı, alışamadım bu sitenin mesaj sistemine :)

mesajı alıp cevap bile yazdımnumaran kayıtlı bende yazdım numaramı ;) geçmiş olsun. az sonra işe gideceğim tabii ki motorumla. motosiklet pantolonunu giymeyeceğim inşallah üşümeyiz gece dönüşte. yada gazete sararız dizlere . hahaha
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
mesajı alıp cevap bile yazdımnumaran kayıtlı bende yazdım numaramı ;) geçmiş olsun. az sonra işe gideceğim tabii ki motorumla. motosiklet pantolonunu giymeyeceğim inşallah üşümeyiz gece dönüşte. yada gazete sararız dizlere . hahaha

Abi günlük gazete kullan eskileri üşütebilir :queen::queen: Aslında şöyle bi sahil turu yapmak istiyorum ama yetiştirmem gereken o kadar çok işim var ki :salut:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
45/50 KM Hıza kadar bişiy yok 60 dan sonra ibre hafif hafif titriyor 65 km den yukarı çıkmadım daha ancak şu varki benim 2 inci cbf im bu motor öncekinde çok daha fazlaydı %70 az titriyor bu gösterge panelinin içindeki dişlilerle alakalı km teli ile kesinlikle değil önceden alışkın olduğumdan problem etmedim pek rahatsız etmedi ancak olmasa iyi olurdu...

o bendede var usta 40km lerde oluyor bende sonrasında düzeliyor 40/50 arası aşa yukarı oynuyor bakımda servise sölemeyi düşünüyorum
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Yahu arkadaşlar şu makinenin siyahını aldığım için pişman olmak üzereyim , ne çabuk tozlanıyor , ne çabuk çiziliyor yahu :( Yoksa ben mi evham yapıyorum yeni diye :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
hayırlı olsun aykan, güzel renk, parlıyor....masallah

Sağolasın emre darısı senin başına satmadınmı innovayı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 ----------

Tşk.ler, jant boyasını düşünüyorum ardından michelan lastikler ve arkaya çanta takmayacağım, kuyruk içinde bir modifikasyon düşünüyorum, arka tutamağın tvs apache lerdeki yada cbf 600 lerdeki gibi yaparsam çok hoş duracak. Malzemesi döküm olduğu için üzerindekine fazla bir şey yapabileceğimi sanmıyorum.

Aslında çok fazla değişiklik cbf leri abartılı gösteriyor bence jant boyama ve şerit yeterli..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:39 ----------

o bendede var usta 40km lerde oluyor bende sonrasında düzeliyor 40/50 arası aşa yukarı oynuyor bakımda servise sölemeyi düşünüyorum

Kardeş bendeki 2007 dede vardı.. zannediyorum şu an 2011 lerin çoğunda var benimki abartılı titremiyor git gel yapmıyor yani hafif 60 larda başlıyor gösterge dişlilerinden bu sorun ama takılacak bişiy değil fazla km teli değiştirelim derler hiçbir işe yaramıyor ben 2 defa değiştirmiştim, direk panel değişmesi gerekiyorki gelecek paneldede aynı sorunun olması %70 muhtemel....en iyisi fazla takmamak biçok kişide olan bişiy olkduğunu zannediyorum bu km iğne titremesinin...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Sağolasın emre darısı senin başına satmadınmı innovayı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 ----------



Aslında çok fazla değişiklik cbf leri abartılı gösteriyor bence jant boyama ve şerit yeterli..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:39 ----------



Kardeş bendeki 2007 dede vardı.. zannediyorum şu an 2011 lerin çoğunda var benimki abartılı titremiyor git gel yapmıyor yani hafif 60 larda başlıyor gösterge dişlilerinden bu sorun ama takılacak bişiy değil fazla km teli değiştirelim derler hiçbir işe yaramıyor ben 2 defa değiştirmiştim, direk panel değişmesi gerekiyorki gelecek paneldede aynı sorunun olması %70 muhtemel....en iyisi fazla takmamak biçok kişide olan bişiy olkduğunu zannediyorum bu km iğne titremesinin...

aman abi ben bu kadarına razıyımda birinde gördüm adam 20 ile giderken arkasında artçıyım ibre 20-25 arası inip çıkıyor bizdede böle olmaz ins artmasında:D
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Bir Fenerbahçeli olarak plakam GS oldu - Bugün, 12:22

: Arkadaşlar herkese selamlar.
Bugün saat 09:06 itibariyle ilk motorum olan Gri 2011 CBF 150 teslim almış bulunmaktayım. Her ne kadar geçen yaz güvenli sürüş eğitimi almış olsamda daha önce hiç kullanmamış gibiyim motoru doğru düzgün kullanamadım, yanımda abim olmasa motosikleti eve dahi götüremeyebilirdim, neyseki abim yanımdaydı
Merak edenler için motoru ne kadara aldığımı belirtmek isterim;
Motosiklet için cebimden çıkan para :4.182,00 TL
Motosiklet için:3.780,00
Kappa Çanta : 160,00
Kor.Demirleri : 200,00
Ruhsat Vekalet : 42,00.

