ilk windynin testi vardı bu sitede. orada 2,2 lt/100 km demişti. ben ona istinaden dedim.
boudberg, herhangi bir pastasız cila.
cbf 150 ile 110 kmh sürat ile gidiyorsan redline gidiyorsun demektir...:wiinkk:
arkadaşlar dostlar selamlar sevgiler cbf yi sattıktan sonra buralara pek uğruyamadım gelecek sezona kadarda motorlarla olan ilişkim nisan mayıs aylarına kadar kötü gidicek anlaşılan bu arada cbf lere devir saatleri angel farlar filan çosturmuşsunuz maşallah bizim zamanımızda yoktu böle şeylerşaka bi yana allah kaza bela vermesin tekeriniz düz bassın keyifli sürüşler nete girmişken selam vermek istedim tanıyan tanımıyan herkeslere selamlar bol paylaşımlar
![]()
hayallerim suya düştü desem yeridir. Yani bir otobüsü cbf ile sollamak risk midir?
Ben istiyorum ki "gerektiğinde" 120-130km/h ye çıkabilsin.
arkadaşlar dostlar selamlar sevgiler cbf yi sattıktan sonra buralara pek uğruyamadım gelecek sezona kadarda motorlarla olan ilişkim nisan mayıs aylarına kadar kötü gidicek anlaşılan bu arada cbf lere devir saatleri angel farlar filan çosturmuşsunuz maşallah bizim zamanımızda yoktu böle şeylerşaka bi yana allah kaza bela vermesin tekeriniz düz bassın keyifli sürüşler nete girmişken selam vermek istedim tanıyan tanımıyan herkeslere selamlar bol paylaşımlar
![]()
motoru kullandım.tabiri caizse kaymak gibi gidiyor.ses yok,titreşim yok.max 105 km yaptım.1. vitesten 2. vitese geçerken kolay geçiyor fakat çok ses çıkıyor gibi geldi.
yetkili serviste gidonu ,yan grenajı orjinal parçalarla değişmiş.400 tl masraf etmiş.
boyum 1.78. kullanırken biraz zorlandım özellikle u dönüşlerde .daha önce ck 125 kullanmıştım.o daha alçak galiba onu sürmesi daha kolaydı.
birde fiyatı nasıl?3000 tl
arkadaşlar az ve temiz kullanılmış bi cbf mi? yoksa motor acemi sürücü acemi cinsinden bi cbf mi? karar veremedim bi türlü. ehliyet nisan başı gibi elimde olacak.
slm cbf ailesi,benim küçük ama gözüm de büyüttüğüm bir sorunum varkötü havalardan dolayı çok uzun süredir motorumu temizlemiyorum.özellikle grenajlar ve depo çok matlaşmış durum da pislikten. grenajı komple yenileyebileceğim,parlatacak koruyacak bir ürün tavsiye edermisiniz?
( ürün daha önce denenmiş ve iyi sonuç almış arkadaşların tavsiyelerini rica ediyorum.) teşekkürler.
Windy s i 30000 km boyunca full den yedege şeklinde kullandım, sakin kullanımda(100km) 2.6lt yakıyor, agresif kullanımda 4lt yi geçiyor.
Şu sebepten cbf daha az yakacaktır diye düşünüyorum: motoru çoğunlukla uzun yolda kullandığım için windy ile 100-110 km hızla gitmek limitlerde gitmek gibi birşey ama cbf150 bu hızlarda daha stabil ve kararlı olur ve 110la giderken hala elinizin altında kullanabileceğiniz birşeyler vardır.
hayallerim suya düştü desem yeridir. Yani bir otobüsü cbf ile sollamak risk midir?
Ben istiyorum ki "gerektiğinde" 120-130km/h ye çıkabilsin.
teşekkürler arkadaşlar o zaman ben en az 250lik birşey bakayım.
Gönlümde yatan vstrom yada hornet 900 ama onlari yıllar sonra alabilirim şimdiki motorun ekonomik olması lazım işe gidip gelmeye alıyorum.
Tam 10aylık oldu windy. Km si tam33450. Evimle işim arası 215km idi.
Antalyaya tayinim çıktı, şimdi 74km uzakta işim. 15dk sonra windy'me atlayıp gitcm o yolu. Büyük cc motor alırsam ocağıma incir ağacını diker![]()
arkadaşlar dostlar selamlar sevgiler cbf yi sattıktan sonra buralara pek uğruyamadım gelecek sezona kadarda motorlarla olan ilişkim nisan mayıs aylarına kadar kötü gidicek anlaşılan bu arada cbf lere devir saatleri angel farlar filan çosturmuşsunuz maşallah bizim zamanımızda yoktu böle şeylerşaka bi yana allah kaza bela vermesin tekeriniz düz bassın keyifli sürüşler nete girmişken selam vermek istedim tanıyan tanımıyan herkeslere selamlar bol paylaşımlar
![]()
he ok jr. ben sattın sanmıştım.
bu arada arkadaşlar 8bin tl civarına opel astra hb, mazda 323 hb, ford escort aramaktayım. olan satan duyan varsa bana ulaşırsa sevinirim. temizi tanıdıktan almak en güzelidir.
Güzel oldu...80 6000 dede gayet iyi gidiyor.
![]()
Alttaki km üsttekinden fazla mı?:silent: öyle ise neden???:silent: