Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Dostum 3 lü çanta bence bu motorlarda biraz görüntüyü bozuyo gibi geliyo bana:silent:
Mesela arkaya bir topcase , önede depo üstü çanta bence daha hoş olur gibi...
Bu benim şahsi fikrim tabi:bounce:

Dostum Honda'ya geçiyorum diye bozulmuyosun dimi :)

Şaka biyana depoüstü çanta pek kullanmak istemiyorum, aslında çok memnunum çantamdan, içine telefonu, cüzdanı saati herşeyi koydum ne yağmurlar gördü bir damla hissettirmedi ama biraz daha şık birşeyler olsun istiyorum.
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
http://www.feyizoglu.com/Kappa-TK731-Yan-canta_44710.html#0

daha önce bir arkadaşım satın almıştı bundan ve bence cbf'e yakışan bir softcase takımı.
artısı,su geçirmez ve oldukça geniş (26 x 47 x 22/31 cm) ve sıcak soğuk gıda saklama cebi( çokta önemli değil :) )
eksi yönü ise(hemen hemen her soft çanta için) yan koruma demiri mutlaka olması gerek...
fiyatı biraz pahalı ama temiz kullanıldıktan sonra yaz/kış yıllarca kullanılabileceğini düşünüyorum ki.. nisan mayıs gibi bende bu takımlardan alacağım.hali hazırda full koruma demirleride mevcut.o'da bana sıkıntı çıkartmayacak. sevgiler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:28 ----------

bu arada arkadaşlar yaz sonu aldığım KAPPA K35 lt çantamı 46 ile değiştirmek istiyorum.1 kask+bir mont+bir yelek+2 çift eldiven+dizlikler+bellik+bel çantam sığıyor fakat yine de bana yetemedi 35lik çanta.. :)

eğer ihtiyacı olan varsa 35lik çantamı uyguna satabilirim.
( çantaya şeffaf powerled ışık yapmıştım sorunsuz çalışıyor hala.çantayı motordan rahatlıkla ayırabiliyorum.sadece çanta tutacağına ince siyah bir kablo gidiyor (-/+) o kablo da fren lambasına bağladım gayet stabil ve ışıl ışıl) merakeden olursa fotoğrafları çeker koyarım buraya.. sevgiler.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
http://www.feyizoglu.com/Kappa-TK731-Yan-canta_44710.html#0

daha önce bir arkadaşım satın almıştı bundan ve bence cbf'e yakışan bir softcase takımı.
artısı,su geçirmez ve oldukça geniş (26 x 47 x 22/31 cm) ve sıcak soğuk gıda saklama cebi( çokta önemli değil :) )
eksi yönü ise(hemen hemen her soft çanta için) yan koruma demiri mutlaka olması gerek...
fiyatı biraz pahalı ama temiz kullanıldıktan sonra yaz/kış yıllarca kullanılabileceğini düşünüyorum ki.. nisan mayıs gibi bende bu takımlardan alacağım.hali hazırda full koruma demirleride mevcut.o'da bana sıkıntı çıkartmayacak. sevgiler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:28 ----------

bu arada arkadaşlar yaz sonu aldığım KAPPA K35 lt çantamı 46 ile değiştirmek istiyorum.1 kask+bir mont+bir yelek+2 çift eldiven+dizlikler+bellik+bel çantam sığıyor fakat yine de bana yetemedi 35lik çanta.. :)

eğer ihtiyacı olan varsa 35lik çantamı uyguna satabilirim.
( çantaya şeffaf powerled ışık yapmıştım sorunsuz çalışıyor hala.çantayı motordan rahatlıkla ayırabiliyorum.sadece çanta tutacağına ince siyah bir kablo gidiyor (-/+) o kablo da fren lambasına bağladım gayet stabil ve ışıl ışıl) merakeden olursa fotoğrafları çeker koyarım buraya.. sevgiler.

Ne istiyorsun çantana dostum
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Aynı sayfada T714 gördüm özellikle su geçirmez yazmışlar ve 22-18 Lt, kaymaz ve parlak şeritler var o çanta daha sıcak geldi bana. Bir de senin çantanın fiyatını duyabilir miyiz?.. hatta daha önce birkaç fotoğraf?
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
Selam arkadişler, çok uzuuuuuun bi süredir takip etmekteydim eh bende bi kayıt olup iki satır karaliyim dedim,hepinize bol muhabbetler, sohbetler diliyorum ilk mesaj olduğundan aklıma fazla bişey gelmiyor sadece meraba işte ::151::::pcgum::::sefereee::deliir:::rendeer:
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
ah ibrahim ah, bi alamadın gitti motoru, sen böyle mesajlar attıkça senin adına bende üzülüyorum kardeşim, hakkında hayırlısı olsun bakalım:rendeer:

Hayırlısı olsun abi, inşallah alacağım fena kararlıyım busefer. :) Ama işte birtürlü para denkleştiremiyorum malum durumlardan dolayı, taksit taksitte alamıyoruz. Neyse inşallah alacağım :cat:
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Dostum Honda'ya geçiyorum diye bozulmuyosun dimi :)

Şaka biyana depoüstü çanta pek kullanmak istemiyorum, aslında çok memnunum çantamdan, içine telefonu, cüzdanı saati herşeyi koydum ne yağmurlar gördü bir damla hissettirmedi ama biraz daha şık birşeyler olsun istiyorum.

Yok dostum bozulurmuyum hiç:p
Hem bizede fikir verirsin aradaki farklar hakkında:rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
acil112,

çok uzun zamandır 3lü çanta sistemi ile kullanıyorum ve çok memnunum. cesur509'un aksine bende yan çantalarla daha motora benzediğini düşünüyorum. kappa K21 kullanıyorum tavsiye ederim.

ismail,
sübap ayarından sonra yakıt vs ölçtünmü deperler nedir?
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Almak istediğin motora baktım sahibinden.com da ,zaten 100 tl pazarlık payı koymuşlar 3,500 e verirler kesin:cat:
inş. alırsın.
Zaten bindiğin motor 35000 km ye yaklaşmıştır tahminim, motoru sorun çıkarmadan değiştirmen bence yerinde olacaktır:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
durup dururken koltuk kilit mekanizmasının yayı düşmüş,tesadüfen gördüm allahtan kilitli kalmadı...

kendi yayımızı kendimiz yapıp uydurduk bakalım şuan sorunsuz çalışıyor:)
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
Havalardan dolayı doğru rüzgün motora binemiyorum ki :) Subap ayarından sonra daha bir depo benzini bile bitiremedim. :)

havalardan dolayı derken, ne güzel havalar işte tam motora binmelik yaz günü gibi :D Ankaradan gelenler daha yerlerde kar olduğunu söylüyor yahu ne biçim memlekette abi :D bizim buranın abartısız yazdan çok farkı yok. motosiklet pantolonunu falan bıraktım giymeyi öyle güzel bir hava var 5-6 gündür.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Almak istediğin motora baktım sahibinden.com da ,zaten 100 tl pazarlık payı koymuşlar 3,500 e verirler kesin:cat:
inş. alırsın.
Zaten bindiğin motor 35000 km ye yaklaşmıştır tahminim, motoru sorun çıkarmadan değiştirmen bence yerinde olacaktır:)

Konuşma fırsatım olmadı adamlarla. Yalnız Windy ilk motorum olduğundan mıdır? motoru sıfır aldığımdan mıdır? hiç satmak istemiyorum. Hatta büyük motor alsaydım bunu da kullanacaktım. ilk gözağrım:cherry:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Selam arkadişler, çok uzuuuuuun bi süredir takip etmekteydim eh bende bi kayıt olup iki satır karaliyim dedim,hepinize bol muhabbetler, sohbetler diliyorum ilk mesaj olduğundan aklıma fazla bişey gelmiyor sadece meraba işte ::151::::pcgum::::sefereee::deliir:::rendeer:

As, hoşgeldin inş gönlündeki motoru alırsın.
:rendeer:

Ama her şeyin hayırlısı, bunu unutma.

durup dururken koltuk kilit mekanizmasının yayı düşmüş,tesadüfen gördüm allahtan kilitli kalmadı...

kendi yayımızı kendimiz yapıp uydurduk bakalım şuan sorunsuz çalışıyor:)

İyi yapmışsınız, :cat:

havalardan dolayı derken, ne güzel havalar işte tam motora binmelik yaz günü gibi :D Ankaradan gelenler daha yerlerde kar olduğunu söylüyor yahu ne biçim memlekette abi :D bizim buranın abartısız yazdan çok farkı yok. motosiklet pantolonunu falan bıraktım giymeyi öyle güzel bir hava var 5-6 gündür.

Çok güzel, sen şimdi araba da almazsın :p(Senin ilan arada kaynadı, gitti.)

Konuşma fırsatım olmadı adamlarla. Yalnız Windy ilk motorum olduğundan mıdır? motoru sıfır aldığımdan mıdır? hiç satmak istemiyorum. Hatta büyük motor alsaydım bunu da kullanacaktım. ilk gözağrım:cherry:

İlk motorun olduğu için ona aşıksan ve de bir şikayetin yoksa titreşim vs. bence bu motorla devam et.

Al bir casio dijital kol saati yapıştır göstergeye birşey yapmış olursun, ellerin gidondayken de saati merak edersen beni hatırlarsın :)

Zaten modifiyenin ruhunda bu vardır. Ufak ve ucuz değişiklikler yapmak.

bide şunları merak ediyorum;
0km CBF alıp,daha önceden de intten satın aldığım çok işlevli paneli servisine gidip CBF yi aldığım gün taktırsam bi sorun olurmu...çünkü kendilerinden satın almıyacağım için gösterge panelini birde servise şu konuda güvenemiyorum servise yaptırdıktan sonra servis yaptığı işi daha sonra kabul etmezse yok efendim bu şekilde kapsamdan çıkar derse ondan korkuom..

birde işlevli panelde herşey var birde vites göstergesi var TR de satılan CBF lere bu panel takıldımı paneldeki her fonksiyon çalışır mı deneyen var mı.bu teknik işlerden anlamadığım için bu konudada yardım alacam bilen arkadaşlardan...

bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim...:mrgreen:

Bence bu konuyu servisine danış, onlar ok derse yap yoksa hiç uğraşma. Devir göstergesi bu motor için vites göstergesine göre daha elzem.

Murat bey cevaplarınız için teşekkürler.Bakalım kısmetse bizde ikinci el bi cbf150 sahibi olacağız.Arkadaşın verdiği ilanın fiyatı uygun gibi ancak o yükseklikte kilometreler sanırım içime sinmeyecek.Dediğim gibi fiyatlarda baya oynak geldi bana sahibinden.com da.Bu arada devir saatli gösterge panelini sanırım kendi imkanlarınızla getiriyorsunuz.Kullanmaya başlayanlar sanırım tüm fonksiyonlarıyla memnun olarak kullanıyorlar.Motora yeni başlayacağım için devir göstergesi olsa iyi olur diye düşünüyorum ,bakalım kısmet artık....

Her şeyin hayırlısı, birde motorun kaçıncı sahibi olduğu da önemli.

Kısaca kısmet bu işler. İçine sinen motoru al gitsin ama tereddütün varsa hiç uğraşma.

Selamlar herkese...Bencede bizim paneller Honda'nınkinden daha güzel...Anlamıyorum gerçekten birkaç ampül ve birazcık kablodan çokmu tasarruf yapıyorlar...? böyle saçma sapan işler...

Emin ol onun hesapları yapılıyor.

