- Katılım
- 12 Mar 2009
- Mesajlar
- 172
scooterımı 15 dk önce yeni sahibine teslim ettim ve hemen samsundaki honda bayisini aradım. şu an dağıtımda olan cbflerden 4 tane gelecekmiş onlar da sahipliymiş
r: honda merkezi arayıp fazla varsa bir tane daha isteyecekmiş . müyük ihtimal yoktur değil mi? :salut:
bir de ben amasyadayım ve burada honda yetkili servisi yok. bakım kmlerinde en yakın 125 km uzaklıktaki samsuna mı götüreyim yoksa garantisinin iptal olması pahasına burada güvendiğim bir servise mi götüreyim :silent: bu arada aslında havanın iyi olduğu zamanlarda küçük bir şehirdışı kaçamağı fena olmaz:wiinkk: ama çalıştığım için her zaman müsait olamıyorum. sizce garantisiz kullansam çok bi kaybım olur mu ?
bir de ben amasyadayım ve burada honda yetkili servisi yok. bakım kmlerinde en yakın 125 km uzaklıktaki samsuna mı götüreyim yoksa garantisinin iptal olması pahasına burada güvendiğim bir servise mi götüreyim :silent: bu arada aslında havanın iyi olduğu zamanlarda küçük bir şehirdışı kaçamağı fena olmaz:wiinkk: ama çalıştığım için her zaman müsait olamıyorum. sizce garantisiz kullansam çok bi kaybım olur mu ?
