Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
555'ten saymaya başlamış olabilir.

Olabilir:p

bunu da yılbaşı gecesi fark edip çektim benim arabanın göstergesi.

Gösterge hoşmuş, her ne kadar bizim gösterge kadar iyi olmasada :p

Merhaba CBF kullanıcıları.

Umarım keyifler yolundadır. Havalar soğuk malum. İstediği kadar binemiyoruz. Ben yaza doğru CBF'ime biraz masraf yapmayı kafaya koydum.

Öncelikle lastikleri değiştireceğim. Değiştirirken jantları siyaha boyatacağım. Malum zinciri yağlayınca jant berbat oluyor.

Ayrıca depoda bazı çizikler var . Malum kediler pek boş durmuyor. Onlar için de bir şeyler yapmak istiyorum.

İyi bir far alıp bunu direk aküden almak istiyorum. Garanti yönünden bir sorun olur mu bu ?

Lastik değişimi iyi fikir ama kullanmayacaksan yaza doğru değiştirmek daha mantıklı.

Jantı fırınlı boya ile boyamayın diyorlar?

Kediler baş düşmanımız. :p

Elektrik aksamı garanti dışına çıkar.

motor almak istiyorum, ailemde araba al diyor. arada kaldım ooof ooofff, şu soğuklar olmasada motoru alabilsem. Şimdi babama dedim motor almaya karar verdim, diyoki: bu soğukta nasıl bineceksin :), ya diyorum baba hava ısınınca binerim. Ozamanda diyoki: havalar ısınınca al sende :) hey allahım birisi yardım etsin :mrgreen:


Ben de yaza doğru 2. el almanı tavsiye ederim.
 
Katılım
1 Şub 2011
Mesajlar
4
abilerim size birekaç sorum olacak ben lise 1 öğrencisiyim ama motor delisiyim bnde cbf 150 almak istiorum bu yazadan alıp garajada dursunmu yoksa o zamana kadar yeni kasa çıkarmı
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
abilerim size birekaç sorum olacak ben lise 1 öğrencisiyim ama motor delisiyim bnde cbf 150 almak istiorum bu yazadan alıp garajada dursunmu yoksa o zamana kadar yeni kasa çıkarmı

öncelikle ehliyetin yoksa yaza kadar ehliyetini al,ve maddi imkanın varsa motoruda al, bu kış aylarında motor fiyatları ucuz olur 2. elde ama sıfır alcaksan alıp garajda bekletmeye gerek yok..:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
5
Selam arkadaşlar.Elimden geldiğince geriye doğru okumaya çalışıyorum forumu.Ehliyetim var bi kaç senedir.Şu an aydında yaşıyorum ve cbf150 almayı düşünüyorum.Eski sayfalara göz attıkça aklımda bi çok şey yerine oturdu gerçi ancak yinede fikir almak istiyorum sizden.Aslında mondial 150MR almayı düşünüyordum(zorlayarak sıfırını alabileceğimi düşündüğüm için) ancak bi arkadaşım mondialin sıfırı yerine kesinlikle cbf 150 veya ybr 125 almamı önerdi.açıkçası şu anda cbf150 yi ciddi ciddi düşünüyorum bu noktada bi kaç sorum olacak size,

1-Boyum 1.70 motora oturduğumda ayaklarım tam olarak yere değer mi malum başlangıç motoru olacak benim için...

2-Yüksek kilometre yapmış bir motor almak istemiyorum,kullanıştan kullanışa değiştiğini ve bu motorların sağlam motorlar olduklarını bilsemde sizlerin bir tavsiyesi var mı bu konuda...Örneğin 20000'i geçmiş alma gibi vb.

3-Alırken motordan iyi anlayan yakın bi arkadaşımla gideceğim,özellikle nelere bakmam gerekir

4-sahibinden.com da fiyatlarda dengesizlik görüyorum ve bana piyasanın üzerinde fiyatlar çekiyorlar gibi geldi.Sizce 10.000 de temiz bir cbf'in fiyatı ne düzeydedir yahut 3000 ytlye nasıl bir şey alabilirim.

Bu başlığa ilk yazımda biraz uzun ve bol sorulu yazdım,artık kusura bakmayın.Umarım bundan sonra bende bol bol paylaşım yaparım sizlerle.Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim...
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Merhaba iki teker tutkunu Dostlar:) Size bir sorum olacak , cbf 150 lerin yağ süzgeci motor aksamının içinde yanılmıyorsam. Kullanma klavuzlarında belli km lerde temizleyiniz diye birşey yazıyormu:silent: Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim:rendeer:
Tekerinize taş gelmesin:bounce:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Selam arkadaşlar.Elimden geldiğince geriye doğru okumaya çalışıyorum forumu.Ehliyetim var bi kaç senedir.Şu an aydında yaşıyorum ve cbf150 almayı düşünüyorum.Eski sayfalara göz attıkça aklımda bi çok şey yerine oturdu gerçi ancak yinede fikir almak istiyorum sizden.Aslında mondial 150MR almayı düşünüyordum(zorlayarak sıfırını alabileceğimi düşündüğüm için) ancak bi arkadaşım mondialin sıfırı yerine kesinlikle cbf 150 veya ybr 125 almamı önerdi.açıkçası şu anda cbf150 yi ciddi ciddi düşünüyorum bu noktada bi kaç sorum olacak size,

1-Boyum 1.70 motora oturduğumda ayaklarım tam olarak yere değer mi malum başlangıç motoru olacak benim için...

Değer.


2-Yüksek kilometre yapmış bir motor almak istemiyorum,kullanıştan kullanışa değiştiğini ve bu motorların sağlam motorlar olduklarını bilsemde sizlerin bir tavsiyesi var mı bu konuda...Örneğin 20000'i geçmiş alma gibi vb.

2007 ve bazı 2008 modelleri ilk çıkanlar olduğundan daha çok yağ yaktığını iddia ediyor kimi arkadaşlar.

3-Alırken motordan iyi anlayan yakın bi arkadaşımla gideceğim,özellikle nelere bakmam gerekir

Yağ yakıyor mu? Çok mu, az mı? Kazası, değişeni var mı? Motorun yanında neler veriliyor? Çanta, yan ayaklık vs...

4-sahibinden.com da fiyatlarda dengesizlik görüyorum ve bana piyasanın üzerinde fiyatlar çekiyorlar gibi geldi.Sizce 10.000 de temiz bir cbf'in fiyatı ne düzeydedir yahut 3000 ytlye nasıl bir şey alabilirim.

Fiyatlar bu civardadır ama belli olmaz, kısmet

Bu başlığa ilk yazımda biraz uzun ve bol sorulu yazdım,artık kusura bakmayın.Umarım bundan sonra bende bol bol paylaşım yaparım sizlerle.Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim...

Ben de şahsım ve diğer arkadaşlar adına teşekkür ederim.

degerlendirmek isteyen olursa görüşelim.

fiyatı çok uygun tuttum. bu nedenle pazarlık kesinlikle düşünmüyorum. sadece deposunu fulleyip öyle teslim edecegim.

ciddi anlamda düşünen varsa detayları görüşürüz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...i-honda-cbf-150-ilk-gelen-alir-39784702/detay

Hayırlı satışlar olsun.

Metehan abi yine çizilmiş, http://www.motosiklet.net/forum/members/mete_han-10213.html


Daha önceden bahsettiğim takometre bugün geldi. Güzel birşeye benziyor ama daha takamadım.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170564149540&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWNX%3AIT

Ürünün tek kablosu var ve bu kablo buji kablosunun üzerine sarılarak gerekli bilgiyi alıyormuş.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Çabuk gelmiş hayırlı olsun, hoşuna giderse bir tane de ben almayı düşünüyorum. Güle güle kullan.
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
51
slm arkadaşlar bu şubat ayındaki motor fuarına bileti nerden bulacaz yada biletsiz gitsek girme şansımız varmı veya üçreti nedir bu sene gitmeyi istiyorum iki senedir gitmek nasip olmadı

şubat ayında çıkacak motor dergilerinden biri mutlaka davetiye verir, onun haricinde alakasız bazı dergilerde (atıyorum bilgisayar dergisi gibi) mutlaka bir davetiye verir. onun haricinde girişte direk bilet alarak da girebiliyorsun fuara, tek günlük ve 3 günlük kombine fiyatları değişir ama hafızam beni yanıltmıyorsa 10-15 tl arasında bir şey olması gerek diye düşünüyorum. Bunun haricinde dergilerin verdiği davetiyeler tek girişliktir.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Çabuk gelmiş hayırlı olsun, hoşuna giderse bir tane de ben almayı düşünüyorum. Güle güle kullan.

Çalışırsa, kesinlikle tavsiye edebilirim. :)

Ürünün otomatik kapanma ya da lcd ye giden elektriği kesme gibi bir özelliği yok.
Ama pili 35000 saat gidiyorsa problem değil. Su geçirmez gibi duruyor, ön panel tarafından ama ben yine strech film ile kaplamayı düşünüyorum.

Benim akü biraz fazla zayıflamış. Bu hafta bir- iki kere vurdurmam gerekti motoru. İlk önceliğim bu hafta sonu aküyü söküp sarj etmek olacak.

Bu ara ürün track number ile geldi ve ekstra ücret de ödemedim bunun için. :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
arkadaslar bende b değişiklik yapayım egzos sacını 3m dinoc karbon kaplayım dedim gittim izmir gıda çarşısından yeterli kadar 3M karbon aldım, sıfır egzos sacı aldım uyguladım gayette guzel oldu :). eski egzos sacı çok çizilmiş hoşuma gitmiodu bahaneyle değiştirmişte oldum :)

resimleri:
img0089ch.jpg

img0090qv.jpg

img0091rw.jpg

img0092hy.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Doğan gerçekten çok güzel olmuş, hoşuma gitti benim, ellerine sağlık.

Motorun üzerine taktığın zamanda resimlerini ekleyebilirsen güzel olur.
Güle güle kullan.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Tabiki gidip taktım şimdi, buyur bakalım :)

Hava Yağmurlu biraz ıslandı motor tam cilalık oldu şmdi ıslak cilada attımmı tam olcak :)
img0093ui.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst