- Katılım
- 17 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,907
Resmen şoklardayım bu kadar sorun olması beni çok üzdüMotoruma kavusmak icin günleri sayıyorum inş dediğiniz sorunlar bizimde başımıza gelmez
Sanki honda değil 3. sınıf bir motorsiklet alıyormusum gibi oldu biran
![]()
kardeşim umarım motosikletine bir an önce kavuşursun
isterimki bu ve buna benzer sorunlar sizde olmaz :cat: benim karşılaştırğım ve gözlemlediğim sorunlar bunlar




