Evet arkadaşlar 2011 cbf 150 hakkındaki görüşleriniz nelerdir ?
ben 2011 ile 5000 km yi devirdim ama pek memnun olduğum söylenemezale:
daha alalı bir gün olduğu için birşey demek pek mümkün değil.senin olumsuz olarak gördüklerin ya da hoşuna gitmeyen şeyler ne onu anlatırsan seviniriz,alınması gereken önlemler varsa da alırız yeni kullanıcılar olarak...