- Katılım
- 12 Mar 2009
- Mesajlar
- 172
selam cbf seven dostlar bugun kardesım (guneylle) ile cbf lerımızı almıs bulunmaktayız.mutluluktan ucuyoruzıkımızınkıde sıyah. yanlız cok hoslar gercekten. birsuru foto cektık.yanlız resımler kardesımde.we calısmakta o su an gece yuklıycegıne emınım.he bide 2 sorum olıcak sızlere
1yaakınlarda dıyorum soyle guzel gezılere cıkmıyomuyuz havalarda duzelıyo hanı
2kappa k35 canta almayı dusunuyoruz.bız tanıdık ws. ve 2 kısı aldıgımız sartlardakı fıyatını sorduk tane basına 142.5 fıyat cıkardılar sız ne gbi paralara aldınız acaba.
herkeze hayırlı surusler.
ben bugün feyizoğlundan 176 + 5 tl kargo ücretiyle aldım yarın gelecek inş. rialli nin sitesinde 150 tl kargo hariç bunlar online fiyatlar mağza fiyatları da yaklaşık 175 tl civarı galiba. bence fiyat çok iyi kaçırma derim:cat:
bu arada ben feyizoğlunu peşin fiyatına 6 taksit yaptığı için tercih ettim. eee masraflar çoğaldı
Son düzenleme:





