Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
ben normal bi cila kullanıyorum (arabanın cilasını) markasına da hiç dikkat etmadim. sonuçta güzel oluyor.
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180

ilk windynin testi vardı bu sitede. orada 2,2 lt/100 km demişti. ben ona istinaden dedim.

boudberg, herhangi bir pastasız cila.

jr. '' pastasız '' demiş ama... denemeden göremeyeceğim galiba. ya forumda resimlerini gördüğüm bazı motorlar var ayna gibi parlıyor.. kıskandım :D zavallı motorum hergün yağmur çamur demeden çalışıyor benim kahrımı çekiyor.. temizlik ve parlamak onunda hakkı :D
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
arkadaşlar dostlar selamlar sevgiler cbf yi sattıktan sonra buralara pek uğruyamadım gelecek sezona kadarda motorlarla olan ilişkim nisan mayıs aylarına kadar kötü gidicek anlaşılan bu arada cbf lere devir saatleri angel farlar filan çosturmuşsunuz maşallah bizim zamanımızda yoktu böle şeyler :) şaka bi yana allah kaza bela vermesin tekeriniz düz bassın keyifli sürüşler nete girmişken selam vermek istedim tanıyan tanımıyan herkeslere selamlar bol paylaşımlar :)
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
arkadaşlar dostlar selamlar sevgiler cbf yi sattıktan sonra buralara pek uğruyamadım gelecek sezona kadarda motorlarla olan ilişkim nisan mayıs aylarına kadar kötü gidicek anlaşılan bu arada cbf lere devir saatleri angel farlar filan çosturmuşsunuz maşallah bizim zamanımızda yoktu böle şeyler :) şaka bi yana allah kaza bela vermesin tekeriniz düz bassın keyifli sürüşler nete girmişken selam vermek istedim tanıyan tanımıyan herkeslere selamlar bol paylaşımlar :)

selamlar saygılar muratgün hocam..aydoğan(ismail)abimiz sağolsun bize ledli devirsaati temin etti ,2011 cbf'lerde bile olmayan güzel bir panel:)
...bu forum ve samimi arkadaşlar olduğu sürece ne cbf150 aşkı biter ne dostluklar biter ne de paylaşımlar,yenilikler...en kısa zamanda yeni motorunla seni burada görmek isteriz.güzel dileklerin için teşekkürler.bu arada yeni bir motor almayı düşünüyormusun hocam yoksa dört tekere geçiş düşüncelerimi var ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:39 ----------

:( hayallerim suya düştü desem yeridir. Yani bir otobüsü cbf ile sollamak risk midir?
Ben istiyorum ki "gerektiğinde" 120-130km/h ye çıkabilsin.

bana göre en fazla 60 70km(yol durumuna göre tabi) ile giden bir aracı yol müsaitse rahat sollarsın hocam ama bizim motorlar en fazla, zorlanmadan 100km lerde rahat rahat gittiği için o hızdan daha yüksek hızlarda ciddi risktir sollamak.(hızlanma durumları )özellikle otobüs tır v.s. ...
110 120 km de yapar yine rüzgar ve yol durumuna göre ama cbf150 nazik motordur.çok çok gerekmedikçe tavsiye etmem o hızları.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
teşekkürler arkadaşlar o zaman ben en az 250lik birşey bakayım.
Gönlümde yatan vstrom yada hornet 900 ama onlari yıllar sonra alabilirim şimdiki motorun ekonomik olması lazım işe gidip gelmeye alıyorum.
Tam 10aylık oldu windy. Km si tam33450. Evimle işim arası 215km idi.
Antalyaya tayinim çıktı, şimdi 74km uzakta işim. 15dk sonra windy'me atlayıp gitcm o yolu. Büyük cc motor alırsam ocağıma incir ağacını diker:)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
arkadaşlar dostlar selamlar sevgiler cbf yi sattıktan sonra buralara pek uğruyamadım gelecek sezona kadarda motorlarla olan ilişkim nisan mayıs aylarına kadar kötü gidicek anlaşılan bu arada cbf lere devir saatleri angel farlar filan çosturmuşsunuz maşallah bizim zamanımızda yoktu böle şeyler :) şaka bi yana allah kaza bela vermesin tekeriniz düz bassın keyifli sürüşler nete girmişken selam vermek istedim tanıyan tanımıyan herkeslere selamlar bol paylaşımlar :)

Vayy Selamlar Murat :) Hayırlısı olsun bakalım, motor her zaman alınır, yeterki başka dert, tasa olmasın.

Bu arada sen gittikten sonrada paylaşımlarımız son gaz devam ediyor. Motorsuz olsan bile ara sıra uğra buralara...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
acil 112 dostum, başından beri ben söylüyorum.

en iyi motor altındaki motordur. hele manavgat gibi insanların honda today ile her işini görebildiği yerde senin motor pehlivandır. atla git kumluca yoluna :)

metaneko dostum, ben motorumu hiç satmadım ki =) arada macera olsun tadına bakalım diye suzukiyi aldık, ilk başta biraz üzdü ama baya bi para bayılınca 13 yaşındaki motoru adam ettik. klasik olan şıktır ama elin üzerinde olacak. (benim elim yatkın değil, o yüzden param üzerinde :p)

ikisinden de vazgeçemem. onun tadı da başka ama cıbıf bambaşka.

cıbıf her zaman has maturumdur.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
okuduğum anladığım kadarıyla CıBıF 150 trafik kurallarına uyularak sürülebilecek, şehir içi 50-70 , şehir dışı 80-90 , 100ü aşmadan paşa paşa binilecek bir motor. bu şartlarda binildiğinde yakıtta olsun mekanikte olsun sürücüyü üzmeden uzun yıllar yol arkadaşı olabilecek bir motor. zaten adam koymuş kırmızı çizgiyi km saatine 100 diye. üstüne çıktınmı sende motorda üzülür. yanlışım varmı arkadaşlar?
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
95-100km/h seyahat için uygun hızlar. ama gönül istiyor ki birisi canını sıktığında, kalabalık trafik olduğunda, motorunun seni ordan uzaklaştırmasını istediğinde 1-2 dakika 120-130 km/h gidebilsin altındaki makina...
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
he ok jr. ben sattın sanmıştım.

bu arada arkadaşlar 8bin tl civarına opel astra hb, mazda 323 hb, ford escort aramaktayım. olan satan duyan varsa bana ulaşırsa sevinirim. temizi tanıdıktan almak en güzelidir.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
motoru kullandım.tabiri caizse kaymak gibi gidiyor.ses yok,titreşim yok.max 105 km yaptım.1. vitesten 2. vitese geçerken kolay geçiyor fakat çok ses çıkıyor gibi geldi.
yetkili serviste gidonu ,yan grenajı orjinal parçalarla değişmiş.400 tl masraf etmiş.
boyum 1.78. kullanırken biraz zorlandım özellikle u dönüşlerde .daha önce ck 125 kullanmıştım.o daha alçak galiba onu sürmesi daha kolaydı.
birde fiyatı nasıl?3000 tl

Fiyat mutlaka pazarlığa tabidir, benim gördüğüm koruma demirleri yok motorun, ayrıca lastik de orjinal lastiği gibi.

arkadaşlar az ve temiz kullanılmış bi cbf mi? yoksa motor acemi sürücü acemi cinsinden bi cbf mi? karar veremedim bi türlü. ehliyet nisan başı gibi elimde olacak.

Çok arıza yapmadıktan sonra hangisine gücün yetiyorsa.

slm cbf ailesi,benim küçük ama gözüm de büyüttüğüm bir sorunum var :) kötü havalardan dolayı çok uzun süredir motorumu temizlemiyorum.özellikle grenajlar ve depo çok matlaşmış durum da pislikten. grenajı komple yenileyebileceğim,parlatacak koruyacak bir ürün tavsiye edermisiniz?
( ürün daha önce denenmiş ve iyi sonuç almış arkadaşların tavsiyelerini rica ediyorum.) teşekkürler.

Tabikide cila. Uğraşmak istemezsen sıvı cila. Unutma ne kadar ovalarsan o kadar parlar :cherry:

Windy s i 30000 km boyunca full den yedege şeklinde kullandım, sakin kullanımda(100km) 2.6lt yakıyor, agresif kullanımda 4lt yi geçiyor.
Şu sebepten cbf daha az yakacaktır diye düşünüyorum: motoru çoğunlukla uzun yolda kullandığım için windy ile 100-110 km hızla gitmek limitlerde gitmek gibi birşey ama cbf150 bu hızlarda daha stabil ve kararlı olur ve 110la giderken hala elinizin altında kullanabileceğiniz birşeyler vardır.

:( hayallerim suya düştü desem yeridir. Yani bir otobüsü cbf ile sollamak risk midir?
Ben istiyorum ki "gerektiğinde" 120-130km/h ye çıkabilsin.

teşekkürler arkadaşlar o zaman ben en az 250lik birşey bakayım.
Gönlümde yatan vstrom yada hornet 900 ama onlari yıllar sonra alabilirim şimdiki motorun ekonomik olması lazım işe gidip gelmeye alıyorum.
Tam 10aylık oldu windy. Km si tam33450. Evimle işim arası 215km idi.
Antalyaya tayinim çıktı, şimdi 74km uzakta işim. 15dk sonra windy'me atlayıp gitcm o yolu. Büyük cc motor alırsam ocağıma incir ağacını diker:)

Hocam sana 250 lik lazım ya da aynı hızlarda devam.


arkadaşlar dostlar selamlar sevgiler cbf yi sattıktan sonra buralara pek uğruyamadım gelecek sezona kadarda motorlarla olan ilişkim nisan mayıs aylarına kadar kötü gidicek anlaşılan bu arada cbf lere devir saatleri angel farlar filan çosturmuşsunuz maşallah bizim zamanımızda yoktu böle şeyler :) şaka bi yana allah kaza bela vermesin tekeriniz düz bassın keyifli sürüşler nete girmişken selam vermek istedim tanıyan tanımıyan herkeslere selamlar bol paylaşımlar :)

as

he ok jr. ben sattın sanmıştım.

bu arada arkadaşlar 8bin tl civarına opel astra hb, mazda 323 hb, ford escort aramaktayım. olan satan duyan varsa bana ulaşırsa sevinirim. temizi tanıdıktan almak en güzelidir.

İlanın arada kalmasın dedim.:)
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
6 sene boyunca mevsim geçişlerinde audi a4 aracıma hep bu sıvı cilayı kullandım memnun da kaldım

http://www.hepsiburada.com/Liste/so...s.aspx?productId=otson207100&categoryId=26001

ayrıca turtle wax ın süngerli yuvarlak tenekede satılanları da daha katı cila sevenlere tavsiye edebilirim.

http://www.hepsiburada.com/Liste/tu...productId=otm094054&categoryId=26001#Yorumlar

çbs de güzeldir.

http://www.hepsiburada.com/Liste/cb...ils.aspx?productId=otm095601&categoryId=26001


Yıkamalarda da turtle wax ın canauba wax cilalı şampuanını kullanıyorum, çok ekonomik büyük boyu var, senelerdir bitiremedim :)

http://www.hepsiburada.com/Liste/tu...ils.aspx?productId=otm094025&categoryId=26001
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Güzel oldu... :) 80 6000 dede gayet iyi gidiyor.
24092010422.jpg

Alttaki km üsttekinden fazla mı?:silent: öyle ise neden???:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst