Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
selam cbf seven dostlar bugun kardesım (guneylle) ile cbf lerımızı almıs bulunmaktayız.mutluluktan ucuyoruz:) ıkımızınkıde sıyah. yanlız cok hoslar gercekten. birsuru foto cektık.yanlız resımler kardesımde.we calısmakta o su an gece yuklıycegıne emınım.he bide 2 sorum olıcak sızlere
1:) yaakınlarda dıyorum soyle guzel gezılere cıkmıyomuyuz havalarda duzelıyo hanı:):)
2:)kappa k35 canta almayı dusunuyoruz.bız tanıdık ws. ve 2 kısı aldıgımız sartlardakı fıyatını sorduk tane basına 142.5 fıyat cıkardılar sız ne gbi paralara aldınız acaba.
herkeze hayırlı surusler.

ben bugün feyizoğlundan 176 + 5 tl kargo ücretiyle aldım yarın gelecek inş. rialli nin sitesinde 150 tl kargo hariç bunlar online fiyatlar mağza fiyatları da yaklaşık 175 tl civarı galiba. bence fiyat çok iyi kaçırma derim:cat:
bu arada ben feyizoğlunu peşin fiyatına 6 taksit yaptığı için tercih ettim. eee masraflar çoğaldı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
ben değerlendirmemi fiyat/performans olarak yaptım. 200 liraya alacağınız kask la size önerdiğim kask arasında uçurumlar olmayacaktır bundan emin olun. farkı ancak nolan, shoei vb. kasklarda görebilirsiniz ki bunlarda 400-500 liradan başlıyor. kullandığımız motor belli bence servet ödemeye gerek yok kaldı ki bu üçüncü kaskım ve en çok memnun olduğum kask:cat: görüş açısı iyi, grafikleri kaliteli, yıkanabilir konforlu iç kısım, kaliteli kilit sistemi uygun fiyat bence bir kez daha düşünün :wiinkk: nacizane fikirlerim.

haklısınız,100 ile 200 tl arasında ki fark kaskın kaitesin nedeni ile degilde,pahalı olan kaskın marka olması yada reklam giderleri nedeniyle de olabilir.sonuçta acemi bir sürücüyüm.Rahat ve konforlu,ve görüş açısı iyi olan bir kask isitiyorum.Sanırım indirimli olan kaliteli ürünlerede bakmam gerek.Birde motosikletler için de motoshopping festival olsa iyi olurdu.:)
 
Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
13
ben bugün feyizoğlundan 176 + 5 tl kargo ücretiyle aldım yarın gelecek inş. rialli nin sitesinde 150 tl kargo hariç bunlar online fiyatlar mağza fiyatları da yaklaşık 175 tl civarı galiba. bence fiyat çok iyi kaçırma derim:cat:
bu arada ben feyizoğlunu peşin fiyatına 6 taksit yaptığı için tercih ettim. eee masraflar çoğaldı :)

evet gercekten fıyat mantıklı gozukuyo ama ataturk amcadan kalmadı ): ve bugun cok sasırdıgım birşey oldu benım depom tam olarak 58lira 52 kurus benzın aldı:) bu benı bıraz kastı:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:36 ----------

LS2 kasklarını pek tavsiye etmiyorlar,nedeni ise:ucuz etin suyu kara olur diye düşünüldüğü için mi yoksa,kullananların tavsielerinden dolayı mı bilemiyorum.Okuduğum birçok yazıda LS2 begenilmiyor.

kardesım ben ls2 ff 369 acılır kask kullanıyorum su an 2.senem memnunluk acısından gayet memnunum.ayrıca ıcıresınde gunes wızoru bulunmakta bu bence bır (+) ama tabıkı bir shoei vs gbi olamaz ve cok hafıf ruzgar alma problemı war dedıgım gbi benım beklentılerımı karsıladı.ben 160 tl ye aldm su an yenı modellerı war 180 tl cıvarı ama agız kabılıyetın varsa baya dusurebılıyorsun fiyatı
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
haklısınız,100 ile 200 tl arasında ki fark kaskın kaitesin nedeni ile degilde,pahalı olan kaskın marka olması yada reklam giderleri nedeniyle de olabilir.sonuçta acemi bir sürücüyüm.Rahat ve konforlu,ve görüş açısı iyi olan bir kask isitiyorum.Sanırım indirimli olan kaliteli ürünlerede bakmam gerek.Birde motosikletler için de motoshopping festival olsa iyi olurdu.:)

ls2 motosiklet ekipmanlarında kendini kanıtlamış ispanyol menşeili bir firma.bahsettiğim model sade bir kask oluşundan fiyatı uygun. güneş vizörü yok açılır çenesi yok buğu yapmayan camı yok kablosuz multimedia özellikleri vs. yok. fakat sınıfında alınabilir bir model. bu arada reklam gibi oldu biraz ama :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:queen::p Nedenki kanka nettik biz hondaya ha mevzu tekerse tek lastik daha bi tutuyo yolu sanki..:cherry:

Deveye sormuşlar neren eğri diye...

deve demiş ki..nerem doğru...o hesap senin ki...:cherry:

yardıran dert küpü cbfci istemiyoruz...:p

::eek:fftp:: birden konuya dalıyorum kusura bakmayın:) ben plaka için 205 TL ye anlaştım.hiçbirşeye karışmayacağım.sadece son bir imza atacağım o kadar.Bilmiyorum çok mu.

yok hacı 180 lira sen çıkarsaydın...müşavirede 25 lira komisyon kalmış...:rendeer:

selam cbf seven dostlar bugun kardesım (guneylle) ile cbf lerımızı almıs bulunmaktayız.mutluluktan ucuyoruz:) ıkımızınkıde sıyah. yanlız cok hoslar gercekten. birsuru foto cektık.yanlız resımler kardesımde.we calısmakta o su an gece yuklıycegıne emınım.he bide 2 sorum olıcak sızlere
1:) yaakınlarda dıyorum soyle guzel gezılere cıkmıyomuyuz havalarda duzelıyo hanı:):)
2:)kappa k35 canta almayı dusunuyoruz.bız tanıdık ws. ve 2 kısı aldıgımız sartlardakı fıyatını sorduk tane basına 142.5 fıyat cıkardılar sız ne gbi paralara aldınız acaba.
herkeze hayırlı surusler.


maşallah maşallahhh...:rendeer:

45/50 KM Hıza kadar bişiy yok 60 dan sonra ibre hafif hafif titriyor 65 km den yukarı çıkmadım daha ancak şu varki benim 2 inci cbf im bu motor öncekinde çok daha fazlaydı %70 az titriyor bu gösterge panelinin içindeki dişlilerle alakalı km teli ile kesinlikle değil önceden alışkın olduğumdan problem etmedim pek rahatsız etmedi ancak olmasa iyi olurdu...


bende de tam tersi düşük hızlarda ibre oynuyor 50 den sonra sabitleşiyor...aga hep söylerim evden duş almadan gusül abdestini almadan çıkma diye...:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 ----------

eyvallah mete. sağolasın allah razı olsun , allah ne muradın varsa versin. küfte tabağın boş kalmasın............

motora hava yağışlı oldumu kıyıp binemiyorum mete, o zaman bende bisiklete biniyorum. hala o hayatıda yaşıyorum tövbe etmedim yani hahahaha

Bugün patronumu Q7 aracıyla yolladım Angaralı kendisi...ben götüreyim dedim hem gezerim hesabı yok ben kullanırım dedi ailecek gitti...:)


Angarada da bişey yok ki yiyecek...off gelsek oraya aç kalıcaz yani...:cherry:

Abi bisikleti bırak bak sonra İstikbal göklerde olamayacak...:queen:

hadi bana müsade Allaha emanet olunuz...aman kaza bela haberi duymakokumak istemiyorum...pürdikkat edin...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Deveye sormuşlar neren eğri diye...

deve demiş ki..nerem doğru...o hesap senin ki...:cherry:

yardıran dert küpü cbfci istemiyoruz...:p





bende de tam tersi düşük hızlarda ibre oynuyor 50 den sonra sabitleşiyor...aga hep söylerim evden duş almadan gusül abdestini almadan çıkma diye...:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 ----------


:pMeto haklısın ne diyim....
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
ls2 motosiklet ekipmanlarında kendini kanıtlamış ispanyol menşeili bir firma.bahsettiğim model sade bir kask oluşundan fiyatı uygun. güneş vizörü yok açılır çenesi yok buğu yapmayan camı yok kablosuz multimedia özellikleri vs. yok. fakat sınıfında alınabilir bir model. bu arada reklam gibi oldu biraz ama :)

LS2 mono modeli bile SHARP'tan 4 yıldız aldı..artık güvenilirliği siz düşünün..Arashi, Caberg, Fusion, Scorpion ve Viper'ı geride bıraktı..fakat yüksek hızlarda çeneden hava çok fazla giriyor..
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
ls2 motosiklet ekipmanlarında kendini kanıtlamış ispanyol menşeili bir firma.bahsettiğim model sade bir kask oluşundan fiyatı uygun. güneş vizörü yok açılır çenesi yok buğu yapmayan camı yok kablosuz multimedia özellikleri vs. yok. fakat sınıfında alınabilir bir model. bu arada reklam gibi oldu biraz ama :)

güneş vizörü olsa iyi olu,gözlerim güneşe karşı epeyi bir hassas.
Reklam yapıp fiyatları arttırma istersen,her reklam fiyat artışına neden oluyor:)
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Ben Scorpion EXO-400 modeli kask aldım. Çok memnunum tek sorun çene altından rüzgar alması ki; bu sorun da basit önlemlerle hallolabiliyor. Türkiye'de çene alt rüzgarlığı satılmadığı için ebay den sipariş verebilirsiniz o konuda Aydoğanx (kendisi de aynı kaskı kullanır) yardımcı olabilir. Kaskın en önemli özelliği ise vizörünün buğu yapmaması ve pratik vizör değişim mekanizması artı süper bir tasarımı var kesinlikle tavsiye ederim fiyatı da güzel 240 tl kaçırmayın derim. işte linki

buradan
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
selam cbf seven dostlar bugun kardesım (guneylle) ile cbf lerımızı almıs bulunmaktayız.mutluluktan ucuyoruz:) ıkımızınkıde sıyah. yanlız cok hoslar gercekten. birsuru foto cektık.yanlız resımler kardesımde.we calısmakta o su an gece yuklıycegıne emınım.he bide 2 sorum olıcak sızlere
1:) yaakınlarda dıyorum soyle guzel gezılere cıkmıyomuyuz havalarda duzelıyo hanı:):)
2:)kappa k35 canta almayı dusunuyoruz.bız tanıdık ws. ve 2 kısı aldıgımız sartlardakı fıyatını sorduk tane basına 142.5 fıyat cıkardılar sız ne gbi paralara aldınız acaba.
herkeze hayırlı surusler.

Motorlarınız hayırlı olsun arkadaşım,bende dün aldım siyah ını gerçekten süpper makina.
çanta meselesine gelince ben çanakkale den kappa k35 i 175 tl ye aldım,nette de o fiyatlarda,senin dediğin fiyatlar çok uygun amma bak kappanında yan sanayi isini çıkarmışlar dikkat,bana parçacı arkadaşım ikisinide gösterdi pek ayırt edilecek gibi değil o nedenle dikkat et.
kazasız cezasız sürüşler.
slmlr.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
03486331129263221925.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Arkaya topcase çanta alacagım.çantayı monte etmek için herhangi bir parça gereklimi?
MTS Gaff 46 Litre Arka Çanta'yı almayı düşünüyorum.Artçım olacağı için 46 litre alacağım.
Kask olarakta şimdilik lazer vertigo mystik kırmızı almayı düşünüyorum.Bu motosikletin de masrafı biteceğe benzemiyor doğrusu:)

46 lık çanta alacaksan arka koruma demrini taktırmalısın aks halde orjinal demri ile çok uzun ömürlü olmayablir herhangaz yerde çantayı düştüğünde taşımak çin çekeceğin eziyet cabası
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Gerçekten güzel bi çalışma olmuş eline sağlık ilerde düşünebilirim:cat:

Tşk.ler, jant boyasını düşünüyorum ardından michelan lastikler ve arkaya çanta takmayacağım, kuyruk içinde bir modifikasyon düşünüyorum, arka tutamağın tvs apache lerdeki yada cbf 600 lerdeki gibi yaparsam çok hoş duracak. Malzemesi döküm olduğu için üzerindekine fazla bir şey yapabileceğimi sanmıyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tşk.ler, jant boyasını düşünüyorum ardından michelan lastikler ve arkaya çanta takmayacağım, kuyruk içinde bir modifikasyon düşünüyorum, arka tutamağın tvs apache lerdeki yada cbf 600 lerdeki gibi yaparsam çok hoş duracak. Malzemesi döküm olduğu için üzerindekine fazla bir şey yapabileceğimi sanmıyorum.

Hacı bu motor görsel modifiye için uygun bir makina değil..hevesin var anlıyorum ama jant şeridi haricinde ne yaparsan yap albenisi olmaz...ha sen tatmin olursun ayrı...:cherry:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Hava düzeldi ama ben düzelemedim, sabah güneş doğarken bir öksürükle uyandım, bu sene ne çektim ya hastalıktan. Abolgi kendimi iyi hissetmeye başlayınca o dediğiniz yere tekrar gidebiliriz :) özel mesajımı aldınız mı, alışamadım bu sitenin mesaj sistemine :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst