Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Hoşgeldin dostum. Topiği okuyan bir arkadaş için bu motorun tüm detayları fazlasıyla mevcut. İşte bu :)

Hayırlısıyla elindeki motoru satıp sende CBF150'ne kavuşursun inşallah.

hoşbulduk dostum saol. elimdeki motoru satabilir miyim nisan partisi gelene kadar bilmiyorum ama napalım satamassam artık kredi falan çekicem :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
AydoganX
abi nisan ayı içerisinde cıbıf sahibi oluyorum. Ama cıbıra kayıyor gönlüm keşke para olsada, düşünmeden alsam :cherry: Motor bakmaya başlayakmı :) bu arada bir büyüğümden kart alabilirim birkaç güne kadar 3.000 TL kadar :)

Yeni cıbır gerçekten çok güzel İbrahim, imkan varsa gönlün kayabilir elbette, karar senin :)
Ama yedek parça vs. konusunda cbf150 kat kat ucuzdur cbr125'ten.

Sıfır fiyatının çok uygun olduğu şu dönemde eğer ayarlayabilirsem sıfır cbf150 alman çok daha mantıklı. ÖTV indirimi sanırım 2.el piyasasına henüz pek yansımadı.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Yeni cıbır gerçekten çok güzel İbrahim, imkan varsa gönlün kayabilir elbette, karar senin :)
Ama yedek parça vs. konusunda cbf150 kat kat ucuzdur cbr125'ten.

Sıfır fiyatının çok uygun olduğu şu dönemde eğer ayarlayabilirsem sıfır cbf150 alman çok daha mantıklı. ÖTV indirimi sanırım 2.el piyasasına henüz pek yansımadı.

üstad bu ötv indirimi 2. el piyasasına ters tepki yaptı adamlara mesaj atıyorum sıfırı daha ucuz diye artık alışmış adamlar mesajlara olsun be kardeş diyo hayırlısı:mrgreen:fiyatlar ötv inmeden önce daha ucuzdu eski cbfleri daha sağlam olarak mı görüyolar anlamadım:)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
vay be geldi sonunda :) hepinize hayırlı olsun arkadaşlar allah kaza beladan korusun

Benimki daha gelmedi 1 ayım var ama yine de sağol sanada hayırlı olsun. Tekeriniz düz bassın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 ----------

mete_han
abi hata ettim, pişmanım. Pişman evlat yasasından yararlanıyorum :)

AydoganX
abi nisan ayı içerisinde cıbıf sahibi oluyorum. Ama cıbıra kayıyor gönlüm keşke para olsada, düşünmeden alsam :cherry: Motor bakmaya başlayakmı :) bu arada bir büyüğümden kart alabilirim birkaç güne kadar 3.000 TL kadar :)

cıbır hakikaten çok güzel ama her cüsseye uygun değil :) gerçi 2011 modellerin kasası daha geniş onlar biraz daha iyi ama kafa granajı benim pek hoşuma gitmedi. Hayırlısı neyse o olsun kardeşim :cat:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Bu gün metehan abimi aradım, hatta kahwaltı yapıyorum dedi, sinirli bir şekilde hepte yemek yerken arıyorsun dedi üstüne poğacayıda düşürdü :)))

Dedim sayın ustam Nisan ayında kafaya taktım cbf yada apache alıcam karar veremiyorum abi dedim... Oda kafamı karıştırdı.. ilk motorum apache idi sıfır almıştım yine 1 sene kullandım, 10bin km yaptım çok sıkıştırdım metehan abim çok iyi bilir, kırılmadı bozulmadı...

Apache den sonra 250 ve 600 e kadar kullandım ve 150 cc ye geri dönüş yapıyorum sıfır olsun 2 - 3 sene beni üzmesin...
CBF ile apache arasında kararsız kaldım....
cbf sağlam kaliteli, apache görsel olarak özellikle yenisi çok güzel ama servisi parçası MAlum isotlar...
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
hacı ön lastikleri yanındaydı gördüm de asıl olan gösterge panelde jilatin yok ben ayar oldum bu işe heralde radiasyondan eridi..

ben daha motoru almadım bu gün gidip baktım başak şehirden taaaa pendike gittim geldim canım cıktı... bu gün toplayacaklar yarın sabah eve teslim edecekler.. sabırla bekliyoruz..... yarın sabah dedi ama akşamı bulur heralde...:pr::pr:

başında bekleyince teslim ediyolardı ben aldım motorumu ve gerçekten iyiki almışım dedim:)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
ben kırmızısını aldım.en az ondan gelmişti bayiye direk kaptım,hatta sırf o yüzden akşam falan demeden atladım garaja koydum...resimlerini henüz çekemedim en kısa zamanda paylaşırım.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
ben kırmızısını aldım.en az ondan gelmişti bayiye direk kaptım,hatta sırf o yüzden akşam falan demeden atladım garaja koydum...resimlerini henüz çekemedim en kısa zamanda paylaşırım.

valla merakla bekliyorum ben siyahının hastasıyım ama kırmızıyıda sevmedim değil :)
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
başında bekleyince teslim ediyolardı ben aldım motorumu ve gerçekten iyiki almışım dedim:)

hacı bende beklesem alacaktım ama pendikten başakşehire tecrübesis biri olarak plakasız motoru getirmek yemedi.. bayi kendi aracıyla yarın getirecek (inşallah)...

yarına kadar bekleyeceğiz... yarın geldi mi fotoları paylaşacağım.
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
Adam o kadar .ok attı Honda'ya gitti yine de CBF aldı :) Ne kadar ironik bir durum :)

@acun0
Daha önce defalarca tüm durumu anlattık, ama görüyorum ki hala aynı telden çalmaya devam ediyorsun. Ya yazdıklarımızı okumuyorsun, ya da tamamen kasıtlı olarak yapıyorsun bu yorumları.

1-2 kişi 20-30 binde motor yeniledi diye, "Tüm cbf'ler 20 binde motor bitiriyormuş" gibi saçma ve yanlış bir söylemde bulunmuşsun.

Bende şu anda 30 bine yaklaşıyorum. Neden bir problem yaşamadım?
Bu topikteki birçok kullanıcı da benim durumumda.

Burada beni bilen bilir, asla marka fanatikliği gibi saçma ve çocukca bir davranışta bulunmadım, bulunmamda. Hiçbir marka babamızın oğlu değil sonuçta. Ederi konusunda da haklı olsanda bu Türkiye'deki tüm motosikletler için geçerli. ABD fiyatları ile TR fiyatlarını kıyaslarsan zaten her şey ortada.

Tamam anladık, önceki aldığın Honda'larda sorun yaşamışsın.
Ama niye Honda ile alakalı her başlıkta gelip nefretini kusuyorsun?

Senin bu gereksiz ve kasıtlı olduğunu düşündüğüm yanlış yönlendirici yorumlarından sıkıldım artık. :farao:

İsmailim; Bu tür tartışmalara girip seviyeyi düşürmenin gereği yok. Bu forumu birbirimizle tartışmak için değil birbirimizle paylaşmak için kullanmalıyız. bu şekilde yazı yazan arkadaşları dikkate almayıp olayı konu bile etmemek lazım ki yazı muhatap bulmasın. Herkes kendisine en uygun olanı araştırıp bulur ve kendi tarzına, ekonmik durumuna, kullanma amacına göre motorunu alır. Saygı duymak lazım. Benim bildiğim birçok arkadaş var, hem 1000 cc motora biniyor, hemde scoter yada 125 cc motora biniyor. ihtiyaca göre.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
hacı bende beklesem alacaktım ama pendikten başakşehire tecrübesis biri olarak plakasız motoru getirmek yemedi.. bayi kendi aracıyla yarın getirecek (inşallah)...

yarına kadar bekleyeceğiz... yarın geldi mi fotoları paylaşacağım.

haklısın kardeşim riske atmaya hiç gerek yok,hele ki istanbul trafiğinin en yoğun olduğu saatlerdi benim aldığım,üsküdara gidene kadar bayağ bi sıkıntı yaşadım harbiden.
ne renk aldın bu arada?
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
bak dostum ironi falan değil ben para verip alıyorum. ister honda isterse başka bir marka kaliteli motor olmasına dikkat ederim. ki
cbf 150 yağ yakıyormu?
motoru 20 binde 30 binde bitirenler var mı? senin dediğin gibi tek kişide degil
neden ybr yada tvs apaçhede 20 binde 30 binde motor bitti diyen yok. ybr yada apaçhe kullanan bir sürü insan var hepside 90 km hızı aşmadan mı kullanıyor. tabiki hayır.
sizin motorların silindirleri neden ucuz bir honda cg nin silindiri sadece silindir500 tl iken sizin neden 100 tl adi olduğundan içindeki metal karışımlarının farklı oldugundan
bu cbf 150 2006 yılının son ayında çıktı. ve ozamanlar cg 125 de vardı.
cg 125 3900 e satılırken cbf 150 3100 den piyasaya girdi. ybr ile cg125 sırf piyasada rekabet edemedi. diye ucuz cbf 150 çıkardılar. ama kalite düşüktü. 20 km motor patlatan cbf ler yokmu forumda bahtsız bedevi ben oldum diyen.
benim hondayla sorunum yok
kalitede ödün veren malları ile eksik yönlerini bağıra bagıra söylerim.
senin motorda sorun yok dedin ama sen şanslısın aman olmasın nazarda degmesin.

arkadaşım olduğunu yazdığın cbf 1000 i bana 1 hafta bırak 1 hafta sonra bak bakalım yağ yakıyormu motor istiyormu? son 50 sayfa içinde onlarca mesaj var bu konuyla ilgili bi zahmet açın okuyun . tanımadığınız bilmediğiniz şey hakkında yorum yapmayın. işine gelen alır işine gelen almaz, ama bilip bilmeden yazdıklarınız almayı düşünenleri etkiliyor.
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
haklısın kardeşim riske atmaya hiç gerek yok,hele ki istanbul trafiğinin en yoğun olduğu saatlerdi benim aldığım,üsküdara gidene kadar bayağ bi sıkıntı yaşadım harbiden.
ne renk aldın bu arada?


siyah aldım kardeş...


sende güngörden aldın dimi... bi sorunla karşılaştın mı.. bide faturayı ne zaman alacaksın... plaka fatura olmadan cıkmıyor...
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
yeni motor sahipleri hayırlı olsun cbf 150 lerin,iz. bende ehliyeti yarın alacağım , 1 aydır hondada yatan cıbıfıma kavuşacağım.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
yeni motor sahipleri hayırlı olsun cbf 150 lerin,iz. bende ehliyeti yarın alacağım , 1 aydır hondada yatan cıbıfıma kavuşacağım.

sana da hayırlı ugurlu olsun tekerine asfalt hariç taş değmesin ;) gerçi benim kavuşmamada 1 ay var şu anda :(:(

Bu arada yeni motor alanlar lütfen detaylı bikaç kare fotoğraf koyun yaw baktıkça bakasım geliyor :):) canlıda gördüğüm halde sürekli bakmak istiyorum 1 ay sonra kavuşacağım alete :)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
sana da hayırlı ugurlu olsun tekerine asfalt hariç taş değmesin ;) gerçi benim kavuşmamada 1 ay var şu anda :(:(

Bu arada yeni motor alanlar lütfen detaylı bikaç kare fotoğraf koyun yaw baktıkça bakasım geliyor :):) canlıda gördüğüm halde sürekli bakmak istiyorum 1 ay sonra kavuşacağım alete :)

teşekkürler arkadaşım . umarım en kısa zamanda kavuşursun cbf ine. ben ehliyet maduru olarak bekledim. motoru alalı 1 ayı geçti ehliyet olmadığı için bayiiden almadım . plaka ruhsat vs herşey 1 aydır tamam. yarın kavuşacağız hayırlısı ile.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
teşekkürler arkadaşım . umarım en kısa zamanda kavuşursun cbf ine. ben ehliyet maduru olarak bekledim. motoru alalı 1 ayı geçti ehliyet olmadığı için bayiiden almadım . plaka ruhsat vs herşey 1 aydır tamam. yarın kavuşacağız hayırlısı ile.

Sonunda kavuşuyorsun abi sıcağı sıcağına fotolarını çekip buraya koyarsın tekrardan hayırlı olsun :) benim motor da yarın bayide olur plaka işlemleri de umarım çabuk biter cumaya marşa basarım inşallah :)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
bak dostum ironi falan değil ben para verip alıyorum. ister honda isterse başka bir marka kaliteli motor olmasına dikkat ederim. ki
cbf 150 yağ yakıyormu?
motoru 20 binde 30 binde bitirenler var mı? senin dediğin gibi tek kişide degil
neden ybr yada tvs apaçhede 20 binde 30 binde motor bitti diyen yok. ybr yada apaçhe kullanan bir sürü insan var hepside 90 km hızı aşmadan mı kullanıyor. tabiki hayır.
sizin motorların silindirleri neden ucuz bir honda cg nin silindiri sadece silindir500 tl iken sizin neden 100 tl adi olduğundan içindeki metal karışımlarının farklı oldugundan
bu cbf 150 2006 yılının son ayında çıktı. ve ozamanlar cg 125 de vardı.
cg 125 3900 e satılırken cbf 150 3100 den piyasaya girdi. ybr ile cg125 sırf piyasada rekabet edemedi. diye ucuz cbf 150 çıkardılar. ama kalite düşüktü. 20 km motor patlatan cbf ler yokmu forumda bahtsız bedevi ben oldum diyen.
benim hondayla sorunum yok
kalitede ödün veren malları ile eksik yönlerini bağıra bagıra söylerim.
senin motorda sorun yok dedin ama sen şanslısın aman olmasın nazarda degmesin.

Bence bu motorun en önemli eksikliği devir saati olmaması idi.

Üretim hatası dışında büyük çoğunluk bundan dolayı motorunu gereksiz zorladı.

Bu ara doğrudur Honda bu motoru çin motorlarıyla rekebet için çıkarmıştır ama adını da lekelemek istemez sanırım.

Bir de ilk çıkan modeller daha yeni olduğu için bazı ar-ge de yaşanan sorunlar ilk modele yansımış olabilir.

Yalan yok tipi hoşuma gitmeseydi ybr125 alırdırm. Taş gibi motordur.

Birde adam bunu ekonomi için alacak, o zaman çinde gördüğümüz modellerdeki gibi economy yazan yer dışında(3000-4000) niye kullansın ki?

Ben de uydurmasyon devir saati taktım, yokuş yukarı hariç economy takılıyorum. Yokuş yukları ise 5250 :cherry:

şehir içi için honda cg 125 çıksın 5 bin veririm. 100 bin km motor sorun olmaz hatta yağı boşalt yagsız bin motor kitlesin sonra motora yağ koy tekrar çalışır. örnegi başımıza geldi. işte böyle motora honda derim.

Honda artık piyasaya göre oynuyor. Öyle motordan Honda kar edemez.

bir de ben amasyadayım ve burada honda yetkili servisi yok. bakım kmlerinde en yakın 125 km uzaklıktaki samsuna mı götüreyim yoksa garantisinin iptal olması pahasına burada güvendiğim bir servise mi götüreyim :silent: bu arada aslında havanın iyi olduğu zamanlarda küçük bir şehirdışı kaçamağı fena olmaz:wiinkk: ama çalıştığım için her zaman müsait olamıyorum. sizce garantisiz kullansam çok bi kaybım olur mu ?

Bence garantiden çıkma, üretim hatasından kaynaklanan bir durum olursa canın yanmasın.

keşke bu şekilde yerden yere vurmasaydın...

33000 km yol ve üzerinde geçen 3 yıl içinde 1 defa olsun arıza çıkarmamış bir motor.

bu kadar çok tutulmasının sebebi sağlamlığı olmasın :bounce:

Sağlamdır baba. Canavardır kendileri.

Uzun bir süre sonra tekrar merhaba Arkadaşlar, sizleri takip etsemde motosikletimin olmaması ve son zamanlarda yaşadığım bazı problemlerden ötürü tadımın yerinde olmamasından dolayı aktif bi şekilde yazamadım. Eski arkdaşlar bilirler. 2009 model cbf 150 motosikletim vardı. 25 bin km kullanıp kardeşime sattım, yabancıya gitmedi yine elimizin altında ve halen Allaha şükür cam gibi 40 bin km de ve hiç yağ eksiltmiyor.

Asıl güzel haber,Pendik Güngör motora kaporamı bıraktım ve 2011 model cbf 150 aldım :) Çok ta sıkı bir pazarlık yapmadığım halde Peşin alacağım dedim ve 3600 tl ye bıraktılar. Plakayı kendi muhitimde çıkartacağım bununda 200-250 tl civarı tutabileceğini söylediler. Nisan ayı içinde teslim alacağım. Kırmızıdan vazgeçemediğimden tekrar kırmızı aldım. Yeni renk gümüş gri bi ara aklımı karıştırdı ama temiz tutması zor olur diye düşünerek kırmızı ya yöneldim. Siyah renginde, trafikte gece veya gündüz güvenliğimiz açısından kırmızıya göre fark edilebilirliği daha düşük olduğundan eledim.

Motosikleti teslim alırken serviste, duro lastikleri çıkarttırıp michalen taktıracağım, 160 tl dediler ve bence gayet uygun bir fiyat. Çıkan duro lastikleri servis geri almıyor. Durolara hiç talep yokmuş. 2007 yılında bi parti duro getirtmişler ve halen satamamışlar, satıcının dediği bu. Bu yüzden bu lastikleri kendi muhitimde cbf 150 si olan zaten yağmurda falan pek gezmeyen ve lastikleri eskimeye başlayan bi dosta vereceğim.

Orjinal zinciri daha kaliteli ve sıklıkla esneme problemi yaşatmayacak başka bir oringli zincirle değiştireceğim. 60 tl

Benzin deposu ile karbratör arasında benzin filtresi yok biliyorsunuz, yani pis benzin direk karbratörde. Neden böyle olsun değil mi. Servisten çıkmadan dışarıdan herhangi bi oto parçacıdan almış olduğum brodway spring falan bi benzin filtresini taktıracağım. Kardeşimin motorda broadway benzin filtresi var. Çekişte, gidişte gaz yemede hiç bir olumsuzluk yok.

46 lt kappa çanta. (33 kappaya kask+mont+dizlikleri sığdırmaya çalışırken neler çektiğimi bir ben bilirim birde Allah. Ayrıca iki kask sığmaması .Artçılı yolculuklarda kaskın birinin sele altı kask asma kısmana konulmasının gerekmesi. Eve yapmış olduğum toplu bir market alışverini zaman zaman bir seferde taşıyamıyor olmam vb :) 46 tl kappayada 300 tl dediler.

Motor ve grenaj koruma demiri.
Uzun ön rüzgarlık

Henüz karar verebilmiş değilim ama depo kılıfı veya tank ped. İkisinden biri. Eğer tank ped alırsam depo üstü çanta da düşünüyorum.

İşte böyle arkadaşlar. Motorumu teslim aldığımda fotoğraflarını ve 2009 eski kasa ile arasındaki tüm farkları açıkça yazacağım.

Herkeze tekrar selam. Meto, özelliklede sana.

As hayırlı olsun, tekrardan aramıza hoşgeldin.

Bu gün metehan abimi aradım, hatta kahwaltı yapıyorum dedi, sinirli bir şekilde hepte yemek yerken arıyorsun dedi üstüne poğacayıda düşürdü :)))

Dedim sayın ustam Nisan ayında kafaya taktım cbf yada apache alıcam karar veremiyorum abi dedim... Oda kafamı karıştırdı.. ilk motorum apache idi sıfır almıştım yine 1 sene kullandım, 10bin km yaptım çok sıkıştırdım metehan abim çok iyi bilir, kırılmadı bozulmadı...

Apache den sonra 250 ve 600 e kadar kullandım ve 150 cc ye geri dönüş yapıyorum sıfır olsun 2 - 3 sene beni üzmesin...
CBF ile apache arasında kararsız kaldım....
cbf sağlam kaliteli, apache görsel olarak özellikle yenisi çok güzel ama servisi parçası MAlum isotlar...

Bence servis çok önemli helede sıfır alacaksan.

selamlar arkadaşlar, nasılsınız bakalım, uzun süre olmuştu yazmayalı

yeni arkadaşların motorlarıda hayırlı olsun, ethem usta sende güle güle kullan motorunu

mete abi yine hakim gibi karara bağlıyo olayları :p

şu cbf öyle lanet bi makinadır ki arkadaşlar sakın almayın 2008 den beri kullanıyorum girmediğim dere, tepe çamur deryası kalmadı ama alet sanki bi enduro kros, beni hiç üzmedi,:cherry: üzeceğinide sanmıyorum, hızı sevmeyen sakin sakin gezenler için sınıfında başka bi motor tanımam. siz siz olun motoru kullanmadan yorum yapan insanlara inanmayın, etrafımda bir sürü cbf kullanıcısı var hiçbiride şikayet etmiyo, şikayet edenlerde hiç kulanmamış kulaktan kulağa bilgilere sahip olanlar, 21.000 km dir her türlü yol koşulunda kulandım tek arızası bugüne kadar 1 kere ampul patladı oda bozuk yoldan dolayı gerisini siz düşünün . Herkese keyifli sürüşler. :cat:

Teşekkürler. Böyle yorumlar yeni alanların daha çok hoşuna gidecektir. :p

Not: Toprak arazide kullanacaklar duroları değiştirmesinler. Taş gibi lastik, bana mısın demiyor. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst