Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Tabiki gidip taktım şimdi, buyur bakalım :)

Hava Yağmurlu biraz ıslandı motor tam cilalık oldu şmdi ıslak cilada attımmı tam olcak :)

Güzel işçilik, ellerine sağlık. Bu ara saç kurutma makinenin İON özelliği varmış, nasıl birşey memnun musun?

Birde niye sıfır aldın, eskisi çok mu çizikti egzos üstü sacının?


Bu ara benim takoyu test etme imkanım oldu arkadaşlar, rölantide doğru gösteriyor. Yalnız ayarını yapmadığım için gerçek değerin yarısını gösteriyordu.:queen:
Benim rölanti 470-530 çarpı 2 imiş.
Takometrenin değeri 15 dolar, motorun devrini bilmek paha biçilemez.:cat:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Hayırlı olsun Murat, güle güle kullan.
Gösterge nasıl çalışıyor ? Gaz verdiğin zaman rakamlar birer birer sayarakmı artıyor hızlıca, yoksa 1000-3000-5000 şeklinde yuvarlak değerlerlemi yükseliyor?

Bir video koyabilirsen çok güzel olur.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Güzel işçilik, ellerine sağlık. Bu ara saç kurutma makinenin İON özelliği varmış, nasıl birşey memnun musun?

Birde niye sıfır aldın, eskisi çok mu çizikti egzos üstü sacının?

Hocam ion falan pek anlamam, ama güzel mi dersen evet gayet güzel kurutuyor, çok fazla ısındığında kendini kapatıp soğuyunca tekrar çalışıyor vs. ion özelliğinin faydası mutlaka vardır fakat benim saçlarım kalın telli oldugu için zaten elektriklenmiyor o yüzden bu özelliğinde bi anlamı yok su anda benim için :)

hem fiyatının 30 tl gibi uygun bi ücret olması, hemde benden önceki ve benim yapmış olduğum çiziklerden ötürü ( apartmana sok cıkart apartman kapısı otomatik kapanıyor bazen hem elim direksiyonda hem elim kapıda yetişmio çok ufak egzos saçına dokunuo ve rahatsız ediyor beni zamanla :), gerek iş yerinde garaja sokarken vs çok uzun olduğu için maşallah zarar görüo) bende hem karbonu yaparken temiz zemin olsun hemde o çizikler gitsin istedim.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Hayırlı olsun Murat, güle güle kullan.
Gösterge nasıl çalışıyor ? Gaz verdiğin zaman rakamlar birer birer sayarakmı artıyor hızlıca, yoksa 1000-3000-5000 şeklinde yuvarlak değerlerlemi yükseliyor?

Bir video koyabilirsen çok güzel olur.

Bu hafta sonu yapacaktım, ama akü beni sarj et diyor. Bu sebeple önceliğim akü sarjında. Daha sonra ise bana görevlendirme çıktı. Çorum, Bafra filan yapacağım. Bilemiyorum ne zaman gelirim. :silent:

Hocam ion falan pek anlamam, ama güzel mi dersen evet gayet güzel kurutuyor, çok fazla ısındığında kendini kapatıp soğuyunca tekrar çalışıyor vs. ion özelliğinin faydası mutlaka vardır fakat benim saçlarım kalın telli oldugu için zaten elektriklenmiyor o yüzden bu özelliğinde bi anlamı yok su anda benim için :)

hem fiyatının 30 tl gibi uygun bi ücret olması, hemde benden önceki ve benim yapmış olduğum çiziklerden ötürü ( apartmana sok cıkart apartman kapısı otomatik kapanıyor bazen hem elim direksiyonda hem elim kapıda yetişmio çok ufak egzos saçına dokunuo ve rahatsız ediyor beni zamanla :), gerek iş yerinde garaja sokarken vs çok uzun olduğu için maşallah zarar görüo) bende hem karbonu yaparken temiz zemin olsun hemde o çizikler gitsin istedim.

Evet ion özelliği elektriklenmeyi azaltıyormuş.

Sac da 30 tl uygunmuş.

Teşekkürler. :rendeer:
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Bir aşk hikayesi......

Tekrar merhaba arkadaşlar biraz ayrı kaldım yazamadım ama hep takipteydim bu arada bakım onarım yaza hazırlık işleriyle geçti günler, bu arada evde de net olmayınca işyerinden takılıyorum fırsat buldukça.

Hikayemizi paylaşmak istedim sizinle daha doğrusu bir aşk hikayesi..

2010 yılının haziran ayının ilk günü bütçemiz sınırlı olduğu için fiyatıda makul denebilecek bir cbf ye talip olmak için silifkenin yolunu tutuyorum beş saatlik bir yolculuktan sonra cbf karşımda duruyor ama o da ne karşımda kurtar beni diyen bakımsız yorgun bitkin gücü tükenmeye yakın bir kısrak duruyor :salut: altına, üstüne, sağına, soluna bakıyorum kir, pas, yağ ne ararsan var ama orjinalliğinden bir şey kaybetmemiş bir vidası dahi sökülmemiş biraz ilgi ile kendine gelebilecek, 29000 km yapmış 2007 model bir cbf 150. Tadında bir pazarlıktan sonra benim için uygun diyebileceğim bir rakama işi bitiriyoruz ve noterin yolunu tutuyoruz satış işleminden sonra artık benim kısrağım karakızım oluveriyor:mrgreen: biraz sabredersen seni hayata döndürecegim deyip soluğu serviste alıyoruz..
26253855.jpg

yola çıkabilecek şekilde son kontrollerimizi yaptırıyoruz ama yinede acaba otobüsler alırmı diye otogara gidip danışınca karakızımız konforlu bir yolculuk yapıyor
20821959.jpg

ve Konyada evimizdeyi yol yorgunluğu kir pasak ne ararsan var :queen:
29153228.jpg

72130455.jpg

92468608.jpg

85678262.jpg

85610887.jpg

41480821.jpg

ufak tefek temizlikten sonra biraz kendine gelen kısrağımız ile yazı geçiriyoruz ve havalar soğuyunca söz verdiğimiz bakım kısmına başlıyoruz..
21240499.jpg

71138892.jpg

akü kutusu biraz eskimiş gibi:p
81995682.jpg

biraz ilgileniyoruz ve boyadan sonra..
32505704.jpg

daha sonra İsmail kardeşimin gönderdiği gösterge panelimizi yerleştiriyoruz..:mrgreen:
99260845.jpg

ve cant boyama işleminden sonra kısrağımız mutlu ve huzurlu yaza hazır:queen:
58552780.jpg

85013060.jpg

30596501.jpg

vee final..
27905320.jpg


ve son olarak diyebileceğim devir saati yokken yağ yakan motor şu anda yağ yakmıyor..

sağlıkla kalın..:rendeer:

bilikasız günler sizin olsun:cherry:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Motor çok da kötü durumda değilmiş, benim aldığım daha perişan haldeydi :) Allahtan parçası ucuz. Tertemiz çıkmış ortaya. Aslında yaptığın masrafı kullandığın parçaları yazsan, 2 el alıp da masrafı var diye tereddüt edenlere bir fikir olur. Benim tahminim boyama işi dahil 200 tl.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
merhabalar arkadaslar aranıza yenı katılıyorum:) cbr125 aramaktan gına geldi cbf ye dogru kaymaya basladım artık.bı tanıdık abım motorunu satıyor 2009 model 14binde kazası vs yok bıldık motor 2800e bana vericek sizce fiyat nasıldır?tek kusuru motorun kuyruk tarafında ve deposunda derin çizik var kazadan vs değil motoru çizmişler oda sticer yapıştırmış (ben acayip ayarım o sticer işlerine o yüzden içime sinmiyor) size danışmak istedim alsam iyi yapmış olurmuyum biraz da ben kullanıp elımden rahat cıkartabilirmiyim.özellikle fiyat konusunda fikirlerinizi bekliyorum:cat:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üstteki çok işlevli kilometre saati yeni ve eski modellerde yok.bu kilometre ssatini yeni satın aldığımız cbf ye uygulasak garanti kapsamından çıkarmı motor...
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Bankaya başvurdum ama kredi vermek istemedi :salut: daha önceden babam benim adıma kredi çekmişti bu nedenle kredi alamıyorum hiçbiryerden... OOooofff oooooffffff, ailem artık söz geçiremiyor bana, tek bir fırsat çıkart karşıma Rabiim :pr:
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
üstteki çok işlevli kilometre saati yeni ve eski modellerde yok.bu kilometre ssatini yeni satın aldığımız cbf ye uygulasak garanti kapsamından çıkarmı motor...

garantiden çıkacağı kesinde göstergenin soketlerinin de yeni modellere uyacağı şüpheli:silent: bence bu yeni modellerin vites göstergesi olmadığı için gösterge tesisatıda ona göre yapılmış olabilir yada bizimkilerdeki gibi kablo düzeni aynı olmasına rağmen, maliyet hesabı yapıp altı adet led ampulden kar etmişlerdir:cherry:
 
Katılım
3 Şub 2011
Mesajlar
43
merhaba arkadaslar ya bu honda cbf150 nin yukarıdaki resimdeki modeli mi var.kafalık gidonda olan. yoksa baska bir model mi. varsa eğer tr piyasasında bulunabiliyormu. baya arastırdım ama bulamadım nette falan. sadece birtane videoda gördüm googlede bakarken ondada yukarıdakı resmın aynısıydı sanırım(en üstteki resim). ustunde cbf 150 yazıyordu
ama trde gördüklerimin kasa bütün gidon ortasında
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
@mbuyuk
Tebrikler Muharrem hocam, gerçekten güzel iş çıkartmışsın.
Motor tertemiz olmuş maşallah :)
Kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle...
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
49
üstteki çok işlevli kilometre saati yeni ve eski modellerde yok.bu kilometre ssatini yeni satın aldığımız cbf ye uygulasak garanti kapsamından çıkarmı motor...


HİÇ BİRŞEKİLDE GARANTİ DIŞINA CIKMIYOR.
BEN MUĞLA daki HONDA YETKİLİ SERVİSİNE SORDUM. GÖNÜL RAHATLIĞI İLE TAKABİLİRSİNİZ.
İşinizi daha garantiye almak isterseniz benım gibi eğer eski panel ile birlikte servise gidip bu eskisi buda yenısı kaç km yaptığını gösterebilirsiniz.
ZATEN ESKİ KM NİN ÜZERİNE SAYIYORLAR.:cat:

AydoganX E BURDAN TESEKURLER. :)
Yeni panel pazartesi elime gecince hemen takacagım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:16 ----------

merhaba arkadaslar ya bu honda cbf150 nin yukarıdaki resimdeki modeli mi var.kafalık gidonda olan. yoksa baska bir model mi. varsa eğer tr piyasasında bulunabiliyormu. baya arastırdım ama bulamadım nette falan. sadece birtane videoda gördüm googlede bakarken ondada yukarıdakı resmın aynısıydı sanırım(en üstteki resim). ustunde cbf 150 yazıyordu
ama trde gördüklerimin kasa bütün gidon ortasında


Malesef Türkiyede tek bir cbf150 var.
Cbf125 olsun ve diğer türleri gibi modeller bulunmuyor. STANDART YANİ:wiinkk:
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Şu forumu okudukça kendimden utanıyorum.Motorum aldıgım gibi duruyo hiç değişiklik yapamadm arkadaş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst