- Katılım
- 30 Ara 2010
- Mesajlar
- 48
mrb arkadaşım motorun hayırlı olsun.çantanın altı beraber geliyor onu motoruna monte edebiliyorsun rahat ol ama bence 35 lt çanta büyük geliyor hem görüntü olarak hoş görünmüyor hemde çok sallanıyor.ben kappa k30 litre aldım motorum gelince takıcam çünki arkadaşımın cbf sine 30 litrelik aldık çok hoş ve asil duruyor.
kafanızı karıştırdımsa özür dilerim,bu benim görüşüm dür.
saygılarımla
Ercan.
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-994.html#ixzz1HRKPAMil
teşekkür ederim aslında bende ya hiç çantasız yada ufak çanta derdim ama çanta alınca da sadece kask kılıfı gibi olmasın 1-2 ufak şeye de yer kalsın istiyor insan




