Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
mrb arkadaşım motorun hayırlı olsun.çantanın altı beraber geliyor onu motoruna monte edebiliyorsun rahat ol ama bence 35 lt çanta büyük geliyor hem görüntü olarak hoş görünmüyor hemde çok sallanıyor.ben kappa k30 litre aldım motorum gelince takıcam çünki arkadaşımın cbf sine 30 litrelik aldık çok hoş ve asil duruyor.
kafanızı karıştırdımsa özür dilerim,bu benim görüşüm dür.
saygılarımla
Ercan.

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-994.html#ixzz1HRKPAMil

teşekkür ederim aslında bende ya hiç çantasız yada ufak çanta derdim ama çanta alınca da sadece kask kılıfı gibi olmasın 1-2 ufak şeye de yer kalsın istiyor insan:) yada bir arkadaşın dediği gibi sırt çantasıyla idare:)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
efe'den geliyorum. cumartesi için bakım randevusu aldım.

ahmet abinin motoru hala orada duruyordu. akşama doğru alacakmış. nazarlık olsun diye deponun alt tarafında görünmeyen bir yeri anahtarla çizdim.

hayırlı olsun herkese, yeni cıbıflar sıra sıra dizilmişti.

yeni cıbır 125 ise tam bir efsane olmuş. yani bakıp da iç gıcıklanması yaşamamak pek mümkün değil. benim bile alasım geldi. durumu müsait olanın olmayanın gidip görmesi gerekli diyorum.

cbr 250 1 ay sonra gelecekmiş. bakalım o nasıl olmuş.

bir iki yenilikten bahsetmek istiyorum: mesela yan ve arka çanta demirleri artık daha kibar bir şekilde tasarlanmış ve üretiliyor. eskisi gibi köşeli kalın parlak borular yerine, ince yuvarlak ve pütürlü mat koyu gri boyalı şekilde üretilmiş. özellikle kafa demiri eskisine göre çok daha şık. normalde hiç sempatik bakmadığım kafa demirini bile durumum müsait olunca taktırabilirim. ancak şöyle bir durum var, motor koruma demiri de aynı malzemeden ve aynı renkten daha kalın borulardan imal edilmiş ve kafa demiri taktırmak için motor korumayı da değiştirmeniz gerekiyor. zaten renkleri eskisiyle tutmuyor.

motoruna kavuşan arkadaşlara hayırlı olmasını ve keyifli sürüşler diliyorum.

dostum senin ardından motoru teslim aldım. motoru çalıtıracam çalışmıyor, bir arkadaş yardım etti ( ben sazan heyecandan marşı unutmuşum kontakla çalıştırmaya çalışıyormuşum). hemen aşşağıdaki benzinlikten bi fulle çektim. depoyu doldurdum. devamında ev halkına ( ehliyeti almaya ve efe hondaya hatunla gittik araba ile) bi yemek ısmarladım . yemekten sonra siz gidin ben yavaş gelecem deyip özgürlüğe kanat açtım. (Metehan neden uyarmıyorsun abini dizlerin donar önlem al diye) heyecendan dizlikleri takmayıda unutmuşum arabada. dizlerim baya üşüdü. 24km yol yaptım hani kızgın kumlardan serin sulara dalmak vardır ya yada saatlerce tırmandığın bir rampadan aşşağıya bisikletinle süzülmek işte öyle bişeymiş kendi motoruna binmek. resimleri yüklüyorum az sonra.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
dostum senin ardından motoru teslim aldım. motoru çalıtıracam çalışmıyor, bir arkadaş yardım etti ( ben sazan heyecandan marşı unutmuşum kontakla çalıştırmaya çalışıyormuşum). hemen aşşağıdaki benzinlikten bi fulle çektim. depoyu doldurdum. devamında ev halkına ( ehliyeti almaya ve efe hondaya hatunla gittik araba ile) bi yemek ısmarladım . yemekten sonra siz gidin ben yavaş gelecem deyip özgürlüğe kanat açtım. (Metehan neden uyarmıyorsun abini dizlerin donar önlem al diye) heyecendan dizlikleri takmayıda unutmuşum arabada. dizlerim baya üşüdü. 24km yol yaptım hani kızgın kumlardan serin sulara dalmak vardır ya yada saatlerce tırmandığın bir rampadan aşşağıya bisikletinle süzülmek işte öyle bişeymiş kendi motoruna binmek. resimleri yüklüyorum az sonra.

hayırlı olsun:)tarif edilmez duygular:)fotoları bekliyoruz:cat:

bu arada kışın cbfte diz örtüsü şart araba konforu gibi oluyo:)
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
Ankaradan cbf alan arkadaşların motorları hayırlı olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullanırsınız inşallah.Efe hondada cbf ler sıra sıra dizilmişler sahiplarini bekliyorlar,manzara çok güzeldi :). benim siyah yeni cbf de orda öylece duruyordu.Bende evrakları aldım emniyete gittim plaka işlemleri için,hayırlısıyla plakayı yarın alıp motora takıyoruz.daha önce sırf şehiriçinde kullanmak üzere 2.motorum olarak ybr125 vardı ama cbf.ler çok farklı..tekrar herkese hayırlı olsun..
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Ankaradan cbf alan arkadaşların motorları hayırlı olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullanırsınız inşallah.Efe hondada cbf ler sıra sıra dizilmişler sahiplarini bekliyorlar,manzara çok güzeldi :). benim siyah yeni cbf de orda öylece duruyordu.Bende evrakları aldım emniyete gittim plaka işlemleri için,hayırlısıyla plakayı yarın alıp motora takıyoruz.daha önce sırf şehiriçinde kullanmak üzere 2.motorum olarak ybr125 vardı ama cbf.ler çok farklı..tekrar herkese hayırlı olsun..

çok teşekkür ederim egeli sizin cbf te hayırlı olsun. cidden çok güzel bir duygu ( gerçi heyecandan fala bişey anlayamadım ama :) )
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Alan arkadaşlar hayırlı ve uğurlu olsun tekeriniz düz bassın inşallah..

hepinizden bol foto istiyoruz detaylı detaylı zahmet olucak :p:mrgreen:
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Tüm alanlara ve almak için sırada bekleyenlere hayırlı olsun :) Bana nasip eder allah inş. ama kredi vermeyecekler banada ya sanırım 18 yaşında işsiz güçsüz öğrenci adama kredi verirler mi acaba :pale:
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
kredi vermezler de kredi kartı verirler ammaa Kredi kartı borcunun altına girilirmi dersen:silent: bence bekle uygun koşulla para bulunca al
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
dscf0616v.jpg

deneme
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
ilk resimler benden......
Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle...
ama profilde değişiklik lazım galiba
Motosikleti: cbf 150 olacak inşallah


---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:28 ----------

yok yok vermezler. ama alırsın 3-4 bankadan kart sonra çektir dur:p
AMAN AMAN :cyclopsan sakın ha... bu yöntem sonra adama motoruda sattırır ama genede kurtulamazsın... şaka yapıyorum
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Ne yapacaz şimdi :) Akrabaya söylesek kredi çekse ona her ay versek para öyle olur sanırım ? Ona da bir şey demez banka heralde :queen: Akraba dediğim amcam sigortacı :)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Ehliyeti alacağım oradan motorumu almaya gideceğim. dile kolay 1 ayı geçti ehliyetsizlikten teslim alamadım yavru ceylanı. Hazırlık tamam bir resim alalım deyip bastım deklanşöre . flaşh fazla gelmiş sanki
dscf0616v.jpg

bide flaşh sız
dscf0615o.jpg

birde gün ışığında alalım
dscf0613n.jpg

Yatıyor yavru ceylan baba evinde
dscf0617q.jpg

almadan bakmak lazım orasına burasına , belki depoyu çizen vardır
dscf0618.jpg

zincirede bakalım İsmail abisi sorduydu Oringsizmiş
dscf0619d.jpg

yan çanta demirlerini sevdim beni yançanta derdinden kurtardı ,
dscf0620a.jpg

Birde gün ışığında bakalım
dscf0621m.jpg

eh artık yavaş yavaş hazırlanmalı ilk günden bukadar yüz vermeye gelmez
dscf0622e.jpg

eldivenleri giyelim
dscf0623m.jpg

dscf0624h.jpg

bismillah deyip binelim . heyecandan dizlerim titriyor marşa basmadan kontakla çalıştırmaya çalışıyorum ve çalışmıyor. sağolsun bir arkadaş geldide yardım etti. acemi çaylak bide eğitim aldı ha.
dscf0625.jpg

dscf0627d.jpg

sola bir bakış atıp benzinliğe hucum. ilk günden bu adamda çok cimri demesin diye full dedim .
dscf0628u.jpg

buralarda makina hane halkında olduğundan devamı yok.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Maşşallahh.. Grisi çok güzell, allah nazarlardan saklasın :) Tekrar hayırlı olsun :) Kazasız belasız iyi günlerde kullanın :)
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
güzel günlerde kullanmanızı dilerim
yan çanta demirlerini siz mi taktırdınız (sevdim deyince hediye gibi anladım da)
kaç para o demirler acaba

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:50 ----------

Maşşallahh.. Grisi çok güzell

gride yan şeritler olmasa gri gerçekten büyük motor gibi gösterecek
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
yan çanta demirlerini siz mi taktırdınız (sevdim deyince hediye gibi anladım da)
kaç para o demirler acaba

3550 motor+150 koruma demiri -yan çanta demirleri-arka çanta demiri=3700+200 tüm plka vergi vs masrafları= 3900 e bu haliyle mal oldu. demirleri görmeden satınalmış oldum. beğenmesem söktürecek ve paramı alacaktım.
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
Hayırlı olsun

3550 motor+150 koruma demiri -yan çanta demirleri-arka çanta demiri=3700+200 tüm plka vergi vs masrafları= 3900 e bu haliyle mal oldu. demirleri görmeden satınalmış oldum. beğenmesem söktürecek ve paramı alacaktım.

yan çanta demirlerin çok güzelmiş honda da mı taktırdın ne maraka ve ne marka kaç litrelik çanta takılıcak?eğer çantaların da varsa hepsini takıp detaylı fotosunu çekip yayınlarsan çok çok yardımcı olmuş olursun arkadaşım.
saygılarımla
hoşcakalın
Ercan.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
dostum senin ardından motoru teslim aldım. motoru çalıtıracam çalışmıyor, bir arkadaş yardım etti ( ben sazan heyecandan marşı unutmuşum kontakla çalıştırmaya çalışıyormuşum). hemen aşşağıdaki benzinlikten bi fulle çektim. depoyu doldurdum. devamında ev halkına ( ehliyeti almaya ve efe hondaya hatunla gittik araba ile) bi yemek ısmarladım . yemekten sonra siz gidin ben yavaş gelecem deyip özgürlüğe kanat açtım. (Metehan neden uyarmıyorsun abini dizlerin donar önlem al diye) heyecendan dizlikleri takmayıda unutmuşum arabada. dizlerim baya üşüdü. 24km yol yaptım hani kızgın kumlardan serin sulara dalmak vardır ya yada saatlerce tırmandığın bir rampadan aşşağıya bisikletinle süzülmek işte öyle bişeymiş kendi motoruna binmek. resimleri yüklüyorum az sonra.

Aynı heyecanları 2 ay önce bende yaşadım.Atı olmayan kovboy gibi idim.Tüm ekipmanlarım vardı.Kasktan,cekete.Pantolondan,dizliğe eldivene.Ehliyet desen 18 yıldır cepte duruyordu.Ama motor yoktu.Sonunda kavuştum.Tam 2 aydır hava durumunu günlük haftalık takip ediyorum.Güneşli oldumu motosiklete biniyorum.Ben ötv indiriminden önce aldım.Benim ceylan otobüsle geldiğinde birde motosiklet jokeyi bir arkadaş buldum da sabahın 5 inde motor karşıladık.Bizde çalıştıramayıp sağını solunu mıncıklamıştık.Sonra o arkadaş eve kadar getirmişti.Sizi çok iyi anlıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst