Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
napcan be hacı hepimiz öyleyiz akıntıya kapıldık gidiyoruz...bak patron Ortaköyde bende net kafelerde sürünüyorum...herşeyin hayırlısı diyelim ...


yaşasın cbf 150 ve mahdumları...:queen:




babaya posta koydun demek...adamcağız da şaşırmıştır...bizim oğlan motosiklet için bize bunları yapıyor...yarın evlenmek istese kimbilir neler yapar bize diyordur...:queen:



Hoca halen kimliğin meçhul...necisin kimsin kimlerdensin...ne için yazdığın belli değil kime ne dediğin belli değil...dostun yok...ben senin atılmış eski üyelerden biri olduğunu düşünüyorum...Hondayı bir güneş gibi gör sen çamur atsan da bi halt olmaz...cbf 150 berbat bir makina işçiliği zayıf ama yine de o paranın hakkını veren bir makina...geçen adımı kullanarak yağ eksiltiyormuş vs yazdın...

bu yağ eksiltme olayını ben deşifre ettim gündeme getirdim ve cbf sahiplerinin makinalarını sürekli kontraol etmelerini istedim...

aslında mesele bu makina sıkıştırmaya gelmeyen uygun devirde kullanılması gereken nazik bir makina...100 ü geçmeyeceksin olay bu...

ben dip gaz ve sert kullanmayı seven biri olarak makinam başka birinde (39.000) gümledi...geçen piston silindir attırma meselem ise tamamen fantastik...ulen motor beni eskisi gibi çekmiyor diye sıfırladım...can sıkıntısı diyelim...örnek teşkil etmem bu hususta...ve servisin yağ eksiltmesini normal karşılaması beni zaten çıldırtıyor...


kimlerin makinası yağ eksiltir...benim gibi apaçilerin ve kuryelerin...diğer arkadaşlar için bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum...

ben motoru en çok .oklayan kişiyimdir kullanıcısı olarak...amac arkadaşları bu sorunlara dikkat çekmek...bakın ben uçlarda gezdim sıkıştırdım makinaı bu geldi başıma diye bilinclendirdim...dikkatli kullanmasanız başınıza bu gelir hesabı...

ama senin neye kime hizmet ettiğin niye buralarda mesaj yazdığın belli değil...duymak istemediğimiz şeyleri yazdığın için sana uyuz olmuyor kimse...samimi olmadığın için...delikanlı olmadığın için amacsız ve boş yazdığın için nefret ediyoruz senden...burada herkesin birbiriyle bir selamı merhabası var iken sen yırtık don ambiansı yaşatıyorsun bize...ne gereği var...yani insanlar sana açıklama yapıyorlar anlaışın kıt olduğu için anlamamak da ısrar ediyorsun...


bu topik de bu saçmalıkları istemiyoruz...ya adam gibi konuya katıl...ya da gölge etme buralarda...bu senden bir ricadır...benim tavrım açık ve nettir...

insanları sana açıklama yapmaya zorlama...kasıtlı yaptığını biliyoruz...yazdıklarından yazacaklarının ne olacağını az çok tahmin ediyor ve ısrarla seni kahale alıyoruz...


kendini bu topikte biraz toparla...yoksa seni muhatap almayacağımızı bil bundan sonra...





Etoş hayırlı uğurlu olsun be kızan...:p motor yapmışın...ulen gri alsana be adam...:pale:





yebereyede doyamadın he...laf söyletmezsin...:p pis ybrci bekhci...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 ----------



Uploaded with ImageShack.us


QUOTE]

yahu hanginize hayırlı olsun diyeceğimi şaşırdım vallahi...yabancı kaldık topikte...:queen:

anovvv ön lastikler yok ...seni kazıklamışlar aga...:queen:

ülem yoksa radyosyonlu diye lastikler gümrüğe mi takıldı...:queen:[/QUOTE]


seninle aynı toparakları paylaşan hatta aynı dağın suyunu içen ve bu topikte en çok senin yazılarını severek okuyan biri olarak bil yeter.
neden senin yazılarını okumaktan zevk alıyorum biliyormusun. mert ve dogru konuştuğun için bir şey olmuşsa saklamadan yamuksuz konuşan birisin motorum var diye övmeyen eksik kusurunu net söylediğin için. ama bende dahil motorumun eksik kusurunu hep saklama gereği duymuşumdur. senin agzından motor patladıysa evet patlattım yağ yaktıysa evet yaktı diye söylemen hoş
hiç cbf 150 topiğine girmez yazmazdım. ama şehir içi binmek binerken zevk almak için konuları inceledim okuduklarımdan aklıma yer eden şeyleri yazdım. bu böylemidir diye kullanıcıları hemen siper aldı HAYIR yok böyle bir şey dediler
neyse zaten senin dediğin gibi benim sıtandarlarıma uymadığı için almaktan vazgeçtim. o yüzden de cbf 150 formuna pek takılacağımı zandetmiyorum.
bu arada dost düşman meselesine bakarsak gerçekleri söyleyeni dokuz köyden kovarlar.
sende gerçekleri söylüyorsun niçin aman bu motoru şöyle zorlarsan elinde kalır. dikkatli olun diye
bende farklı yöntemle yapmış oluyorum. alacak çoğu kişi böyle bilmiyor. honda aldım mı çökerim gaza bir şey olmaz nede olsa honda diye para veriyorum diyor
aynısını ybr içinde yapıyorlar ama başaramıyorlar bunu söyleyince neden kötü oluyorum.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
CBF ciler artık motorlar geldi.Fotoğraflarınızı bekliyoruz.Eski kasalarla olan farklarıda yorumlarsanız çok güzel olur.(özellikle motor kısmı ile ilgili) saygılar
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
üstad bu ötv indirimi 2. el piyasasına ters tepki yaptı adamlara mesaj atıyorum sıfırı daha ucuz diye artık alışmış adamlar mesajlara olsun be kardeş diyo hayırlısı:mrgreen:fiyatlar ötv inmeden önce daha ucuzdu eski cbfleri daha sağlam olarak mı görüyolar anlamadım:)

Herkesin malı kendisine göre güzeldir ve yüksek fiyattan satmak ister bu doğaldır ama sıfırının indirime girdiği şu günlerde ister istemez 2.el satan arkadaşlar fiyatları indirmek zorunda. Aksi takdirde alıcı bulamazlar.

Belkide "O fiyata satacağıma hiç satmam daha iyi, nasıl olsa Honda ilerde sıfır motorlara zam yapar, o zaman tekrar istediğim fiyata satabilirim" gibi bir düşünce içinde de olabilirler.

Zamanla rayına girecektir 2.el fiyatlar.

İsmailim; Bu tür tartışmalara girip seviyeyi düşürmenin gereği yok. Bu forumu birbirimizle tartışmak için değil birbirimizle paylaşmak için kullanmalıyız. bu şekilde yazı yazan arkadaşları dikkate almayıp olayı konu bile etmemek lazım ki yazı muhatap bulmasın. Herkes kendisine en uygun olanı araştırıp bulur ve kendi tarzına, ekonmik durumuna, kullanma amacına göre motorunu alır. Saygı duymak lazım. Benim bildiğim birçok arkadaş var, hem 1000 cc motora biniyor, hemde scoter yada 125 cc motora biniyor. ihtiyaca göre.

Haklısın abi, artık muhattap almıyorum ilgili şahsı. Yapacak birşey yok.
Biz düzgünce izah ettiğimiz halde anlamamakta direniyor.

yeni motor sahipleri hayırlı olsun cbf 150 lerin,iz. bende ehliyeti yarın alacağım , 1 aydır hondada yatan cıbıfıma kavuşacağım.

:) Hadi hayırlı olsun abi, motoru teslim alınca ve sonrasında bol bol fotoğraf paylaşabilirsen çok iyi olur.

Motorunu yeni alan tüm arkadaşlar, hayırlı uğurlu olsun.
Lütfen bol bol fotoğraf ekleyin konuya :)

Birde arkadaşlar diğer bir konuda fotoğraf yarışması yapılıyor, aşağıdaki foto ile bende katıldım.

Aşağıdaki konuya girip oy kullanabilirseniz iyi olur :) Ödül mödül yok ama maksat muhabbet

Moto-foto yarışması final oylaması

2IMG_1787-3.jpg
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Birde arkadaşlar diğer bir konuda fotoğraf yarışması yapılıyor, aşağıdaki foto ile bende katıldım.

Aşağıdaki konuya girip oy kullanabilirseniz iyi olur :) Ödül mödül yok ama maksat muhabbet

Moto-foto yarışması final oylaması

Tamam oyum senindir, artık hasılatı paylaşırız :p

İşin aslı çok baktım, en çok seninkini beğendim.

Diğer fotoğraflar da oldukça iyiydi ama konu ile ilgili seninkini beğendim. İşte motoru biraz daha yatırsan daha iyi gözükürmüş ama :cherry:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Tamam oyum senindir, artık hasılatı paylaşırız :p

İşin aslı çok baktım, en çok seninkini beğendim.

Diğer fotoğraflar da oldukça iyiydi ama konu ile ilgili seninkini beğendim. İşte motoru biraz daha yatırsan daha iyi gözükürmüş ama :cherry:

Teşekkürler Murat :)

O zaman durolar vardı benim motorda, (foto yaklaşık 1 yıl öncesinin) zaten fotoğrafta da deseninden belli oluyor, michelinleri taktıktan sonra gitseydim daha fazla yatırmaya cesaret edebilirdim sanırım :)
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
altındaki makine pahalı bişey olsaydı tüm oylar sana akardı emin ol :pr: tüm fotoları inceledim; senin foton iyi bir açıdan yakalanmış ve motorun hareket halinde olması da bir avantaj. tek gördüğüm eksiklik ön jantın kareye sığmamış olması. ama yine de oyumu senden yana kullandım tebrikler...
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
CBF150 performans

mrrb arkadaşlar,bende aranıza katıldım cbf ci olarak ama motorum bidahaki partide gelicek ki o parti nezaman bilginiz varmı?
Çanakkale güçoklar honda dan aldım motorumu fakat yeni cbf lerden hiç bilgi sahibi değilim,yakıt eskilere göre fazlamı ki,ataklığınında fazla olduğunu duydum ama ne derece doğrudur bilemiyorum.kim ne derse desin ben kararımı verdim HONDA HAYAT ONDA sözüne inanarak.
tekerleğiniz düz bassın
saygılarımla.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
altındaki makine pahalı bişey olsaydı tüm oylar sana akardı emin ol :pr: tüm fotoları inceledim; senin foton iyi bir açıdan yakalanmış ve motorun hareket halinde olması da bir avantaj. tek gördüğüm eksiklik ön jantın kareye sığmamış olması. ama yine de oyumu senden yana kullandım tebrikler...

Teşekkürler Fatih.
O ön jant benimde dikkatimi çekti, eğitim pistine tekrar girersem daha düzgün foto almaya çalışırız :)


mrrb arkadaşlar,bende aranıza katıldım cbf ci olarak ama motorum bidahaki partide gelicek ki o parti nezaman bilginiz varmı?
Çanakkale güçoklar honda dan aldım motorumu fakat yeni cbf lerden hiç bilgi sahibi değilim,yakıt eskilere göre fazlamı ki,ataklığınında fazla olduğunu duydum ama ne derece doğrudur bilemiyorum.kim ne derse desin ben kararımı verdim HONDA HAYAT ONDA sözüne inanarak.
tekerleğiniz düz bassın
saygılarımla.

Hoşgeldin, yeni motosikletin hayırlı olsun.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
abi oyumu kullandım :cat: inşallah kazanırız :cherry:
---

Bu arada çılgınca kart arıyorum, babam almadan önce ben alayım diye. kredi veren bankalar hangileri acaba ? bu arada honda efeyi aradım nisan ortasında gelecekmiş motorlar. Gün içerisinde veya akşama babamla gidip bir görüşeceğim. :cat:
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
Merhaba, benimde ilk motorum olacak Cuma günü gelecek gibi:)
Ama sanırım ben bir şeyi atlamışım. motorum için Kappa K35 çanta almayı düşünüyorum bu çanta orjinal olarak motora monte edilemiyor mu illa bir arka çanta taşıyıcı takmam mı gerekiyor? eğer öyle ise, biliğiniz orjinal olarak takılabilen bir arka çanta varmı?

Teslim alanlara hayırlı olsun bizlere de sabırlar

Şimdiden teşekkür ederim

Ben toplam olarak 4450 TL verdim.

3900 TL ruhsat masrafları dahil anahtar teslim fiyatı.

300 TL K46 topcase.

Kafa koruma demiri, motor koruma demiri, Ön yüksek cam, ön cam fitili, yan ayaklık ve arka çanta taşıyıcı : 250 TL ödedim.

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-988.html#ixzz1HPjiGB20
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
abi oyumu kullandım :cat: inşallah kazanırız :cherry:
---

Bu arada çılgınca kart arıyorum, babam almadan önce ben alayım diye. kredi veren bankalar hangileri acaba ? bu arada honda efeyi aradım nisan ortasında gelecekmiş motorlar. Gün içerisinde veya akşama babamla gidip bir görüşeceğim. :cat:

Teşekkürler İbrahim :)
Kart konusunda hayırlısı olsun. Umarım ayarlayabilirsin. Gerçi çok acelesi yok sanırım, zaten dediğin gibi yeni parti motorlar Nisan'a kalmış.

Merhaba, benimde ilk motorum olacak Cuma günü gelecek gibi:)
Ama sanırım ben bir şeyi atlamışım. motorum için Kappa K35 çanta almayı düşünüyorum bu çanta orjinal olarak motora monte edilemiyor mu illa bir arka çanta taşıyıcı takmam mı gerekiyor? eğer öyle ise, biliğiniz orjinal olarak takılabilen bir arka çanta varmı?

Teslim alanlara hayırlı olsun bizlere de sabırlar

Şimdiden teşekkür ederim

Merhaba
Kappa K35 için gerekli olan alt tabla çanta ile birlikte geliyor. Direk takabilirsin. En azından ben öyle biliyorum. :)

http://www.feyizoglu.com/Kappa-K35-canta_44161.html#0

Kappa K35 Arka Çanta
Genişlik 52 cm
Yükseklik 42,5 cm
Derinlik 42,5 cm
35 litrelik kapasite
Su geçirmez polipropilen malzemeden
Çizilmeye dayanıklı yüzey
Reflektörlü
1 adet kapalı kask alabilir
2 adet açık kask alabilir (markaya göre değişebilir)
Otomatik açıp / kapama sistemi
Gerektiğinde tek bir hareketle çantayı çıkarıp eve götürebilme özelliği (sadece anahtarla)
Çanta içerisinden alt tabla çıkmaktadır
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
aydoğanx abi oyumu sana atım :D bu arada bugün gitim anes motora gösterin bana motorumu dedim depoya goturduler 40 adet gelmesi gereken cbf150lerden 28adet gelmiş olsun benimki ayrılmış üstünde adım yazıyor al dediler plaka olmadığından almadım şimdi bi polise denk geliriz ağlatana kadar urasır salı yada çarşamba plaka çıkar dedilker 1 hafta sonra alırsınız dediler nabalım beklicez heycandan depoda fotoraf çekmeyi unutum :D iç içe koymuşlar motorları zaten ins çizilmez :D vala motoruda gordum artık nasıl beklıcem 29-30martı bilmiyom :D
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
aydoğanx abi oyumu sana atım :D bu arada bugün gitim anes motora gösterin bana motorumu dedim depoya goturduler 40 adet gelmesi gereken cbf150lerden 28adet gelmiş olsun benimki ayrılmış üstünde adım yazıyor al dediler plaka olmadığından almadım şimdi bi polise denk geliriz ağlatana kadar urasır salı yada çarşamba plaka çıkar dedilker 1 hafta sonra alırsınız dediler nabalım beklicez heycandan depoda fotoraf çekmeyi unutum :D iç içe koymuşlar motorları zaten ins çizilmez :D vala motoruda gordum artık nasıl beklıcem 29-30martı bilmiyom :D

Oylama için teşekkürler Alper :)

Motorunda gelmiş ne güzel, hayırlı olsun, en kısa zamanda ruhsat plaka işlerini halledip kavuşursun inşallah.
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
Merhaba, benimde ilk motorum olacak Cuma günü gelecek gibi:)
Ama sanırım ben bir şeyi atlamışım. motorum için Kappa K35 çanta almayı düşünüyorum bu çanta orjinal olarak motora monte edilemiyor mu illa bir arka çanta taşıyıcı takmam mı gerekiyor? eğer öyle ise, biliğiniz orjinal olarak takılabilen bir arka çanta varmı?

Teslim alanlara hayırlı olsun bizlere de sabırlar

Şimdiden teşekkür ederim

mrb arkadaşım motorun hayırlı olsun.çantanın altı beraber geliyor onu motoruna monte edebiliyorsun rahat ol ama bence 35 lt çanta büyük geliyor hem görüntü olarak hoş görünmüyor hemde çok sallanıyor.ben kappa k30 litre aldım motorum gelince takıcam çünki arkadaşımın cbf sine 30 litrelik aldık çok hoş ve asil duruyor.
kafanızı karıştırdımsa özür dilerim,bu benim görüşüm dür.
saygılarımla
Ercan.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
8
cbf 150 çanta,kask

arkadaşlar cbf motorlar gelmiş.ben kappa 35lt lik çanta alsam yeterlimi 13.3 laptop var çantası ile birlikte sığarmı?.Birde kask meselesini soracam önümüz yaz yarım kask alamalıyım herhalde ama hangi marka fiyat performans olarak iyi olur? motorun rengi siyah kask rengi siyaholsa iyi olur dimi? tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa iyi olur.selamlar:wiinkk:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İsmail abi bu motorlara depo üstü mıknatıslı çanta oluyormu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst