- Katılım
- 16 Haz 2010
- Mesajlar
- 591
- Motosikleti
- Yamaha Tracer 700
Al bir casio dijital kol saati yapıştır göstergeye birşey yapmış olursun, ellerin gidondayken de saati merak edersen beni hatırlarsın 
Şu forumu okudukça kendimden utanıyorum.Motorum aldıgım gibi duruyo hiç değişiklik yapamadm arkadaş
HİÇ BİRŞEKİLDE GARANTİ DIŞINA CIKMIYOR.
BEN MUĞLA daki HONDA YETKİLİ SERVİSİNE SORDUM. GÖNÜL RAHATLIĞI İLE TAKABİLİRSİNİZ.
İşinizi daha garantiye almak isterseniz benım gibi eğer eski panel ile birlikte servise gidip bu eskisi buda yenısı kaç km yaptığını gösterebilirsiniz.
ZATEN ESKİ KM NİN ÜZERİNE SAYIYORLAR.
Şu forumu okudukça kendimden utanıyorum.Motorum aldıgım gibi duruyo hiç değişiklik yapamadm arkadaş
bide şunları merak ediyorum;
0km CBF alıp,daha önceden de intten satın aldığım çok işlevli paneli servisine gidip CBF yi aldığım gün taktırsam bi sorun olurmu...çünkü kendilerinden satın almıyacağım için gösterge panelini birde servise şu konuda güvenemiyorum servise yaptırdıktan sonra servis yaptığı işi daha sonra kabul etmezse yok efendim bu şekilde kapsamdan çıkar derse ondan korkuom..
birde işlevli panelde herşey var birde vites göstergesi var TR de satılan CBF lere bu panel takıldımı paneldeki her fonksiyon çalışır mı deneyen var mı.bu teknik işlerden anlamadığım için bu konudada yardım alacam bilen arkadaşlardan...
bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim...:mrgreen:
AydoganX E BURDAN TESEKURLER.
Yeni panel pazartesi elime gecince hemen takacagım.
Orjinal bir motosiklete sahipsin.Yetmez mi?Her yenilik zaman demek,para demek orjinalliğin bozulması demek.Lastik vb.sürüş ve emniyeti direk etkileyecek şeyler dışındaki keyfe keder işler için kederlenmeye sanırım lüzum yok.Yapanların elleri sağ olsun.Ama yapamayanlar da sağ olsun üzülmesin.
Üzülme İbrahim, sende de CPR9EA-9 serisi TR'de zor bulunan bujilerden var. :cherry: bir çok kişide yok o bujilerden, ciddiyim bak.
HİÇ BİRŞEKİLDE GARANTİ DIŞINA CIKMIYOR.
BEN MUĞLA daki HONDA YETKİLİ SERVİSİNE SORDUM. GÖNÜL RAHATLIĞI İLE TAKABİLİRSİNİZ.
İşinizi daha garantiye almak isterseniz benım gibi eğer eski panel ile birlikte servise gidip bu eskisi buda yenısı kaç km yaptığını gösterebilirsiniz.
ZATEN ESKİ KM NİN ÜZERİNE SAYIYORLAR.:cat:
AydoganX E BURDAN TESEKURLER.
Yeni panel pazartesi elime gecince hemen takacagım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:16 ----------
Malesef Türkiyede tek bir cbf150 var.
Cbf125 olsun ve diğer türleri gibi modeller bulunmuyor. STANDART YANİ:wiinkk:
Motor çok da kötü durumda değilmiş, benim aldığım daha perişan haldeydiAllahtan parçası ucuz. Tertemiz çıkmış ortaya. Aslında yaptığın masrafı kullandığın parçaları yazsan, 2 el alıp da masrafı var diye tereddüt edenlere bir fikir olur. Benim tahminim boyama işi dahil 200 tl.
@mbuyuk
Tebrikler Muharrem hocam, gerçekten güzel iş çıkartmışsın.
Motor tertemiz olmuş maşallah
Kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle...
HİÇ BİRŞEKİLDE GARANTİ DIŞINA CIKMIYOR.
BEN MUĞLA daki HONDA YETKİLİ SERVİSİNE SORDUM. GÖNÜL RAHATLIĞI İLE TAKABİLİRSİNİZ.
İşinizi daha garantiye almak isterseniz benım gibi eğer eski panel ile birlikte servise gidip bu eskisi buda yenısı kaç km yaptığını gösterebilirsiniz.
ZATEN ESKİ KM NİN ÜZERİNE SAYIYORLAR.:cat:
Orjinal bir motosiklete sahipsin.Yetmez mi?Her yenilik zaman demek,para demek orjinalliğin bozulması demek.Lastik vb.sürüş ve emniyeti direk etkileyecek şeyler dışındaki keyfe keder işler için kederlenmeye sanırım lüzum yok.Yapanların elleri sağ olsun.Ama yapamayanlar da sağ olsun üzülmesin.
Ben de şahsım ve diğer arkadaşlar adına teşekkür ederim.
Hayırlı satışlar olsun.
Metehan abi yine çizilmiş, http://www.motosiklet.net/forum/members/mete_han-10213.html
Daha önceden bahsettiğim takometre bugün geldi. Güzel birşeye benziyor ama daha takamadım.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170564149540&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWNX%3AIT
Ürünün tek kablosu var ve bu kablo buji kablosunun üzerine sarılarak gerekli bilgiyi alıyormuş.
:cherry: ilahi ismail abi :cherry: o buji hala duruyo sıcak havalarda takıyorum.Her kıvılcımda seni anıyorum inan :cherry: Bu ay içinde vaziyeti toparlarsam senden gösterge istiycektm ama sen getirmicem diyodun fikrin değiştimi hiç![]()
Sağolasın İbrahim :cherry:
Honda Türkiye doğru düzgün bi panel getirmiş olsaydı tekrar bu işle uğraşmayacaktım. Ama görünen o ki HondaTR'nin panelleri benim gibi bir çok kişinin içine sinmiyor.
Bu sebeple devir saatli gösterge panellerinden bir miktar daha getireceğim. İhtiyacı olan arkadaşlar faydalansın.
Sağolasın İbrahim :cherry:
Honda Türkiye doğru düzgün bi panel getirmiş olsaydı tekrar bu işle uğraşmayacaktım. Ama görünen o ki HondaTR'nin panelleri benim gibi bir çok kişinin içine sinmiyor.
Bu sebeple devir saatli gösterge panellerinden bir miktar daha getireceğim. İhtiyacı olan arkadaşlar faydalansın.
İsmail sen en iyisi fazla fazla getir ki bu km saatlerinden,sen uyguna alıyorsun diye hondada senden alır belki,gariban hondayı kurtarmıyor galiba hem devir saati hemde vites göstergesi.:cherry:
Selamlar herkese...Bencede bizim paneller Honda'nınkinden daha güzel...Anlamıyorum gerçekten birkaç ampül ve birazcık kablodan çokmu tasarruf yapıyorlar...? böyle saçma sapan işler...
yeni cbfler çok güzel gözüküyorbi kredi kartı bulsam anında alacağım :salut:
İsmail bana da niyeti bozdurtacaksın. Şu havalar düzelse de binsek motora özledim![]()
Valla ben hiç inmedim CBF 150min üstünde şimdi girdim içeri, İstanbulda daha sezon kapanmadıbu hafta da hava güzel olacak sanırım
Bu arada ismail o ölçüler keçelerin ölçüleriymiş. 4tl ye otoseverden aldım keçeleri, bir tanıdık da skf rulman aldı saolsun tanesi 11tl den 6301 sanırım ( plastik kapaklı olanlardan)
Bugün girişecektim ama yine zaman kalmadı. Fazladan elimde Fag rulman var ( enişteye söylemiştim o da almış)
Ben de mi yenilesem diyorum motosikleti hoş gösterge var elimde takasım yok 22000 olana kadar![]()
Arkadaşlar bir tane cbf 150 var 2007 model 900 km'de. Motor çok temiz, sahibini gördüm: Çok titiz birisi Honda VAradero, Transalp, Hornet 600 motorları var o yüzden cbf'nin km si düşük. 3600 TL deniyor fiyatı nasıl?
Arkadaşlar Çin sitelerinde dolanırken bir video buldum.
Bizim motorun teknik özelliklerini vs. anlatıyor.
İlk dakikalarda Honda markası üzerinde durmuşlar ama biraz sonra CBF150'nin teknik detayları başlıyor.
Çince konuşsalarda yinede görüntüden neyin ne olduğu anlaşılıyor.Bazı yerlerde İngilizce kısımlarda mevcut.
Bu arada bizim önceki sayfada üzerinde konuştuğumuz 5 nolu giriş vardıya, tam olarak işlevi burada anlatılmış. Soğutma.
Profesyonelce hazırlamış adamlar, helal olsun. Bu işi biliyor Honda.
[yt]k2IMdsPPV98[/yt]
Evet Evren
Yine Çin diyarlarında dolanırken şu bilgiye rastladım.
Bizim motor, 5.viteste ve sürekli 3500 devirde kullanılınca (yani 50 km hıza tekabül ediyor.)
100 kilometrede 1,61 Litre yakıt tüketimi olduğu belirtilmiş.
Kaynak Çin'deki resmi Honda sitesidir.
Yalnız bu şartları sağlamak biraz zor, çünkü hafif yukarı meyilli yolda 3500 devirde çekiş çok azalıyor.
Adamlar muhtemelen bu testi Çin'deki uzun ve düz otobanlardan birinde, sürekli 50km. ile giderek yapmışlardır.
bahsettiğine göre 2007 model ise 2011 de 4 yıllık motor demek 4 yıllık demek ortalama o motorun 40.000-50.000km olması lazım ama bahsettiğine göre 900-1000km de gayet güzel aldığı gibi yatmış demektir.sıfır ayarında ise kazası yan yatması yoksa iyi.çünkü 0km ye 4 bin küsüt sayıp ilk iki üç yıl yıllık 80tl vergi verirsin....bahsettiğin bu modelin vergisi yıllık 60tl olmuştur vergisi bunuda hesaba katmak gerek.bu arada KDV ve ÖTV dende kurtuluyorsun birde bu motosikleti 3500 veya altına bir fiyata alırsan yemede yanında yat.şu an windy kullanıosan windiden 10 kat daha iyi buna inan sonuçta honda yedek parçası bol ve ucuz ben kullandım çoğu özelliği birçok bu hacme sahip motora bin basar tabi diğer kaliteli markaları yabana atmamak lazım.söz konusu honda ise eğer ciğeri de sağlamsa al kullan derim.bu arada bir video var onuda bulursam paylaşırım ok izle öle karar ver.:cat:
Arkadaşlar CBF150 üçlü çanta kullanımı nasıldır? ben sık sık şehir dışına çıkıyorum arka çanta mecbur yaptırcm. depoüstü (SCOYCO MTS81 30Lt) çanta da var.
ikisi bana yeterli olur ama üçlü çanta yapmak istiyorum, demirli olanlardan mı yaptırmak zorundayım yada şu textil olanlar(heybe gibi ama şık) nasıl? Bu arada yağmur-çamur her zaman yola çıkıyorum textil olanlar dayanıklı mı?
Teşekkürler.