Orta sehpa hediye edildi bir yıllık zorunlu trafk sigortasıda yapılmış,
Yalnız enteresan birşey oldu,bir Fenerbahçeli olarak Plakam GS çıktı


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...celi-olarak-plakam-gs-oldu.html#ixzz1KKyT4mlh

Hayırlı olsun kardeş ancak gs olayı kötü olmuş:p bide motoru iyi fiyata almışsın ben boş motoru 4200 aldım hemen hemen....Tek opsiyon yan ayaklık 25 tl....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:46 ----------

aman abi ben bu kadarına razıyımda birinde gördüm adam 20 ile giderken arkasında artçıyım ibre 20-25 arası inip çıkıyor bizdede böle olmaz ins artmasında:D

Dediğim gibi bu çinli eşş....ler bu parçaları ucuza mal edelim diye en dandiğini kullanıyorlar sonuç bu oluyor.. bukadar olsa iyi ben zannetmiyorum 0 titreşimi olmayan gösterge olduğunu....biçok cbf kullanıcısında vardır bu durum ...
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
mesajı alıp cevap bile yazdımnumaran kayıtlı bende yazdım numaramı ;) geçmiş olsun. az sonra işe gideceğim tabii ki motorumla. motosiklet pantolonunu giymeyeceğim inşallah üşümeyiz gece dönüşte. yada gazete sararız dizlere . hahaha

abolgi mesaj gelmedi bana, bu forumun mesaj olayını çözemedim hala :) tekrar mesaj attım .
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Benim diye mi bilmem ama pek şık duruyor Karakaçan vallahi :queen:

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Dün akşam motorumu aldım.
Bugün yaklaşık 120km kullandım.
İlk izlenimlerim CBF 150 eski motorum(Kymco CK125) kadar dengeli değil. Belki de biraz daha yüksek olması bu hissi veriyor. Gidon çok hafif. Bu benim hoşuma gitmedi. Tork motor hacmine göre mükemmel. Selesi söylendiği kadar konforlu değil. Çok sert de değil. Fakat 2 saat sürekli kullanınca rahatsız ediyor. süspansiyonları mükemmel. Michelin lastiklerin katkısı oldumu bilmiyorum.

Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Benim diye mi bilmem ama pek şık duruyor Karakaçan vallahi :queen:

Siyah çok güzel duruyor, ama bakımı oldukça zor hafta demeden yıkamak istiyor ben bu nedenden dolayı griyi seçtim kazasız sürüşler....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 ----------

Dün akşam motorumu aldım.
Bugün yaklaşık 120km kullandım.
İlk izlenimlerim CBF 150 eski motorum(Kymco CK125) kadar dengeli değil. Belki de biraz daha yüksek olması bu hissi veriyor. Gidon çok hafif. Bu benim hoşuma gitmedi. Tork motor hacmine göre mükemmel. Selesi söylendiği kadar konforlu değil. Çok sert de değil. Fakat 2 saat sürekli kullanınca rahatsız ediyor. süspansiyonları mükemmel. Michelin lastiklerin katkısı oldumu bilmiyorum.

Uploaded with ImageShack.us

Hayrılı olsun kazasız belasız kullanın inşallah, tabiki kişiden kişiye değişir durum bence cbf sınıfının en dengeli en iyi yol tutan motoru, herkes michelin takıyor ben gerek duymadım üzerinde gelen duroların kuru hava performansı miclen ile aynı bizzat test ettim, ıslak havada eğer yol iyi yıkandıysa pek sorun olmuyor ancak su birikintilerinden geçerken yolu bırakmayı çok seviyor bu lastikler dikkat edilmesi gereken su birikintileri tam yıkanmamış yol durumu yani,drift kaçınılmaz oluyor :cherry:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Yahu arkadaşlar şu makinenin siyahını aldığım için pişman olmak üzereyim , ne çabuk tozlanıyor , ne çabuk çiziliyor yahu :( Yoksa ben mi evham yapıyorum yeni diye :)

Açıkcası bende siyah siparişi verdim ama tozlanma kirlenme olayı düşündürüyor ama en güzelide siyah duruyor bence
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
Sağolasın emre darısı senin başına satmadınmı innovayı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 ----------



Aslında çok fazla değişiklik cbf leri abartılı gösteriyor bence jant boyama ve şerit yeterli..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:39 ----------



Kardeş bendeki 2007 dede vardı.. zannediyorum şu an 2011 lerin çoğunda var benimki abartılı titremiyor git gel yapmıyor yani hafif 60 larda başlıyor gösterge dişlilerinden bu sorun ama takılacak bişiy değil fazla km teli değiştirelim derler hiçbir işe yaramıyor ben 2 defa değiştirmiştim, direk panel değişmesi gerekiyorki gelecek paneldede aynı sorunun olması %70 muhtemel....en iyisi fazla takmamak biçok kişide olan bişiy olkduğunu zannediyorum bu km iğne titremesinin...

innovaya devam ama olurda daha 81,000 deyim :)) değişirse büyük bi ihtimal cbf gri olur :cat:
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
309
Dün akşam motorumu aldım.
Bugün yaklaşık 120km kullandım.
İlk izlenimlerim CBF 150 eski motorum(Kymco CK125) kadar dengeli değil. Belki de biraz daha yüksek olması bu hissi veriyor. Gidon çok hafif. Bu benim hoşuma gitmedi. Tork motor hacmine göre mükemmel. Selesi söylendiği kadar konforlu değil. Çok sert de değil. Fakat 2 saat sürekli kullanınca rahatsız ediyor. süspansiyonları mükemmel. Michelin lastiklerin katkısı oldumu bilmiyorum.

Uploaded with ImageShack.us

hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst