- Katılım
- 4 Mar 2011
- Mesajlar
- 374
- Konu Yazar
- #1
: Arkadaşlar herkese selamlar.
Bugün saat 09:06 itibariyle ilk motorum olan Gri 2011 CBF 150 teslim almış bulunmaktayım.
Her ne kadar geçen yaz güvenli sürüş eğitimi almış olsamda daha önce hiç kullanmamış gibiyim motoru doğru düzgün kullanamadım, yanımda abim olmasa motosikleti eve dahi götüremeyebilirdim, neyseki abim yanımdaydı 
Merak edenler için motoru ne kadara aldığımı belirtmek isterim;
Motosiklet için cebimden çıkan para :4.182,00 TL
Motosiklet için:3.780,00
Kappa Çanta : 160,00
Kor.Demirleri : 200,00
Ruhsat Vekalet : 42,00.
Orta sehpa hediye edildi
bir yıllık zorunlu trafk sigortasıda yapılmış,
Yalnız enteresan birşey oldu,bir Fenerbahçeli olarak Plakam GS çıktı :farao:
Bugün saat 09:06 itibariyle ilk motorum olan Gri 2011 CBF 150 teslim almış bulunmaktayım.
Merak edenler için motoru ne kadara aldığımı belirtmek isterim;
Motosiklet için cebimden çıkan para :4.182,00 TL
Motosiklet için:3.780,00
Kappa Çanta : 160,00
Kor.Demirleri : 200,00
Ruhsat Vekalet : 42,00.
Orta sehpa hediye edildi
Yalnız enteresan birşey oldu,bir Fenerbahçeli olarak Plakam GS çıktı :farao: