Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Hadi ismaile bir soru da ben sorayım K35 mi K46 mı sence, 46 çok mu büyük durur.
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
2
Ben shad 40 lt lik çanta aldım çok da güzel durdu. Üstelikte epey eşya alıyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:58 ----------

Ha bu arada fiyatıda 180 tl.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
arkadaşlar cbf motorlar gelmiş.ben kappa 35lt lik çanta alsam yeterlimi 13.3 laptop var çantası ile birlikte sığarmı?.Birde kask meselesini soracam önümüz yaz yarım kask alamalıyım herhalde ama hangi marka fiyat performans olarak iyi olur? motorun rengi siyah kask rengi siyaholsa iyi olur dimi? tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa iyi olur.selamlar:wiinkk:

Selamlar;
Çanta kapasitesi senin ihtiyacına göre değişebilecek bir durumda, ama bu konudaki genel olarak arkadaşların görüşü en az 35 litrelik bir çanta olması gerekiyor. K46 veya K52 kullananda bir çok arkadaş var. Bence bunlarda olabilir.

Ayrıca yarım kaskların güvenlik açısından çok zaafiyetleri vardır.
Ne olursa olsun tam kapalı bir kask kullanmanı şiddetle tavsiye ederim.

İsmail abi bu motorlara depo üstü mıknatıslı çanta oluyormu?

Evet Sinan, tabiki depo üstü çanta kullanılabilir, yalnız dikkat edilmesi gereken bir durum var, bizim deponun sağındaki ve solundaki grenajlar plastik olduğu için o kısımlara mıknatıs yapışmıyor.
Yani alınan depo üstü çantanın sadece sağ ve sol kulaklarında mıknatıs vars a, çanta depoya tutunamaz ve motor hareket halindeyken düşebilir.

Ben Beringin cameron model bir depo üstü çantasını kullanıyorum, şu linkteki, motomaxtan almıştım:
csr128.jpg

http://www.motomaxonlineshop.com/main/bering_finley_depo_ustu_canta-561-0-85.html

Bu çantanın hem kulaklarında mıknatıs var hemde tam depoya gelen kısımlarında mıknatıs var. Bu yüzden sorun yaşamadım. İsteğe göre körüğü çıkartılıp takılabiliyor ve küçültülebiliyor. Kullanışlı.

Hadi ismaile bir soru da ben sorayım K35 mi K46 mı sence, 46 çok mu büyük durur.

Abi bende topcase yok :) O yüzden çokda net yorum yapamayacağım aslında.
Ama eğer bugün gidip bir topcase alacak olsam ya 46 yada 52 litre alırdım.
İçine (kask, mont, ıvır zıvır vs.) ne var ne yok herşeyi koyamayacaksam niye çanta kullanayım ki :)

İkinci el ve uygun fiyatlı bir 46 yada 52 litre çanta bulabilirsem belki alabilirim, sıfırlarının fiyatı çok yüksek.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
arkadaşlar cbf motorlar gelmiş.ben kappa 35lt lik çanta alsam yeterlimi 13.3 laptop var çantası ile birlikte sığarmı?.Birde kask meselesini soracam önümüz yaz yarım kask alamalıyım herhalde ama hangi marka fiyat performans olarak iyi olur? motorun rengi siyah kask rengi siyaholsa iyi olur dimi? tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa iyi olur.selamlar:wiinkk:

arkadaşlar pek üstünde durulmayan bir konu var. motorların kitapçıklarında arkaya bağlanabilecek yük miktarı yazıyor. bunu sadece arkadaki demirin taşıyabileceği yük olarak düşünmeyin bu motorun dengesiyle alakalı bir durum. arkaya yükleyeceğimğiz 3 kg dan fazla olan her yük ön tekerin yere basış basıncını değiştirmekte öntekerin havaya kalkma eğilimini artırmaktadır. motor ile yük taşırken aman dikkat.

30litrelerde kapalı kask zor sığıyor başka bişey gşrmiyor içine. yarım kask için güvenlik olayını bidaha düşünün. koruma olayı yarım kasklarda pekte güvenli değil.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
arkadaşlar pek üstünde durulmayan bir konu var. motorların kitapçıklarında arkaya bağlanabilecek yük miktarı yazıyor. bunu sadece arkadaki demirin taşıyabileceği yük olarak düşünmeyin bu motorun dengesiyle alakalı bir durum. arkaya yükleyeceğimğiz 3 kg dan fazla olan her yük ön tekerin yere basış basıncını değiştirmekte öntekerin havaya kalkma eğilimini artırmaktadır. motor ile yük taşırken aman dikkat.

30litrelerde kapalı kask zor sığıyor başka bişey gşrmiyor içine. yarım kask için güvenlik olayını bidaha düşünün. koruma olayı yarım kasklarda pekte güvenli değil.

kappa 30lt çantam var kapalı ls2 kask + eldiven+ atkı koydum kenarlarda yerde kaldı kapalı kask rahat sığıyor önceden almıştım gerçi şimdi alsam 35lt den aşa almam
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet Sinan, tabiki depo üstü çanta kullanılabilir, yalnız dikkat edilmesi gereken bir durum var, bizim deponun sağındaki ve solundaki grenajlar plastik olduğu için o kısımlara mıknatıs yapışmıyor.
Yani alınan depo üstü çantanın sadece sağ ve sol kulaklarında mıknatıs vars a, çanta depoya tutunamaz ve motor hareket halindeyken düşebilir.

Ben Beringin cameron model bir depo üstü çantasını kullanıyorum, şu linkteki, motomaxtan almıştım:
csr128.jpg

http://www.motomaxonlineshop.com/main/bering_finley_depo_ustu_canta-561-0-85.html

Bu çantanın hem kulaklarında mıknatıs var hemde tam depoya gelen kısımlarında mıknatıs var. Bu yüzden sorun yaşamadım. İsteğe göre körüğü çıkartılıp takılabiliyor ve küçültülebiliyor. Kullanışlı.

Evet, benimde tereddütlerim tam olarak bu yöndeydi. Deponun kenarlarındaki grenajların plastik oluşundan dolayı uygun bi çanta bulamam diye düşünüyordum ama varmış demekki. Teşekkür ederim İsmail abi verdigin bilgiler için. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:24 ----------

Topcase arayışında olan arkadaşlara bi bilgi :

Benim eski motorumda da 46 LT çanta kullanıyordum, montum, kaskım ve eldivenlerimi 46LT çantaya sıgdırabiliyordum. Biraz sıkıştırıyordum ama sıgıyordu. Şimdi yine 46LT çanta aldım.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Evet, benimde tereddütlerim tam olarak bu yöndeydi. Deponun kenarlarındaki grenajların plastik oluşundan dolayı uygun bi çanta bulamam diye düşünüyordum ama varmış demekki. Teşekkür ederim İsmail abi verdigin bilgiler için. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:24 ----------

Topcase arayışında olan arkadaşlara bi bilgi :

Benim eski motorumda da 46 LT çanta kullanıyordum, montum, kaskım ve eldivenlerimi 46LT çantaya sıgdırabiliyordum. Biraz sıkıştırıyordum ama sıgıyordu. Şimdi yine 46LT çanta aldım.

sinan abi marka model ve fiyat alabilirmiyim senden çanta ile ilgili :D
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Evet, benimde tereddütlerim tam olarak bu yöndeydi. Deponun kenarlarındaki grenajların plastik oluşundan dolayı uygun bi çanta bulamam diye düşünüyordum ama varmış demekki. Teşekkür ederim İsmail abi verdigin bilgiler için.

Rica ederim Sinan, yeni motorun hayırlı olsun bu arada :cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar bu çanta konusunda bence ufak çantaları hiç düşünmeyin bile shad 33 kullandım inanın içine 1 kask zor sığıyor bence cbf için görüntü olarakta ideal olan kappa 46,hertürlü ihtiyacınızı karşılar gezilerde vs çarşı pazar,motor malzemeleri hem görüntü olarak hemde kullanım olarak kappa 46:cat:

buda resim kappa 46 çantam çanta bende ama motor yok:)


 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Mücahit çantaya talibiz o zaman :cherry:

İsmail, bende senin gibi topcase kullanmıyorum. Pek malzemem yok, birşey taşımam gerektiğinde ahtapotla arkaya tutturyorum, artçım olmadığı için sorun olmuyor. Sırt çantası da işimi görür aslında, masrafa gerek yok hehe :cherry:
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
efe'den geliyorum. cumartesi için bakım randevusu aldım.

ahmet abinin motoru hala orada duruyordu. akşama doğru alacakmış. nazarlık olsun diye deponun alt tarafında görünmeyen bir yeri anahtarla çizdim.

hayırlı olsun herkese, yeni cıbıflar sıra sıra dizilmişti.

yeni cıbır 125 ise tam bir efsane olmuş. yani bakıp da iç gıcıklanması yaşamamak pek mümkün değil. benim bile alasım geldi. durumu müsait olanın olmayanın gidip görmesi gerekli diyorum.

cbr 250 1 ay sonra gelecekmiş. bakalım o nasıl olmuş.

bir iki yenilikten bahsetmek istiyorum: mesela yan ve arka çanta demirleri artık daha kibar bir şekilde tasarlanmış ve üretiliyor. eskisi gibi köşeli kalın parlak borular yerine, ince yuvarlak ve pütürlü mat koyu gri boyalı şekilde üretilmiş. özellikle kafa demiri eskisine göre çok daha şık. normalde hiç sempatik bakmadığım kafa demirini bile durumum müsait olunca taktırabilirim. ancak şöyle bir durum var, motor koruma demiri de aynı malzemeden ve aynı renkten daha kalın borulardan imal edilmiş ve kafa demiri taktırmak için motor korumayı da değiştirmeniz gerekiyor. zaten renkleri eskisiyle tutmuyor.

motoruna kavuşan arkadaşlara hayırlı olmasını ve keyifli sürüşler diliyorum.
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
arkadaşlar motorumu 3 saat önce teslim aldım gügör motor sağolsun kapıya kadar getirdi. depo üzerinde küçük çizikler vardı. onları irsalıiyede belirterek teslim aldım ama pasta ile gidecek izler. bu motor yokluğunda iki çizik için geri çevirmedim. ilk kez vitesli motor kullandım araç kullandığım için debriaj sorun olmadı ama vitesleri baya bi karıştırdım. 33km yaptım acemi olduğum için yordu beni. plakam yok henüz trafiğe cıkamıyorum ama siteler arasında döndüm durdum...


Allah herkezin gönlüne göre versin inşallah ben çok istedim oldu.. alamayan arkadaşlarda biran önce kavuşurlar inşallah.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:24 ----------

alper ben motorla 30 km gördüm bile sen daha cok beklersin hacı benim makina pendikten geldi sen bi alamadın anesten. motoru alınca gel başakşehirede beraber turlayalı hemen yanı başı zaten...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
arkadaşlar motorumu 3 saat önce teslim aldım gügör motor sağolsun kapıya kadar getirdi. depo üzerinde küçük çizikler vardı. onları irsalıiyede belirterek teslim aldım ama pasta ile gidecek izler. bu motor yokluğunda iki çizik için geri çevirmedim. ilk kez vitesli motor kullandım araç kullandığım için debriaj sorun olmadı ama vitesleri baya bi karıştırdım. 33km yaptım acemi olduğum için yordu beni. plakam yok henüz trafiğe cıkamıyorum ama siteler arasında döndüm durdum...


Allah herkezin gönlüne göre versin inşallah ben çok istedim oldu.. alamayan arkadaşlarda biran önce kavuşurlar inşallah.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:24 ----------

alper ben motorla 30 km gördüm bile sen daha cok beklersin hacı benim makina pendikten geldi sen bi alamadın anesten. motoru alınca gel başakşehirede beraber turlayalı hemen yanı başı zaten...


arkadaşlar hayırlı olsun hepinize. güle güle kullanın. bende en kısa zamanda bir cbf 150 alacağım hayırlısıyla.
yeni alan arkadaşlardan bol bol fotoğraf bekliyoruz. özellikle gri renk sahipleri :)
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Herkesin malı kendisine göre güzeldir ve yüksek fiyattan satmak ister bu doğaldır ama sıfırının indirime girdiği şu günlerde ister istemez 2.el satan arkadaşlar fiyatları indirmek zorunda. Aksi takdirde alıcı bulamazlar.

Belkide "O fiyata satacağıma hiç satmam daha iyi, nasıl olsa Honda ilerde sıfır motorlara zam yapar, o zaman tekrar istediğim fiyata satabilirim" gibi bir düşünce içinde de olabilirler.

Zamanla rayına girecektir 2.el fiyatlar.



Haklısın abi, artık muhattap almıyorum ilgili şahsı. Yapacak birşey yok.
Biz düzgünce izah ettiğimiz halde anlamamakta direniyor.



:) Hadi hayırlı olsun abi, motoru teslim alınca ve sonrasında bol bol fotoğraf paylaşabilirsen çok iyi olur.

Motorunu yeni alan tüm arkadaşlar, hayırlı uğurlu olsun.
Lütfen bol bol fotoğraf ekleyin konuya :)

Birde arkadaşlar diğer bir konuda fotoğraf yarışması yapılıyor, aşağıdaki foto ile bende katıldım.

Aşağıdaki konuya girip oy kullanabilirseniz iyi olur :) Ödül mödül yok ama maksat muhabbet

Moto-foto yarışması final oylaması

2IMG_1787-3.jpg

CBF e karar verdim, nisan ayı başında maaşımı alır almaz Otosever den motor almayı planlıyorum. mete han abimizin tecrübelerinden KAPPA çanta kararı verdim. Renk konusunda hala kararsızım :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:02 ----------

abi oyumu kullandım :cat: inşallah kazanırız :cherry:
---

Bu arada çılgınca kart arıyorum, babam almadan önce ben alayım diye. kredi veren bankalar hangileri acaba ? bu arada honda efeyi aradım nisan ortasında gelecekmiş motorlar. Gün içerisinde veya akşama babamla gidip bir görüşeceğim. :cat:

Sigortalı bir işte çalışıyorsan hemen verirler, ama çalışmıyorsan, bir arkadaşının işyerinden maaş yazısı alıp git başvuru yap. maaşını 2000 tl den fazla yazsınlar..
Garanti bank. sorunlu, hsbc, denizbank, yada akbank tavsiyem.
Bende işsiz iken çok uğraşmıştım, bir kart aldım bütün bankalar şimdi gönderdi...

Bide maaş yazısı aldığın iş yerini arayacaklar böyle bir kişi çalışıyormu, telefonu açan kişi ile aynı bilgileri vermesi şart...
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
_UnReaL_
İlgin için teşekkür ederim. Bir sigorta şirketinin bölge müdürlüğünde çalışıyorum sigortalı olarak :) fakat daha önceden üzerime ev kredisi aldığımız için hiçbir banka kredi vermiyor :pr:. Bugün bir krediye başvurdum ama olumsuz cevap geldi :pale:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
arkadaşlar motorumu 3 saat önce teslim aldım gügör motor sağolsun kapıya kadar getirdi. depo üzerinde küçük çizikler vardı. onları irsalıiyede belirterek teslim aldım ama pasta ile gidecek izler. bu motor yokluğunda iki çizik için geri çevirmedim. ilk kez vitesli motor kullandım araç kullandığım için debriaj sorun olmadı ama vitesleri baya bi karıştırdım. 33km yaptım acemi olduğum için yordu beni. plakam yok henüz trafiğe cıkamıyorum ama siteler arasında döndüm durdum...


Allah herkezin gönlüne göre versin inşallah ben çok istedim oldu.. alamayan arkadaşlarda biran önce kavuşurlar inşallah.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:24 ----------

alper ben motorla 30 km gördüm bile sen daha cok beklersin hacı benim makina pendikten geldi sen bi alamadın anesten. motoru alınca gel başakşehirede beraber turlayalı hemen yanı başı zaten...

abi verelim dediler ben almadım bizim kapımızın onune getirmiceklerdi ben kendim götürücektim plaka yok polisidir cart curt diye sabredelim temiz alalım dedim senin kapının onune ücretsizmi getirdiler :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst