Bir Fenerbahçeli olarak plakam GS oldu

Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
: Arkadaşlar herkese selamlar.
Bugün saat 09:06 itibariyle ilk motorum olan Gri 2011 CBF 150 teslim almış bulunmaktayım.:p Her ne kadar geçen yaz güvenli sürüş eğitimi almış olsamda daha önce hiç kullanmamış gibiyim motoru doğru düzgün kullanamadım, yanımda abim olmasa motosikleti eve dahi götüremeyebilirdim, neyseki abim yanımdaydı :p
Merak edenler için motoru ne kadara aldığımı belirtmek isterim;
Motosiklet için cebimden çıkan para :4.182,00 TL
Motosiklet için:3.780,00
Kappa Çanta : 160,00
Kor.Demirleri : 200,00
Ruhsat Vekalet : 42,00.

Orta sehpa hediye edildi:) bir yıllık zorunlu trafk sigortasıda yapılmış,
Yalnız enteresan birşey oldu,bir Fenerbahçeli olarak Plakam GS çıktı :farao:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yapma be ben olsam g veya s tinerle silerim bu arada hayırlı olsun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
: Arkadaşlar herkese selamlar.
Bugün saat 09:06 itibariyle ilk motorum olan Gri 2011 CBF 150 teslim almış bulunmaktayım.:p Her ne kadar geçen yaz güvenli sürüş eğitimi almış olsamda daha önce hiç kullanmamış gibiyim motoru doğru düzgün kullanamadım, yanımda abim olmasa motosikleti eve dahi götüremeyebilirdim, neyseki abim yanımdaydı :p
Merak edenler için motoru ne kadara aldığımı belirtmek isterim;
Motosiklet için cebimden çıkan para :4.182,00 TL
Motosiklet için:3.780,00
Kappa Çanta : 160,00
Kor.Demirleri : 200,00
Ruhsat Vekalet : 42,00.

Orta sehpa hediye edildi:) bir yıllık zorunlu trafk sigortasıda yapılmış,
Yalnız enteresan birşey oldu,bir Fenerbahçeli olarak Plakam GS çıktı :farao:

hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan...


koruma demiri 50 far koruma demiride 50 100 lira tutuyor...neden 200 verdin...bu arada hediye dediğin orta sehpa orjinalde var yan ayaklık diyecektin herhalde...o da activa yan ayaklı 25 lira eder...:cat:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
hayırlı olsun. derbi maçlara gitme onunla bence üzerinde fb forması plaka gs dalgamı geçiyon len bam güm :cherry: derlerrrr
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
hayırlı olsun. derbi maçlara gitme onunla bence üzerinde fb forması plaka gs dalgamı geçiyon len bam güm :cherry: derlerrrr

Bu sözün üstüne söz söylenmez :) Harbiden fb formasıyla gs plakalı motora binme,mobeseler çeker de ana haber bülteninde memleketimden insan manzaraları bölümüne çıkarsın :cherry: Motorun hayırlı uğurlu olsun,Allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan...


koruma demiri 50 far koruma demiride 50 100 lira tutuyor...neden 200 verdin...bu arada hediye dediğin orta sehpa orjinalde var yan ayaklık diyecektin herhalde...o da activa yan ayaklı 25 lira eder...:cat:

sağlık olsun ne yapalım : )
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
186
Hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullanman dileğiyle diyeceğim ama sen şimdi gs diye plaka kötü kötü emellere alet edersin :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hayırlı olsun kazasız belasız kullanımlar dilerim.
harbi enteresan denk gelmiş plaka istesen olmaz hani.
ama arkadaşların dediği gibi maçlara filan giderken o motoru kullanma derim ,bir bakmışın motoru gören fb liler motoru pert etmiş ve ya adam gs li ama fb forması giymiş maça gidiyor vay yalancı hadi dövelim gibi...olmayacak şey değil bunlar bizim memlekette dikkatli ol park ederken plakanın üzerini kapat başına bela gelmesin mesela.
şahsen istemem hiç bir takının baş harflerini içeren bir plakam olsun başa bela .
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
hayırlı olsun cubufun istersen plakaları değişelim dostum heheh :) Gs ye binersin diyenlere ben de cevap vermek isterdim de burdan olmaz hehe :queen:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Motorun hayırlı olsun.Bence CBF almak iyi etmişsin. GS plakalı motoru bedava verseler binmem. Ben senin yerinde olsam Anneme veya babama motorun satışını yapar uygun plaka denk gelene kadar bu işlemi devam ettiririm:)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
valla özellikle GS plaka almak isteseydin üzerine para vermen gerekirdi herhalde :)

satarken GS plaka diye fazla paraya satabilirsin belki.

Yalnız bir BJK'li olarak bana GS yada FB plaka denk gelseydi motoru almazdım, bunuda belirteyim :cat:

motorun hayırlı olsun :rendeer:
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
valla özellikle GS plaka almak isteseydin üzerine para vermen gerekirdi herhalde :)

satarken GS plaka diye fazla paraya satabilirsin belki.

Yalnız bir BJK'li olarak bana GS yada FB plaka denk gelseydi motoru almazdım, bunuda belirteyim :cat:

motorun hayırlı olsun :rendeer:

bjk plakası olmadığı için mi almazsın :queen::p
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bjk plakası her ilde 99 tanedir :)

ama etrafa saçacak kadar çok param olsaydı çanakkale'ye gider 19 bjk 03 plaka alırdım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst