- Katılım
- 16 Haz 2010
- Mesajlar
- 591
- Motosikleti
- Yamaha Tracer 700
Hadi ismaile bir soru da ben sorayım K35 mi K46 mı sence, 46 çok mu büyük durur.
arkadaşlar cbf motorlar gelmiş.ben kappa 35lt lik çanta alsam yeterlimi 13.3 laptop var çantası ile birlikte sığarmı?.Birde kask meselesini soracam önümüz yaz yarım kask alamalıyım herhalde ama hangi marka fiyat performans olarak iyi olur? motorun rengi siyah kask rengi siyaholsa iyi olur dimi? tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa iyi olur.selamlar:wiinkk:
İsmail abi bu motorlara depo üstü mıknatıslı çanta oluyormu?
Hadi ismaile bir soru da ben sorayım K35 mi K46 mı sence, 46 çok mu büyük durur.
arkadaşlar cbf motorlar gelmiş.ben kappa 35lt lik çanta alsam yeterlimi 13.3 laptop var çantası ile birlikte sığarmı?.Birde kask meselesini soracam önümüz yaz yarım kask alamalıyım herhalde ama hangi marka fiyat performans olarak iyi olur? motorun rengi siyah kask rengi siyaholsa iyi olur dimi? tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa iyi olur.selamlar:wiinkk:
arkadaşlar pek üstünde durulmayan bir konu var. motorların kitapçıklarında arkaya bağlanabilecek yük miktarı yazıyor. bunu sadece arkadaki demirin taşıyabileceği yük olarak düşünmeyin bu motorun dengesiyle alakalı bir durum. arkaya yükleyeceğimğiz 3 kg dan fazla olan her yük ön tekerin yere basış basıncını değiştirmekte öntekerin havaya kalkma eğilimini artırmaktadır. motor ile yük taşırken aman dikkat.
30litrelerde kapalı kask zor sığıyor başka bişey gşrmiyor içine. yarım kask için güvenlik olayını bidaha düşünün. koruma olayı yarım kasklarda pekte güvenli değil.
Evet Sinan, tabiki depo üstü çanta kullanılabilir, yalnız dikkat edilmesi gereken bir durum var, bizim deponun sağındaki ve solundaki grenajlar plastik olduğu için o kısımlara mıknatıs yapışmıyor.
Yani alınan depo üstü çantanın sadece sağ ve sol kulaklarında mıknatıs vars a, çanta depoya tutunamaz ve motor hareket halindeyken düşebilir.
Ben Beringin cameron model bir depo üstü çantasını kullanıyorum, şu linkteki, motomaxtan almıştım:
![]()
http://www.motomaxonlineshop.com/main/bering_finley_depo_ustu_canta-561-0-85.html
Bu çantanın hem kulaklarında mıknatıs var hemde tam depoya gelen kısımlarında mıknatıs var. Bu yüzden sorun yaşamadım. İsteğe göre körüğü çıkartılıp takılabiliyor ve küçültülebiliyor. Kullanışlı.
Evet, benimde tereddütlerim tam olarak bu yöndeydi. Deponun kenarlarındaki grenajların plastik oluşundan dolayı uygun bi çanta bulamam diye düşünüyordum ama varmış demekki. Teşekkür ederim İsmail abi verdigin bilgiler için. :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:24 ----------
Topcase arayışında olan arkadaşlara bi bilgi :
Benim eski motorumda da 46 LT çanta kullanıyordum, montum, kaskım ve eldivenlerimi 46LT çantaya sıgdırabiliyordum. Biraz sıkıştırıyordum ama sıgıyordu. Şimdi yine 46LT çanta aldım.
sinan abi marka model ve fiyat alabilirmiyim senden çanta ile ilgili![]()
Evet, benimde tereddütlerim tam olarak bu yöndeydi. Deponun kenarlarındaki grenajların plastik oluşundan dolayı uygun bi çanta bulamam diye düşünüyordum ama varmış demekki. Teşekkür ederim İsmail abi verdigin bilgiler için.

Rica ederim Sinan, yeni motorun hayırlı olsun bu arada :cat:
Sagolasin İsmail abi.
Motoru teslim alsam hayırmı şermi belli olucakta daha teslim etmedilerr:
arkadaşlar motorumu 3 saat önce teslim aldım gügör motor sağolsun kapıya kadar getirdi. depo üzerinde küçük çizikler vardı. onları irsalıiyede belirterek teslim aldım ama pasta ile gidecek izler. bu motor yokluğunda iki çizik için geri çevirmedim. ilk kez vitesli motor kullandım araç kullandığım için debriaj sorun olmadı ama vitesleri baya bi karıştırdım. 33km yaptım acemi olduğum için yordu beni. plakam yok henüz trafiğe cıkamıyorum ama siteler arasında döndüm durdum...
Allah herkezin gönlüne göre versin inşallah ben çok istedim oldu.. alamayan arkadaşlarda biran önce kavuşurlar inşallah.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:24 ----------
alper ben motorla 30 km gördüm bile sen daha cok beklersin hacı benim makina pendikten geldi sen bi alamadın anesten. motoru alınca gel başakşehirede beraber turlayalı hemen yanı başı zaten...
Herkesin malı kendisine göre güzeldir ve yüksek fiyattan satmak ister bu doğaldır ama sıfırının indirime girdiği şu günlerde ister istemez 2.el satan arkadaşlar fiyatları indirmek zorunda. Aksi takdirde alıcı bulamazlar.
Belkide "O fiyata satacağıma hiç satmam daha iyi, nasıl olsa Honda ilerde sıfır motorlara zam yapar, o zaman tekrar istediğim fiyata satabilirim" gibi bir düşünce içinde de olabilirler.
Zamanla rayına girecektir 2.el fiyatlar.
Haklısın abi, artık muhattap almıyorum ilgili şahsı. Yapacak birşey yok.
Biz düzgünce izah ettiğimiz halde anlamamakta direniyor.
Hadi hayırlı olsun abi, motoru teslim alınca ve sonrasında bol bol fotoğraf paylaşabilirsen çok iyi olur.
Motorunu yeni alan tüm arkadaşlar, hayırlı uğurlu olsun.
Lütfen bol bol fotoğraf ekleyin konuya
Birde arkadaşlar diğer bir konuda fotoğraf yarışması yapılıyor, aşağıdaki foto ile bende katıldım.
Aşağıdaki konuya girip oy kullanabilirseniz iyi olurÖdül mödül yok ama maksat muhabbet
Moto-foto yarışması final oylaması
![]()
abi oyumu kullandım :cat: inşallah kazanırız :cherry:
---
Bu arada çılgınca kart arıyorum, babam almadan önce ben alayım diye. kredi veren bankalar hangileri acaba ? bu arada honda efeyi aradım nisan ortasında gelecekmiş motorlar. Gün içerisinde veya akşama babamla gidip bir görüşeceğim. :cat:
arkadaşlar motorumu 3 saat önce teslim aldım gügör motor sağolsun kapıya kadar getirdi. depo üzerinde küçük çizikler vardı. onları irsalıiyede belirterek teslim aldım ama pasta ile gidecek izler. bu motor yokluğunda iki çizik için geri çevirmedim. ilk kez vitesli motor kullandım araç kullandığım için debriaj sorun olmadı ama vitesleri baya bi karıştırdım. 33km yaptım acemi olduğum için yordu beni. plakam yok henüz trafiğe cıkamıyorum ama siteler arasında döndüm durdum...
Allah herkezin gönlüne göre versin inşallah ben çok istedim oldu.. alamayan arkadaşlarda biran önce kavuşurlar inşallah.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:24 ----------
alper ben motorla 30 km gördüm bile sen daha cok beklersin hacı benim makina pendikten geldi sen bi alamadın anesten. motoru alınca gel başakşehirede beraber turlayalı hemen yanı başı zaten...