İsmail bana da niyeti bozdurtacaksın. Şu havalar düzelse de binsek motora özledim :)

İnsan özlüyor mereti. Uyuşturucu gibi mübarek. Bir defa o zehri aldın mı devamlı istiyor bünye.

Arkadaşlar bir tane cbf 150 var 2007 model 900 km'de. Motor çok temiz, sahibini gördüm: Çok titiz birisi Honda VAradero, Transalp, Hornet 600 motorları var o yüzden cbf'nin km si düşük. 3600 TL deniyor fiyatı nasıl?

Yatmaktan kaynaklanan önemli bir problemi yoksa alınabilir, ama fiyatta biraz daha pazarlık etsen lehine olur diye düşünüyorum.

O motorun da hemen gerekli bakımları yapılmalı, kullanıma başlamadan önce. Yağ değişimi(hidroliğe de baktırmalı), hava filtresi temizlenmesi, buji bakımı vs.

Birde orjinal lastikleri hiç kullanmanı tavsiye etmiyorum. Özellikle yağışlı havalarda.

Arkadaşlar CBF150 üçlü çanta kullanımı nasıldır? ben sık sık şehir dışına çıkıyorum arka çanta mecbur yaptırcm. depoüstü (SCOYCO MTS81 30Lt) çanta da var.
ikisi bana yeterli olur ama üçlü çanta yapmak istiyorum, demirli olanlardan mı yaptırmak zorundayım yada şu textil olanlar(heybe gibi ama şık) nasıl? Bu arada yağmur-çamur her zaman yola çıkıyorum textil olanlar dayanıklı mı?
Teşekkürler.

Tekstil tabikide plastik çantalar kadar dayanıklı değildir, ama fiyatı daha uygun olur, yan yatmalarda kırılmaz.

Şşş duymasınlar bu dediğini :mrgreen: Hoş gerçi kullanıcının hangi dediğini duydular ki bunu duysunlar :p
:cat:
Tekrar merhaba arkadaşlar biraz ayrı kaldım yazamadım ama hep takipteydim bu arada bakım onarım yaza hazırlık işleriyle geçti günler, bu arada evde de net olmayınca işyerinden takılıyorum fırsat buldukça.

Hikayemizi paylaşmak istedim sizinle daha doğrusu bir aşk hikayesi..

2010 yılının haziran ayının ilk günü bütçemiz sınırlı olduğu için fiyatıda makul denebilecek bir cbf ye talip olmak için silifkenin yolunu tutuyorum beş saatlik bir yolculuktan sonra cbf karşımda duruyor ama o da ne karşımda kurtar beni diyen bakımsız yorgun bitkin gücü tükenmeye yakın bir kısrak duruyor :salut: altına, üstüne, sağına, soluna bakıyorum kir, pas, yağ ne ararsan var ama orjinalliğinden bir şey kaybetmemiş bir vidası dahi sökülmemiş biraz ilgi ile kendine gelebilecek, 29000 km yapmış 2007 model bir cbf 150. Tadında bir pazarlıktan sonra benim için uygun diyebileceğim bir rakama işi bitiriyoruz ve noterin yolunu tutuyoruz satış işleminden sonra artık benim kısrağım karakızım oluveriyor:mrgreen: biraz sabredersen seni hayata döndürecegim deyip soluğu serviste alıyoruz..


ve son olarak diyebileceğim devir saati yokken yağ yakan motor şu anda yağ yakmıyor..

sağlıkla kalın..:rendeer:

bilikasız günler sizin olsun:cherry:

Hayırlı olsun.
Evet sakin kullanmak lazım demekki.
Biz ilk alanlar(2008 ocak) bu durumları bilemediğimizden tabii devir göstergesi de olmadığından boşuna fazla devir yaptırmışız motorlarımıza. Bir zamanlar devir kesiciyi bile söksek mi diyenler vardı:silent: Devir kesici bile yeterli gelmiyor nazik motorumuza:pale:


Bankaya başvurdum ama kredi vermek istemedi :salut: daha önceden babam benim adıma kredi çekmişti bu nedenle kredi alamıyorum hiçbiryerden... OOooofff oooooffffff, ailem artık söz geçiremiyor bana, tek bir fırsat çıkart karşıma Rabiim :pr:

Sabret, herşey çok güzel olacak.:cat:

garantiden çıkacağı kesinde göstergenin soketlerinin de yeni modellere uyacağı şüpheli:silent: bence bu yeni modellerin vites göstergesi olmadığı için gösterge tesisatıda ona göre yapılmış olabilir yada bizimkilerdeki gibi kablo düzeni aynı olmasına rağmen, maliyet hesabı yapıp altı adet led ampulden kar etmişlerdir:cherry:

Maalesef, durum bence de öyle.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
mmucit, yok araba alıncak da üstüne düşmüyorum :D gönlü olmayınca insanın :D ben motoru büyütme derdindeyim ama hanım ve aile yani toplum baskısı önce bi araba dediler :D
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Arkadaşlar bir tane cbf 150 var 2007 model 900 km'de. Motor çok temiz, sahibini gördüm: Çok titiz birisi Honda VAradero, Transalp, Hornet 600 motorları var o yüzden cbf'nin km si düşük. 3600 TL deniyor fiyatı nasıl?

3600 çok bence, 3200 e falan alınabilir.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cok-temiz-cbf-42042548/detay

sen diyince bakayım dedim şöyle bir motor var km orjinal mi beilemiyorum tabi.

Senin dediğinde şu siyah erdem otodan olan herhalde. Lastikler duro, pazarlık konusu yapabilirsin, lastik değişmeli diye 50-100 ne kırdırabilirsen.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
merhaba arkadaslar cbf yı sıfır aldıgımızda plaka sıgorta vs masrafları ne kadar acaba sıfırı suan 4250 plakası falan ne kadara gelıyor acaba?
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
Sağol mmucit,havalar biraz ısınsın bakalım bende bi cbfci veya ybrci olabilirim,haa bi de çıkmaz ayın son çarşambası gelecek yarım değil de tam enjeksiyonlu!!! tvs apache var ya ;) yalnız sormak istediğim birşey var,tamam motorun az yakması,kolay sorun çıkarmaması,kronik problemler,titreşim hepsi çok güzel bu doneleri baz alcas tamam,lâkin... beni şu payload -yükleme limiti düşündürüyor,daha önce konu açıldımı bilmiyorum,kim açtı nasıl açtı açıkçası yeniyim de... Kilom 103 filan (metehan abi kadar olmasam da-kendisini tanımıyorum ama hoş sohbet birisi olduğu belli)
1- TVS Apache bildiğim kadarıyla maksimum taşıma kapasitesi kullanım kılavuzuna göre 130 KG.!!! yabancı sitelerden bunu okumuştum gerekirse linkinide zor da olsa tekrar bulurum,
2- Honda CBF 150 - Kullanım kılavuzunda yazan 150 KG.!!! www.honda.co.uk takılıyos naaapalım kılavusları indirip aksesuar pdf lerini indirip hepsine aaaah ah diyerekten bakıyom, zaten yarım-tam enjeksiyonlu olayını da anlamadım???
3- Yamaha YBR 125 ESD- Yurt içindeki türkçe kataloglarda taşıma kapasitesi çoğu yerde 200 KG, bazı yerlerde 198 kg geçiyor, yurtdışındaki Yamaha YBR 125 ESD de ise 196 KG olarak geçiyor (Yamaha YBR 125 ES! modeli D siz olan ise 150-153 kg)...
Eeee... ben 103 kg olduğuma göre (ki korumalar herhangi başka eşya filan hariç),arkana artçı pillion atma mı diyosunuz,yoksa arkadaş çevreni değiştir 30-40 kg dan başka arkadaşın olmasın mı diyosunuz,yoksa 3 tekerlekli yap motoru sepet tak mı diyorsunuz (galiba bu biraz saçma oldu hehe),yoksa 2 motor al birbirine sıkıca bağla mı diyorsunuz,beni en çok düşündüren bu maksimum yükleme olayı,bu konuda yardımcı olursanız sevinirim,kullanım kılavuzunu da aşmak istemiyorum,malum 4 gözlü capon veya çinli mühendisler öyle uygun görmüşmüş,yoksa gidip (iki çekişli hem ön hem arka-2 X 2) www.rokon.com mu al diyorsunuz 500-600 kg kaldırıyomuş ;) 125-150 cc den büyük motor alamam onu da zaten ilk motorum olması dolayısıyla ikinci el temiz düşünüyorum havalar ısınsın hele,yine alırken yardımınızı rica edebilebilebilirim.... Şimdiden teşekkürler,bu konuda aydınlatırsanız çok sevinirim,saygılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:58 ----------

Biliyorum burası CBF 150 form köşesi ama en çok okunan forum olduğunu ve sizin diğer yeni başlayanlara çok yardımcı olduğunuzu düşünerek affınıza sığınarak buraya sorma gereği duydum
Ahanda buldum...
http://www.xbhp.com/talkies/what-bike/11971-apache-rtr-180-max-payload.html
Hindu elemanın teki forumda merak etmiş araştırmış, 180 RTR yle ilgilendiğini ama maksimum 130 kg taşıdığını öğrenmiş,benim gibi o da 100 kg dan fazla olduğunu söylüyor foruma yazanlarda başka modeller tavsiye ediyorlar
Bi de... YBR 125 ESD nasıl kullanım kılavuzlarında 200 kg taşıma kapasitesi yazarken YBR 250 maksimum taşıma kapasitesi nasıl 150 kg olabiliyor??? Gönlüm ikinci el bi cbf 150 veya ybr 125 den yana... Ben zaten 103+yenge 90=193 :queen: motorsikletle beraber eski hobilerimden amatör balıkçılık da depreşti muğla-milaslıyım,zaten motordan anlamıyorum bizi taşıyamayacak bir motora binerek yarı yolda kalmak istemiyorum,acelem yok ama yardımlarınızı bekliyorum, thx
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
mmucit, yok araba alıncak da üstüne düşmüyorum :D gönlü olmayınca insanın :D ben motoru büyütme derdindeyim ama hanım ve aile yani toplum baskısı önce bi araba dediler :D

Mahalle baskısı yani :p

Sağol mmucit,havalar biraz ısınsın bakalım bende bi cbfci veya ybrci olabilirim,haa bi de çıkmaz ayın son çarşambası gelecek yarım değil de tam enjeksiyonlu!!! tvs apache var ya ;) yalnız sormak istediğim birşey var,tamam motorun az yakması,kolay sorun çıkarmaması,kronik problemler,titreşim hepsi çok güzel bu doneleri baz alcas tamam,lâkin... beni şu payload -yükleme limiti düşündürüyor,daha önce konu açıldımı bilmiyorum,kim açtı nasıl açtı açıkçası yeniyim de... Kilom 103 filan (metehan abi kadar olmasam da-kendisini tanımıyorum ama hoş sohbet birisi olduğu belli)
1- TVS Apache bildiğim kadarıyla maksimum taşıma kapasitesi kullanım kılavuzuna göre 130 KG.!!! yabancı sitelerden bunu okumuştum gerekirse linkinide zor da olsa tekrar bulurum,
2- Honda CBF 150 - Kullanım kılavuzunda yazan 150 KG.!!! www.honda.co.uk takılıyos naaapalım kılavusları indirip aksesuar pdf lerini indirip hepsine aaaah ah diyerekten bakıyom, zaten yarım-tam enjeksiyonlu olayını da anlamadım???
3- Yamaha YBR 125 ESD- Yurt içindeki türkçe kataloglarda taşıma kapasitesi çoğu yerde 200 KG, bazı yerlerde 198 kg geçiyor, yurtdışındaki Yamaha YBR 125 ESD de ise 196 KG olarak geçiyor (Yamaha YBR 125 ES! modeli D siz olan ise 150-153 kg)...
Eeee... ben 103 kg olduğuma göre (ki korumalar herhangi başka eşya filan hariç),arkana artçı pillion atma mı diyosunuz,yoksa arkadaş çevreni değiştir 30-40 kg dan başka arkadaşın olmasın mı diyosunuz,yoksa 3 tekerlekli yap motoru sepet tak mı diyorsunuz (galiba bu biraz saçma oldu hehe),yoksa 2 motor al birbirine sıkıca bağla mı diyorsunuz,beni en çok düşündüren bu maksimum yükleme olayı,bu konuda yardımcı olursanız sevinirim,kullanım kılavuzunu da aşmak istemiyorum,malum 4 gözlü capon veya çinli mühendisler öyle uygun görmüşmüş,yoksa gidip (iki çekişli hem ön hem arka-2 X 2) www.rokon.com mu al diyorsunuz 500-600 kg kaldırıyomuş ;) 125-150 cc den büyük motor alamam onu da zaten ilk motorum olması dolayısıyla ikinci el temiz düşünüyorum havalar ısınsın hele,yine alırken yardımınızı rica edebilebilebilirim.... Şimdiden teşekkürler,bu konuda aydınlatırsanız çok sevinirim,saygılar

Biliyorum burası CBF 150 form köşesi ama en çok okunan forum olduğunu ve sizin diğer yeni başlayanlara çok yardımcı olduğunuzu düşünerek affınıza sığınarak buraya sorma gereği duydum
Ahanda buldum...
http://www.xbhp.com/talkies/what-bike/11971-apache-rtr-180-max-payload.html
Hindu elemanın teki forumda merak etmiş araştırmış, 180 RTR yle ilgilendiğini ama maksimum 130 kg taşıdığını öğrenmiş,benim gibi o da 100 kg dan fazla olduğunu söylüyor foruma yazanlarda başka modeller tavsiye ediyorlar
Bi de... YBR 125 ESD nasıl kullanım kılavuzlarında 200 kg taşıma kapasitesi yazarken YBR 250 maksimum taşıma kapasitesi nasıl 150 kg olabiliyor??? Gönlüm ikinci el bi cbf 150 veya ybr 125 den yana... Ben zaten 103+yenge 90=193 :queen: motorsikletle beraber eski hobilerimden amatör balıkçılık da depreşti muğla-milaslıyım,zaten motordan anlamıyorum bizi taşıyamayacak bir motora binerek yarı yolda kalmak istemiyorum,acelem yok ama yardımlarınızı bekliyorum, thx

Sen bir an önce kilo ver:p Şaka şaka.

Bu değerler aşılabilir değerlerdir AMA bunun sonucunda başına gelebilecek her durumda üretici sorumlu olmayacaktır. Bu durumlara örnek olarak motosikletin gidişinin değişmesi ve sonucu kaza, şasi yamulması, kırılması,... olabilir. Olmayadabilir ama risk almak sana kalmıştır. (Bence bu riski ALMA)

Yani üretici benim değerlerim bu der. Sen de ona göre kendini ayarlarsın.

ybr250 150 kiloluk için sorun olmaz diyor yani adam o kiloya göre tasarlamış motosikleti. Olay bundan ibaret.

Bu durumda senin için en iyi seçenek ybr125 esd, tabi trde varsa.

Bu ara yarım enjeksiyon yok ama belki ifade olarak kullanılmıştır. Akıllı karbüratör de diyebiliriz, bu da tam karşılamadı ama işte eski karbüratör sistemine göre biraz daha az yakıyor ama maliyeti az enjeksiyona göre. Zaten üreticinin derdi az yakmasından ziyade emisyon oranlarını düşürmek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst